Grand Slam of Darts 2018

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door The Runner »

Gewoon weer gelijk, 13-13. Knap hoor
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door The Runner »

Anderson wordt gek! Geweldig om te zien
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door Fred Raket »

Hoppaaaaa
Eindelijk een andere winnaar. Mooie prestatie na zijn Premier League debacle
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door Dartmat »

Wauw, Price wint hem ook nog gewoon ook. Dat is best knap.
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door The Runner »

Blijf het toch bizar vinden dat Anderson zich zo laat kennen met al zijn ervaring, hij wist wat ging komen
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door Choco115 »

Verstandig dat Anderson meteen weer weg is, ik denk dat het anders wel eens uit de hand zou kunnen zijn gelopen.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door Fred Raket »

Scholten lijkt zijn maatjes van vroegah te zijn vergeten.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Grand Slam of Darts 2018

Bericht door Fred Raket »

Er bloeit ook al een strijd op tussen Vinnie en Roland [emoji3]

Whow, wreed einde met het overlijden van de moeder van Arjan
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door Dartmat »

Zonde dat ie na zo'n knappe overwinning daarna op Twitter dan toch nog doorgaat met provoceren, Anderson belachelijk maken en dan de vermoorde onschuld spelen door te vragen wat ie nou precies fout doet. Erg flauw en kinderachtig. Hou het dan gewoon alleen op het podium denk ik dan.
Gebruikers-avatar
Der Kaiser
Lid
BerichtenCOLON 352
GeregistreerdCOLON 25 Apr 2015, 11:44

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door Der Kaiser »

Geweldige overwinning gezien van Price die mentaal echt ijzersterk. Anderson moet ook niet zo piepen hoor, heb hem in de afgelopen jaren echt heel vervelend zien doen. MvG juicht ook zo maar dan vinden mensen het wel leuk. Maar wat de post hierboven zegt, hou het op het podium en daarna weer lekker normaal doen. Op twitter doorgaan na een overwinning is treurig, vier lekker feest.

Begin wel nog meer een hekel te krijgen aan die zuurpruim Scholten, wat een nare vent vind ik dat. Nu snel op naar het volgende toernooi....de WK spanning neemt bij iedereen toe :D
180's 2015: 29
180's 2016: 74
180's 2017: 71
Twitter: @Marceldekeyzer
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door Fred Raket »

uitslagen finaledag
halve finale
Gerwyn Price 16-12 Mensur Suljovic
Gary Anderson 16-12 Michael van Gerwen



Finale
Gerwyn Price 16-13 Gary Anderson
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door Fred Raket »

Dartmat schreefCOLON 19 Nov 2018, 02:10 Zonde dat ie na zo'n knappe overwinning daarna op Twitter dan toch nog doorgaat met provoceren, Anderson belachelijk maken en dan de vermoorde onschuld spelen door te vragen wat ie nou precies fout doet. Erg flauw en kinderachtig. Hou het dan gewoon alleen op het podium denk ik dan.
Zo gaat het tegenwoordig met (a)sociale media. Barry Hearn geniet vol op van dit
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door DeDeen »

Wat een geweldige finale. Of het te ver gaat of niet, het is geweldig om te zien. En zolang hij geen regels overschrijdt, prima.
Beter dan White tegen Wade ofzo in de finale.
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door K1990 »

De vraag is volgen de scheidsrechters de regels ? Hij hinderde duidelijk Anderson om te gooien en men grijpt niet in, of mag men niet ingrijpen van hogerhand omdat dit goed verkoopt ? Heb respect voor je tegenstander en win van hem door gewoon beter te gooien niet door dwaze spelletjes.
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door The Runner »

K1990 schreefCOLONDe vraag is volgen de scheidsrechters de regels ? Hij hinderde duidelijk Anderson om te gooien en men grijpt niet in, of mag men niet ingrijpen van hogerhand omdat dit goed verkoopt ? Heb respect voor je tegenstander en win van hem door gewoon beter te gooien niet door dwaze spelletjes.
Nee, de scheidsrechter volgde niet de regels, want Anderson had daar helemaal nog niet mogen staan, aangezien de pijlen van Price nog in het bord zaten.
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door ratm »

Dwaze spelletjes zijn er altijd geweest. Manley en Hankey waren erger. In de Bristow Wilson tijd waren er ook regelmatig conflicten. Van Gerwen juicht ook expres overdreven en daar hebben spelers ook wel van gezegd dat irritant te vinden. Soms kan ik het wel waarderen en soms niet. Dat Gurney op de WGP vorig jaar tegen Whitlock aan liep vind ik te ver gaan (fysiek contact), de spelletjes van Manley kon ik om lachen.

Maar op dit toernooi vind ik Price zowel tegen Whitlock als tegen Gary wel een stapje verder gaan dan Van Gerwen of Huybrechts bijvoorbeeld. Ik vond het niet oke. Aan de andere kant had Anderson gewoon moeten denken "schreeuw jij maar lekker, ik pak die titel". Er was niets aan de hand voor Anderson tot hij zich begon te irriteren.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door ratm »

Der Kaiser schreefCOLON 19 Nov 2018, 08:38 Geweldige overwinning gezien van Price die mentaal echt ijzersterk. Anderson moet ook niet zo piepen hoor, heb hem in de afgelopen jaren echt heel vervelend zien doen. MvG juicht ook zo maar dan vinden mensen het wel leuk. Maar wat de post hierboven zegt, hou het op het podium en daarna weer lekker normaal doen. Op twitter doorgaan na een overwinning is treurig, vier lekker feest.

Begin wel nog meer een hekel te krijgen aan die zuurpruim Scholten, wat een nare vent vind ik dat. Nu snel op naar het volgende toernooi....de WK spanning neemt bij iedereen toe :D
Price was dit toernooi mentaal zeker de sterkste. Knap ook hoe hij dit jaar heeft gespeeld na die mislukte PL.
Maar Scholten heeft toch niks zuurs gezegd gisteren :?
BUTTON_POST_REPLY