BDO World Professional Darts Championship 2017

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
De Beste
Lid
BerichtenCOLON 466
GeregistreerdCOLON 03 Jul 2016, 12:44

Re: BDO World Professional Darts Championship 2017

Bericht door De Beste »

Ziet bij Noppie wel dat er wat 1e ronde spanning op zit. Maar desondanks is het nog prima vandaag.
ybabl
Lid
BerichtenCOLON 599
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 15:10

Re: BDO World Professional Darts Championship 2017

Bericht door ybabl »

Noppert speelt gewoon een goede pot. Leuk! Ben benieuwd hoe ver hij kan gaan dit toernooi.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: BDO World Professional Darts Championship 2017

Bericht door Dartmat »

Eindigt met 98 gemiddeld. Dat is een dikke prima bij de BDO. Uiteindelijk de wedstrijd knap naar zich toegetrokken.
Gebruikers-avatar
Ronn
Lid
BerichtenCOLON 766
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:27

Re: BDO World Professional Darts Championship 2017

Bericht door Ronn »

Mooie pot van Noppert. Vind ook oranje shafts wel "cool" als Nederlander. :D
Laatst gewijzigd door 1 op Ronn, in totaal 10 keer gewijzigd.
Darts: Datadart Jocky Wilson original
Shafts: Deflectagrip inbetween
Flights: verschillend
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: BDO World Professional Darts Championship 2017

Bericht door ratm »

Prima pot van Noppert, hoogste gemiddelde van allemaal tot nu toe. Prima terug gekomen in zijn eigen sets ook. Zo kan hij heel ver komen deze week
Swedish Chef
Lid
BerichtenCOLON 528
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 17:23

Re: BDO World Professional Darts Championship 2017

Bericht door Swedish Chef »

Dartmat schreefCOLONEindigt met 98 gemiddeld. Dat is een dikke prima bij de BDO. Uiteindelijk de wedstrijd knap naar zich toegetrokken.
daar kom je ook een hoop partijen bij de PDC mee door :)
I'm no longer a slave to fear, I am a child of God
ybabl
Lid
BerichtenCOLON 599
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 15:10

Re: BDO World Professional Darts Championship 2017

Bericht door ybabl »

Swedish Chef schreefCOLON
Dartmat schreefCOLONEindigt met 98 gemiddeld. Dat is een dikke prima bij de BDO. Uiteindelijk de wedstrijd knap naar zich toegetrokken.
daar kom je ook een hoop partijen bij de PDC mee door :)
Precies. Ik heb het begin gemist, daarin schijnt ie nogal wat dubbels te hebben gemist, maar zeker na de pauze stond ie gewoon echt goed te spelen.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: BDO World Professional Darts Championship 2017

Bericht door Dartmat »

127 en 144 finish. Er zijn wel eens mensen slechter aan een wedstrijd begonnen :mrgreen: 1-0 Veenstra!

Edit: aiii dat is zonde. Eigen set afgeven = terug bij af.
Edit 2: En gewoon weer de set van Montgomery afpakken, lekker. Nu wél eigen set houden en je bent er!
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: BDO World Professional Darts Championship 2017

Bericht door Dartmat »

Binnen! Knappe overwinning van Veenstra 8-)

Doei Ross the Boss.
ybabl
Lid
BerichtenCOLON 599
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 15:10

Re: BDO World Professional Darts Championship 2017

Bericht door ybabl »

Slechte laatste set, zeg. Maar goed, hij pakt hem. Nu het matje eraf en op naar de 2e ronde.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: BDO World Professional Darts Championship 2017

Bericht door Dartmat »

Helaas wel meteen al tegen Noppert. De twee grootste Nederlandse kanshebbers tegen elkaar. Jammer zo vroeg al.
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: BDO World Professional Darts Championship 2017

Bericht door cookie »

Zit nu eerste beelden te kijken op de Lakeside.. Krijg toch even een hoop warme herinneringen terug van dat podium met Barneveld en Klaasen.

Even lekker nostalgisch..
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: BDO World Professional Darts Championship 2017

Bericht door ratm »

Dartmat schreefCOLONHelaas wel meteen al tegen Noppert. De twee grootste Nederlandse kanshebbers tegen elkaar. Jammer zo vroeg al.
Ondanks dat Harms al een tijdje stil lijkt te staan vind ik hem een grotere kanshebber dan Veenstra. Veenstra doet soms mooie dingen maar overall maakt hij een mindere indruk dan Noppert en Harms. Zie hem niet weer de halve finale halen
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: BDO World Professional Darts Championship 2017

Bericht door Dartmat »

ratm schreefCOLON
Dartmat schreefCOLONHelaas wel meteen al tegen Noppert. De twee grootste Nederlandse kanshebbers tegen elkaar. Jammer zo vroeg al.
Ondanks dat Harms al een tijdje stil lijkt te staan vind ik hem een grotere kanshebber dan Veenstra. Veenstra doet soms mooie dingen maar overall maakt hij een mindere indruk dan Noppert en Harms. Zie hem niet weer de halve finale halen
Harms heeft al enkele keren aangegeven op dit moment totaal niet lekker in zijn vel te zitten, dus daar verwacht ik gewoon weinig van. Veenstra gooit sterk, maar heeft pech dat ie nu al Noppie tegenkomt. Dan wordt een halve finale inderdaad erg lastig ;)
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: BDO World Professional Darts Championship 2017

Bericht door ratm »

Dartmat schreefCOLON
ratm schreefCOLON
Dartmat schreefCOLONHelaas wel meteen al tegen Noppert. De twee grootste Nederlandse kanshebbers tegen elkaar. Jammer zo vroeg al.
Ondanks dat Harms al een tijdje stil lijkt te staan vind ik hem een grotere kanshebber dan Veenstra. Veenstra doet soms mooie dingen maar overall maakt hij een mindere indruk dan Noppert en Harms. Zie hem niet weer de halve finale halen
Harms heeft al enkele keren aangegeven op dit moment totaal niet lekker in zijn vel te zitten, dus daar verwacht ik gewoon weinig van. Veenstra gooit sterk, maar heeft pech dat ie nu al Noppie tegenkomt. Dan wordt een halve finale inderdaad erg lastig ;)
Oke, dat eerste heb ik niet mee gekregen. Waar heeft hij dat aangegeven? En is daar een (persoonlijk?) reden voor? Of gewoon uit vorm?
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: BDO World Professional Darts Championship 2017

Bericht door Dartmat »

ratm schreefCOLON
Dartmat schreefCOLON
ratm schreefCOLON
Dartmat schreefCOLONHelaas wel meteen al tegen Noppert. De twee grootste Nederlandse kanshebbers tegen elkaar. Jammer zo vroeg al.
Ondanks dat Harms al een tijdje stil lijkt te staan vind ik hem een grotere kanshebber dan Veenstra. Veenstra doet soms mooie dingen maar overall maakt hij een mindere indruk dan Noppert en Harms. Zie hem niet weer de halve finale halen
Harms heeft al enkele keren aangegeven op dit moment totaal niet lekker in zijn vel te zitten, dus daar verwacht ik gewoon weinig van. Veenstra gooit sterk, maar heeft pech dat ie nu al Noppie tegenkomt. Dan wordt een halve finale inderdaad erg lastig ;)
Oke, dat eerste heb ik niet mee gekregen. Waar heeft hij dat aangegeven? En is daar een (persoonlijk?) reden voor? Of gewoon uit vorm?
Privéproblemen waardoor hij minder en minder goed gooit dan hij zou willen (en kan). Is op de Zuiderduin een paar keer ter sprake gekomen en heeft hij in interviews zelf ook gezegd. Van de andere kant: op zo'n mooi toernooi mogen gooien zou toch een goede motivatie zijn om je problemen even te vergeten zou je zeggen. We zullen het zo zien.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: BDO World Professional Darts Championship 2017

Bericht door ratm »

Dartmat schreefCOLON
ratm schreefCOLON
Dartmat schreefCOLON
ratm schreefCOLON
Dartmat schreefCOLONHelaas wel meteen al tegen Noppert. De twee grootste Nederlandse kanshebbers tegen elkaar. Jammer zo vroeg al.
Ondanks dat Harms al een tijdje stil lijkt te staan vind ik hem een grotere kanshebber dan Veenstra. Veenstra doet soms mooie dingen maar overall maakt hij een mindere indruk dan Noppert en Harms. Zie hem niet weer de halve finale halen
Harms heeft al enkele keren aangegeven op dit moment totaal niet lekker in zijn vel te zitten, dus daar verwacht ik gewoon weinig van. Veenstra gooit sterk, maar heeft pech dat ie nu al Noppie tegenkomt. Dan wordt een halve finale inderdaad erg lastig ;)
Oke, dat eerste heb ik niet mee gekregen. Waar heeft hij dat aangegeven? En is daar een (persoonlijk?) reden voor? Of gewoon uit vorm?
Privéproblemen waardoor hij minder en minder goed gooit dan hij zou willen (en kan). Is op de Zuiderduin een paar keer ter sprake gekomen en heeft hij in interviews zelf ook gezegd. Van de andere kant: op zo'n mooi toernooi mogen gooien zou toch een goede motivatie zijn om je problemen even te vergeten zou je zeggen. We zullen het zo zien.
Oke duidelijk. Hopen maar dat Lakeside hem tot mooie dingen motiveert inderdaad!
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: BDO World Professional Darts Championship 2017

Bericht door Dartmat »

En wéér geen Lakeside titel voor Hedman. Zowat alles gewonnen wat er te winnen valt behalve deze.
Nu verliest ze van een (relatief) prima gooiende Gallagher.
Gebruikers-avatar
Ronn
Lid
BerichtenCOLON 766
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:27

Re: BDO World Professional Darts Championship 2017

Bericht door Ronn »

Wat Taylor niet voor elkaar kreeg met zijn vorige (en huidige) darts kan Tracey Gallagher wel. Zij gooit met zijn darts met short of medium nylon shafts en kite flights. Staan keurig in het bord. ;)
Darts: Datadart Jocky Wilson original
Shafts: Deflectagrip inbetween
Flights: verschillend
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: BDO World Professional Darts Championship 2017

Bericht door cookie »

Dartmat schreefCOLONEn wéér geen Lakeside titel voor Hedman. Zowat alles gewonnen wat er te winnen valt behalve deze.
Nu verliest ze van een (relatief) prima gooiende Gallagher.
Hier ligt Hedman wel even wakker van! Leek fluitend de 2e ronde te halen totdat ze meerdere keren kapot ging op D1 bij 1-0sets en 2-0 legs.

Gallagher gooide die laatste set opeens op een heel ander niveau, nadat ze met veel moeite toch die leg afpakte van Hedman. Darten blijft toch een fascinerend spelletje haha.

Denk idd dat de Lakeside een andere wereld kan zijn waar mooie oude herinneringen weer voor wat positive vibes gaan zorgen bij Harms. Al weet ik natuurlijk niet hoe lang hij al loopt te stoeien met zijn vibes. De nr1 graadmeter voor succes is toch altijd zelfvertrouwen.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: BDO World Professional Darts Championship 2017

Bericht door Dartmat »

Die positieve vibes mogen dan wel ff rap gaan komen. 2-0 achter in sets en 1-0 achter in legs. Komop Wesley.
ybabl
Lid
BerichtenCOLON 599
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 15:10

Re: BDO World Professional Darts Championship 2017

Bericht door ybabl »

Lopen er trouwens nog spelers rond op Lakeside van wie we hopen dat ze (nu of binnen een paar jaar) de overstap gaan maken? Van Waites weten we wel dat ie het niet gaat doen, verder?
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: BDO World Professional Darts Championship 2017

Bericht door Dartmat »

ybabl schreefCOLONLopen er trouwens nog spelers rond op Lakeside van wie we hopen dat ze (nu of binnen een paar jaar) de overstap gaan maken? Van Waites weten we wel dat ie het niet gaat doen, verder?
Hopelijk Noppert. Meeste groeimogelijkheden. Die jonge Reynolds wellicht. Of Geert de Vos misschien.
Ik weet niet of Durrant te oud is voor de overstap. Mitchell doet het volgens mij niet om dezelfde reden als Waites.
Gebruikers-avatar
Dartfantje
Lid
BerichtenCOLON 815
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:39

Re: BDO World Professional Darts Championship 2017

Bericht door Dartfantje »

Je zal maar met 3-0 verliezen van een Pool :lol: :lol: :lol:
ybabl
Lid
BerichtenCOLON 599
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 15:10

Re: BDO World Professional Darts Championship 2017

Bericht door ybabl »

Dartmat schreefCOLON
ybabl schreefCOLONLopen er trouwens nog spelers rond op Lakeside van wie we hopen dat ze (nu of binnen een paar jaar) de overstap gaan maken? Van Waites weten we wel dat ie het niet gaat doen, verder?
Hopelijk Noppert. Meeste groeimogelijkheden. Die jonge Reynolds wellicht. Of Geert de Vos misschien.
Ik weet niet of Durrant te oud is voor de overstap. Mitchell doet het volgens mij niet om dezelfde reden als Waites.
Hoop even gekeken naar zijn prestaties en leeftijd. Afgelopen jaar dus eigenlijk voor het eerst echt "serieus" internationaal gaan gooien en meteen wat toernooien gepakt plus een finaleplaats op de Dutch Open. Knap. Pas 26 jaar, dus er zal nog wel wat rek inzitten. Ben benieuwd naar zijn ontwikkeling, maar hij zal dit jaar nog niet overstappen, lijkt me.
BUTTON_POST_REPLY