Grand slam of Darts 2015

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Grand slam of Darts 2015

Bericht door Fred Raket »

Taylor is de grootste (rat) die er bestaat. Alles is tot een paar jaar terug naar zijn hand gezet en ik ben blij dat er een Nler is die dat afbreekt.

Hier schreeuwt hij vol in het gezicht van Dennis Priestley na een 180er, terwijl Dennis op gaat voor een 9darter.

DanMan
Lid
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2015, 09:07

Re: Grand slam of Darts 2015

Bericht door DanMan »

rproele schreefCOLONOver Taylor kunnen we heel kort zijn, heeft enkel credits voor de tegenstander als hijzelf wint.

De man had gewoon moeten stoppen na zijn asociale gedrag jegens van Barneveld toen.
Dat hij het nog kan, heeft hij deze week wel bewezen, maar kom op zeg, wat een triest figuur als iemand zijn toernooi-winst niet mag vieren.
Alsof hij nooit demonstratief en uitbundig winst vierde, zeker tegen "zware" tegenstanders.
En dan praat ik zelfs over gewone wedstrijden eerder in een toernooi, wedstrijden als tegen Lewis, Barney of weet ik veel.
Zelfs van de week tegen Jenkins, een man die je nooit op iets onsportiefs kan betrappen, was meneer tijdens de wedstrijd superblij en uitbundig, omdat Jenkins het kwijt was.

Ik zeg dus:
Michael, bij je volgende overwinning op Taylor, trek dat shirt uit, zwaai ermee rond en doe de horlepiep op het podium en laat Taylor lekker de klere erin krijgen. :mrgreen: :mrgreen:
Beetje overdreven dit...
Ik ben geen Taylor-fan, maar vindt dit een beetje té.
Hij heeft na de PL-finale in 2013 geklapt voor MVG en wel meerdere keren gewoon normaal gedaan.
Niemand, behalve Taylor zelf, weet wat hij gisteren tegen MVG gezegd heeft en waarom precies.
Misschien weet Mike niet eens precies wat hij gezegd heeft, want zo goed is zijn Engels ook weer niet.

Ik kan er juist van genieten, dat Taylor zich zo ergerde en Michael het gewoon wegwuifde.

Het geen hand geven van Wade aan RVB vond ik veel meer storend.
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: Grand slam of Darts 2015

Bericht door DeDeen »

DanMan schreefCOLON Beetje overdreven dit...
Ik ben geen Taylor-fan, maar vindt dit een beetje té.
Hij heeft na de PL-finale in 2013 geklapt voor MVG en wel meerdere keren gewoon normaal gedaan.
Niemand, behalve Taylor zelf, weet wat hij gisteren tegen MVG gezegd heeft en waarom precies.
Misschien weet Mike niet eens precies wat hij gezegd heeft, want zo goed is zijn Engels ook weer niet.

Ik kan er juist van genieten, dat Taylor zich zo ergerde en Michael het gewoon wegwuifde.

Het geen hand geven van Wade aan RVB vond ik veel meer storend.
Haha, ja vast. Taylor zal inderdaad weten wat ie gezegd heeft en zich zo schamen dat hij dat in alle toonaarden gaat ontkennen.
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Grand slam of Darts 2015

Bericht door Dartsjournalist »

thepower1990 schreefCOLONNou ik heb het hier al vaker gezegd maar ik irriteer me echt steeds meer aan die man. Kijk wat Michael allemaal presteert is soms tegen het bizarre aan en daar verdient hij alle lof voor maar Marcel kruipt wel heel diep bij hem naar binnen hoor. Het is bij hem Michael voor en Michael na maar iemand zou hem wel eens duidelijk mogen maken dat hij de andere spelers ook wel eens een keer wat respect mag geven.
Hoe hij gisteren de uitzending afsloot zegt natuurlijk alles. Tot volgende week bij het volgende toernooi dat ook ongetwijfeld weer gewonnen zal worden door Michael van Gerwen. Totaal respectloos na de rest van de darters toe en werkelijk tenenkrommend om naar te moeten luisteren. Hoog tijd dat RTL in actie komt en deze irritante griezel de deur wijst.
Gewoon altijd Koert doen :D.
Twitter: @PVDarts180
BUTTON_POST_REPLY