World Grand Prix 2015

eikie
Lid
BerichtenCOLON 490
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 22:05

Re: World Grand Prix 2015

Bericht door eikie »

Geweldige wedstrijd met een terechte winnaar vind ik zelf. Goeie scores, goeie finishes. Ga zo door Jelle! :P :P :P
eikie
Lid
BerichtenCOLON 490
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 22:05

Re: World Grand Prix 2015

Bericht door eikie »

En wederom een erg slap handje van meneer Huybrechts en ook niet fatsoenlijk even tegenstander aankijken..... Tja je was gewoon ietsje minder goed dan MvG... Mag je best respect voor hebben Kim...
Gebruikers-avatar
PJ74
Lid
BerichtenCOLON 110
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 05:14

Re: World Grand Prix 2015

Bericht door PJ74 »

eikie schreefCOLONEn wederom een erg slap handje van meneer Huybrechts en ook niet fatsoenlijk even tegenstander aankijken..... Tja je was gewoon ietsje minder goed dan MvG... Mag je best respect voor hebben Kim...
+1
Current set-up:
Bull's Jerry Hendriks 22 gram/x-short nylon shaft/standard flight.
Erwin27
Lid
BerichtenCOLON 842
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 19:54

Re: World Grand Prix 2015

Bericht door Erwin27 »

Chisnall duikelt trouwens naar plek 14 op de OOM.
eikie
Lid
BerichtenCOLON 490
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 22:05

Re: World Grand Prix 2015

Bericht door eikie »

Als Vincent zijn vorm van gisteren meeneemt tegen Jenkins dan hebben de Nederlanders het erg goed gedaan vind ik zelf.
Van Jelle heb ik echt zitten genieten. Echt grandioos hoe hij gooide, ondanks een paar mindere beurten.
eikie
Lid
BerichtenCOLON 490
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 22:05

Re: World Grand Prix 2015

Bericht door eikie »

Ik zet mijn geld op Webster ;)
eikie
Lid
BerichtenCOLON 490
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 22:05

Re: World Grand Prix 2015

Bericht door eikie »

Had ik het maar echt gedaan, had ik leuk zakcentje verdiend :D

Heel sterke performance van Webster, maar Lewis presteerde ondermaats.
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: World Grand Prix 2015

Bericht door Dartsjournalist »

Ik vermoed dat Lewis ziek is/was, zag er niet best uit.
Twitter: @PVDarts180
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: World Grand Prix 2015

Bericht door Dartmat »

De weg naar de finale ligt wagenwijd open voor van Gerwen. Ook een halve finale Klaasen-van Gerwen is niet onrealistisch. 8-)
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: World Grand Prix 2015

Bericht door Rat »

Mooi avondje, ;-).
DanMan
Lid
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2015, 09:07

Re: World Grand Prix 2015

Bericht door DanMan »

Tussen MVG en Huybrechts lijkt het ook niet echt te boteren. Of valt dat wel mee?
Huybrechts is natuurlijk wel goed bevriend met Klaassen.

Je zag MVG echt genieten toen de triples er in de laatste set zo gemakkelijk invlogen.
Zo ontzettend gemakkelijk en zo mooi om naar te kijken.

De geplaatsten vliegen er bij bosjes uit.
Prachtig toernooi.
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: World Grand Prix 2015

Bericht door rproele »

DanMan schreefCOLONTussen MVG en Huybrechts lijkt het ook niet echt te boteren. Of valt dat wel mee?
Huybrechts is natuurlijk wel goed bevriend met Klaassen.

Je zag MVG echt genieten toen de triples er in de laatste set zo gemakkelijk invlogen.
Zo ontzettend gemakkelijk en zo mooi om naar te kijken.

De geplaatsten vliegen er bij bosjes uit.
Prachtig toernooi.
Na de GSoD vorig jaar heeft Huybrechts iets gezegd waar van Gerwen niet tegen kon.
Sindsdien botert het niet meer, zeker aangezien het beide nog al kemphaantjes zijn met overdreven uitspattingen op de podia.
Dit heeft verder niks te maken met het voorval van Klaassen lijkt me.
Beetje vreemd als van Gerwen ook al gaat bepalen met wie je wel of niet om mag gaan.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: World Grand Prix 2015

Bericht door Fred Raket »

rproele schreefCOLON
DanMan schreefCOLONTussen MVG en Huybrechts lijkt het ook niet echt te boteren. Of valt dat wel mee?
Huybrechts is natuurlijk wel goed bevriend met Klaassen.

Je zag MVG echt genieten toen de triples er in de laatste set zo gemakkelijk invlogen.
Zo ontzettend gemakkelijk en zo mooi om naar te kijken.

De geplaatsten vliegen er bij bosjes uit.
Prachtig toernooi.
Na de GSoD vorig jaar heeft Huybrechts iets gezegd waar van Gerwen niet tegen kon.
Sindsdien botert het niet meer, zeker aangezien het beide nog al kemphaantjes zijn met overdreven uitspattingen op de podia.
Dit heeft verder niks te maken met het voorval van Klaassen lijkt me.
Beetje vreemd als van Gerwen ook al gaat bepalen met wie je wel of niet om mag gaan.
Volgens mij ging het om dat uiten, en nu doet Kim dat ook vaker
Gebruikers-avatar
Nadyse
Lid
BerichtenCOLON 276
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2015, 09:40

Re: World Grand Prix 2015

Bericht door Nadyse »

Zijn allebei "mannetje's" en dat klikt niet.
En dat vind ik helemaal niet erg, dat maakt de wedstrijden alleen maar mooier.
Waarom moet je vrienden zijn ??
Hoppa
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: World Grand Prix 2015

Bericht door rproele »

Nadyse schreefCOLONZijn allebei "mannetje's" en dat klikt niet.
En dat vind ik helemaal niet erg, dat maakt de wedstrijden alleen maar mooier.
Waarom moet je vrienden zijn ??
Er wordt ook nergens gezegd dat je vrienden moet zijn.
Maar voor het oog van de camera dien je wel respect te tonen naar je tegenstander, net als je dat ,dit neem ik aan, ook graag terug krijgt.
Helaas hebben er meerdere in het circuit er een handje van hun eigen "falen" in de wedstrijd af te reageren op zo 'n moment.
Helemaal geen hand geven en simple van het podium lopen of zonder een blik waardig of wat dan ook.
Er zijn momenten waar ik kan begrijpen dat ze totaal geen goed woord meer over hebben voor de tegenstander omdat deze zich in hun ogen misdragen.
Maar dan nog valt of staat dit bij het oordeel van de caller denk ik, of de PDC zelf, en moet dit desnoods achter besproken worden.
Met afkeer op het podium ga je geen verloren wedstrijd omdraaien, laat staan je gelijk krijgen voor de 1000en bezoekers.
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: World Grand Prix 2015

Bericht door DeDeen »

rproele schreefCOLON Er wordt ook nergens gezegd dat je vrienden moet zijn.
Maar voor het oog van de camera dien je wel respect te tonen naar je tegenstander, net als je dat ,dit neem ik aan, ook graag terug krijgt.
Helaas hebben er meerdere in het circuit er een handje van hun eigen "falen" in de wedstrijd af te reageren op zo 'n moment.
Helemaal geen hand geven en simple van het podium lopen of zonder een blik waardig of wat dan ook.
Er zijn momenten waar ik kan begrijpen dat ze totaal geen goed woord meer over hebben voor de tegenstander omdat deze zich in hun ogen misdragen.
Maar dan nog valt of staat dit bij het oordeel van de caller denk ik, of de PDC zelf, en moet dit desnoods achter besproken worden.
Met afkeer op het podium ga je geen verloren wedstrijd omdraaien, laat staan je gelijk krijgen voor de 1000en bezoekers.
Allemaal winnaars, die houden nou eenmaal niet van verliezen. Ik vind dat je dat ook niet hoeft te verwachten.
Gebruikers-avatar
RonG
Lid
BerichtenCOLON 120
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:20

Re: World Grand Prix 2015

Bericht door RonG »

Maar respect voor je tegenstander moet je wel hebben, je geeft m altijd een fatsoenlijke hand. Punt.

Vind dat not done zo'n slap handje geven en weglopen. Verliezen doe je namelijk altijd zelf. Je trapt nl zelf in de acties van de tegenstander.
Dan was hij/zij op dat moment slimmer dan jij.
Game on....
Target RVB95 25gr.
Target Daytona Fire DF-03 24gr
Reserve sets:
Target Phil Taylor Power 9FIVE GEN 3 24gr
Target Phil Taylor 8Zero Titanium Black 24gr
Unicorn Contender Black-Devon Petersen 22gram
Hi-Tec Winners, 22 gram
Schiavoni
Lid
BerichtenCOLON 655
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 14:29

Re: World Grand Prix 2015

Bericht door Schiavoni »

Nadyse schreefCOLONZijn allebei "mannetje's" en dat klikt niet.
En dat vind ik helemaal niet erg, dat maakt de wedstrijden alleen maar mooier.
Waarom moet je vrienden zijn ??
Wright is ook een 'mannetje' op het podium. Tussen van Gerwen en Wright zie ik anders maar weinig problemen. Die ene keer dat ze zogenaamd 'ruzie' hadden tijdens de PL, was gewoon voor de show. Daarna was het weer snel in orde. Zie ze altijd wel respect hebben na de wedstrijd.
Bij Huybrechts lijkt het mij allemaal gespeeld. Dus in dat opzicht begrijp ik wel dat van Gerwen het overdreven vind.
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: World Grand Prix 2015

Bericht door DeDeen »

RonG schreefCOLONMaar respect voor je tegenstander moet je wel hebben, je geeft m altijd een fatsoenlijke hand. Punt.

Vind dat not done zo'n slap handje geven en weglopen. Verliezen doe je namelijk altijd zelf. Je trapt nl zelf in de acties van de tegenstander.
Dan was hij/zij op dat moment slimmer dan jij.
Dat zal best, een slap handje hoeft ook helemaal niet te betekenen dat je je tegenstander ergens de schuld van geeft. Gewoon balen van de situatie. Logisch.
DanMan
Lid
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2015, 09:07

Re: World Grand Prix 2015

Bericht door DanMan »

Schiavoni schreefCOLON
Nadyse schreefCOLONZijn allebei "mannetje's" en dat klikt niet.
En dat vind ik helemaal niet erg, dat maakt de wedstrijden alleen maar mooier.
Waarom moet je vrienden zijn ??
Wright is ook een 'mannetje' op het podium. Tussen van Gerwen en Wright zie ik anders maar weinig problemen. Die ene keer dat ze zogenaamd 'ruzie' hadden tijdens de PL, was gewoon voor de show. Daarna was het weer snel in orde. Zie ze altijd wel respect hebben na de wedstrijd.
Bij Huybrechts lijkt het mij allemaal gespeeld. Dus in dat opzicht begrijp ik wel dat van Gerwen het overdreven vind.
+1
Dat juichen van Huybrechts komt op mij altijd slecht geacteerd over.
Ik vind dat helemaal niet bij hem passen...te gemaakt...
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: World Grand Prix 2015

Bericht door Dartsjournalist »

DanMan schreefCOLON
Schiavoni schreefCOLON
Nadyse schreefCOLONZijn allebei "mannetje's" en dat klikt niet.
En dat vind ik helemaal niet erg, dat maakt de wedstrijden alleen maar mooier.
Waarom moet je vrienden zijn ??
Wright is ook een 'mannetje' op het podium. Tussen van Gerwen en Wright zie ik anders maar weinig problemen. Die ene keer dat ze zogenaamd 'ruzie' hadden tijdens de PL, was gewoon voor de show. Daarna was het weer snel in orde. Zie ze altijd wel respect hebben na de wedstrijd.
Bij Huybrechts lijkt het mij allemaal gespeeld. Dus in dat opzicht begrijp ik wel dat van Gerwen het overdreven vind.
+1
Dat juichen van Huybrechts komt op mij altijd slecht geacteerd over.
Ik vind dat helemaal niet bij hem passen...te gemaakt...
Dat idee heb ik helemaal niet. Hij doet het, weliswaar zonder geluid, ook soms op de Pro Tour. Daar is nauwelijks publiek aanwezig, dus daar zou die totaal geen reden hebben om het voor de show te doen.
Twitter: @PVDarts180
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: World Grand Prix 2015

Bericht door Rat »

En MVG geeft altijd een gemeende hand, loopt ook niet meteen weg, ook bij verlies ff zwaaien naar publiek.

In het interview na afloop laat ie zich wel eens gaan. Maar dat gaat bijna altijd over zijn eigen spel. Niet goed genoeg..

Maar vind het wel een goede verliezer over het algemeen. En dat maakt hem een grote kampioen in mijn ogen. Hoort er ook een beetje bij als je echt een legend wilt worden.
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: World Grand Prix 2015

Bericht door rproele »

Hopelijk kan Whitlock weer eens een nette serie wedstrijden neerzetten.
Was het ooit iemand om door zijn stoïcijnse finishes echt altijd rekening te houden zo is het de laatste tijd meer een droevig verhaal geworden.
Hopelijk brengt dit toernooi een ommekeer.
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: World Grand Prix 2015

Bericht door Dartsjournalist »

Ik heb vrij weinig met slome spelers, maar dat heb ik bij Suljovic totaal niet. Leuke speler om naar te kijken, kan gewoon zijn derde kwartfinale op een televisietoernooi in 2015 halen. Als die zo doorgaat, komt hij toch in aanmerking voor de Premier League.
Twitter: @PVDarts180
Gebruikers-avatar
Ranph
Lid
BerichtenCOLON 697
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:29

Re: World Grand Prix 2015

Bericht door Ranph »

Dartsjournalist schreefCOLONIk heb vrij weinig met slome spelers, maar dat heb ik bij Suljovic totaal niet. Leuke speler om naar te kijken, kan gewoon zijn derde kwartfinale op een televisietoernooi in 2015 halen. Als die zo doorgaat, komt hij toch in aanmerking voor de Premier League.
Zeker een top 16 speler imo. Ben benieuwd op welke plek hij op de OOM staat na het wk.
BUTTON_POST_REPLY