Grand Slam of Darts 2016

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
erikje
Lid
BerichtenCOLON 99
GeregistreerdCOLON 05 Feb 2016, 11:17

Re: Grand Slam of Darts 2016

Bericht door erikje »

Net even Anderson vs Durrant gekeken...

https://www.youtube.com/watch?v=zwj48nMXrZk" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Wat een mooie partij zeg, alleen jammer dat Duzza mentaal een zwak "momentje" had
Niet denken, maar gooien...
Gebruikers-avatar
Ronn
Lid
BerichtenCOLON 766
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:27

Re: Grand Slam of Darts 2016

Bericht door Ronn »

Allan Norris tegen Glenn Durrant niet zeker van zichzelf. gooide met 2 setjes darts. 1 met witte standaard shafts en 1 met blauwe spinning shafts. Wisselde een paar maal tijdens de wedstrijd van set. :?:
Darts: Datadart Jocky Wilson original
Shafts: Deflectagrip inbetween
Flights: verschillend
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Grand Slam of Darts 2016

Bericht door Dartmat »

Lekker Benito! 8-)

Volgens mijn amateurberekeningen vliegt van Gerwen er alleen nog maar uit als hij met 5-0 van Hopp verliest en Dolan met 5-0 van Adams wint. Iemand die daar geld op wil zetten? :mrgreen: Kun je best rijk mee worden als het uitkomt lijkt me.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Grand Slam of Darts 2016

Bericht door Fred Raket »

maandag 14 november 20u
Adrian Lewis v Benito van de Pas (H)
Gary Anderson v Alan Norris (E)
Phil Taylor v Darren Webster (D)
Michael van Gerwen v Max Hopp (A)
Brendan Dolan v Martin Adams (A)
Chris Dobey v Scott Mitchell (H)
Nathan Derry v Glen Durrant (E)
Ian White v Daryl Fitton (D)

vanaf 20u te volgen via stream en om 22u op tv bij RTL7
Jacco
Lid
BerichtenCOLON 109
GeregistreerdCOLON 22 Feb 2016, 17:08

Re: Grand slam of Darts 2016

Bericht door Jacco »

Erwin27 schreefCOLONFitton wil niet dat spelers die mee doen aan de PDC Challenge Tour aan grote toernooien van de BDO meedoen.
Maar ja, zelf staat hij nu wel bij de PDC Grand Slam of Darts. Dat is een beetje raar toch?

Wel weer zin in dit toernooi. Vorig jaar was een farce met de kwalificatierichtlijnen van de BDO. Nu hebben ze dat beter geregeld. Alleen de 8 spelers die zich via de PDC hebben gekwalificeerd horen op Thornton na hierin niet thuis. Dat blijft toch een beetje een raar systeem.
Vind wat Fitton zegt niet zozeer raar. De Grand Slam of Darts is nou eenmaal een toernooi waar spelers van de BDO welkom zijn en dus heeft Fitton alle recht om deel te nemen (als hij zich plaatst via de BDO manier). Terwijl Lakeside, Winmau World Masters e.d. echte BDO-toernooien zijn en kan me wel voorstellen dat hij daar liever alleen spelers ziet die zich volledig op de BDO richten en dus geen PDC Challenge Tour/European Tour e.d. gooien.
Dartfreak(z.nl)
Swedish Chef
Lid
BerichtenCOLON 528
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 17:23

Re: Grand Slam of Darts 2016

Bericht door Swedish Chef »

Doei Adrian!
I'm no longer a slave to fear, I am a child of God
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Grand Slam of Darts 2016

Bericht door Rat »

Mijn favoriete stream is al een tijdje uit de lucht, goldenarrowchannel... iemand een linkje svp?

Edit

Ah! Sky sports 2 vanavond, ;-).
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Grand Slam of Darts 2016

Bericht door Rat »

Hmmm..... Norris is van alle niet Nlers misschien wel de speler die ik het liefst goed zie gooien atm, misschien Max Hopp erbij...

Maar blijft een beetje hangen op zijn nivo. Terwijl ik denk dat die wel mee kan, top 10 of zo. Nog een jaar of twee wennen maximaal, maar dan moet ie er staan.
Jacco
Lid
BerichtenCOLON 109
GeregistreerdCOLON 22 Feb 2016, 17:08

Re: Grand Slam of Darts 2016

Bericht door Jacco »

Rat schreefCOLONHmmm..... Norris is van alle niet Nlers misschien wel de speler die ik het liefst goed zie gooien atm, misschien Max Hopp erbij...

Maar blijft een beetje hangen op zijn nivo. Terwijl ik denk dat die wel mee kan, top 10 of zo. Nog een jaar of twee wennen maximaal, maar dan moet ie er staan.
Top 10 is misschien wat hoog, maar het is zeker een goede speler en op de Pro Tour Order of Merit staat hij momenteel tiende dus de kwaliteit heeft hij zeker. Top 16 behoort denk ik zeker tot de mogelijkheden voor hem. Alleen, volgens mij, heeft hij het altijd lastig op het podium, hoewel een 22e plek op de Order of Merit ook niet verkeerd is. Maar zeker een leuke speler om naar te kijken!
Dartfreak(z.nl)
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Grand Slam of Darts 2016

Bericht door Rat »

Mwaha! Phil geveegd met 5-0 door Webster, :lol: .

--

Las net dat Adrian Lewis een toernooi avg had van 105. En gewoon drie keer verliezen haha, niet normaal meer dit nivo.
jackpot
Lid
BerichtenCOLON 461
GeregistreerdCOLON 06 Feb 2016, 23:40

Re: Grand Slam of Darts 2016

Bericht door jackpot »

boemm van gerwen weer door.
Hoogste finish 2017 : 164
mijn pijlen waar ik op dit moment mee gooi : unicorn Jenkins 21 gram.
Shafts : unicorn gripper 2 medium white.
Flights : the bull Jenkins .
180 2016 : 20
180 2017 : 11
Love the darts.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Grand Slam of Darts 2016

Bericht door Dartmat »

Was het matchfixing bij Taylor of had hij er gewoon geen zin in?
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Grand Slam of Darts 2016

Bericht door Rat »

Die Mitchell is wel een topgast he. Goede speler ook, kan een overstap best eens overwegen.
Schiavoni
Lid
BerichtenCOLON 655
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 14:29

Re: Grand Slam of Darts 2016

Bericht door Schiavoni »

Rat schreefCOLONDie Mitchell is wel een topgast he. Goede speler ook, kan een overstap best eens overwegen.
Vind het anders geen fijne speler om naar te kijken. Alles komt zo langzaam over, hij wandelt naar het bord, pijlen een voor een uit het bord halen en weer langzaam teruglopen.
Gebruikers-avatar
Dartfantje
Lid
BerichtenCOLON 815
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:39

Re: Grand Slam of Darts 2016

Bericht door Dartfantje »

Ian White bewijst maar eens te meer dat het nooit wat zal gaan worden. Dood vogeltje die een leuke pot kan spelen als hij al met 5 legs verschil voor staat en er geen druk meer op hem staat. Hij stond behoorlijk te shaken daar op het podium

Trouwens wel apart dat Fitton de laatste 16 bereikt zonder een goede pot te spelen en Lewis eruit ligt door alles te verliezen met een toernooigemiddelde van 105
Schiavoni
Lid
BerichtenCOLON 655
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 14:29

Re: Grand Slam of Darts 2016

Bericht door Schiavoni »

Volgens de studio van RTL is Noppert bij een overwinning door naar de volgende ronde, maar dit is onjuist. Noppert zal toch ruimer moeten winnen dan Suljovic (mits hij wint) en dan is zelfs Barneveld nog afhankelijk van zijn resultaat tegen Suljovic. Barney zal minimaal 2 legs moeten pakken en dan is hij door naar de volgende ronde. Zelfs Aspinall kan nog door met een ruime overwinning en is dan afhankelijk van de wedstrijd tussen van Barneveld en Suljovic. Aspinall zal met minimaal 5-2 moeten winnen om Noppert voorbij te gaan.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Grand Slam of Darts 2016

Bericht door Dartmat »

Schiavoni schreefCOLONVolgens de studio van RTL is Noppert bij een overwinning door naar de volgende ronde, maar dit is onjuist. Noppert zal toch ruimer moeten winnen dan Suljovic (mits hij wint) en dan is zelfs Barneveld nog afhankelijk van zijn resultaat tegen Suljovic. Barney zal minimaal 2 legs moeten pakken en dan is hij door naar de volgende ronde. Zelfs Aspinall kan nog door met een ruime overwinning en is dan afhankelijk van de wedstrijd tussen van Barneveld en Suljovic. Aspinall zal met minimaal 5-2 moeten winnen om Noppert voorbij te gaan.
Precies. Het is jammer dat onderling resultaat niet telt, maar vanuit PDC oogpunt zeer begrijpelijk aangezien het zo langer onbeslist blijft.
Laten we maar gewoon hopen dat zowel van Barneveld als Noppert hun wedstrijden winnen. Hoeven we verder ook niet te rekenen. :mrgreen:
jackpot
Lid
BerichtenCOLON 461
GeregistreerdCOLON 06 Feb 2016, 23:40

Re: Grand Slam of Darts 2016

Bericht door jackpot »

tot nu toe heerlijk toernooi gelukkig ook paar spelers door van de bdo fitton en durrant persoonlijk had ik graag waites er nog bij gehad maar die gaat het niet redden denk ik.
Hoogste finish 2017 : 164
mijn pijlen waar ik op dit moment mee gooi : unicorn Jenkins 21 gram.
Shafts : unicorn gripper 2 medium white.
Flights : the bull Jenkins .
180 2016 : 20
180 2017 : 11
Love the darts.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Grand Slam of Darts 2016

Bericht door Fred Raket »

Dinsdagavond 15 november 20u
James Wade v Dave Chisnall (G)
Peter Wright v Ted Evetts (C)
Dimitri van den Bergh v Scott Waites (B)
Nathan Aspinall v Danny Noppert (F)
Robert Thornton v Gerwyn Price (B)
James Wilson v Jamie Hughes (G)
Mensur Suljovic v Raymond van Barneveld (F)
Simon Whitlock v Jeff Smith (C)

vanaf 20u op TV bij RTL7
Jacco
Lid
BerichtenCOLON 109
GeregistreerdCOLON 22 Feb 2016, 17:08

Re: Grand Slam of Darts 2016

Bericht door Jacco »

Interessant artikel over de scenario's voor Raymond van Barneveld, Danny Noppert, Dimitri van den Bergh (en de andere spelers)

http://www.dartfreakz.nl/blog/pdc2/scen ... ert-bergh/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dartfreak(z.nl)
Gebruikers-avatar
PieBus
Lid
BerichtenCOLON 180
GeregistreerdCOLON 21 Jan 2016, 10:53

Re: Grand Slam of Darts 2016

Bericht door PieBus »

Rondlopen op het werk en beseffen dat er 's avonds OPNIEUW darts is...en dat een week aan een stuk! Heerlijk toch! ;)
180's: '15: 1 '16: 27 '17: 23
HF: '16: 170 '17: 130
Best leg: 14
Swedish Chef
Lid
BerichtenCOLON 528
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 17:23

Re: Grand Slam of Darts 2016

Bericht door Swedish Chef »

PieBus schreefCOLONRondlopen op het werk en beseffen dat er 's avonds OPNIEUW darts is...en dat een week aan een stuk! Heerlijk toch! ;)
Je de blubber moeten werken 's avonds omdat je anders je project niet afkrijgt tijdens de GSOD...niet heerlijk toch? :o
I'm no longer a slave to fear, I am a child of God
Schiavoni
Lid
BerichtenCOLON 655
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 14:29

Re: Grand Slam of Darts 2016

Bericht door Schiavoni »

Jacco schreefCOLONInteressant artikel over de scenario's voor Raymond van Barneveld, Danny Noppert, Dimitri van den Bergh (en de andere spelers)

http://www.dartfreakz.nl/blog/pdc2/scen ... ert-bergh/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Leuk artikel, maar ik zie nergens in poule F dat er kansen zijn voor Nathan Aspinall om door te gaan. Ook Aspinall heeft nog een kans om door te gaan, dus wel jammer dat ze zijn scenario niet hebben uitgewerkt. Als je het artikel zo leest, lijkt het net of het gaat tussen van Barneveld, Suljovic en Noppert. Bij 5-2 of beter voor Aspinall gaat hij Noppert voorbij. Hij zal dan moeten hopen dat van Barneveld met 5-1 of beter wint om als tweede door te gaan. Als het bij beide wedstrijden 5-2 wordt voor zowel Aspinall als van Barneveld, volgt er een shoot-out tussen Aspinall en Suljovic. Bij winst van Suljovic is Aspinall sowieso uitgeschakeld.
Bart
Lid
BerichtenCOLON 228
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 14:30

Re: Grand Slam of Darts 2016

Bericht door Bart »

Wie weet met welke pijlen Evetts gooit?
Schiavoni
Lid
BerichtenCOLON 655
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 14:29

Re: Grand Slam of Darts 2016

Bericht door Schiavoni »

Mooie wedstrijd tussen Thornton en Price. Toch een apart einde van de wedstrijd. Price staat op 95 en begint met SB. Vervolgens gooit hij T1 en T12. Je zou zeggen: 31 over, maar Russ Bray callt 10 punten te weinig en Price gooit in de beurt erna 41 uit. Valt me toch wel op dat Russ Bray zo nu en dan foutjes maakt. Desalnietemin is Price met zijn overwinning door naar de volgende ronde en gooien Thornton en Van den Bergh vanavond een shoot-out om te bepalen wie er als nummer 2 doorgaat.
BUTTON_POST_REPLY