Grand Slam of Darts 2018

BUTTON_POST_REPLY
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door ratm »

Tegenvallende namen inderdaad, vooral jammer dat De Zwaan het niet heeft gehaald na zo'n jaar. Maakt de eerste ronde wel minder interessant. Al vind ik dat de BDO wel een leuk groepje stuurt.
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door K1990 »

Net de loting gevolgd van de grand slam, wat een arrogante persoon die Barry hearn 😝. Er is wel een leuk duel op komst Van Gerwen tegen Garry Robson, hier zullen revanchegevoelens meespelen. Ik ben benieuwd of Big Robbo de whitewash kan vermijden.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door Dartmat »

Afbeelding

De loting dus. Er zit niet echt een poule des doods bij. Misschien ook vanwege de vele zwakkere broeders vanuit de kwalificatie. Als een Durrant of McGeeney bij van Barneveld in de poule had gezeten was dat op papier de zwaarste met Smith, van Barneveld en een sterke Ratajski.

Unterbuchner maakt denk ik wel een goede kans om door te gaan bij een White en Hine in de poule. Van Gerwen heeft de makkelijkste loting denk ik. Harms heeft ook wel uitzicht op een tweede ronde. Webster en Brown zijn niet de beste spelers.

Als er al een poule is waar een geplaatste speler uitvliegt is dat F of G denk ik. Price is niet veel minder dan Whitlock en Durrant in goede doen pakt hen allebei. Suljovic is niet echt in topvorm, Schindler zie ik wel stunten en Mitchell is ook geen pannenkoek.

Hoe dan ook, ik vind dit altijd een van de leukste van het jaar. Top 3 samen met het WK en de WGP. Hopelijk leuke potjes en veel BDO'ers die het goed doen.
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door The Runner »

In poule E kan ook van alles gebeuren, zeker nu Wright zo uit vorm is.
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door K1990 »

Van de BDO mensen verwacht ik uiteraard iets van durrant maar ook Mitchell en unterbuchner. Beetje jammer dat unterbuchner een zeer zware loting heeft, wat het moeilijk zal maken voor hem ook die van Mitchell is meer dan lastig. Hopelijk kunnen de andere spelers af en toe een verassing boeken, ik denk dat ze bij de BDO tevreden zouden zijn met een overwinnen of 8 en duzza minstens bij de laatste 16. Ik denk dat Van Barneveld ver zal geraken ( hij presteert meestal als het echt moet ) en Van Gerwen is uiteraard de topfavoriet en slaat altijd terug na een vroege uitschakeling in een vorig tornooi. Ook benieuwd naar de vorm van Anderson, Wright en Cross want dit is toch het laatste echt grote tornooi voor het Wk en als ze hun vorm niet kunnen opkrikken zal het wrs niet spannend worden op het wk.
Buel
Moderator
BerichtenCOLON 1327
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:42

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door Buel »

The Runner schreefCOLON 07 Nov 2018, 07:20 In poule E kan ook van alles gebeuren, zeker nu Wright zo uit vorm is.
En hoe kijk je tegen poule f...

Voor mij zijn op e en f na alle poules helder wat betreft 1 en 2.
Iedereen mag meedoen aan voorspellingen die ik organiseer. Instappen kan en mag altijd
Voeg me gerust toe op fb of twitter (dartfanaat)
Buel
Moderator
BerichtenCOLON 1327
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:42

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door Buel »

Natuurlijk heb ik voor dit toernooi weer een voorspelspel gemaakt. Iedereen is van harte welkom om mee te doen.
Iedereen mag meedoen aan voorspellingen die ik organiseer. Instappen kan en mag altijd
Voeg me gerust toe op fb of twitter (dartfanaat)
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door The Runner »

Buel schreefCOLON
The Runner schreefCOLON 07 Nov 2018, 07:20 In poule E kan ook van alles gebeuren, zeker nu Wright zo uit vorm is.
En hoe kijk je tegen poule f...

Voor mij zijn op e en f na alle poules helder wat betreft 1 en 2.
F is zeker ook interessant!
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door Dartmat »

Buel schreefCOLON 07 Nov 2018, 11:23
The Runner schreefCOLON 07 Nov 2018, 07:20 In poule E kan ook van alles gebeuren, zeker nu Wright zo uit vorm is.
En hoe kijk je tegen poule f...

Voor mij zijn op e en f na alle poules helder wat betreft 1 en 2.
G ook dan?
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door DeDeen »

K1990 schreefCOLON 07 Nov 2018, 10:29 Van de BDO mensen verwacht ik uiteraard iets van durrant maar ook Mitchell en unterbuchner. Beetje jammer dat unterbuchner een zeer zware loting heeft, wat het moeilijk zal maken voor hem ook die van Mitchell is meer dan lastig. Hopelijk kunnen de andere spelers af en toe een verassing boeken, ik denk dat ze bij de BDO tevreden zouden zijn met een overwinnen of 8 en duzza minstens bij de laatste 16. Ik denk dat Van Barneveld ver zal geraken ( hij presteert meestal als het echt moet ) en Van Gerwen is uiteraard de topfavoriet en slaat altijd terug na een vroege uitschakeling in een vorig tornooi. Ook benieuwd naar de vorm van Anderson, Wright en Cross want dit is toch het laatste echt grote tornooi voor het Wk en als ze hun vorm niet kunnen opkrikken zal het wrs niet spannend worden op het wk.
Unterbuchner een zeer zware poule? White presteert zelden op tv en Hine is ook niks.
Die moet gewoon 2e kunnen worden.
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door K1990 »

DeDeen schreefCOLON 08 Nov 2018, 08:41
K1990 schreefCOLON 07 Nov 2018, 10:29 Van de BDO mensen verwacht ik uiteraard iets van durrant maar ook Mitchell en unterbuchner. Beetje jammer dat unterbuchner een zeer zware loting heeft, wat het moeilijk zal maken voor hem ook die van Mitchell is meer dan lastig. Hopelijk kunnen de andere spelers af en toe een verassing boeken, ik denk dat ze bij de BDO tevreden zouden zijn met een overwinnen of 8 en duzza minstens bij de laatste 16. Ik denk dat Van Barneveld ver zal geraken ( hij presteert meestal als het echt moet ) en Van Gerwen is uiteraard de topfavoriet en slaat altijd terug na een vroege uitschakeling in een vorig tornooi. Ook benieuwd naar de vorm van Anderson, Wright en Cross want dit is toch het laatste echt grote tornooi voor het Wk en als ze hun vorm niet kunnen opkrikken zal het wrs niet spannend worden op het wk.
Unterbuchner een zeer zware poule? White presteert zelden op tv en Hine is ook niks.
Die moet gewoon 2e kunnen worden.
White is toch wel aan een sterk seizoen bezig toch ? Hij klimt ook ieder jaar wel op de ranglijst. Vergeet niet dat het Unterbuchner 1ste maal is op de grand slam en nog maar zijn 2de grote podium tornooi.
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door The Runner »

K1990 schreefCOLON
DeDeen schreefCOLON 08 Nov 2018, 08:41
K1990 schreefCOLON 07 Nov 2018, 10:29 Van de BDO mensen verwacht ik uiteraard iets van durrant maar ook Mitchell en unterbuchner. Beetje jammer dat unterbuchner een zeer zware loting heeft, wat het moeilijk zal maken voor hem ook die van Mitchell is meer dan lastig. Hopelijk kunnen de andere spelers af en toe een verassing boeken, ik denk dat ze bij de BDO tevreden zouden zijn met een overwinnen of 8 en duzza minstens bij de laatste 16. Ik denk dat Van Barneveld ver zal geraken ( hij presteert meestal als het echt moet ) en Van Gerwen is uiteraard de topfavoriet en slaat altijd terug na een vroege uitschakeling in een vorig tornooi. Ook benieuwd naar de vorm van Anderson, Wright en Cross want dit is toch het laatste echt grote tornooi voor het Wk en als ze hun vorm niet kunnen opkrikken zal het wrs niet spannend worden op het wk.
Unterbuchner een zeer zware poule? White presteert zelden op tv en Hine is ook niks.
Die moet gewoon 2e kunnen worden.
White is toch wel aan een sterk seizoen bezig toch ? Hij klimt ook ieder jaar wel op de ranglijst. Vergeet niet dat het Unterbuchner 1ste maal is op de grand slam en nog maar zijn 2de grote podium tornooi.
White speelt op het podium vaak bagger, op de vloer speelt hij wel goed
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Buel
Moderator
BerichtenCOLON 1327
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:42

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door Buel »

Dartmat schreefCOLON 07 Nov 2018, 14:23
Buel schreefCOLON 07 Nov 2018, 11:23
The Runner schreefCOLON 07 Nov 2018, 07:20 In poule E kan ook van alles gebeuren, zeker nu Wright zo uit vorm is.
En hoe kijk je tegen poule f...

Voor mij zijn op e en f na alle poules helder wat betreft 1 en 2.
G ook dan?
Eerlijk gezegd is G voor mij helder. Ik begrijp je vraag, en daarmee mn nr 3 in mn voorspelling in deze poule... en toch denk ik dat die het niet haalt. Nee, Op E en F na heb ik een idee over de nrs 1 en 2
Iedereen mag meedoen aan voorspellingen die ik organiseer. Instappen kan en mag altijd
Voeg me gerust toe op fb of twitter (dartfanaat)
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Grand Slam of Darts 2018

Bericht door Fred Raket »

Speelschema zaterdag 10 november

Afbeelding
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door ratm »

Ik heb er erg veel zin in, het veld lijkt opener dan ooit. De top-4 van de PDC is niet bepaald in vorm en de nummer 5 is zelfs afwezig. Het kan zijn dat MvG gewoon weer top speelt en de titel pakt (zal me niks verbazen) maar zo makkelijk gaat dat dit jaar niet bij hem. Voor Barney ligt er dus een mooie kans maar Barney pakt die kansen al jaren niet meer. Ik geef mensen als Wade, Suljovic en Durrant dan ook een hele goede kans. Wie weer zelfs een Smith of Whitlock.

Ben ook benieuwd naar Van den Bergh. Die staat voor de 2e keer in de finale van de jeugd. Dat is echt een knappe prestatie. Gevaarlijke outsider.
Snakebitemaster
Lid
BerichtenCOLON 640
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2017, 16:13

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door Snakebitemaster »

ratm schreefCOLON 10 Nov 2018, 10:34 Ik heb er erg veel zin in, het veld lijkt opener dan ooit. De top-4 van de PDC is niet bepaald in vorm en de nummer 5 is zelfs afwezig. Het kan zijn dat MvG gewoon weer top speelt en de titel pakt (zal me niks verbazen) maar zo makkelijk gaat dat dit jaar niet bij hem. Voor Barney ligt er dus een mooie kans maar Barney pakt die kansen al jaren niet meer. Ik geef mensen als Wade, Suljovic en Durrant dan ook een hele goede kans. Wie weer zelfs een Smith of Whitlock.

Ben ook benieuwd naar Van den Bergh. Die staat voor de 2e keer in de finale van de jeugd. Dat is echt een knappe prestatie. Gevaarlijke outsider.
Als mvg niet wint is het al een prachtig toernooi he. 😜 Durrant wint het toernooi echt niet, net zoals barney. Gary Anderson, gaat hier winnen.
Set-up Raymond van Barneveld phase 5 25 gram.
Buel
Moderator
BerichtenCOLON 1327
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:42

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door Buel »

Hopp wint de 1e wedstrijd van GSoD2018. Niet geheel onverwacht lijkt me..
Veel plezier allemaal, en deelnemers aan de voorspellingen: Veel succes!!!!
Iedereen mag meedoen aan voorspellingen die ik organiseer. Instappen kan en mag altijd
Voeg me gerust toe op fb of twitter (dartfanaat)
dirk19
Lid
BerichtenCOLON 286
GeregistreerdCOLON 23 Nov 2015, 18:04

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door dirk19 »

Ik vind het jammer en ook onbegrijpelijk dat de PDC ervoor kiest om geen aparte walk ons te doen bij de groepsfase van dit toernooi. Er doen een aantal darters met dit toernooi mee die waarschijnlijk in de toekomst niet meer gaan meedoen aan major toernooien bij de PDC en die darters moet je als PDC zijnde een aparte walk on met eigen opkomstmuziek gunnen. Ik weet niet wat de reden is dat de PDC geen aparte walk ons gebruikt in de groepsfase van dit toernooi maar ik vind ze op dit gebied meer op een amateur organisatie lijken dan een professionele.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door ratm »

dirk19 schreefCOLON 10 Nov 2018, 18:48 Ik vind het jammer en ook onbegrijpelijk dat de PDC ervoor kiest om geen aparte walk ons te doen bij de groepsfase van dit toernooi. Er doen een aantal darters met dit toernooi mee die waarschijnlijk in de toekomst niet meer gaan meedoen aan major toernooien bij de PDC en die darters moet je als PDC zijnde een aparte walk on met eigen opkomstmuziek gunnen. Ik weet niet wat de reden is dat de PDC geen aparte walk ons gebruikt in de groepsfase van dit toernooi maar ik vind ze op dit gebied meer op een amateur organisatie lijken dan een professionele.
Mee eens. Het zal met tijd te maken hebben maar het is erg jammer inderdaad.
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door The Runner »

Met sommige gemiddelden hadden de vrouwen best een goede kans gehad, ze hadden niet onder gedaan voor de mannen die al hebben verloren. Dus dat de vrouwen het niveau niet aan zouden kunnen geldt ook zeker voor een aantal van de mannen die wél meedoen...
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door Dartmat »

Deze Wade is echt weer de ouderwetse majorwinnende top Wade. Mooi om te zien en hopelijk houdt hij dit wel een tijdje vol.

Harms stond weer eens compleet zonder zelfvertrouwen aan de oche.

Van Barneveld onderuit tegen Ratajski, maar dat mag geen verrassing meer heten inmiddels.
Snakebitemaster
Lid
BerichtenCOLON 640
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2017, 16:13

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door Snakebitemaster »

The Runner schreefCOLON 10 Nov 2018, 21:12 Met sommige gemiddelden hadden de vrouwen best een goede kans gehad, ze hadden niet onder gedaan voor de mannen die al hebben verloren. Dus dat de vrouwen het niveau niet aan zouden kunnen geldt ook zeker voor een aantal van de mannen die wél meedoen...
Komt die weer aan met zijn vrouwen.
Set-up Raymond van Barneveld phase 5 25 gram.
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door The Runner »

Snakebitemaster schreefCOLON
The Runner schreefCOLON 10 Nov 2018, 21:12 Met sommige gemiddelden hadden de vrouwen best een goede kans gehad, ze hadden niet onder gedaan voor de mannen die al hebben verloren. Dus dat de vrouwen het niveau niet aan zouden kunnen geldt ook zeker voor een aantal van de mannen die wél meedoen...
Komt die weer aan met zijn vrouwen.
Maar heb ik gelijk of niet
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door Dartmat »

Jammer, plankenkoorts voor Unterbuchner denk ik. Kan veel beter dan dit. Maar heeft nu wel al mooi de moeilijkste uit de poule gehad.
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door K1990 »

Ik vind het jammer dat de meeste BDO spelers zwaar onder hun niveau gepresteerd hebben. Ze hebben echt veel Te veel respect en een te groot minderwaardigheidscomplex volgens mij. Je ziet enorm weinig gretigheid ( behalve bij duzza). Durrant heeft nog maar eens aangetoond dat hij absolute wereldtop is, Williams verdienstelijk maar een onvergefelijke rekenfout die hem een matchpijl kost en aan smith Neal zie je dat hij veel potentieel heeft. De rest speelde gewoon onder zijn niveau en komt niet in de buurt van het niveau op de Masters ( kan ook enkel als je er in gelooft natuurlijk). 1 ding heeft me wel geïrriteerd en dat is dat harms geen hand krijgt na de wedstrijd, waarom die arrogantie toch.
BUTTON_POST_REPLY