World Matchplay 2017

Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: World Matchplay 2017

Bericht door Fred Raket »

Chizzy start goed, wordt spannend nu
Swedish Chef
Lid
BerichtenCOLON 528
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 17:23

Re: World Matchplay 2017

Bericht door Swedish Chef »

Vernedering.
I'm no longer a slave to fear, I am a child of God
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: World Matchplay 2017

Bericht door Fred Raket »

Leek wel of Barney er geen zin in had. 21% checkout is niet iets om mee te winnen
Snakebitemaster
Lid
BerichtenCOLON 640
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2017, 16:13

Re: World Matchplay 2017

Bericht door Snakebitemaster »

Kansloze westrijd van Barneveld.
Set-up Raymond van Barneveld phase 5 25 gram.
Snakebitemaster
Lid
BerichtenCOLON 640
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2017, 16:13

Re: World Matchplay 2017

Bericht door Snakebitemaster »

Tuurlijk is het knap wat mvg laat zien, maar vind het soms wel jammer dat hij de sport zo domineert. Hoop dat taylor zijn laatste world matchplay kan winnen, maar het zal mvg wel worden. Tuurlijk is het knap dat is gewoon een feit. Zou het gewoon wel leuk vinden als we een keer een andere major winnaar kregen.
Set-up Raymond van Barneveld phase 5 25 gram.
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: World Matchplay 2017

Bericht door The Runner »

Snakebitemaster schreefCOLON 27 Jul 2017, 00:19 Tuurlijk is het knap wat mvg laat zien, maar vind het soms wel jammer dat hij de sport zo domineert. Hoop dat taylor zijn laatste world matchplay kan winnen, maar het zal mvg wel worden. Tuurlijk is het knap dat is gewoon een feit. Zou het gewoon wel leuk vinden als we een keer een andere major winnaar kregen.
Ben het met je eens. De enige die ik in staat acht om MvG te verslaan zijn Wright en Taylor. De rest komt gewoon tekort tegen hem. Tijdens het tijdperk Taylor hoopte ook iedereen dat hij meer weerstand zou krijgen, nu is die er, hebben we MvG die alles wint. Beide zijn natuurlijk echte winnaars en doen alles voor de sport. Als je kijkt dat MvG meteen na Vegas terug naar huis vliegt, waar de anderen nog een paar dagen blijven, daar zit echt verschil in. Ik hoop ook op een andere winnaar dan MvG, maar denk ook dat hij simpelweg gewoon de beste is en dat is zijn eigen verdienste
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Swedish Chef
Lid
BerichtenCOLON 528
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 17:23

Re: World Matchplay 2017

Bericht door Swedish Chef »

The Runner schreefCOLON 27 Jul 2017, 07:09
Snakebitemaster schreefCOLON 27 Jul 2017, 00:19 Tuurlijk is het knap wat mvg laat zien, maar vind het soms wel jammer dat hij de sport zo domineert. Hoop dat taylor zijn laatste world matchplay kan winnen, maar het zal mvg wel worden. Tuurlijk is het knap dat is gewoon een feit. Zou het gewoon wel leuk vinden als we een keer een andere major winnaar kregen.
Ben het met je eens. De enige die ik in staat acht om MvG te verslaan zijn Wright en Taylor. De rest komt gewoon tekort tegen hem. Tijdens het tijdperk Taylor hoopte ook iedereen dat hij meer weerstand zou krijgen, nu is die er, hebben we MvG die alles wint. Beide zijn natuurlijk echte winnaars en doen alles voor de sport. Als je kijkt dat MvG meteen na Vegas terug naar huis vliegt, waar de anderen nog een paar dagen blijven, daar zit echt verschil in. Ik hoop ook op een andere winnaar dan MvG, maar denk ook dat hij simpelweg gewoon de beste is en dat is zijn eigen verdienste
True that.
Maar...in de tijd van Taylor was dit idd precies hetzelfde. En ik geloof er nog steeds in dat zowel Taylor als MvG naast een berg talent ook de mentaliteit hebben om alles voor het darten (en trainen) op te geven. Stel dat Anderson of Lewis letterlijk 8 uur per dag gaan trainen, dan wil ik het wel eens zien hoe ze gaan presteren :)
I'm no longer a slave to fear, I am a child of God
molly
Lid
BerichtenCOLON 86
GeregistreerdCOLON 02 Dec 2014, 00:49

Re: World Matchplay 2017

Bericht door molly »

Michael gaat gewoon verslagen worden, heeft niet de vorm van 2016 en er zijn een aantal die echt kans maken tegen hem. Gurney, Wright en ook Phil zijn niet kansloos tegen hem. Als hij z'n game niet upt, gaat het dit jaar niet gebeuren. En dat is eigenlijk ook wel fijn. Chisnall Norris en Lewis Cross waren beiden beestachtig toffe partijen, omdat het spanning en stress bevatte. Michaels wedstrijden zijn eigenlijk altijd óf saai óf voorspelbaar omdat zijn tegenstanders toch wel choken op het eind.
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: World Matchplay 2017

Bericht door The Runner »

Van Gerwen speelt vaker wedstrijden wat minder, maar dat is dan ook vaak wanneer er geen druk op staat. Wanneer hij getest wordt is hij een stuk scherper en zie je hem ook beter gooien. En zo'n jaar als 2016 is ook bijna onmogelijk en dat hoeft ook niet. Ik hoop voor het darten dat het allemaal meer onvoorspelbaar gaat worden.
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
DanMan
Lid
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2015, 09:07

Re: World Matchplay 2017

Bericht door DanMan »

Swedish Chef schreefCOLON 27 Jul 2017, 09:45
True that.
Maar...in de tijd van Taylor was dit idd precies hetzelfde. En ik geloof er nog steeds in dat zowel Taylor als MvG naast een berg talent ook de mentaliteit hebben om alles voor het darten (en trainen) op te geven. Stel dat Anderson of Lewis letterlijk 8 uur per dag gaan trainen, dan wil ik het wel eens zien hoe ze gaan presteren :)
Michael traint niet, zegt hij zelf altijd.
Peanut
Lid
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 27 Jul 2017, 19:30

Re: World Matchplay 2017

Bericht door Peanut »

DanMan schreefCOLON 27 Jul 2017, 17:40
Swedish Chef schreefCOLON 27 Jul 2017, 09:45
True that.
Maar...in de tijd van Taylor was dit idd precies hetzelfde. En ik geloof er nog steeds in dat zowel Taylor als MvG naast een berg talent ook de mentaliteit hebben om alles voor het darten (en trainen) op te geven. Stel dat Anderson of Lewis letterlijk 8 uur per dag gaan trainen, dan wil ik het wel eens zien hoe ze gaan presteren :)
Michael traint niet, zegt hij zelf altijd.
Ze zeggen dat hij aan zn wedstrijden genoeg training heeft.
Snakebitemaster
Lid
BerichtenCOLON 640
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2017, 16:13

Re: World Matchplay 2017

Bericht door Snakebitemaster »

Heerlijke pot darts. Gurney heeft er een fan bij met mij. Vind het een geweldige speler om naar te kijken.
Set-up Raymond van Barneveld phase 5 25 gram.
Snakebitemaster
Lid
BerichtenCOLON 640
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2017, 16:13

Re: World Matchplay 2017

Bericht door Snakebitemaster »

Super darts match. Heerlijk dat Gurney hem wint.
Set-up Raymond van Barneveld phase 5 25 gram.
molly
Lid
BerichtenCOLON 86
GeregistreerdCOLON 02 Dec 2014, 00:49

Re: World Matchplay 2017

Bericht door molly »

Verdiend van Gurney, laat bottle zien wat hij juist ontbeerde in de afgelopen jaren. Zijn juichen mag ie nog wat aan me doen, net als het lange stilstaan na een 180. Een fan zal ik nooit worden, maar hij kan het iedereen moeilijk maken en dat is alleen maar goed.
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: World Matchplay 2017

Bericht door Dartsjournalist »

Denk dat we de heren Gurney en Suljovic volgend jaar wat vaker gaan zien, vooral op de donderdagen :).
Twitter: @PVDarts180
Gebruikers-avatar
PieBus
Lid
BerichtenCOLON 180
GeregistreerdCOLON 21 Jan 2016, 10:53

Re: World Matchplay 2017

Bericht door PieBus »

Vond Gurney's houding in het begin ook niet fijn, maar ik begin meer en meer te denken dat het net zo iemand is die het darten nodig heeft om wedstrijden tegen de toppers (en vooral MvG) opnieuw spannend te maken.
Hij lijkt me heel zelfzeker en zal iedere kans ten volle nemen, terwijl anderen buiten de top 5 soms wel eens aan een wedstrijd tegen MvG beginnen met het idee: "Hier eindigt het toch voor mij vanavond, laten we er gewoon het beste van maken..."

Van mij mag ie de matchplay winnen!
180's: '15: 1 '16: 27 '17: 23
HF: '16: 170 '17: 130
Best leg: 14
Peanut
Lid
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 27 Jul 2017, 19:30

Re: World Matchplay 2017

Bericht door Peanut »

Van mij mag Gurney ook de matchplay winnen. Zou het eindelijk iemand zijn die die laatste stap wel kan zetten. Het enige wat ik jammer vind aan Gurney is dat hij niet meer ''The Dude'' heet. Hij ziet er meer uit als een dude dan een superchin.
Erwin27
Lid
BerichtenCOLON 842
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 19:54

Re: World Matchplay 2017

Bericht door Erwin27 »

Tuurlijk! Gurney is een erg leuke speler om naar te kijken! Ook altijd erg leuke potjes als hij moet spelen.

Denk niet dat hij gaat winnnen. Denk wel dat de winnaar van het toernooi gaan zien in de tweede wedstrijd vanavond. Diegene die daar wint, wint ook het toernooi.
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: World Matchplay 2017

Bericht door Rat »

Snakebitemaster schreefCOLON 27 Jul 2017, 00:19 Tuurlijk is het knap wat mvg laat zien, maar vind het soms wel jammer dat hij de sport zo domineert.
Ik heb er weinig problemen mee, :mrgreen: .
Gebruikers-avatar
PieBus
Lid
BerichtenCOLON 180
GeregistreerdCOLON 21 Jan 2016, 10:53

Re: World Matchplay 2017

Bericht door PieBus »

Norris lijkt me echt een kl**tzakje die absoluut niet vies is van een portie trashtalk...
180's: '15: 1 '16: 27 '17: 23
HF: '16: 170 '17: 130
Best leg: 14
Snakebitemaster
Lid
BerichtenCOLON 640
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2017, 16:13

Re: World Matchplay 2017

Bericht door Snakebitemaster »

Rat schreefCOLON 28 Jul 2017, 21:24
Snakebitemaster schreefCOLON 27 Jul 2017, 00:19 Tuurlijk is het knap wat mvg laat zien, maar vind het soms wel jammer dat hij de sport zo domineert.
Ik heb er weinig problemen mee, :mrgreen: .
Tuurlijk als je fan van hem bent is alles prima hoe het gaat.
Set-up Raymond van Barneveld phase 5 25 gram.
Snakebitemaster
Lid
BerichtenCOLON 640
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2017, 16:13

Re: World Matchplay 2017

Bericht door Snakebitemaster »

Echt veel zin in DE darts westrijd die er echt toe doet. The power- mvg. Ik hoop Taylor ben hier de enige denk ik, maar dat maakt niet uit allemaal eigen favorieten. Allemaal veel plezier het wordt een mooi potje denk ik. Come one Phil.
Set-up Raymond van Barneveld phase 5 25 gram.
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: World Matchplay 2017

Bericht door Rat »

MVG begint na de pauze pas aan de wedstrijd.
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: World Matchplay 2017

Bericht door rproele »

Blij dat we straks van dat nare mannetje af zijn.
Hoop echt 200% al na de wedstrijd.
Wat een jankerd om op 5 of 6 1 te doen als of van Gerwen zou stampen.
Ja op me smoel, met je smoesjes.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: World Matchplay 2017

Bericht door Dartmat »

Ik ben het niet aan het kijken, maar is van Gerwen zo slecht of Taylor zo goed? Las ook iets over onsportief publiek?
BUTTON_POST_REPLY