Lakeside 2019

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Lakeside 2019

Bericht door Fred Raket »

Die Thompson begint sterk met 102 gem
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Lakeside 2019

Bericht door Dartmat »

Wederom beiden bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen.

Maar Fred, waarom zou ze niet nog eerste de Lakeside willen winnen voordat ze probeert de overstap te maken? Bijt elkaar niet toch? En scorend was het redelijk prima. Misschien was het gewoon een offday op de dubbels. Heb ik ook altijd.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Lakeside 2019

Bericht door Fred Raket »

Zou het niet weten, haar tegenstander was niet veel beter. 75.80 v 79.80 dat is voor Ashton wel erg slecht in dit korte format.
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: Lakeside 2019

Bericht door K1990 »

Is wel een feit dat de cue school en lakeside elkaar vlug opvolgen. Ik hoop dat dit ook geen invloed heeft op het mannentornooi. Ik denk dat de cue school gerust 1 week later kan gespeeld, zeker omdat het eerst tornooi de Masters is.
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: Lakeside 2019

Bericht door K1990 »

Hey baby !!!
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Lakeside 2019

Bericht door Fred Raket »

K1990 schreefCOLON 05 Jan 2019, 22:27 Is wel een feit dat de cue school en lakeside elkaar vlug opvolgen. Ik hoop dat dit ook geen invloed heeft op het mannentornooi. Ik denk dat de cue school gerust 1 week later kan gespeeld, zeker omdat het eerst tornooi de Masters is.
Die snap ik ff niet
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: Lakeside 2019

Bericht door K1990 »

Fred Raket schreefCOLON 05 Jan 2019, 23:04
K1990 schreefCOLON 05 Jan 2019, 22:27 Is wel een feit dat de cue school en lakeside elkaar vlug opvolgen. Ik hoop dat dit ook geen invloed heeft op het mannentornooi. Ik denk dat de cue school gerust 1 week later kan gespeeld, zeker omdat het eerst tornooi de Masters is.
Die snap ik ff niet
Je merkt vaak dat spelers die q school gooien heel slecht presteren op lakeside, noppert vorig jaar was zo een voorbeeld.
Thomas
Lid
BerichtenCOLON 131
GeregistreerdCOLON 10 Dec 2018, 18:08

Re: Lakeside 2019

Bericht door Thomas »

Spannende pot! Vijfde set voor Harms en O'Shea.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Lakeside 2019

Bericht door Dartmat »

K1990 schreefCOLON 05 Jan 2019, 23:23
Fred Raket schreefCOLON 05 Jan 2019, 23:04
K1990 schreefCOLON 05 Jan 2019, 22:27 Is wel een feit dat de cue school en lakeside elkaar vlug opvolgen. Ik hoop dat dit ook geen invloed heeft op het mannentornooi. Ik denk dat de cue school gerust 1 week later kan gespeeld, zeker omdat het eerst tornooi de Masters is.
Die snap ik ff niet
Je merkt vaak dat spelers die q school gooien heel slecht presteren op lakeside, noppert vorig jaar was zo een voorbeeld.
Onzin. Q-school is pas ná de Lakeside, dus juist een goede opwarmer voor een eventuele Q-school deelname en zo lang je niet met meer dan een stuk of 5 concrete voorbeelden komt, schaar ik het onder: puur toeval / pech.
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: Lakeside 2019

Bericht door K1990 »

Dartmat schreefCOLON 05 Jan 2019, 23:50
K1990 schreefCOLON 05 Jan 2019, 23:23
Fred Raket schreefCOLON 05 Jan 2019, 23:04
K1990 schreefCOLON 05 Jan 2019, 22:27 Is wel een feit dat de cue school en lakeside elkaar vlug opvolgen. Ik hoop dat dit ook geen invloed heeft op het mannentornooi. Ik denk dat de cue school gerust 1 week later kan gespeeld, zeker omdat het eerst tornooi de Masters is.
Die snap ik ff niet
Je merkt vaak dat spelers die q school gooien heel slecht presteren op lakeside, noppert vorig jaar was zo een voorbeeld.
Onzin. Q-school is pas ná de Lakeside, dus juist een goede opwarmer voor een eventuele Q-school deelname en zo lang je niet met meer dan een stuk of 5 concrete voorbeelden komt, schaar ik het onder: puur toeval / pech.
Dekker, wilson, menzies, hughes, noppert, Fitton, norris, green etc... Ze waren allemaal vroeg uitgeschakeld het jaar dat ze q school gooiden.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Lakeside 2019

Bericht door Fred Raket »

uitslagen avondsessie
Paul Hogan (29.36) 3-1 (26.09) Wesley Newton
Sharon Prins (21.25) 2-0 (21.82) Roz Bulmer
Mal Cuming (27.20) 0-3 (30.39) Justin Thompson
Wesley Harms (29.30) 3-2 (28.30) Tony O'Shea
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Lakeside 2019

Bericht door Fred Raket »

Speelschema zondag 6 januari
Middagsessie 14u
Scott Waites (ENG) v Jeffrey Van Egdom (BEL)
Brian Lokken (DEN) v Krzysztof Kciuk (POL)
Deta Hedman (ENG) v Maria O’Brien (ENG)
Richard Veenstra (NED) v Nigel Heydon (ENG)

Avondsessie 20u
Roger Janssen (BEL) v Wouter Vaes (NED)
Fallon Sherrock (ENG) v Corrine Hammond (AUS)
Mark McGrath (NZL) v Adam Smith-Neale (ENG)
Wayne Warren (WAL) v Mark Layton (WAL)
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: Lakeside 2019

Bericht door K1990 »

Waites indrukwekkend bij de eerste 9 pijlen maar een ramp op de dubbels om en bij de 40 pijlen op een dubbel in 4 sets :roll:
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: Lakeside 2019

Bericht door K1990 »

Toch maar eens nadenken bij de BDO of die regionale qualifiers wel zo een goed idee is.
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: Lakeside 2019

Bericht door K1990 »

Het zal Hedman nooit lukken :(
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Lakeside 2019

Bericht door ratm »

K1990 schreefCOLON 06 Jan 2019, 16:07 Toch maar eens nadenken bij de BDO of die regionale qualifiers wel zo een goed idee is.
Ze zijn niet best inderdaad maar het is een investering om het darten wereldwijder te maken die (vind ik) wel hoort bij een wk. Het probleem voor de BDO is alleen dat de regionale spelers die wel mee kunnen tegenwoordig al snel naar de PDC overstappen waardoor je dit soort spelers overhoudt. Had je Reyes, Rataski en Jeff Smith gehad dan was het een heel ander verhaal geweest. Lastige situatie voor de BDO.

Tot nu toe merk ik dat de wedstrijden me sws nog niet echt kunnen vastpakken. Het niveau is niet zo hoog maar dat is in de eerste ronden van de PDC ook niet dus daar ligt het niet (alleen) aan. Ik denk wel dat het feit dat we net naar de eindfase van het PDC wk hebben zitten kijken waarbij het niveau veel hoger was het lastig maakt om zo snel om te schakelen. Ik heb het ieder jaar met de eerste ronde namelijk. Ik denk dat het misschien beter voor de BDO is om Lakeside wat later (2 weken) te houden zodat het verschil (ook in entourage) minder zichtbaar is. En misschien is het na een maand vol darts ook wel beter om even een pauze te hebben.

Ook denk ik dat een deel van het "probleem" is dat er een gebrek aan characters is. Het zijn zoals Jacq altijd zegt "mannen die pijltjes naar het bord gooien". Iets meer show (bijvoorbeeld bij de opkomst), beleving van de spelers en interactie met het publiek is wel welkom denk ik. Bij een Hankey kwam er iemand op het podium. De opkomst zette je al meteen schrap voor de wedstrijd en er gebeurde altijd wel iets, ongeacht het niveau. Dat soort spelers zie je helaas steeds minder. Ik snap dat je als speler jezelf moet blijven maar op deze manier verkoop je het "product' Lakeside niet echt. En uiteindelijk is het ook in het belang van de spelers dat dat wel gebeurd.

Omdat de kaartverkoop wat tegen viel hebben ze voor sommige doordeweekse sessies kaarten gratis weggegeven. Dat vind ik bijvoorbeeld wel een goede set (wel oneerlijk voor de mensen die een kaart gekocht hebben maar oke). De zaal moet vol, zoiets als de World Trophy wil je echt niet hebben op je vlaggenschip
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: Lakeside 2019

Bericht door K1990 »

ratm schreefCOLON 06 Jan 2019, 17:22
K1990 schreefCOLON 06 Jan 2019, 16:07 Toch maar eens nadenken bij de BDO of die regionale qualifiers wel zo een goed idee is.
Ze zijn niet best inderdaad maar het is een investering om het darten wereldwijder te maken die (vind ik) wel hoort bij een wk. Het probleem voor de BDO is alleen dat de regionale spelers die wel mee kunnen tegenwoordig al snel naar de PDC overstappen waardoor je dit soort spelers overhoudt. Had je Reyes, Rataski en Jeff Smith gehad dan was het een heel ander verhaal geweest. Lastige situatie voor de BDO.

Tot nu toe merk ik dat de wedstrijden me sws nog niet echt kunnen vastpakken. Het niveau is niet zo hoog maar dat is in de eerste ronden van de PDC ook niet dus daar ligt het niet (alleen) aan. Ik denk wel dat het feit dat we net naar de eindfase van het PDC wk hebben zitten kijken waarbij het niveau veel hoger was het lastig maakt om zo snel om te schakelen. Ik heb het ieder jaar met de eerste ronde namelijk. Ik denk dat het misschien beter voor de BDO is om Lakeside wat later (2 weken) te houden zodat het verschil (ook in entourage) minder zichtbaar is. En misschien is het na een maand vol darts ook wel beter om even een pauze te hebben.

Ook denk ik dat een deel van het "probleem" is dat er een gebrek aan characters is. Het zijn zoals Jacq altijd zegt "mannen die pijltjes naar het bord gooien". Iets meer show (bijvoorbeeld bij de opkomst), beleving van de spelers en interactie met het publiek is wel welkom denk ik. Bij een Hankey kwam er iemand op het podium. De opkomst zette je al meteen schrap voor de wedstrijd en er gebeurde altijd wel iets, ongeacht het niveau. Dat soort spelers zie je helaas steeds minder. Ik snap dat je als speler jezelf moet blijven maar op deze manier verkoop je het "product' Lakeside niet echt. En uiteindelijk is het ook in het belang van de spelers dat dat wel gebeurd.

Omdat de kaartverkoop wat tegen viel hebben ze voor sommige doordeweekse sessies kaarten gratis weggegeven. Dat vind ik bijvoorbeeld wel een goede set (wel oneerlijk voor de mensen die een kaart gekocht hebben maar oke). De zaal moet vol, zoiets als de World Trophy wil je echt niet hebben op je vlaggenschip
Volledig mee eens, men moet mss de traditie opzij zetten en de lakeside 1 of 2 weken opschuiven. De vraag is natuurlijk doen er dan nog spelers mee die q school willen spelen ? De lakeside gaat al 33 jaar van start het eerste weekend van het jaar, jammer dat de PDC in der tijd voor deze datum gekozen heeft ( al zal dat ook wel een strategie bij geweest zijn).
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Lakeside 2019

Bericht door ratm »

K1990 schreefCOLON 06 Jan 2019, 17:29
ratm schreefCOLON 06 Jan 2019, 17:22
K1990 schreefCOLON 06 Jan 2019, 16:07 Toch maar eens nadenken bij de BDO of die regionale qualifiers wel zo een goed idee is.
Ze zijn niet best inderdaad maar het is een investering om het darten wereldwijder te maken die (vind ik) wel hoort bij een wk. Het probleem voor de BDO is alleen dat de regionale spelers die wel mee kunnen tegenwoordig al snel naar de PDC overstappen waardoor je dit soort spelers overhoudt. Had je Reyes, Rataski en Jeff Smith gehad dan was het een heel ander verhaal geweest. Lastige situatie voor de BDO.

Tot nu toe merk ik dat de wedstrijden me sws nog niet echt kunnen vastpakken. Het niveau is niet zo hoog maar dat is in de eerste ronden van de PDC ook niet dus daar ligt het niet (alleen) aan. Ik denk wel dat het feit dat we net naar de eindfase van het PDC wk hebben zitten kijken waarbij het niveau veel hoger was het lastig maakt om zo snel om te schakelen. Ik heb het ieder jaar met de eerste ronde namelijk. Ik denk dat het misschien beter voor de BDO is om Lakeside wat later (2 weken) te houden zodat het verschil (ook in entourage) minder zichtbaar is. En misschien is het na een maand vol darts ook wel beter om even een pauze te hebben.

Ook denk ik dat een deel van het "probleem" is dat er een gebrek aan characters is. Het zijn zoals Jacq altijd zegt "mannen die pijltjes naar het bord gooien". Iets meer show (bijvoorbeeld bij de opkomst), beleving van de spelers en interactie met het publiek is wel welkom denk ik. Bij een Hankey kwam er iemand op het podium. De opkomst zette je al meteen schrap voor de wedstrijd en er gebeurde altijd wel iets, ongeacht het niveau. Dat soort spelers zie je helaas steeds minder. Ik snap dat je als speler jezelf moet blijven maar op deze manier verkoop je het "product' Lakeside niet echt. En uiteindelijk is het ook in het belang van de spelers dat dat wel gebeurd.

Omdat de kaartverkoop wat tegen viel hebben ze voor sommige doordeweekse sessies kaarten gratis weggegeven. Dat vind ik bijvoorbeeld wel een goede set (wel oneerlijk voor de mensen die een kaart gekocht hebben maar oke). De zaal moet vol, zoiets als de World Trophy wil je echt niet hebben op je vlaggenschip
Volledig mee eens, men moet mss de traditie opzij zetten en de lakeside 1 of 2 weken opschuiven. De vraag is natuurlijk doen er dan nog spelers mee die q school willen spelen ? De lakeside gaat al 33 jaar van start het eerste weekend van het jaar, jammer dat de PDC in der tijd voor deze datum gekozen heeft ( al zal dat ook wel een strategie bij geweest zijn).
Dat was inderdaad een strategie van ze toentertijd. Met de q-school heb je wel een puntje inderdaad. had ik nog niet aan gedacht.
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: Lakeside 2019

Bericht door K1990 »

Dit is wel een kraker ondertussen, beiden scoren vlot nu
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Lakeside 2019

Bericht door Fred Raket »

Mooie tie break
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: Lakeside 2019

Bericht door K1990 »

Suddendeath!!!!
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Lakeside 2019

Bericht door ratm »

Dit was een fijn potje om naar te kijken inderdaad!!
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: Lakeside 2019

Bericht door K1990 »

Topmatch 👍 mooie emoties bij Veenstra, mss wel de vreemdste speler op de tour de ene leg gooit hij ze met de ogen dicht in de trippel de andere leg met moeite in de singels. Het zal constanter moeten tegen waites.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Lakeside 2019

Bericht door Fred Raket »

uitslagen middagsessie
Scott Waites (28.85) 3-1 (27.36) Jeffrey Van Egdom
Brian Lokken (25.72) 1-3 (26.46) Krzysztof Kciuk (had zomaar dames partij kunnen zijn ) :lol:
Deta Hedman (22.51) 0-2 (23.60) Maria O'Brien
Richard Veenstra (29.89) 3-2 (31.03) Nigel Heydon
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Lakeside 2019

Bericht door Fred Raket »

K1990 schreefCOLON 06 Jan 2019, 18:18 Topmatch 👍 mooie emoties bij Veenstra, mss wel de vreemdste speler op de tour de ene leg gooit hij ze met de ogen dicht in de trippel de andere leg met moeite in de singels. Het zal constanter moeten tegen waites.
Waites vanmiddag niet gezien ?
BUTTON_POST_REPLY