European Championship 2018

Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: European Championship 2018

Bericht door Dartmat »

YES! Eindelijk weer Wade. Lang leve de linkshandige darters met een bipolaire stoornis 8-)
Juist hij verdient dit van harte. Hopelijk klampt hij weer aan en gaan we hem weer terugzien in de PL. Mooie speler.
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: European Championship 2018

Bericht door DeDeen »

dirk19 schreefCOLON 26 Okt 2018, 23:53 Van Gerwen verliest de laatste tijd wel een aantal wedstrijden die hij met zijn kwaliteiten niet zou mogen verliezen. Ik zou het niet erg vinden als van Gerwen zijn nummer 1 positie binnenkort zou moeten afstaan aan Rob Cross en nu hij de favoriet is voor dit EK acht ik de kans groot dat Cross binnen afzienbare tijd de nieuwe nummer 1 van de PDC is.
Dan mag Cross wel wat meer gaan winnen. Binnen afzienbare tijd komt er helemaal niemand aan het prijzengeld van MvG.
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: European Championship 2018

Bericht door DeDeen »

dirk19 schreefCOLON 28 Okt 2018, 18:24 Cullen vs Whitlock gaat een interessante halve finale worden want de winnaar plaatst zich voor de Grand Slam of Darts en waarschijnlijk ook de PL van volgend jaar. Ik heb Whitlock al vaak genoeg in de PL gezien en ik ben geen fan van hem als darter dus ik hoop dat Cullen de finale haalt en ook de titel gaat winnen. Cullen heeft een mooie snelle gooistyle en zijn imago past ook goed in de PL.
Het lijkt me sterk dat dit toernooi verder van invloed is op de PL.
Gebruikers-avatar
Ronn
Lid
BerichtenCOLON 766
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:27

Re: European Championship 2018

Bericht door Ronn »

dirk19 schreefCOLON 28 Okt 2018, 22:52 Mijn dartshart huilt toch wel een beetje na deze 2 EK halve finale uitslagen. Ik had veel liever een EK finale gezien tussen de opkomende dartsgeneratice Cullen en Hopp dan eentje tussen 2 dart veteranen Wade en Whitlock. Ik hoop dat de PDC beide EK finalisten niet gaat uitnodigen voor de PL van volgend jaar maar dat ze net als dit jaar gaan door selecteren door onder andere Cullen een verdiende PL uitnodiging te geven.
Ik had ook graag een finale tussen Cullen en Hopp gezien, maar dan hadden ze de winst moeten grijpen toen de kans daar was. Dan zijn Whitlock en Wade toch net nog even iets beter. ;)
Darts: Datadart Jocky Wilson original
Shafts: Deflectagrip inbetween
Flights: verschillend
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: European Championship 2018

Bericht door ratm »

Vond het we een leuk toernooi met al die verassingen! Gunde het zowel Wade als Whitlock wel. Whitlock net iets meer maar dit vind ik ook prima.
Tijdens het eerste duel van Wade op dit EC zeiden onze commentatoren nog dat hij nooit meer een major zou winnen :lol:
BUTTON_POST_REPLY