Einde van The Lakeside ??

IvanTheDarts180
Lid
BerichtenCOLON 386
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 17:09

Re: Lakeside WPDC 2016

Bericht door IvanTheDarts180 »

als ik dit lees mag ik er dan vanuit gaan dat dit de laatste bdo wk is? http://www.bdodarts.com/images/bdo-cont ... _09-00.pdf
Darts.nu O.o.M afgesloten als 87e.
Darts-talk O.o.M. 39e
Unicorn barney phase 5 23g
Unicorn Sigma titanium slikstik
unicorn sigma flights .125micron.

2014 180:1
2015 180:tot nog toe 1
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Einde van The Lakeside ??

Bericht door Fred Raket »

Geen BDO wereldkampioenschap meer ? http://www.bdodarts.com/images/bdo-cont ... _09-00.pdf
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Einde van The Lakeside ??

Bericht door cookie »

Fred Raket schreefCOLONGeen BDO wereldkampioenschap meer ? http://www.bdodarts.com/images/bdo-cont ... _09-00.pdf
Lakeside wordt idd hier niet genoemd. Al kan ik me dat toch niet voorstellen..

Waarvoor zou je anders 3 Majors gooien?
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Einde van The Lakeside ??

Bericht door Fred Raket »

WWM verplaatst vlak voor PDC WK zal hun prestigieuze titel worden denk ik
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Einde van The Lakeside ??

Bericht door cookie »

Fred Raket schreefCOLONWWM verplaatst vlak voor PDC WK zal hun prestigieuze titel worden denk ik
Is er ergens meer te vinden over de visie achter deze keuze? Lees nu alleen: We gaan van County naar professional..
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Einde van The Lakeside ??

Bericht door Fred Raket »

Staat alleen Persbericht op de site http://www.bdodarts.com/
IvanTheDarts180
Lid
BerichtenCOLON 386
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 17:09

Re: Einde van The Lakeside ??

Bericht door IvanTheDarts180 »

Fred Raket schreefCOLONStaat alleen Persbericht op de site http://www.bdodarts.com/
Betekend dit dan ook het einde van de FINDER DUTCH darts masters. Zie ik ook nergens genoemd of is dat gewoon geen Major??
Darts.nu O.o.M afgesloten als 87e.
Darts-talk O.o.M. 39e
Unicorn barney phase 5 23g
Unicorn Sigma titanium slikstik
unicorn sigma flights .125micron.

2014 180:1
2015 180:tot nog toe 1
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Einde van The Lakeside ??

Bericht door Fred Raket »

Begrijp er weinig van, voor mijn lijkt LS 2016 als laatste editie.
Las laatst ook dat de BCC geen Lakeside meer uitzend na 2016
Laatst gewijzigd door 1 op Fred Raket, in totaal 4 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Einde van The Lakeside ??

Bericht door rproele »

Finder was natuurlijk al geen Major, dus vandaar dat deze niet genoemd wordt.
Dutch Open was ook al geen Major, terwijl dit 1 van de grootste evenementen op darts is aan deelnemers.

Alleen is dit gewoon simpelweg niet einde BDO?
Ga niet verklaren alsof je nu richting professioneel gaat, want van 3 majors en een paar Opens kan geen speler rondkomen met reiskosten, inschrijfgeld etc.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Einde van The Lakeside ??

Bericht door Fred Raket »

EDO houd zondag (spoed) overleg, ben benieuwd..
Borisz
Lid
BerichtenCOLON 11
GeregistreerdCOLON 22 Dec 2014, 11:11

Re: Einde van The Lakeside ??

Bericht door Borisz »

BBC moet op sport bezuinigen en Lakeside is daar ook de dupe van, dat is al bekend. Maar hoe nu verder.... Beetje onduidelijk persbericht.
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Einde van The Lakeside ??

Bericht door Rat »

Kan weinig met dit bericht. Geen idee wat het betekend en wat er gaat gebeuren.

Einde Lakdseside geloof ik niet, want ik denk het moment dat de BDO Lakeside laat vallen, de PDC die locatie meteen in lijft voor een van hun eigen toernooien.
Schiavoni
Lid
BerichtenCOLON 655
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 14:29

Re: Einde van The Lakeside ??

Bericht door Schiavoni »

De BBC wilde toch geen darten en snooker meer uitzenden?
IvanTheDarts180
Lid
BerichtenCOLON 386
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 17:09

Re: Einde van The Lakeside ??

Bericht door IvanTheDarts180 »

Rat schreefCOLONKan weinig met dit bericht. Geen idee wat het betekend en wat er gaat gebeuren.

Einde Lakdseside geloof ik niet, want ik denk het moment dat de BDO Lakeside laat vallen, de PDC die locatie meteen in lijft voor een van hun eigen toernooien.
Zou wel leuk zijn voor gsod
Darts.nu O.o.M afgesloten als 87e.
Darts-talk O.o.M. 39e
Unicorn barney phase 5 23g
Unicorn Sigma titanium slikstik
unicorn sigma flights .125micron.

2014 180:1
2015 180:tot nog toe 1
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Einde van The Lakeside ??

Bericht door ratm »

Er wordt niets over lakeside gemeld. Dat kan ook gewoon omdat ze het hier over majors hebben en het wk groter is dan een major. Gewoon vergeten iets te melden dus.
Als ze inderdaad een major erbij doen (2/3 jaar geleden kondigde ze ook 2 nieuwe majors aan waarvan er maar 1 doorging) dan lijkt het me stug dat de Lakeside stopt. Het lijkt me dat je voor een major sponsoren nodig hebt en een zender die het wil uitzenden. Zou je die eerder kunnen krijgen voor een nieuw onbekend toernooi zonder historie dan voor een toernooi vol historie waarvan de kijkcijfers op tv hoger zijn dan van welk ander darts toernooi dan ook? Denk het niet.
Stel dat ze inderdaad Lakeside laten vallen dan zit daar denk ik iets anders achter. Wellicht (maar dat is puur een gedachte) een betere samenwerking met de pdc door een gezamelijk wk. Dat de ranglijst na de winmau 16 spelers van de bdo recht geeft om mee te doen met het pdc-wk.

Al geloof ik dat laatste niet, ik denk dat de Lakeside gewoon door gaat en dit persbericht daar verder niet over gaat.
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Einde van The Lakeside ??

Bericht door cookie »

ratm schreefCOLONEr wordt niets over lakeside gemeld. Dat kan ook gewoon omdat ze het hier over majors hebben en het wk groter is dan een major. Gewoon vergeten iets te melden dus.
Als ze inderdaad een major erbij doen (2/3 jaar geleden kondigde ze ook 2 nieuwe majors aan waarvan er maar 1 doorging) dan lijkt het me stug dat de Lakeside stopt. Het lijkt me dat je voor een major sponsoren nodig hebt en een zender die het wil uitzenden. Zou je die eerder kunnen krijgen voor een nieuw onbekend toernooi zonder historie dan voor een toernooi vol historie waarvan de kijkcijfers op tv hoger zijn dan van welk ander darts toernooi dan ook? Denk het niet.
Stel dat ze inderdaad Lakeside laten vallen dan zit daar denk ik iets anders achter. Wellicht (maar dat is puur een gedachte) een betere samenwerking met de pdc door een gezamelijk wk. Dat de ranglijst na de winmau 16 spelers van de bdo recht geeft om mee te doen met het pdc-wk.

Al geloof ik dat laatste niet, ik denk dat de Lakeside gewoon door gaat en dit persbericht daar verder niet over gaat.
Dat laatste is de wil van de gedachte.. :)

Van mij mag de PDC ook de volgende stap nemen door County darts terug te linken aan huidige systeem.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Einde van The Lakeside ??

Bericht door ratm »

cookie schreefCOLON
ratm schreefCOLONEr wordt niets over lakeside gemeld. Dat kan ook gewoon omdat ze het hier over majors hebben en het wk groter is dan een major. Gewoon vergeten iets te melden dus.
Als ze inderdaad een major erbij doen (2/3 jaar geleden kondigde ze ook 2 nieuwe majors aan waarvan er maar 1 doorging) dan lijkt het me stug dat de Lakeside stopt. Het lijkt me dat je voor een major sponsoren nodig hebt en een zender die het wil uitzenden. Zou je die eerder kunnen krijgen voor een nieuw onbekend toernooi zonder historie dan voor een toernooi vol historie waarvan de kijkcijfers op tv hoger zijn dan van welk ander darts toernooi dan ook? Denk het niet.
Stel dat ze inderdaad Lakeside laten vallen dan zit daar denk ik iets anders achter. Wellicht (maar dat is puur een gedachte) een betere samenwerking met de pdc door een gezamelijk wk. Dat de ranglijst na de winmau 16 spelers van de bdo recht geeft om mee te doen met het pdc-wk.

Al geloof ik dat laatste niet, ik denk dat de Lakeside gewoon door gaat en dit persbericht daar verder niet over gaat.
Dat laatste is de wil van de gedachte.. :)
Exact, geloof ook niet dat dat het zal zijn hoor. Maar ook niet dat de Lakeside 2016 de laatste zal zijn
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Einde van The Lakeside ??

Bericht door Dartmat »

Ik geloof bijna niet dat het eonde lakeside zou zijn omdat het qua gooien op niveau dan ook einde BDO is. Lakeside is het enige toernooi waarover je als winnaar nog enigszins kunt opscheppen. Winmau wordt al niet eens meer uitgezonden.

Ik ben benieuwd naar verdere uitleg van dit bericht.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Einde van The Lakeside ??

Bericht door Fred Raket »

Dartmat schreefCOLONIk geloof bijna niet dat het eonde lakeside zou zijn omdat het qua gooien op niveau dan ook einde BDO is. Lakeside is het enige toernooi waarover je als winnaar nog enigszins kunt opscheppen. Winmau wordt al niet eens meer uitgezonden.

Ik ben benieuwd naar verdere uitleg van dit bericht.
Wacht onrustig het EDO verslag af van zondag. Het zou echt een domper zijn voor het darten en mocht er niks loos zijn mag er wel een fatsoenlijk persbericht komen ipv dit.
DanMan
Lid
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2015, 09:07

Re: Einde van The Lakeside ??

Bericht door DanMan »

Het persbericht laat zien hoe amateuristisch ze zijn.
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Einde van The Lakeside ??

Bericht door cookie »

DanMan schreefCOLONHet persbericht laat zien hoe amateuristisch ze zijn.
Heb een organisator gekend achter Cambridgeshire county darts. Organisatie en mensen bij BDO zijn idd vergelijkbaar met die van het gemiddelde UWV kantoor.
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Einde van The Lakeside ??

Bericht door Rat »

Wat is de EDO?

Nog nooit van gehoord, en ineens lijkt dat een belangrijke speler.
Gebruikers-avatar
n1traM
Lid
BerichtenCOLON 63
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 17:50

Re: Einde van The Lakeside ??

Bericht door n1traM »

Rat schreefCOLONWat is de EDO?

Nog nooit van gehoord, en ineens lijkt dat een belangrijke speler.
EDO is http://www.englanddarts.co.uk/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Had er ook nog nooit van gehoord.
1: onbekend 23g / 2: XQ-Max MvG 23g / 3: Unicorn Barney Phase 1 25g
2015: 22x 180, HF 156, BL 16
2016: 12x 180, HF 141, BL 15
2017: 19x 180, HF 120, BL 14
2018: 6x 180, HF 121, BL 15
Calimero
Lid
BerichtenCOLON 126
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 14:01

Re: Einde van The Lakeside ??

Bericht door Calimero »

al iets meer duidelijk?
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Einde van The Lakeside ??

Bericht door Fred Raket »

Calimero schreefCOLONal iets meer duidelijk?
Niet alle UK-Counties waren aanwezig zondag, dus gaat het verslag naar de ontbrekende Counties. Na de Lakeside zou er een nieuw persbericht komen vanuit de BDO...
BUTTON_POST_REPLY