BDO World Professional Darts Championship 2017

BUTTON_POST_REPLY
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: BDO World Professional Darts Championship 2017

Bericht door Rat »

Jaja......... moet Veenstra nu tegen Noppie? Hoe krijgen ze het voor mekaar, ze kunnen godver niet eens meer fatsoenlijk loten bij de bdo, :lol: .
Jacco
Lid
BerichtenCOLON 109
GeregistreerdCOLON 22 Feb 2016, 17:08

Re: BDO World Professional Darts Championship 2017

Bericht door Jacco »

Dartfantje schreefCOLONJe zal maar met 3-0 verliezen van een Pool :lol: :lol: :lol:
Ook Wesley Harms is maar een mens en kan een keer zijn dag niet hebben. Een beetje meer respect mag wel ;). Daarnaast zat hij misschien, net zoals op de Finder, niet lekker in zijn vel. Ik weet niet wat er toen speelde en of dat nog speelt, maar kan natuurlijk wel zijn voorbereiding/spel beïnvloed hebben.
Dartfreak(z.nl)
Jacco
Lid
BerichtenCOLON 109
GeregistreerdCOLON 22 Feb 2016, 17:08

Re: BDO World Professional Darts Championship 2017

Bericht door Jacco »

Rat schreefCOLONJaja......... moet Veenstra nu tegen Noppie? Hoe krijgen ze het voor mekaar, ze kunnen godver niet eens meer fatsoenlijk loten bij de bdo, :lol: .
Dit heeft niet met loting, maar met 'seeding' te maken. Noppie is 3e geplaatst en Veenstra 14e dus logisch dat ze bij de laatste 16 tegen elkaar moeten.
Dartfreak(z.nl)
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: BDO World Professional Darts Championship 2017

Bericht door Rat »

Was semi-serieus, :) .
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: BDO World Professional Darts Championship 2017

Bericht door Fred Raket »

uitslagen middagsessie
(32.69) Danny Noppert 3-1 David Cameron(28.92)
(30.49) Richard Veenstra 3-1 Ross Montgomery(28.75)
(24.54) Deta Hedman 1-2 Casey Gallagher(26.62)
(28.09) Wesley Harms 0-3 Krzysztof Ratajski(28.05)
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: BDO World Professional Darts Championship 2017

Bericht door Dartmat »

Hurrell heeft een grappig hoofd.
ybabl
Lid
BerichtenCOLON 599
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 15:10

Re: BDO World Professional Darts Championship 2017

Bericht door ybabl »

Dartmat schreefCOLONHurrell heeft een grappig hoofd.
Heeft ie darteritus of gooit ie altijd zo?
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: BDO World Professional Darts Championship 2017

Bericht door Fred Raket »

ybabl schreefCOLON
Heeft ie darteritus of gooit ie altijd zo?
Dat hikt er tegenaan ja
Jacco
Lid
BerichtenCOLON 109
GeregistreerdCOLON 22 Feb 2016, 17:08

Re: BDO World Professional Darts Championship 2017

Bericht door Jacco »

Rat schreefCOLONWas semi-serieus, :) .
Wist eigenlijk al niet of ik er serieus op moest ingaan, maar deed het toch maar ;).
Dartfreak(z.nl)
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: BDO World Professional Darts Championship 2017

Bericht door Dartmat »

Fred Raket schreefCOLON
ybabl schreefCOLON
Heeft ie darteritus of gooit ie altijd zo?
Dat hikt er tegenaan ja
Heeft er scorend niet heel veel last van lijkt het. Hij laat het vooral op zijn dubbels liggen. Jammer, vind die McGeeney niet zo heel veel aan.
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: BDO World Professional Darts Championship 2017

Bericht door Rat »

Jacco schreefCOLON
Rat schreefCOLONWas semi-serieus, :) .
Wist eigenlijk al niet of ik er serieus op moest ingaan, maar deed het toch maar ;).
Haha, ;-).
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: BDO World Professional Darts Championship 2017

Bericht door Rat »

Goeie pot dit hoor.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: BDO World Professional Darts Championship 2017

Bericht door Dartmat »

Yessssss, Anastasia gewonnen! Mooie wedstrijd met mannengemiddeldes. Lekker teruggeknokt!
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: BDO World Professional Darts Championship 2017

Bericht door Rat »

Die topvrouwen zijn prima aan te kijken hoor, die potten. Alleen de spoeling blijft dun, speelster of 5 a 6, de rest zit daar te ver achter helaas.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: BDO World Professional Darts Championship 2017

Bericht door Dartmat »

Labanauskas ziet eruit als een kantoorbediende. Nul uitstraling, maar hij gooit het wel uit. Benieuwd of hij eens ver kan komen hier.
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: BDO World Professional Darts Championship 2017

Bericht door DeDeen »

Rat schreefCOLONDie topvrouwen zijn prima aan te kijken hoor, die potten. Alleen de spoeling blijft dun, speelster of 5 a 6, de rest zit daar te ver achter helaas.
Ik hoop dat er mensen kijken die columns schrijven. En dan nog eens willen terugkomen op hun woorden.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: BDO World Professional Darts Championship 2017

Bericht door ratm »

We hebben het er vaak over dat de gemiddeldes bij de BDO zo laag liggen, niet alleen vergeleken bij de PDC maar dat ze ook met het jaar minder lijken te worden ten opzichte van "vroeger".
Dit jaar is het best prima vind ik en ik heb ze dan ook even vergeleken maar dit jaar zijn er 11 90+ gemiddelden gegooid waarvan 3 95+. De laatste drie keer dat er 11 of meer keer 90+ werd gegooid bij de laatste 32 van de Lakeside waren 2007 (11x) 2001 (16x) en 2000 (12x). De andere edities kwamen vaak niet eens in de buurt. 2005 bijvoorbeeld (het laatste jaar waarin Barney won) slechts 6x en 2006 (laatste jaar van Barney, Klaassen won) 7x.
3 maal 95+ bij de laatste 32 is ook schaars, deze eeuw alleen in 2001 (3x) en 2000 (5x) voor zover ik kon vinden.

Als je dit zo bekijkt is dit een van de beste 1e ronden van deze eeuw! Tuurlijk, als je het vergelijkt met de PDC is het veel minder maar die vergelijking wilde ik nu even niet maken. Ik had zelf het idee dat het vroeger zoveel beter was op Lakeside maar dat blijkt dus reuze mee te vallen.
Hopelijk belooft dit veel voor de komende dagen!
Jacco
Lid
BerichtenCOLON 109
GeregistreerdCOLON 22 Feb 2016, 17:08

Re: BDO World Professional Darts Championship 2017

Bericht door Jacco »

Dartmat schreefCOLONLabanauskas ziet eruit als een kantoorbediende. Nul uitstraling, maar hij gooit het wel uit. Benieuwd of hij eens ver kan komen hier.
Hij is nummer 1 op de WDF ranglijst (een andere dan die gebruikt wordt voor plaatsing voor Lakeside) dus hij kan zeker goed gooien en zit in een gunstig deel. Volgende ronde treft hij Krzysztof Ratajski, maar daarna waarschijnlijk Glen Durrant ...
Dartfreak(z.nl)
Jacco
Lid
BerichtenCOLON 109
GeregistreerdCOLON 22 Feb 2016, 17:08

Re: BDO World Professional Darts Championship 2017

Bericht door Jacco »

DeDeen schreefCOLON
Rat schreefCOLONDie topvrouwen zijn prima aan te kijken hoor, die potten. Alleen de spoeling blijft dun, speelster of 5 a 6, de rest zit daar te ver achter helaas.
Ik hoop dat er mensen kijken die columns schrijven. En dan nog eens willen terugkomen op hun woorden.
:lol: :lol:
Dartfreak(z.nl)
Jacco
Lid
BerichtenCOLON 109
GeregistreerdCOLON 22 Feb 2016, 17:08

Re: BDO World Professional Darts Championship 2017

Bericht door Jacco »

ratm schreefCOLONWe hebben het er vaak over dat de gemiddeldes bij de BDO zo laag liggen, niet alleen vergeleken bij de PDC maar dat ze ook met het jaar minder lijken te worden ten opzichte van "vroeger".
Dit jaar is het best prima vind ik en ik heb ze dan ook even vergeleken maar dit jaar zijn er 11 90+ gemiddelden gegooid waarvan 3 95+. De laatste drie keer dat er 11 of meer keer 90+ werd gegooid bij de laatste 32 van de Lakeside waren 2007 (11x) 2001 (16x) en 2000 (12x). De andere edities kwamen vaak niet eens in de buurt. 2005 bijvoorbeeld (het laatste jaar waarin Barney won) slechts 6x en 2006 (laatste jaar van Barney, Klaassen won) 7x.
3 maal 95+ bij de laatste 32 is ook schaars, deze eeuw alleen in 2001 (3x) en 2000 (5x) voor zover ik kon vinden.

Als je dit zo bekijkt is dit een van de beste 1e ronden van deze eeuw! Tuurlijk, als je het vergelijkt met de PDC is het veel minder maar die vergelijking wilde ik nu even niet maken. Ik had zelf het idee dat het vroeger zoveel beter was op Lakeside maar dat blijkt dus reuze mee te vallen.
Hopelijk belooft dit veel voor de komende dagen!
Ik vind het goed dat je de vergelijking met de PDC niet maakt om niet weer in die discussie te komen. Al geloof ik dat de gemiddeldes in de eerste ronde van het PDC WK niet zo heel veel beter waren dan op Lakeside, hoewel ik me daar (nog) niet echt in verdiept heb. Ik moet ook bekennen dat ik, volgens mij, een van de weinigen ben die me nooit negatief zal uitlaten over de BDO dus helemaal onpartijdig ben ik niet.
Dartfreak(z.nl)
ybabl
Lid
BerichtenCOLON 599
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 15:10

Re: BDO World Professional Darts Championship 2017

Bericht door ybabl »

Ik ken dat muziekje ergens van.
jackpot
Lid
BerichtenCOLON 461
GeregistreerdCOLON 06 Feb 2016, 23:40

Re: BDO World Professional Darts Championship 2017

Bericht door jackpot »

Waites staat lekker te spelen erg sterk op de dubbels.
Hoogste finish 2017 : 164
mijn pijlen waar ik op dit moment mee gooi : unicorn Jenkins 21 gram.
Shafts : unicorn gripper 2 medium white.
Flights : the bull Jenkins .
180 2016 : 20
180 2017 : 11
Love the darts.
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: BDO World Professional Darts Championship 2017

Bericht door Dartsjournalist »

DeDeen schreefCOLON
Rat schreefCOLONDie topvrouwen zijn prima aan te kijken hoor, die potten. Alleen de spoeling blijft dun, speelster of 5 a 6, de rest zit daar te ver achter helaas.
Ik hoop dat er mensen kijken die columns schrijven. En dan nog eens willen terugkomen op hun woorden.
Terwijl de lezers van de column de columnist verwijten dat hij de column maar op één partij heeft gebaseerd. :lol:
Twitter: @PVDarts180
Swedish Chef
Lid
BerichtenCOLON 528
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 17:23

Re: BDO World Professional Darts Championship 2017

Bericht door Swedish Chef »

Jacco schreefCOLON Ik vind het goed dat je de vergelijking met de PDC niet maakt om niet weer in die discussie te komen. Al geloof ik dat de gemiddeldes in de eerste ronde van het PDC WK niet zo heel veel beter waren dan op Lakeside, hoewel ik me daar (nog) niet echt in verdiept heb. Ik moet ook bekennen dat ik, volgens mij, een van de weinigen ben die me nooit negatief zal uitlaten over de BDO dus helemaal onpartijdig ben ik niet.
Voor een eerlijk vergelijk:
L32 van het PDC WK: 88% van de spelers gooide een avg van 90+. 41% gooide een avg van 95+. 7 van de 32 spelers gooiden zelfs 100+.
I'm no longer a slave to fear, I am a child of God
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: BDO World Professional Darts Championship 2017

Bericht door cookie »

Mooi dat vergelijk van de BDO de afgelopen jaren. Ik kan alleen maar zeggen: Petje af voor PDC dat ze de beste spelers nog beter hebben laten gooien.

Het grote voordeel van de BDO is toch het verrassingseffect wat wel/niet raak gaat. Je ziet toch ook wat meer spanning voorbij komen.. Bij de PDC lijken het wel machines.
BUTTON_POST_REPLY