World Grand Prix 2018

Swedish Chef
Lid
BerichtenCOLON 528
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 17:23

Re: World Grand Prix 2018

Bericht door Swedish Chef »

Heerlijk dit! Met de groeten aan mijn grote vrienden van de antiMVG club.
Doei en slaap lekker ;) :) :lol:
I'm no longer a slave to fear, I am a child of God
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: World Grand Prix 2018

Bericht door Dartmat »

Dat was weer ff geleden zo'n toernooitje binnen tikken. Dus die is welkom. Nu de rest van het jaar ook even volle focus doorknallen graag!

Edit: santa is behoorlijk realistisch in zijn reacties deze keer. Mag ook wel gezegd worden.
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: World Grand Prix 2018

Bericht door Dartsjournalist »

Wright had de ballen niet om Van Gerwen te killen in de finale.

Drie keer werd een set beslist door een vijfde leg en Van Gerwen won ze allemaal. Na vijfde set was het eigenlijk al klaar.
Twitter: @PVDarts180
santa
Lid
BerichtenCOLON 149
GeregistreerdCOLON 02 Dec 2014, 19:44

Re: World Grand Prix 2018

Bericht door santa »

Dartsjournalist schreefCOLON 07 Okt 2018, 03:25 Wright had de ballen niet om Van Gerwen te killen in de finale.

Drie keer werd een set beslist door een vijfde leg en Van Gerwen won ze allemaal. Na vijfde set was het eigenlijk al klaar.
Oke, als hij de Grand Slam maar niet wint en sowieso het WK niet. Dan valt hier alles in de buurt in duigen. We zullen het weer zien. Dit keer hebben wij verloren, geef ik toe. Misschien de volgende keer weer beter bij de andere belangrijke toernooien.
Het was zwakjes van beiden partijen maar als het moest, tja, van Gerwen weer. Wij en onze buurt zijn anti van Gerwen. Proost nog, op jullie overwinning. gefeliciteerd.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: World Grand Prix 2018

Bericht door Fred Raket »

Hoger gemiddelde en hoger check-out % en nog verliezen met 5-2. Zo zie je dat gemiddelden niet altijd wat zeggen.
santa
Lid
BerichtenCOLON 149
GeregistreerdCOLON 02 Dec 2014, 19:44

Re: World Grand Prix 2018

Bericht door santa »

Ik heb een vraag. Na het akkefietje, een tijdje terug tussen Vincent van der Voort en Co Stompe, zie je ze nooit meer samen aan de desk. Kunnen hun dat zomaar zelf beslissen, is dat geen werk weigering. Het is wel heel kinderachtig allemaal. Wij gewone mensen moeten toch ook samen werken, ook al mag je elkaar niet? Iemand enig idee hoe dat zit.
Gebruikers-avatar
Dartfantje
Lid
BerichtenCOLON 815
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:39

Re: World Grand Prix 2018

Bericht door Dartfantje »

santa schreefCOLON 07 Okt 2018, 15:01 Ik heb een vraag. Na het akkefietje, een tijdje terug tussen Vincent van der Voort en Co Stompe, zie je ze nooit meer samen aan de desk. Kunnen hun dat zomaar zelf beslissen, is dat geen werk weigering. Het is wel heel kinderachtig allemaal. Wij gewone mensen moeten toch ook samen werken, ook al mag je elkaar niet? Iemand enig idee hoe dat zit.
Het is geen werkweigering, want ze hebben allebei geen (vast) contract o.i.d.. Ze worden als een soort van freelancer ingehuurd en dan zal RTL vast rekening houden met de wensen van de 'analisten'.
santa
Lid
BerichtenCOLON 149
GeregistreerdCOLON 02 Dec 2014, 19:44

Re: World Grand Prix 2018

Bericht door santa »

Dartfantje schreefCOLON 07 Okt 2018, 16:41
santa schreefCOLON 07 Okt 2018, 15:01 Ik heb een vraag. Na het akkefietje, een tijdje terug tussen Vincent van der Voort en Co Stompe, zie je ze nooit meer samen aan de desk. Kunnen hun dat zomaar zelf beslissen, is dat geen werk weigering. Het is wel heel kinderachtig allemaal. Wij gewone mensen moeten toch ook samen werken, ook al mag je elkaar niet? Iemand enig idee hoe dat zit.
Het is geen werkweigering, want ze hebben allebei geen (vast) contract o.i.d.. Ze worden als een soort van freelancer ingehuurd en dan zal RTL vast rekening houden met de wensen van de 'analisten'.
Bedankt voor de info. Dan weet ik hoe het nu zit. Het viel me gewoon steeds op. Zie dan heb ik nu ook wat geleerd wat ik niet wist.
Laatst gewijzigd door 1 op santa, in totaal 7 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: World Grand Prix 2018

Bericht door rproele »

DeDeen schreefCOLON 05 Okt 2018, 15:04
rproele schreefCOLON 05 Okt 2018, 09:41 Grootste facade ever, Gurney die zegt nooit vals te spelen en al helemaal niet op tv toernooien.
Zeker vorig jaar vergeten tegen Whitlock en noem elke toernooi en elke wedstrijd maar op.
PDC grijp eens in tegen deze hondenkop, niemand in het publiek zal hem missen, live, zaal of op tv.
Als je de sport wilt promoten moet je dit soort achterbakse hufters juist weren, brengen je geen meerwaarde en mensen zappen weg.
In zijn gedrag was zelfs Manley een lieverdje dan deze onsportieve smerige rotkop.

En Anderson liet weer eens blijken dit toernooi totaal niet te boeien, of echt een totale offday.


(Zo, ik ben het even kwijt :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: )
Wat speelt hij precies vals dan?
Dat je dat nog durft te vragen???
Iedereen kon toch zien dat Gurney met 4 darts per beurt gooide.
BUTTON_POST_REPLY