World Grand Prix 2015

Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: World Grand Prix 2015

Bericht door Fred Raket »

Dartsjournalist schreefCOLONZaterdagavond gaan de meeste mensen uit hé. Normaal zijn de finales op zondag, dus ik denk dat het dan wel actiever was geweest.
Wij zitten al in Café ;) , ben nu mobiel online.

Het voetbal met aansluitend darten..
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: World Grand Prix 2015

Bericht door Dartsjournalist »

Fred Raket schreefCOLON
Bram1900 schreefCOLONGeen activiteit hier? Jongens t is de finale van een tv-toernooi. Dit forum bloedt echt n beetje dood.
Leuk commentaar, net zoals je zegt dat er geen live darten uitgezonden word op RTL7 voegt ook weinig toe hier
Hij heeft anders wel gelijk met dat laatste hoor.
Twitter: @PVDarts180
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: World Grand Prix 2015

Bericht door Fred Raket »

Klopt, net als het andere forum met 54 reacties in WGP topic waarvan 44 van 2 leden.
Ik denk dat forums straks wel beter bezocht worden. De competitie is net weer begonnen en het word weer eerder donker.. meer live darten op TV zal ook helpen denk ik.
Rotterdart
Lid
BerichtenCOLON 22
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2015, 22:49

Re: World Grand Prix 2015

Bericht door Rotterdart »

Best zonde ik vind het een mooie forum. Ik heb een leuke finale gezien de spannendste wgp ooit. Maar ik heb wel een paar keer zitten schelden op Michael wat heeft hij het laten liggen. Maar ik vind zo finale op zaterdag eigenlijk wel prima anders had ik nu al in bed gelegen. Maar ik ben nu benieuwd naar de nieuwe o.o.m. Zullen wel leuke verschuivingen in zitten.
Gebruikers-avatar
dartty
Admin
BerichtenCOLON 716
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2014, 11:37

Re: World Grand Prix 2015

Bericht door dartty »

Ik lees her en der op social media dat mensen het publiek de schuld geven van het verlies van Mike. Ik vond het best meevallen en daarnaast scheen Mike er geen/niet echt last van te hebben. Hij was gewoon slecht op zijn dubbels en Thornton heeft sterk gespeeld en terecht gewonnen. Ik hoopte ook voor Mike maar Tjornton is de terechte winnaar! Klaar. Toen King werd uitgefloten in de WGP 2012 finale tegen Mike, hoorde je niemand :)
Gebruikers-avatar
dartty
Admin
BerichtenCOLON 716
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2014, 11:37

Re: World Grand Prix 2015

Bericht door dartty »

Fred Raket schreefCOLONKlopt, net als het andere forum met 54 reacties in WGP topic waarvan 44 van 2 leden.
Dus dat hahaha :lol:
Gebruikers-avatar
Rayb
Lid
BerichtenCOLON 116
GeregistreerdCOLON 03 Dec 2014, 23:59

Re: World Grand Prix 2015

Bericht door Rayb »

Sinds het forum veranderd is, is de activiteit ook een stuk minder geworden lijkt wel.

Was een mooie finale idd en wat gun ik het Thornton.
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: World Grand Prix 2015

Bericht door Dartsjournalist »

dartty schreefCOLON
Fred Raket schreefCOLONKlopt, net als het andere forum met 54 reacties in WGP topic waarvan 44 van 2 leden.
Dus dat hahaha :lol:
In ieder geval wel 54 posts die niet verwijderd of aangepast zijn en waarin iedereen vrij was om te typen wat die wil. ;-)

Het ligt niet zo zeer aan ons, aan dit forum of aan wat dan ook. Door de komst van social media raken forums min of meer 'uit de mode'. Geldt niet alleen voor dartsforums, maar ook voor andere forums.
Twitter: @PVDarts180
Gebruikers-avatar
Ranph
Lid
BerichtenCOLON 697
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:29

Re: World Grand Prix 2015

Bericht door Ranph »

Als de Nederlanders het goed blijven doen zullen er ook ongetwijfeld meer mensen darts fora's gaan opzoeken.
arjen438
Lid
BerichtenCOLON 70
GeregistreerdCOLON 14 Dec 2014, 23:14

Re: World Grand Prix 2015

Bericht door arjen438 »

robert thornton nu zeker van de pl. en hij staat nu 5des op de oom.
Erwin27
Lid
BerichtenCOLON 842
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 19:54

Re: World Grand Prix 2015

Bericht door Erwin27 »

Van Gerwen had natuurlijk gewoon moeten winnen gisteren. Thornton bleek erg sterk spelen en pakte gewoon alle kansen.
Jammer voor de prijzenkast, maar hopelijk maakt dit MVG weer iets sterker met het ook op het WK.
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: World Grand Prix 2015

Bericht door rproele »

Erwin27 schreefCOLON Jammer voor de prijzenkast, maar hopelijk maakt dit MVG weer iets sterker met het ook op het WK.
Ik denk dat er nog wel meer gebrand zijn op eerherstel.
Taylor, Anderson Lewis en hopelijk van Barneveld.

Kan nog een leuk WK worden dan......
BUTTON_POST_REPLY