Winmau World Masters 2018

K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Winmau World Masters 2018

Bericht door K1990 »

Vanaf morgen gaan de 45ste winmau World Masters van start. De bdo heeft geen tv partner gevonden, maar alle wedstrijden worden gestreamd via winmau tv of het YouTube kanaal van de bdo.

1ste ronde last 32

1) durrant vs john boy walton
2) baker vs stone
3) montgomery vs Vaes
4) Robson vs Vandenbogaerde
5) Mitchell vs Mcguirk
6) mandigers vs pietrezko
7) Landman vs Mordica
8) Harms vs copley
9) Williams vs geraghty
10) Veenstra vs Smith
11) Parletti vs Burgess
12) waites vs stubbs
13) unterbuchner vs Janssen
14) Warren vs Kciuk
15) Day vs Heydon
16) Mc Geeney vs steyer

Op het eerste zich zullen de reekshoofden zich makkelijk plaatsen.
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: Winmau World Masters 2018

Bericht door DeDeen »

3 partijen geweest. 2 reekshoofden eruit.
Bovendien klopt er geen hout van je sheet.

12.30 Glen Durrant (ENG) (99.62) 3 v 1 (89.76) John Walton (ENG)

13.00 Scott Baker (ENG) (83.16) 1 v 3 (86.64) Gary Stone (SCO)

13.30 Ross Montgomery (SCO) (82.41) 1 v 3 (90.85) Mario Vandenbogaerd (BEL)

14.00 Gary Robson (ENG) v Wouter Vaes (NL)

14.30 Scott Mitchell (ENG) v Shane McGuirk (IRE)

15.00 Willem Mandigers (NL) v Ricardo Pietreczko (GER)

15.30 Chris Landman (NL) v David Copley (ENG)

16.00 Wesley Harms (NL) v Eddie Mordica (ENG)

16.30 Jim Williams (WAL) v Nigel Heydon (ENG)

17.00 Richard Veenstra (NL) v Sebastian Steyer (POL)

17.30 Dave Parletti (ENG) v Krzysztof Kciuk (POL)

18.00 Scott Waites (ENG) v Roger Janssen (BEL)

18.30 Michael Unterbuchner (GER) v John Burgess (ENG)

19.00 Wayne Warren (WAL) v Terry Stubbs (ENG)

19.30 Daniel Day (ENG) v Adam Smith-Neale (ENG)

20.00 Mark McGeeney (ENG) v Keith Geraghty (IRE)
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: Winmau World Masters 2018

Bericht door K1990 »

Vintage waites 104 gemiddeld. Durrant ook weer top.
santa
Lid
BerichtenCOLON 149
GeregistreerdCOLON 02 Dec 2014, 19:44

Re: Winmau World Masters 2018

Bericht door santa »

Zo ik ga vanacht maar eens de Winmau World Masters maar eens terug kijken. Alleen de Interissanten dan
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: Winmau World Masters 2018

Bericht door K1990 »

Ik begrijp niet echt goed waar de discussie tussen waites en parletti om ging, Marco meiyer ook niet denk ik
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: Winmau World Masters 2018

Bericht door DeDeen »

K1990 schreefCOLON 06 Okt 2018, 23:38 Ik begrijp niet echt goed waar de discussie tussen waites en parletti om ging, Marco meiyer ook niet denk ik
Hij stond met zijn voet over de oche en volgens de regels mag dat niet...
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: Winmau World Masters 2018

Bericht door K1990 »

DeDeen schreefCOLON 07 Okt 2018, 12:07
K1990 schreefCOLON 06 Okt 2018, 23:38 Ik begrijp niet echt goed waar de discussie tussen waites en parletti om ging, Marco meiyer ook niet denk ik
Hij stond met zijn voet over de oche en volgens de regels mag dat niet...
Dat is dan toch een fout van de scheidsrechter die dit toch echt moet gezien hebben.
santa
Lid
BerichtenCOLON 149
GeregistreerdCOLON 02 Dec 2014, 19:44

Re: Winmau World Masters 2018

Bericht door santa »

De vrouwen vind ik ook altijd leuk om te zien bij darts. Ik wou dat ik het ook kon, wat hun kunnen. Maar die Durrant is een goeie speler maar val er van in slaap.
Gebruikers-avatar
Ronn
Lid
BerichtenCOLON 766
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:27

Re: Winmau World Masters 2018

Bericht door Ronn »

Zit momenteel ook voor mijn tv te kijken (youtube). Kijk toch ook graag naar de BDO. Zowel de dames als heren. Wat me erg aan het hart gaat is de belangstelling voor het BDOdarts. Hier is al veel over gezegd en geschreven dus dat hoef ik niet meer te doen. Maar ook de bezoekers aantallen !!!!! We hebben het hier over de Winmau word Masters. Eens een machtig en groot toernooi.
Zouden er 100 toeschouwers in de zaal zitten ?
Erg jammer.
Laatst gewijzigd door 1 op Ronn, in totaal 7 keer gewijzigd.
Darts: Datadart Jocky Wilson original
Shafts: Deflectagrip inbetween
Flights: verschillend
santa
Lid
BerichtenCOLON 149
GeregistreerdCOLON 02 Dec 2014, 19:44

Re: Winmau World Masters 2018

Bericht door santa »

Ronn schreefCOLON 07 Okt 2018, 14:33 Zit momenteel ook voor mijn tv te kijken (youtube). Kijk toch ook graag naar de BDO. Zowel de dames als heren. Wat me erg aan het hart gaat is de belangstelling voor het BDOdarts. Hier is al veel over gezegd en geschreven dus dat hoef ik niet meer te doen. Maar ook de bezoekers aantallen !!!!!
Zouden er 100 toeschouwers in de zaal zitten ?
Erg jammer.
precies erg jammer. Echt zonde ik snap wat je bedoelt ik mag ook graag naar de BDO kijken. Ik kijk nu ook op die site.
Gebruikers-avatar
Ronn
Lid
BerichtenCOLON 766
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:27

Re: Winmau World Masters 2018

Bericht door Ronn »

Weinig toeschouwers geeft weinig sfeer en een trieste ambiance. De spelers staan dan ook vaak emotieloos te darten wat dan weer reflecteert op het publiek (Die paar mensen zijn wel echte fans, anders zitten ze er niet). Helaas lijkt het alsof ik nu naar een paar demonstratie partijtjes zit te kijken.
Darts: Datadart Jocky Wilson original
Shafts: Deflectagrip inbetween
Flights: verschillend
santa
Lid
BerichtenCOLON 149
GeregistreerdCOLON 02 Dec 2014, 19:44

Re: Winmau World Masters 2018

Bericht door santa »

Maar hier heb je tenminste niet dat achterlijke IJslandse dans geklap en dat oe oe oe gedoe. Wat ze van voetbal Nageaapt hebben. Ook wel een keer fijn. En wat een rust een keer zonder geschreeuw hahaha. Wel jammer dat er zo weinig mensen zijn dat wel.
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: Winmau World Masters 2018

Bericht door DeDeen »

Qua niveau is het wel meer dan prima. Kunnen er een hoop pakken als ze over gaan stappen.
Gebruikers-avatar
Ronn
Lid
BerichtenCOLON 766
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:27

Re: Winmau World Masters 2018

Bericht door Ronn »

DeDeen schreefCOLON 07 Okt 2018, 18:32 Qua niveau is het wel meer dan prima. Kunnen er een hoop pakken als ze over gaan stappen.

Jazeker:
David Copley 101.19
Glen Durrant 101.99
Scott Mitchell 108.7
maar ook Adam Smith Neale (96.82) met goede finishes.
Darts: Datadart Jocky Wilson original
Shafts: Deflectagrip inbetween
Flights: verschillend
Gebruikers-avatar
Ronn
Lid
BerichtenCOLON 766
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:27

Re: Winmau World Masters 2018

Bericht door Ronn »

Inmiddels de eerste finalist bekend. Durrant tegen Mitchell 5-2
Darts: Datadart Jocky Wilson original
Shafts: Deflectagrip inbetween
Flights: verschillend
Gebruikers-avatar
Ronn
Lid
BerichtenCOLON 766
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:27

Re: Winmau World Masters 2018

Bericht door Ronn »

Andere finalist is Adam Smith-Neale. Toch verrassend deze speler. Is niet echt een speler die regelmatig ver komt in een toernooi.
Darts: Datadart Jocky Wilson original
Shafts: Deflectagrip inbetween
Flights: verschillend
santa
Lid
BerichtenCOLON 149
GeregistreerdCOLON 02 Dec 2014, 19:44

Re: Winmau World Masters 2018

Bericht door santa »

Jammer dat de vrouwen altijd.zo,n kort spelformaat hebben. Ze zijn altijd snel klaar en terug komen kan dan ook zelden bij hun. Maar wel weer knap van lisa
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Winmau World Masters 2018

Bericht door Dartmat »

Ach dan kunnen ze weer sneller aan de gang met de huishoudelijke taken :mrgreen:

Sorry, te flauw. I know. Wel ontzettend jammer dat de WWM zo snel afgegleden is van een prestigieuze Major naar een simpel toernooitje waar geen hond meer iets om geeft. Als je nu ook naar de finale kijkt doet het gewoon pijn aan de ogen, dat gebrek aan publieke belangstelling. Want het gooien gaat prima. Maar dit is 0 sfeer, 0 ambiance, helemaal niets. Voor een toernooi dat ooit zo groots was.

Een reactie in de youtube chat vat het wel prima samen:
I count 23 people in the background, at least 7 are not breathing.
Gebruikers-avatar
Ronn
Lid
BerichtenCOLON 766
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:27

Re: Winmau World Masters 2018

Bericht door Ronn »

VERRASSENDE winnaar met Adam Smith-Neale. Eerste grote finale ooit en direct winst. En dat tegen Durrant.
Darts: Datadart Jocky Wilson original
Shafts: Deflectagrip inbetween
Flights: verschillend
santa
Lid
BerichtenCOLON 149
GeregistreerdCOLON 02 Dec 2014, 19:44

Re: Winmau World Masters 2018

Bericht door santa »

Wat een verassing Durrant eruit. Had ik niet verwacht
dirk19
Lid
BerichtenCOLON 286
GeregistreerdCOLON 23 Nov 2015, 18:04

Re: Winmau World Masters 2018

Bericht door dirk19 »

Ik baal er wel van dat Smith Neale de finale heeft gewonnen want hierdoor mist Veenstra de aankomende Grand Slam of Darts. Ik denk dat Veenstra wel een aantal goede resultaten had kunnen boeken op de GSOD en jammer genoeg krijgt hij niet de kans om zich te bewijzen tegen de toppers van de PDC. Ik hoop dat Veenstra volgend jaar Q school gaat gooien want ik zie hem wel slagen in de PDC.
Gebruikers-avatar
Ronn
Lid
BerichtenCOLON 766
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:27

Re: Winmau World Masters 2018

Bericht door Ronn »

Adam Smith-Neale nu ook Lakeside.
Darts: Datadart Jocky Wilson original
Shafts: Deflectagrip inbetween
Flights: verschillend
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: Winmau World Masters 2018

Bericht door K1990 »

Zeer mooi tornooi met een heel hoog niveau en idd jammer van de belangstelling maar het is nu eenmaal een David tegen Goliath strijd tussen BDO en PDC. De mensen die er zijn zijn wel de echte dartliefhebbers met respect voor de spelers. Ik vind het echt jammer dat men de regels gewijzigd heeft, want de BDO heeft terug een sterke lichting vind ik maar daar zal volgend seizoen weinig of niks meer van overblijven. Dit nog die durrant is toch echt wereldtop, alle matchen rond die 100 gemiddeld en dit in setsplay.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Winmau World Masters 2018

Bericht door Dartmat »

K1990 schreefCOLON 08 Okt 2018, 18:35 Zeer mooi tornooi met een heel hoog niveau en idd jammer van de belangstelling maar het is nu eenmaal een David tegen Goliath strijd tussen BDO en PDC. De mensen die er zijn zijn wel de echte dartliefhebbers met respect voor de spelers. Ik vind het echt jammer dat men de regels gewijzigd heeft, want de BDO heeft terug een sterke lichting vind ik maar daar zal volgend seizoen weinig of niks meer van overblijven. Dit nog die Durrant is toch echt wereldtop, alle matchen rond die 100 gemiddeld en dit in setsplay.
Heeft toch echt niets met de PDC te maken. Een paar jaar terug toen de PDC er ook al was en ook al groot was, toen zat het ook gewoon vol en kwam het nog netjes op TV. Het is een beetje treurig om de PDC hierbij te betrekken (zoals altijd) want het is puur de schuld van de amateuristische instelling en hondsberoerde marketing(mensen) van de BDO. Kwestie van met je tijd meegaan met bijvoorbeeld betere communicatie en uitstraling via de social media. Lijkt misschien niet zo bijzonder, maar als je dat een beetje op orde hebt doet dat zo veel voor je uitstraling en de aandacht die je kunt genereren.

Om maar een kleine vergelijking te maken: UFC en Bellator zijn ook twee verschillende MMA-organisaties, maar zij krijgen beiden gewoon de tent vol en worden op tv uitgezonden. Twee bonden hoeven elkaar echt niet te verzwakken.
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: Winmau World Masters 2018

Bericht door K1990 »

Dartmat schreefCOLON 08 Okt 2018, 18:59
K1990 schreefCOLON 08 Okt 2018, 18:35 Zeer mooi tornooi met een heel hoog niveau en idd jammer van de belangstelling maar het is nu eenmaal een David tegen Goliath strijd tussen BDO en PDC. De mensen die er zijn zijn wel de echte dartliefhebbers met respect voor de spelers. Ik vind het echt jammer dat men de regels gewijzigd heeft, want de BDO heeft terug een sterke lichting vind ik maar daar zal volgend seizoen weinig of niks meer van overblijven. Dit nog die Durrant is toch echt wereldtop, alle matchen rond die 100 gemiddeld en dit in setsplay.
Heeft toch echt niets met de PDC te maken. Een paar jaar terug toen de PDC er ook al was en ook al groot was, toen zat het ook gewoon vol en kwam het nog netjes op TV. Het is een beetje treurig om de PDC hierbij te betrekken (zoals altijd) want het is puur de schuld van de amateuristische instelling en hondsberoerde marketing(mensen) van de BDO. Kwestie van met je tijd meegaan met bijvoorbeeld betere communicatie en uitstraling via de social media. Lijkt misschien niet zo bijzonder, maar als je dat een beetje op orde hebt doet dat zo veel voor je uitstraling en de aandacht die je kunt genereren.

Om maar een kleine vergelijking te maken: UFC en Bellator zijn ook twee verschillende MMA-organisaties, maar zij krijgen beiden gewoon de tent vol en worden op tv uitgezonden. Twee bonden hoeven elkaar echt niet te verzwakken.
Heb je deels gelijk in, maar je moet toegeven vindt bv maar eens een tv partner als je tornooi samenvalt met de World grand prix en er is al zoveel darts op tv dat tornooien waar het niveau iets lager ligt gewoon moeilijk verkocht nog geraken ( de challenge tour bv komt ook niet op tv). Ik vind het nog heel straf van de organisatie dat ze voor de winmau en de lakeside nog zoveel prijzengeld kunnen geven. Er zou toch eens een pact moeten kunnen afgesloten worden tussen beide bonden ( mss is 1 wk ook het beste voor de BDO waar je bv 24 bdo spelers toelaat en 72 PDC spelers). Ik blijf vrezen dat het de laatste lakeside wordt dit jaar en dat los je echt niet op met een post op Facebook of een tweet meer denk ik een pact is de enigste oplossing ook voor de PDC want de BDO is nog altijd het belangrijkste groeibond voor spelers ik denk dat deze winmau dat nog eens aantoont.
BUTTON_POST_REPLY