World Grand Prix 2017

DanMan
Lid
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2015, 09:07

Re: World Grand Prix 2017

Bericht door DanMan »

PJ74 schreefCOLON 03 Okt 2017, 05:08
Snakebitemaster schreefCOLON 02 Okt 2017, 23:32 Spannende pot suljovic White, nu mvg eruit ligt (gelukkig) is het toernooi wel veel leuker geworden. Mensen zoals Price denken nu: aha ik kan misschien een major winnen.
Heeft van Gerwen jou iets gedaan ofzo?? :?
Ach...Hij moet blijkbaar in zowat elk bericht even laten merken dat ie geen fan van MVG is.
Het zit hem toch wel diep, zo lijkt het...
Snakebitemaster
Lid
BerichtenCOLON 640
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2017, 16:13

Re: World Grand Prix 2017

Bericht door Snakebitemaster »

DanMan schreefCOLON 03 Okt 2017, 09:12
PJ74 schreefCOLON 03 Okt 2017, 05:08
Snakebitemaster schreefCOLON 02 Okt 2017, 23:32 Spannende pot suljovic White, nu mvg eruit ligt (gelukkig) is het toernooi wel veel leuker geworden. Mensen zoals Price denken nu: aha ik kan misschien een major winnen.
Heeft van Gerwen jou iets gedaan ofzo?? :?
Ach...Hij moet blijkbaar in zowat elk bericht even laten merken dat ie geen fan van MVG is.
Het zit hem toch wel diep, zo lijkt het...
Dan zou je toch haast denken dat Taylor een hoop mensen hier wat heeft aangedaan. :lol:
Set-up Raymond van Barneveld phase 5 25 gram.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: World Grand Prix 2017

Bericht door Fred Raket »

Mooie potjes gezien van Benito en Kist. Jammer dat Kist het net niet haalde
Snakebitemaster
Lid
BerichtenCOLON 640
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2017, 16:13

Re: World Grand Prix 2017

Bericht door Snakebitemaster »

Fred Raket schreefCOLON 03 Okt 2017, 10:27 Mooie potjes gezien van Benito en Kist. Jammer dat Kist het net niet haalde
Whitlock op 't eind beter. Een pijltje op tops tja moet je wat geluk mee hebben.
Set-up Raymond van Barneveld phase 5 25 gram.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: World Grand Prix 2017

Bericht door ratm »

thepower1990 schreefCOLON 02 Okt 2017, 14:50 Zo gevaarlijk om nu al te enthousiast te worden over Barney zijn kansen maar hij zit ineens wel in een prachtig stukje van het schema.
Als hij goed gefocust blijft en nog iets verbetert ten opzichte van gisteren moet een halve finale zeker haalbaar zijn en wie weet wat er dan nog meer mogelijk is. Kan ook heel mooi gaan uitpakken voor zijn ranking omdat hij hier 2 jaar geleden al in de 1e ronde verloor dus laten we hopen op een prachtige week voor Barney.
Klopt maar als er ooit nog een kans voor hem komt om een major te pakken....

Jammer van Kist gisteren, het had echt gekund. Hij had hier zelfs een mooie run kunnen maken. Zulke kansen moet hij toch eens gaan pakken.
Verders vermaak ik me prima. Veel verassingen waardoor het steeds meer open ligt.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: World Grand Prix 2017

Bericht door Dartmat »

En weer een verrassing. Jammer dat Thornton wint, was net zo blij dat we van em af waren.
Maar goed, zo blijft er nog maar weinig top 10 materiaal over. Dadelijk gaat Suljovic weer winnen... :?
Snakebitemaster
Lid
BerichtenCOLON 640
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2017, 16:13

Re: World Grand Prix 2017

Bericht door Snakebitemaster »

Dartmat schreefCOLON 03 Okt 2017, 21:08 En weer een verrassing. Jammer dat Thornton wint, was net zo blij dat we van em af waren.
Maar goed, zo blijft er nog maar weinig top 10 materiaal over. Dadelijk gaat Suljovic weer winnen... :?
Ben juist wel blij dat hij wint. Keer wat anders. Vond het mooie pot. Dave zal wel niet best slapen vannacht.
Set-up Raymond van Barneveld phase 5 25 gram.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: World Grand Prix 2017

Bericht door Fred Raket »

Ai, Cullen..
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: World Grand Prix 2017

Bericht door Fred Raket »

Whopaa Hendo time.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: World Grand Prix 2017

Bericht door Dartmat »

Well done Ray! 8-)

Ik hoop echt dat hij hem ook uiteindelijk wint.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: World Grand Prix 2017

Bericht door ratm »

Henderson weer door, fantastisch! Prima pot ook van hem.

Jammer dat de zaal zo leeg is, zou niet moeten met zo'n groot toernooi. Ik snap vooral niet waarom ze geen gordijnen oid neerhangen zodat het er niet zo leeg uit ziet.
DanMan
Lid
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2015, 09:07

Re: World Grand Prix 2017

Bericht door DanMan »

Ik las dat Michael met vrouw en kind op het vliegtuig naar Dubai was gestapt voor een "welverdiende" vakantie.
Welverdiend? Hij heeft pas een maandje vrij gehad. Maar goed. Met de geboorte van je kind kun je nauwelijks over vakantie spreken.

Maar zou hij misschien expres verloren hebben om op vakantie te kunnen? ;)

Is zijn zaak verder overigens.

Fantastisch dat Henderson door is. Wordt een interessante partij tegen RvB. Ik ben benieuwd.

Gurney is er één om in de gaten te houden. Net als Mensur. Het is beiden gegund, maar Ray ietsje meer. Zeg maar veel meer.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: World Grand Prix 2017

Bericht door Fred Raket »

Vanavond te spelen in de 2e ronde:[bo 5 sets]

Gerwyn Price v Benito van de Pas
Mensur Suljovic v Steve West
Richard North v Simon Whitlock
Peter Wright v Mervyn King
Swedish Chef
Lid
BerichtenCOLON 528
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 17:23

Re: World Grand Prix 2017

Bericht door Swedish Chef »

De kwaliteit van Dartfreakz is soms wel onder de maat, maar dit is bedroevend hoor. Ik citeer:

"Cullen had bij een 0-1 achterstand in sets de kans vanaf 152 om de stand gelijk te trekken maar nadat zijn eerste pijl raak op triple 20 maar de tweede dook eronder. Uit frustratie van deze misser dreigde Cullen even zijn derde pijl uit frustratie hard richting het bord te werpen, maar hij houd zich in en het publiek reageert erop."

En dan nu de taalpolitie:
1) "...maar nadat zijn eerste pijl raak op triple 20 maar de tweede dook eronder." Een kind kan nog verzinnen dat deze zin niet klopt en absoluut niet lekker loopt.
2) "Uit frustratie van...". Je bent ergens gefrustreerd OVER, niet VAN
3) "Uit frustratie van deze misser dreigde Cullen even zijn derde pijl uit frustratie...". Onnodige herhaling, volgens mij gaat het +/- 10 woorden eerder al over frustratie ;)
4) "...maar hij houd zich in". Houdt is hier toch echt met DT.
5) "...dreigde Cullen even zijn derde pijl uit frustratie hard richting het bord te werpen, maar hij houd zich in...". Verleden tijd en tegenwoordige tijd door elkaar heen gebruikt. Dat klopt niet, he!

MINIMAAL 5 fouten in 2 zinnen; heeft Dartfreakz soms forumleden in dienst? :lol:
I'm no longer a slave to fear, I am a child of God
Snakebitemaster
Lid
BerichtenCOLON 640
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2017, 16:13

Re: World Grand Prix 2017

Bericht door Snakebitemaster »

Swedish Chef schreefCOLON 04 Okt 2017, 12:12 De kwaliteit van Dartfreakz is soms wel onder de maat, maar dit is bedroevend hoor. Ik citeer:

"Cullen had bij een 0-1 achterstand in sets de kans vanaf 152 om de stand gelijk te trekken maar nadat zijn eerste pijl raak op triple 20 maar de tweede dook eronder. Uit frustratie van deze misser dreigde Cullen even zijn derde pijl uit frustratie hard richting het bord te werpen, maar hij houd zich in en het publiek reageert erop."

En dan nu de taalpolitie:
1) "...maar nadat zijn eerste pijl raak op triple 20 maar de tweede dook eronder." Een kind kan nog verzinnen dat deze zin niet klopt en absoluut niet lekker loopt.
2) "Uit frustratie van...". Je bent ergens gefrustreerd OVER, niet VAN
3) "Uit frustratie van deze misser dreigde Cullen even zijn derde pijl uit frustratie...". Onnodige herhaling, volgens mij gaat het +/- 10 woorden eerder al over frustratie ;)
4) "...maar hij houd zich in". Houdt is hier toch echt met DT.
5) "...dreigde Cullen even zijn derde pijl uit frustratie hard richting het bord te werpen, maar hij houd zich in...". Verleden tijd en tegenwoordige tijd door elkaar heen gebruikt. Dat klopt niet, he!

MINIMAAL 5 fouten in 2 zinnen; heeft Dartfreakz soms forumleden in dienst? :lol:
Als we jou niet hadden...
Set-up Raymond van Barneveld phase 5 25 gram.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: World Grand Prix 2017

Bericht door Dartmat »

Ik snap niet dat mensen het zo fantastisch vinden dat Henderson door is. Voor het imago van de dartsport is een dikke, rode, waggelende en zwetende speler wel het laatste wat je in beeld wil hebben. Het zal ongetwijfeld de meest vriendelijke speler op aarde zijn, maar ik ben geen fan.

Ach, van Barneveld pakt hem normaal gesproken ook wel gewoon en dan staat ie gewoon al in de halve finale van een major. 8-)
Swedish Chef
Lid
BerichtenCOLON 528
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 17:23

Re: World Grand Prix 2017

Bericht door Swedish Chef »

Snakebitemaster schreefCOLON 04 Okt 2017, 12:16
Swedish Chef schreefCOLON 04 Okt 2017, 12:12 De kwaliteit van Dartfreakz is soms wel onder de maat, maar dit is bedroevend hoor. Ik citeer:

"Cullen had bij een 0-1 achterstand in sets de kans vanaf 152 om de stand gelijk te trekken maar nadat zijn eerste pijl raak op triple 20 maar de tweede dook eronder. Uit frustratie van deze misser dreigde Cullen even zijn derde pijl uit frustratie hard richting het bord te werpen, maar hij houd zich in en het publiek reageert erop."

En dan nu de taalpolitie:
1) "...maar nadat zijn eerste pijl raak op triple 20 maar de tweede dook eronder." Een kind kan nog verzinnen dat deze zin niet klopt en absoluut niet lekker loopt.
2) "Uit frustratie van...". Je bent ergens gefrustreerd OVER, niet VAN
3) "Uit frustratie van deze misser dreigde Cullen even zijn derde pijl uit frustratie...". Onnodige herhaling, volgens mij gaat het +/- 10 woorden eerder al over frustratie ;)
4) "...maar hij houd zich in". Houdt is hier toch echt met DT.
5) "...dreigde Cullen even zijn derde pijl uit frustratie hard richting het bord te werpen, maar hij houd zich in...". Verleden tijd en tegenwoordige tijd door elkaar heen gebruikt. Dat klopt niet, he!

MINIMAAL 5 fouten in 2 zinnen; heeft Dartfreakz soms forumleden in dienst? :lol:
Als we jou niet hadden...
...en minder zuurstof zou het leven een stuk minder aangenaam zijn :D
I'm no longer a slave to fear, I am a child of God
Buel
Moderator
BerichtenCOLON 1327
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:42

Re: World Grand Prix 2017

Bericht door Buel »

Vanavond kijk ik het meest uit naar North v Whilock en Wright v King.
Zoals bekend ben ik een G. Anderson fan, maar met het niet deelnemen van hem gaat mijn idee voor de zege uit naar Wright.
Iedereen mag meedoen aan voorspellingen die ik organiseer. Instappen kan en mag altijd
Voeg me gerust toe op fb of twitter (dartfanaat)
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: World Grand Prix 2017

Bericht door Fred Raket »

Dartmat schreefCOLON 04 Okt 2017, 13:36 Ik snap niet dat mensen het zo fantastisch vinden dat Henderson door is. Voor het imago van de dartsport is een dikke, rode, waggelende en zwetende speler wel het laatste wat je in beeld wil hebben. Het zal ongetwijfeld de meest vriendelijke speler op aarde zijn, maar ik ben geen fan.

Ach, van Barneveld pakt hem normaal gesproken ook wel gewoon en dan staat ie gewoon al in de halve finale van een major. 8-)
Ik zie ook liever Anastasia Dobromyslova op tv, maar we moeten het doen met de spelers die meedoen.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: World Grand Prix 2017

Bericht door Dartmat »

Buel schreefCOLON 04 Okt 2017, 16:55 Vanavond kijk ik het meest uit naar North v Whilock en Wright v King.
Zoals bekend ben ik een G. Anderson fan, maar met het niet deelnemen van hem gaat mijn idee voor de zege uit naar Wright.
Hoop je niet op van Barneveld?
Snakebitemaster
Lid
BerichtenCOLON 640
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2017, 16:13

Re: World Grand Prix 2017

Bericht door Snakebitemaster »

Veel zin in vanavond. Hoop op Price Whitlock Suljovic en king.
Set-up Raymond van Barneveld phase 5 25 gram.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: World Grand Prix 2017

Bericht door Dartmat »

Benitoooo! Indrukwekkend! Eindelijk dit toernooi iets van zijn oude vorm terug 8-)
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: World Grand Prix 2017

Bericht door Rat »

Lekker hoor!
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: World Grand Prix 2017

Bericht door Dartmat »

Pfff respect voor wat hij gooit, maar ik kan gewoon echt totaal niet naar die vent kijken. Jammer dat West dit niet gaat winnen.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: World Grand Prix 2017

Bericht door Fred Raket »

Whoppa und Mensur ist auch im Viertelfinale
BUTTON_POST_REPLY