Lakeside WPDC 2015

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Ranph
Lid
BerichtenCOLON 697
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:29

Re: Lakeside WPDC 2015

Bericht door Ranph »

DirtySanchez schreefCOLON
Ranph schreefCOLONVrouwendarten...

Ik wed dat je er niet van wint...
Klopt, ik zou ook niet van RKC Waalwijk kunnen winnen, toch mag ik er commentaar op hebben en kan ik zeggen dat ze er niks van kunnen?
Gebruikers-avatar
Ronn
Lid
BerichtenCOLON 766
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:27

Re: Lakeside WPDC 2015

Bericht door Ronn »

Dartmat schreefCOLONLol, Waites speelt tegen een soort mini-Huybrechts. Ook al zo'n schreeuwmanneke. Erg grappig en hij gooit nog goed ook.
Waar volg je dit?
Darts: Datadart Jocky Wilson original
Shafts: Deflectagrip inbetween
Flights: verschillend
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Lakeside WPDC 2015

Bericht door Dartmat »

Ronn schreefCOLON
Dartmat schreefCOLONLol, Waites speelt tegen een soort mini-Huybrechts. Ook al zo'n schreeuwmanneke. Erg grappig en hij gooit nog goed ook.
Waar volg je dit?
http://cricfree.tv/bt-sport-2-live-stream" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; Nu reclame, 1-1 in sets.
Ranph schreefCOLON
Klopt, ik zou ook niet van RKC Waalwijk kunnen winnen, toch mag ik er commentaar op hebben en kan ik zeggen dat ze er niks van kunnen?
Natuurlijk mag dat. Maar waarom vind je dat ze er niks van kunnen? Omdat ze een stuk minder goed gooien dan mannen? Dat is logisch en daarom kan/mag je het daar ook niet mee vergelijken. Als je het vergelijkt met andere vrouwen doen ze het prima. Dat het op tv niet fijn kijkt is iets anders, maar daar ben ik het ook mee eens.
Laatst gewijzigd door 2 op Dartmat, in totaal 4 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
Ronn
Lid
BerichtenCOLON 766
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:27

Re: Lakeside WPDC 2015

Bericht door Ronn »

Dartmat schreefCOLON
Ronn schreefCOLON
Dartmat schreefCOLONLol, Waites speelt tegen een soort mini-Huybrechts. Ook al zo'n schreeuwmanneke. Erg grappig en hij gooit nog goed ook.
Waar volg je dit?
http://cricfree.tv/bt-sport-2-live-stream" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; Nu reclame, 1-1 in sets.
Bedankt.
Darts: Datadart Jocky Wilson original
Shafts: Deflectagrip inbetween
Flights: verschillend
Gebruikers-avatar
DirtySanchez
Lid
BerichtenCOLON 119
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 12:48

Re: Lakeside WPDC 2015

Bericht door DirtySanchez »

Ranph schreefCOLON
DirtySanchez schreefCOLON
Ranph schreefCOLONVrouwendarten...

Ik wed dat je er niet van wint...
Klopt, ik zou ook niet van RKC Waalwijk kunnen winnen, toch mag ik er commentaar op hebben en kan ik zeggen dat ze er niks van kunnen?
Staat dat ergens geschreven door me dan?

Zeg alleen dat je er niet van wint dus ook niet neerbuigend over moet doen ;)
Vallen is geen afgaan, maar het weigeren op te staan wel.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Lakeside WPDC 2015

Bericht door Fred Raket »

graag een link tussen -- plaatsen
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Lakeside WPDC 2015

Bericht door Dartmat »

Wat een irritant pismanneke die Hewson :lol:
Gebruikers-avatar
Xanthochroid
Lid
BerichtenCOLON 81
GeregistreerdCOLON 25 Dec 2014, 16:53

Re: Lakeside WPDC 2015

Bericht door Xanthochroid »

Dartmat schreefCOLON
Ronn schreefCOLON
Dartmat schreefCOLONLol, Waites speelt tegen een soort mini-Huybrechts. Ook al zo'n schreeuwmanneke. Erg grappig en hij gooit nog goed ook.
Waar volg je dit?
http://cricfree.tv/bt-sport-2-live-stream" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; Nu reclame, 1-1 in sets.
Ranph schreefCOLON
Klopt, ik zou ook niet van RKC Waalwijk kunnen winnen, toch mag ik er commentaar op hebben en kan ik zeggen dat ze er niks van kunnen?
Natuurlijk mag dat. Maar waarom vind je dat ze er niks van kunnen? Omdat ze een stuk minder goed gooien dan mannen? Dat is logisch en daarom kan/mag je het daar ook niet mee vergelijken. Als je het vergelijkt met andere vrouwen doen ze het prima. Dat het op tv niet fijn kijkt is iets anders, maar daar ben ik het ook mee eens.
Waarom is dat logisch? Darten is niet zoals atletiek of zwemmen waarbij mannen door hun lichaamsbouw sowieso beter presteren dan mannen, ik vind dat je vrouwendarts prima kunt vergelijken met de heren, maar blijkbaar kan niemand van hen het niveau van de heren aan.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Lakeside WPDC 2015

Bericht door Dartmat »

Sterke laatste set van Waites. Fijn om hem weer eens een goede pot te zien spelen.

2 Xanthochroid: Het heeft ook met hand-oog coördinatie te maken en vast nog wat andere factoren. Het is niet voor niets dat mannen in vrijwel iedere sport sterker zijn dan vrouwen, ook de fysiek wat minder veeleisende sporten. Het verschil tussen mannen en vrouwen is gewoon te groot om dat eerlijk te vergelijken.
Gebruikers-avatar
Xanthochroid
Lid
BerichtenCOLON 81
GeregistreerdCOLON 25 Dec 2014, 16:53

Re: Lakeside WPDC 2015

Bericht door Xanthochroid »

Dartmat schreefCOLONSterke laatste set van Waites. Fijn om hem weer eens een goede pot te zien spelen.

2 Xanthochroid: Het heeft ook met hand-oog coördinatie te maken en vast nog wat andere factoren. Het is niet voor niets dat mannen in vrijwel iedere sport sterker zijn dan vrouwen, ook de fysiek wat minder veeleisende sporten. Het verschil tussen mannen en vrouwen is gewoon te groot om dat eerlijk te vergelijken.
Ik biljart zelf actief in de competitie en daar zie je ook heel weinig vrouwen. Ik denk dat het heel erg te maken heeft met dat darts (en ook biljarten) in kroegen en café's wordt gespeeld en daar hangt nou eenmaal meer een mannensfeer, ook in het buitenland en dat daarom de vrouwen ondervertegenwoordigd zijn. Ik denk echt niet dat het met hand-oog coördinatie te maken heeft, voor zover ik weet zijn mannen daar niet per se beter in dan vrouwen.
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: Lakeside WPDC 2015

Bericht door DeDeen »

Xanthochroid schreefCOLON
Dartmat schreefCOLONSterke laatste set van Waites. Fijn om hem weer eens een goede pot te zien spelen.

2 Xanthochroid: Het heeft ook met hand-oog coördinatie te maken en vast nog wat andere factoren. Het is niet voor niets dat mannen in vrijwel iedere sport sterker zijn dan vrouwen, ook de fysiek wat minder veeleisende sporten. Het verschil tussen mannen en vrouwen is gewoon te groot om dat eerlijk te vergelijken.
Ik biljart zelf actief in de competitie en daar zie je ook heel weinig vrouwen. Ik denk dat het heel erg te maken heeft met dat darts (en ook biljarten) in kroegen en café's wordt gespeeld en daar hangt nou eenmaal meer een mannensfeer, ook in het buitenland en dat daarom de vrouwen ondervertegenwoordigd zijn. Ik denk echt niet dat het met hand-oog coördinatie te maken heeft, voor zover ik weet zijn mannen daar niet per se beter in dan vrouwen.
Waarom zitten de vrouwen die het wel doen bij lange na niet op het niveau van de heren dan?
Dat zal toch echt een oorzaak hebben...
Bram1900
Lid
BerichtenCOLON 221
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 10:26

Re: Lakeside WPDC 2015

Bericht door Bram1900 »

Ah ja, het tweederangsdartstoernooi is ook weer begonnen :P

Ik hoop dat Marco Meijer aan zn uitspraak heeft gewerkt en we niet meer bij elke 90 Minetie horen.
Gebruikers-avatar
Ranph
Lid
BerichtenCOLON 697
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:29

Re: Lakeside WPDC 2015

Bericht door Ranph »

Bram1900 schreefCOLONAh ja, het tweederangsdartstoernooi is ook weer begonnen :P

Ik hoop dat Marco Meijer aan zn uitspraak heeft gewerkt en we niet meer bij elke 90 Minetie horen.

Rustig afbouwen hé :D
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Lakeside WPDC 2015

Bericht door Dartmat »

De middagsessie begint nu, live op BBC2. Met onder andere Willem Mandigers.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Lakeside WPDC 2015

Bericht door Dartmat »

Die Hayden is een interessante jonge speler om in de gaten te houden. Al is de manier waarop hij zijn hand/arm houdt tijdens het gooien niet om aan te zien :)
PennyLanee
Lid
BerichtenCOLON 219
GeregistreerdCOLON 11 Dec 2014, 09:19

Re: Lakeside WPDC 2015

Bericht door PennyLanee »

http://www.lakesideworlddarts.co.uk/" onclick="window.open(this.href);return false;

Is dat de officiele site van de lakeside? :shock: :shock: :shock:
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Lakeside WPDC 2015

Bericht door Dartmat »

Hee, een 29 darter. Dat kan ik ook!

Hayden kakt nu wel wat in. Widmayer gooit zojuist wel een heerlijke 160 finish 8-)
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Lakeside WPDC 2015

Bericht door Fred Raket »

Widmayer is toch ook aan 1 oog blind ?
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: Lakeside WPDC 2015

Bericht door DeDeen »

Volgens mij niet hoor.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Lakeside WPDC 2015

Bericht door Dartmat »

Hoppaaa! Widmayer komt terug van 2-0 achter in sets en wint met 3-2. Hayden zakt vooral in de laatste paar sets scorend helemaal weg.
darter180
Lid
BerichtenCOLON 71
GeregistreerdCOLON 24 Dec 2014, 17:49

Re: Lakeside WPDC 2015

Bericht door darter180 »

Vroeger was het altijd mijn droom om daar te staan, maar als ik dit zo zie kan iedereen er wel staan
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: Lakeside WPDC 2015

Bericht door DeDeen »

darter180 schreefCOLONVroeger was het altijd mijn droom om daar te staan, maar als ik dit zo zie kan iedereen er wel staan
Zeker man. Iedereen kan daar staan.
Als je er maar genoeg tijd en geld in investeert.
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Lakeside WPDC 2015

Bericht door cookie »

darter180 schreefCOLONVroeger was het altijd mijn droom om daar te staan, maar als ik dit zo zie kan iedereen er wel staan
Nu wil je er staan, want dan weet je dat je goed genoeg bent om door te groeien naar de PDC. Vind ergens 20k om alles af te reizen en je komt een end!
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: Lakeside WPDC 2015

Bericht door DeDeen »

Kijk. Wilson laat weer even zien wat darten is.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Lakeside WPDC 2015

Bericht door Dartmat »

Inderdaad. Het verschil qua niveau tussen de toppers en de rest is erg groot. Er zitten er echt wel bij die meer dan prima kunnen gooien.
BUTTON_POST_REPLY