Wie gaan er naar de Dutch open 2016?

Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Wie gaan er naar de Dutch open 2016?

Bericht door Rat »

Is er een stream of zo?
Speedy180
Lid
BerichtenCOLON 179
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:17

Re: Wie gaan er naar de Dutch open 2016?

Bericht door Speedy180 »

[/quote]
Oké, ik ben geen fan van vooruitkijken op een toernooi met eventuele doelen/te behalen prestaties, omdat je hiermee alleen maar druk op jezelf legt, maar ik ga het toch doen...

De afgelopen 3 jaren (mijn eerste 3 jaren btw.) telkens het geluk gehad dat ik het toernooi met een vrijloting begon en dus bij voorbaat al in de 2e ronde stond... Helaas was dit altijd meteen het eindstation, omdat ik telkens werd opgezadeld met sterke lotingen... Eerste jaar een LaCo-speler, 2e jaar titelverdediger en destijds oud- en inmiddels weer wereldkampioen Scott Waites en vorig jaar een Ere-divisiespeler. Alleen afgelopen jaar heb ik een leg weten te pakken, en dat levert dan ook een legsaldo op van 1-9.

Dit jaar duurt mijn toernooi een rondje langer, aangezien ik nu WEL in de eerste ronde zal moeten spelen...
Mijn doelstelling is dan ook, aangezien ik mezelf continu wil verbeteren, qua niveau en prestaties e.d., om de derde ronde te behalen...
Ik ken mijn tegenstander niet, dus ik heb geen idee of dit een reële doelstelling is, maar we gaan het zien... Verwachtingen heb ik dan ook verder niet, maar mijn doel heb ik in elk geval hierboven omschreven...

Na het weekend zal ik jullie uiteraard vertellen of ik mijn doelstelling heb weten te behalen...

WORDT VERVOLGD...[/quote]

TOTAAL NIET tevreden over mijn spel in de eerste ronde... Dit betekende dan ook meteen voor mij de uitschakeling... Als je geen tripples raakt (in 3 legs tijd, welgeteld 2 tripples gegooid) dan ga je de wedstrijd natuurlijk nooit winnen... En dan had ik ook nog het geluk dat mijn tegenstander heel erg veel moeite had om de legs binnen te slepen, waardoor ik, zonder tripples te gooien, toch iedere leg op een finish kwam en 1 leg heb ik zelfs 3 of 6 pijlen gehad om hem binnen te slepen... Maar ja... ALS je dan al een kans op een dubbel of een redelijke finish krijgt, GOOI HEM DAN OOK!
Ik had ook werkelijk TOTAAL geen gevoel in mijn worp, waardoor de darts op hele andere plekken terecht kwamen als waar ik ze wilde hebben...

Was er vanmiddag flink ziek van! DIT had ik dus echt niet zien aankomen! Ik had verwacht wel iets meer tegenstand te kunnen bieden... Ik heb mezelf gewoon 'buitenspel gezet' zoals dat dan zo mooi heet...
Volgend jaar ben ik ZEKER weer van de partij! Ik heb vandaag laten zien hoe het NIET moet, dus dat gaan we volgend jaar (en überhaupt ieder volgend toernooi) zeker anders doen!

Verder wil ik er niet teveel woorden aan vuil maken. Was er gewoon flink ziek van... Ik ben TE fanatiek om me snel neer te leggen bij een nederlaag en al helemaal als het mijn eigen stomme schuld is! AMEN!
Aantal 180-ers: 15

2010: 5
2013: 2
2014: 4
2015: 3
2016: 1

Hoogste finish: 158
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Wie gaan er naar de Dutch open 2016?

Bericht door Dartmat »

PDC nobody McDine haalt direct na zijn stap terug naar de BDO meteen de halve finale van een van de moeilijkste toernooien. Dat zegt ook wel wat. Jammer dat Adams verder de enige aansprekende naam is. Maar des te knapper van Noppert en Gies.
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Wie gaan er naar de Dutch open 2016?

Bericht door cookie »

Dartmat schreefCOLONPDC nobody McDine haalt direct na zijn stap terug naar de BDO meteen de halve finale van een van de moeilijkste toernooien. Dat zegt ook wel wat. Jammer dat Adams verder de enige aansprekende naam is. Maar des te knapper van Noppert en Gies.
Bizar knap hoor om zo ver op dit toernooi te komen. Adams zie ik dit wel weer winnen..

Even een andere vraag. Zijn de opkomstdames al gegoogled?
Henk
Lid
BerichtenCOLON 653
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:43

Bericht door Henk »

Niet door mij, schakel net in en zie McDine de eerste set winnen.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Wie gaan er naar de Dutch open 2016?

Bericht door Dartmat »

Inderdaad. McDine gooit prima, Adams is aan het prutsen. Maar joh, lekker blijven lachen hoor!
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Wie gaan er naar de Dutch open 2016?

Bericht door cookie »

Dartmat schreefCOLONInderdaad. McDine gooit prima, Adams is aan het prutsen. Maar joh, lekker blijven lachen hoor!
Ja Adams die even bewust de 3x t1 gooit. Toch ook wel knap van Adams dat hij zonder fanatiek te zijn weer zo ver komt.

McDine is nu los en lekker ontspannen aan het gooien.
Henk
Lid
BerichtenCOLON 653
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:43

Re: Wie gaan er naar de Dutch open 2016?

Bericht door Henk »

Iets te los, had prima 2-0 voor kunnen komen.
180's for Show, HF's for Dough - Groet, Henk
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Wie gaan er naar de Dutch open 2016?

Bericht door Dartmat »

Inderdaad. McDine had 1-0 2-0 moeten komen en kakt helemaal in. Heel simpel, Adams gaat dit gewoon winnen.
Schiavoni
Lid
BerichtenCOLON 655
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 14:29

Re: Wie gaan er naar de Dutch open 2016?

Bericht door Schiavoni »

Zowel met de koppels als de singles de 4e ronde gehaald van de Dutch Open (allebei de keren de eerste ronde een vrijlot). Het was een geslaagd weekend, goede sfeer!
BUTTON_POST_REPLY