Lakeside WPDC 2016

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Lakeside WPDC 2016

Bericht door Fred Raket »

Erwin27 schreefCOLONDaarom. We vergelijken nu de halve finales WK met de 1e ronde van de BDO. Dat is echt niet fair.

Bovendien: Het hoeft ook niet altijd briljant spel te zijn om mooi darts te zien.
idd
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Lakeside WPDC 2016

Bericht door Dartmat »

Nee, elke vergelijking met de pdc is niet eerlijk en ook nutteloos. Profs met amateurs vergelijken. Spelers die 40 toernooien per jaar gooien vergelijken met spelers die er 20 gooien. Je wil niet vergelijken maar je ontkomt er niet aan. Ook met 85 gemiddeld kun je leuke wedstrijden zien, je moet je er alleen op instellen dat je niet veel knallende scores te zien krijgt.

Ik kijk het graag, ook uit nostalgie en stoor me niet zo aan het niveau.
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Lakeside WPDC 2016

Bericht door Dartsjournalist »

cookie schreefCOLON
Dartmat schreefCOLON53 en 54, maar goed ook dat is niet echt meer een leeftijd om over te stappen. Als je ziet dat een van Barneveld 5-6 jonger is. Ik geloof ook niet dat ze gaan overstappen. O'Shea in ieder geval niet, dan eerder Fitton nog.
Gaan dat idd niet meer doen..

Het knullige bij BDO is altijd dat het wk begint wanneer je net 5 dagen naar PDC hebt zitten kijken met 100+ gem.
Eerste ronde PDC was regelmatig ook niet best..
Bij demo in Hoensbroek paar maanden geleden zei Fitton dat hij niet ging overstappen in ieder geval.
Twitter: @PVDarts180
Swedish Chef
Lid
BerichtenCOLON 528
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 17:23

Re: Lakeside WPDC 2016

Bericht door Swedish Chef »

Dartsjournalist schreefCOLON
cookie schreefCOLON
Dartmat schreefCOLON53 en 54, maar goed ook dat is niet echt meer een leeftijd om over te stappen. Als je ziet dat een van Barneveld 5-6 jonger is. Ik geloof ook niet dat ze gaan overstappen. O'Shea in ieder geval niet, dan eerder Fitton nog.
Gaan dat idd niet meer doen..

Het knullige bij BDO is altijd dat het wk begint wanneer je net 5 dagen naar PDC hebt zitten kijken met 100+ gem.
Eerste ronde PDC was regelmatig ook niet best..
Bij demo in Hoensbroek paar maanden geleden zei Fitton dat hij niet ging overstappen in ieder geval.
Fitton heeft ook helemaal niets te zoeken bij de PDC
I'm no longer a slave to fear, I am a child of God
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Lakeside WPDC 2016

Bericht door Fred Raket »

Zo, weer mooie partij gezien van Caldwell tegen Scott Mitchel. echt goed darten op niveau
Gebruikers-avatar
Dartfantje
Lid
BerichtenCOLON 815
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:39

Re: Lakeside WPDC 2016

Bericht door Dartfantje »

Hadden ze die Andersen beter niet kunnen schorsen, wat een wanvertoning zeg van Hewson. Hij zal vast wel beter kunnen dan dit, maar dit kan en mag gewoon niet.

Trouwens wel een goede pot gezien hiervoor. Jammer dat Caldwell het een beetje chokete in die laatste set, want die pot had echt all the way kunnen gaan
eikie
Lid
BerichtenCOLON 490
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 22:05

Re: Lakeside WPDC 2016

Bericht door eikie »

Het gaat wat op en neer bij Sajwani - Hewson , de ene keer 26 en dan weer 180 :mrgreen:
eikie
Lid
BerichtenCOLON 490
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 22:05

Re: Lakeside WPDC 2016

Bericht door eikie »

Als Hewson wint kunnen er wel een paar aan het zuurstof in het publiek
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Lakeside WPDC 2016

Bericht door Dartsjournalist »

Suljovic is niets vergeleken met dat tijdrekken van Sajwani. Wat een martelgang deze partij.
Twitter: @PVDarts180
themachine
Lid
BerichtenCOLON 282
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:01

Re: Lakeside WPDC 2016

Bericht door themachine »

Onvoorstelbaar hoe Sajwani opeens al zijn dubbels is gaan missen; na de eerste twee sets volgens mij 6 uit 9 en sindsdien 1 uit 19, voordat hij die dubbel 5 uitgooide. Hewson zit met 72 gemiddeld gewoon nog in de partij... ;)
Zeer groot fan van James Wade, Raymond van Barneveld en Gary Anderson! Winnaar PC-Finals 2014; ALLERlaatste voorspelkampioen op Darts.NU!
Gebruikers-avatar
Dartfantje
Lid
BerichtenCOLON 815
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:39

Re: Lakeside WPDC 2016

Bericht door Dartfantje »

Ik snap dat je blij bent dat je de leg wint, maar komop. Om een 24-darter op dit podium zou ik niet blij zijn, maar me eerder schamen.
Dit is ook net de partij waarvan je niet wilt dat het all the way gaat, maar gaat wel gebeuren denk :?
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Lakeside WPDC 2016

Bericht door Dartsjournalist »

Overigens schandalig dat James Richardson niet op Lakeside staat na de schorsing van Vladimir Andersen. Hij verloor namelijk de finale van de qualifier van Andersen.
Twitter: @PVDarts180
Erwin27
Lid
BerichtenCOLON 842
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 19:54

Re: Lakeside WPDC 2016

Bericht door Erwin27 »

Dartsjournalist schreefCOLONOverigens schandalig dat James Richardson niet op Lakeside staat na de schorsing van Vladimir Andersen. Hij verloor namelijk de finale van de qualifier van Andersen.
Tja, maar dat heeft niks met BDO te maken. Bij de PDC geldt dit ook niet.
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Lakeside WPDC 2016

Bericht door Dartsjournalist »

Erwin27 schreefCOLON
Dartsjournalist schreefCOLONOverigens schandalig dat James Richardson niet op Lakeside staat na de schorsing van Vladimir Andersen. Hij verloor namelijk de finale van de qualifier van Andersen.
Tja, maar dat heeft niks met BDO te maken. Bij de PDC geldt dit ook niet.
Is niet vergelijkbaar met Richie Burnett hoor, als je daar op doelt. Burnett was geplaatst via wereldranglijst, niet via qualifier. Als Zweden om wat voor reden dan ook gediskwalificeerd wordt voor Euro 2016 (voetbal), dan mag Denemarken (verloor play-off van Zweden) naar het EK.
Twitter: @PVDarts180
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Lakeside WPDC 2016

Bericht door Dartmat »

Sherrock er ook uit :|
Daar gaan mijn voorspellingen. Toch erg gevaarlijk, zo'n kort format. Ze had ook wel de sterkste tegenstander van alle geplaatste speelsters denk ik.
Erwin27
Lid
BerichtenCOLON 842
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 19:54

Re: Lakeside WPDC 2016

Bericht door Erwin27 »

Dartsjournalist schreefCOLON
Erwin27 schreefCOLON
Dartsjournalist schreefCOLONOverigens schandalig dat James Richardson niet op Lakeside staat na de schorsing van Vladimir Andersen. Hij verloor namelijk de finale van de qualifier van Andersen.
Tja, maar dat heeft niks met BDO te maken. Bij de PDC geldt dit ook niet.
Is niet vergelijkbaar met Richie Burnett hoor, als je daar op doelt. Burnett was geplaatst via wereldranglijst, niet via qualifier. Als Zweden om wat voor reden dan ook gediskwalificeerd wordt voor Euro 2016 (voetbal), dan mag Denemarken (verloor play-off van Zweden) naar het EK.
Bij de PDC geldt ook dat na loting voor het WK er bij een willekeurige afvaller altijd de hoogst geplaatste speler van de OOM mag meedoen die zich niet heeft weten te kwalificeren. Of dat nu een geplaatste speler of niet die is afgevallen maakt dan niet uit.

Burnett was voor de loting eruit gezet, waardoor iedereen op ''normale'' wijze opschoof, en Ryan de Vreede toen een plek kreeg.
Laatst gewijzigd door 1 op Erwin27, in totaal 3 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Lakeside WPDC 2016

Bericht door Fred Raket »

Ted Hankeyyyyyyyy
Gebruikers-avatar
Dartfantje
Lid
BerichtenCOLON 815
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:39

Re: Lakeside WPDC 2016

Bericht door Dartfantje »

Mooi om Hankey terug te zien op het Lakeside podium, en zijn niveau is nog oke ook. Die Cameron moet trouwens ff op rekenles gaan, nu al 3 ongelofelijke stomme fouten gemaakt
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Lakeside WPDC 2016

Bericht door Rat »

Hmmm... Hankey gaat winnen denk ik.

Cameron is een WDA speler. Net als Jeff Smith. Die er weer strak uit zag moet ik zeggen hoor.


Dit jaar op beide wks 2 WDA spelers. Begint te lopen nu, ;-).
Swedish Chef
Lid
BerichtenCOLON 528
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 17:23

Re: Lakeside WPDC 2016

Bericht door Swedish Chef »

Rat schreefCOLONHmmm... Hankey gaat winnen denk ik.

Cameron is een WDA speler. Net als Jeff Smith. Die er weer strak uit zag moet ik zeggen hoor.


Dit jaar op beide wks 2 WDA spelers. Begint te lopen nu, ;-).
Een darter die er strak uit ziet? Meestal zitten de shirts te strak ;)
I'm no longer a slave to fear, I am a child of God
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Lakeside WPDC 2016

Bericht door Rat »

:mrgreen:

-

Lekkere pot dit zeg. Voor rondje is dat haha, ;-).
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Lakeside WPDC 2016

Bericht door Dartmat »

Wat een gruwelijk irritant sloom wijf is die Bateman zeg. Niet normaal. Hopelijk wint Gulliver de beslissende leg.
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Lakeside WPDC 2016

Bericht door cookie »

Mandigers geeft even de eerste leg weg zeg.. Mist 12darter..
Gebruikers-avatar
Ronn
Lid
BerichtenCOLON 766
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:27

Re: Lakeside WPDC 2016

Bericht door Ronn »

Dartmat schreefCOLONNee, elke vergelijking met de pdc is niet eerlijk en ook nutteloos. Profs met amateurs vergelijken. Spelers die 40 toernooien per jaar gooien vergelijken met spelers die er 20 gooien. Je wil niet vergelijken maar je ontkomt er niet aan. Ook met 85 gemiddeld kun je leuke wedstrijden zien, je moet je er alleen op instellen dat je niet veel knallende scores te zien krijgt.

Ik kijk het graag, ook uit nostalgie en stoor me niet zo aan het niveau.
Afbeelding
Darts: Datadart Jocky Wilson original
Shafts: Deflectagrip inbetween
Flights: verschillend
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Lakeside WPDC 2016

Bericht door cookie »

Scott Waites heeft wel flink staan finishen! Gevaarlijke kanshebber, voor een parttime speler.
BUTTON_POST_REPLY