Grand Slam of Darts 2018

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door Fred Raket »

Hop hop hoppa
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door Dartmat »

Knappe en zeer nette overwinning van Harms hoor. Beiden gooiden verrekkes sterk.
Gebruikers-avatar
Ronn
Lid
BerichtenCOLON 766
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:27

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door Ronn »

Mooie goede wedstrijd van Harms tegen Brown. iig 1 Nederlander door naar de 2e ronde.
Darts: Datadart Jocky Wilson original
Shafts: Deflectagrip inbetween
Flights: verschillend
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door The Runner »

Die laatste leg was mooi om te kijken! Leuk dat Harms door is
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
dirk19
Lid
BerichtenCOLON 286
GeregistreerdCOLON 23 Nov 2015, 18:04

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door dirk19 »

Ik hoop dat Harms volgend jaar eindelijk eens gaat overstappen naar de PDC. Hij heeft vandaag tegen Brown bewezen dat hij het niveau heeft om bij de PDC minimaal in de top 40 te komen. Het is voor Harms en andere Nederlanders die willen overstappen jammer dat in het eerste weekend van Lakeside de European Q school is maar ik denk dat die darters uiteindelijk wel met de Britse Q school mogen meedoen.
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door DeDeen »

dirk19 schreefCOLON 13 Nov 2018, 22:03 Ik hoop dat Harms volgend jaar eindelijk eens gaat overstappen naar de PDC. Hij heeft vandaag tegen Brown bewezen dat hij het niveau heeft om bij de PDC minimaal in de top 40 te komen. Het is voor Harms en andere Nederlanders die willen overstappen jammer dat in het eerste weekend van Lakeside de European Q school is maar ik denk dat die darters uiteindelijk wel met de Britse Q school mogen meedoen.
De Britten wel. De vastelandspelers niet uiteraard.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door Fred Raket »

Murnan werd beetje laat wakker
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door Dartmat »

Joe Murnan, alias de pouleopvuller.
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door DeDeen »

Erg sprankelend is het niet bij Ratajski, maar wat is die man steady.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door Dartmat »

Stop maar gewoon na dit WK Raymond. Voordat je echt helemaal wegzakt, want zo'n roemloos afscheid verdien je niet.
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door K1990 »

Dartmat schreefCOLON 13 Nov 2018, 23:29 Stop maar gewoon na dit WK Raymond. Voordat je echt helemaal wegzakt, want zo'n roemloos afscheid verdien je niet.
Mss stapje terug zetten ?
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door Dartmat »

K1990 schreefCOLON 13 Nov 2018, 23:36
Dartmat schreefCOLON 13 Nov 2018, 23:29 Stop maar gewoon na dit WK Raymond. Voordat je echt helemaal wegzakt, want zo'n roemloos afscheid verdien je niet.
Mss stapje terug zetten ?
Nou dat lijkt me niet de oplossing. Vanaf 2,37 meter is het blijkbaar al moeilijk genoeg...
Snakebitemaster
Lid
BerichtenCOLON 640
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2017, 16:13

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door Snakebitemaster »

Van Barneveld, kleine tip. STOPPEN. Man man man wat zet je je toch voor lul. Je kan het niveau niet meer aan, ja 1 wedstrijd en dan alsnog kansloos onderuit. Vond brown Harms de mooiste partij van de avond.
Set-up Raymond van Barneveld phase 5 25 gram.
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door DeDeen »

Snakebitemaster schreefCOLON 14 Nov 2018, 00:03 Van Barneveld, kleine tip. STOPPEN. Man man man wat zet je je toch voor lul. Je kan het niveau niet meer aan, ja 1 wedstrijd en dan alsnog kansloos onderuit. Vond brown Harms de mooiste partij van de avond.
Als je een toernooi minder speelt, zet je jezelf voor lul, ja?
Beetje triest man.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door ratm »

Eindelijk weer eens een echt goede pot van Harms op tv! Barney is het echt even helemaal kwijt. Ben benieuwd hoe hij zelf echt over zijn toekomst denkt.

Smith - Van Gerwen kan wel een lekker potje worden :)
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door Fred Raket »

uitslagen dinsdag 13 nov.
James Wade 5-1 Mark Webster (C)
Gary Anderson 5-1 Steve Hine (D)
Michael Unterbuchner 5-3 Ian White (D)
Wesley Harms 5-4 Keegan Brown (C)
Michael van Gerwen 5-1 Joe Murnan (A)
Jonny Clayton 5-3 Gary Robson (A)
Krzysztof Ratajski 5-1 Adam Smith-Neale (B)
Michael Smith 5-0 Raymond van Barneveld (B)

speelschema woe 14nov 20u[bo 19 legs]
Stephen Bunting v Dimitri Van den Bergh
Gerwyn Price v Josh Payne
Rob Cross v Mensur Suljovic
Peter Wright v Simon Whitlock
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door K1990 »

Een mooie uit het hart reactie van Wesley harms na zijn mooie overwinning. Wat hij zegt is waar vind ik en ook ik pleit voor meer respect voor de BDO spelers zowel van fans als media.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door Dartmat »

Hij zegt dat ze weggezet worden als amateurs, maar dat zijn ze feitelijk toch ook? Zelfs de grote Durrant twitterde dat hij nu weer 4 dagen eerder dan gepland weer aan het werk moest.
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door K1990 »

Dartmat schreefCOLON 14 Nov 2018, 16:55 Hij zegt dat ze weggezet worden als amateurs, maar dat zijn ze feitelijk toch ook? Zelfs de grote Durrant twitterde dat hij nu weer 4 dagen eerder dan gepland weer aan het werk moest.
Het gaat er hem uiteraard niet om dat woordje amateur, maar vooral omdat ze als minderwaardig worden bekeken.
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door The Runner »

De BDO heeft het zichzelf gewoon heel moeilijk gemaakt. Gelukkig vinden er nu hervormingen plaats wat denk ik in het voordeel zijn van de bond, het zal alleen lang duren voor ze er weer bovenop zijn. Harms heeft alleen wel gelijk wat betreft de BDO spelers, dat zijn echt geen koekenbakkers en verdienen wel meer respect.
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door K1990 »

The Runner schreefCOLON 14 Nov 2018, 19:02 De BDO heeft het zichzelf gewoon heel moeilijk gemaakt. Gelukkig vinden er nu hervormingen plaats wat denk ik in het voordeel zijn van de bond, het zal alleen lang duren voor ze er weer bovenop zijn. Harms heeft alleen wel gelijk wat betreft de BDO spelers, dat zijn echt geen koekenbakkers en verdienen wel meer respect.
Idd, maar ik begrijp gewoon niet dat de Nederlandse tv hen zo weinig aandacht geeft en ik denk dat harms dat ook wat bedoeld. Dat er veel meer PDC tornooien uitgezonden worden is normaal maar in plaats van die demonstratie tornooien uit te zenden ( champions league, World series) zou men toch die paar bdo majors kunnen uitzenden. Er zijn veel Nederlandse toppers bij de bdo en ze verdienen ook aandacht en zo kunnen ze ook makkelijker aan sponsors geraken.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door ratm »

K1990 schreefCOLON 14 Nov 2018, 19:13
The Runner schreefCOLON 14 Nov 2018, 19:02 De BDO heeft het zichzelf gewoon heel moeilijk gemaakt. Gelukkig vinden er nu hervormingen plaats wat denk ik in het voordeel zijn van de bond, het zal alleen lang duren voor ze er weer bovenop zijn. Harms heeft alleen wel gelijk wat betreft de BDO spelers, dat zijn echt geen koekenbakkers en verdienen wel meer respect.
Idd, maar ik begrijp gewoon niet dat de Nederlandse tv hen zo weinig aandacht geeft en ik denk dat harms dat ook wat bedoeld. Dat er veel meer PDC tornooien uitgezonden worden is normaal maar in plaats van die demonstratie tornooien uit te zenden ( champions league, World series) zou men toch die paar bdo majors kunnen uitzenden. Er zijn veel Nederlandse toppers bij de bdo en ze verdienen ook aandacht en zo kunnen ze ook makkelijker aan sponsors geraken.
Ik snap wat je wil maar de laatste BDO world trophy en Winmau waren geen reclame voor de bdo geweest als die waren uitgezonden. Veel te lege zalen. Laat ze eerst daar iets aan doen.
Maar daarnaast, bij andere sporten draait het toch ook allemaal om de profs? En de bdo is door hun eigen beleid nou eenmaal de amateurtak geworden. Niks mis mee verder maar logisch dat er geen Nederlandse tv zender in geïnteresseerd is.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door Fred Raket »

K1990 schreefCOLON
The Runner schreefCOLON 14 Nov 2018, 19:02 De BDO heeft het zichzelf gewoon heel moeilijk gemaakt. Gelukkig vinden er nu hervormingen plaats wat denk ik in het voordeel zijn van de bond, het zal alleen lang duren voor ze er weer bovenop zijn. Harms heeft alleen wel gelijk wat betreft de BDO spelers, dat zijn echt geen koekenbakkers en verdienen wel meer respect.
Idd, maar ik begrijp gewoon niet dat de Nederlandse tv hen zo weinig aandacht geeft en ik denk dat harms dat ook wat bedoeld. Dat er veel meer PDC tornooien uitgezonden worden is normaal maar in plaats van die demonstratie tornooien uit te zenden ( champions league, World series) zou men toch die paar bdo majors kunnen uitzenden. Er zijn veel Nederlandse toppers bij de bdo en ze verdienen ook aandacht en zo kunnen ze ook makkelijker aan sponsors geraken.
Bij de BDO is het darten hobbymatig(amateur) bij de PDC is het je werk en inkomen(professioneel) bijna alle BDO spelers hebben er een baan naast. Vaak is dat een eigen keuze om zo te blijven darten ipv over te gaan naar de PDC.
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door Choco115 »

9darter van v den bergh :shock:
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door K1990 »

Choco115 schreefCOLON 14 Nov 2018, 21:05 9darter van v den bergh :shock:
🇧🇪🇧🇪🇧🇪🇧🇪
BUTTON_POST_REPLY