Grand slam of Darts 2015

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Grand slam of Darts 2015

Bericht door Dartmat »

Bizar hoe slecht van Gerwen begonnen is. Gooit het hele toernooi alles en nu het er echt om gaat is het niks. Zijn we niet van hem gewend.
IvanTheDarts180
Lid
BerichtenCOLON 386
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 17:09

Re: Grand slam of Darts 2015

Bericht door IvanTheDarts180 »

Dartmat schreefCOLONBizar hoe slecht van Gerwen begonnen is. Gooit het hele toernooi alles en nu het er echt om gaat is het niks. Zijn we niet van hem gewend.
Wint met 16-9 eerste sweep sessie is er al.
Darts.nu O.o.M afgesloten als 87e.
Darts-talk O.o.M. 39e
Unicorn barney phase 5 23g
Unicorn Sigma titanium slikstik
unicorn sigma flights .125micron.

2014 180:1
2015 180:tot nog toe 1
DanMan
Lid
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2015, 09:07

Re: Grand slam of Darts 2015

Bericht door DanMan »

Ook bizar hoe het bij Taylor ineens helemaal weg kan zijn...
Zit het dan toch bij Taylor in zijn hoofd?...Dat MVG alleen maar beter gaat gooien...
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Grand slam of Darts 2015

Bericht door Rat »

Zenuwenpot..


--

Word sinds vandaag weer ineens continu uitgelogd.
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Grand slam of Darts 2015

Bericht door The Runner »

Ik durf er nu niets meer over te zeggen, 13-12...
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
DanMan
Lid
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2015, 09:07

Re: Grand slam of Darts 2015

Bericht door DanMan »

Michael zal zich vooral op zijn eigen legs willen concentreren.
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Grand slam of Darts 2015

Bericht door Rat »

JAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Grand slam of Darts 2015

Bericht door Dartmat »

Wauw, knappe comeback hoor en goed doorgeknokt. Mooie finale uiteindelijk!

Edit: zo te zien lijkt Taylor geaccepteerd te hebben dat hij definitief voorbijgestreeft is. Nette en vriendelijke reactie en mooi knikkend op de achtergrond.
Gebruikers-avatar
Ronn
Lid
BerichtenCOLON 766
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:27

Re: Grand slam of Darts 2015

Bericht door Ronn »

Zouden al die gemiste dubbels toch aan Taylor zijn darts liggen? Sinds de overstap naar target tobt hij hier al mee. (Toch is een dubbel groter als een triple!)
Darts: Datadart Jocky Wilson original
Shafts: Deflectagrip inbetween
Flights: verschillend
DanMan
Lid
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2015, 09:07

Re: Grand slam of Darts 2015

Bericht door DanMan »

Ronn schreefCOLONZouden al die gemiste dubbels toch aan Taylor zijn darts liggen? Sinds de overstap naar target tobt hij hier al mee. (Toch is een dubbel groter als een triple!)
Dat geloof ik niet. Hij heeft tijdens de GSOD tot de finale volgens mij 50% op zijn dubbels gescoord.
Ik denk, dat het puur door de druk komt.
De druk van MVG en daarnaast van de anderen, die vaak genoeg niet meer bang zijn om van Taylor te winnen.
Maar Michael is overall gewoon nog net iets beter op het moment en dat is voor Taylor weer nieuw.

MVG is there to stay en dat heeft Phil nog nooit gehad.
IvanTheDarts180
Lid
BerichtenCOLON 386
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 17:09

Re: Grand slam of Darts 2015

Bericht door IvanTheDarts180 »

Ronn schreefCOLONZouden al die gemiste dubbels toch aan Taylor zijn darts liggen? Sinds de overstap naar target tobt hij hier al mee. (Toch is een dubbel groter als een triple!)
De pijlen komen bij de dubbels 16-8 verkeerd in het bord. Waardoor ze meer in de weg hangen dan helpen.
Darts.nu O.o.M afgesloten als 87e.
Darts-talk O.o.M. 39e
Unicorn barney phase 5 23g
Unicorn Sigma titanium slikstik
unicorn sigma flights .125micron.

2014 180:1
2015 180:tot nog toe 1
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Grand slam of Darts 2015

Bericht door Dartmat »

Brrrrr kippenvel bij die WK promo net. Mooi man, laat maar beginnen, nog iets meer dan een maandje!
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Grand slam of Darts 2015

Bericht door rproele »

Dartmat schreefCOLONBrrrrr kippenvel bij die WK promo net. Mooi man, laat maar beginnen, nog iets meer dan een maandje!
Idd.
Mannen in vorm en een heleboel gebrand op revanche.
Van Gerwen in vorm, Taylor gebrand want zonder titel op zak, van Barneveld blijft in vorm een gevaarlijke outsider indien hij geloof heeft in zichzelf.
Lewis en Anderson die niet begrepen hier te verliezen.
Opkomend talent Smith en mannen als Chizzy en Wright die elke topper het lastig kunnen maken.
En daar zijn er nog een hele hand vol van als vd Voort Klaassen Thorton Wade en ga zo maar door.
Erwin27
Lid
BerichtenCOLON 842
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 19:54

Re: Grand slam of Darts 2015

Bericht door Erwin27 »

Wordt voor Barney geen eitje tot nog toe. 2e ronde tegen Bunting. 3e ronde tegen MVG.
Moet eigenlijk zorgen dat ie Vd Voort nog voorbij gaat op de PC Finals. Dan wordt het 2e ronde Dolan, en 3e ronde Anderson. Gezien de loting moet dat mogelijk zijn. Barney zit in het goede deel van de loting.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Grand slam of Darts 2015

Bericht door Dartmat »

Dartmat schreefCOLON Edit: zo te zien lijkt Taylor geaccepteerd te hebben dat hij definitief voorbijgestreeft is. Nette en vriendelijke reactie en mooi knikkend op de achtergrond.
Daar had ik het blijkbaar toch mis. Waar ik dacht dat hij van Gerwen feliciteerde tijdens dat praatje na de wedstrijd, bleek dat hij zei dat van Gerwen het niet zo uitbundig moest vieren. W.t.f. is dat dan?
Swedish Chef
Lid
BerichtenCOLON 528
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 17:23

Re: Grand slam of Darts 2015

Bericht door Swedish Chef »

Dartmat schreefCOLON
Dartmat schreefCOLON Edit: zo te zien lijkt Taylor geaccepteerd te hebben dat hij definitief voorbijgestreeft is. Nette en vriendelijke reactie en mooi knikkend op de achtergrond.
Daar had ik het blijkbaar toch mis. Waar ik dacht dat hij van Gerwen feliciteerde tijdens dat praatje na de wedstrijd, bleek dat hij zei dat van Gerwen het niet zo uitbundig moest vieren. W.t.f. is dat dan?
Taylor is, zoals heel vaak als ie verliest, gewoon het geïrriteerde vervelende mannetje. Zo lang ie wint is alles leuk, bord signeren etc. Maar als ie z'n zin niet krijgt is ie een stuk minder gezellig.
Ach ja, 7 finales in 2015 en daarvan 5 winnen...dan is het wel duidelijk wie op dit moment de beste darter is ;)
I'm no longer a slave to fear, I am a child of God
DanMan
Lid
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2015, 09:07

Re: Grand slam of Darts 2015

Bericht door DanMan »

Swedish Chef schreefCOLON Taylor is, zoals heel vaak als ie verliest, gewoon het geïrriteerde vervelende mannetje. Zo lang ie wint is alles leuk, bord signeren etc. Maar als ie z'n zin niet krijgt is ie een stuk minder gezellig.
Ach ja, 7 finales in 2015 en daarvan 5 winnen...dan is het wel duidelijk wie op dit moment de beste darter is ;)
Daarvoor hoef je alleen maar naar de OOM te kijken.
Ruim 1,2 mln pond. Ruim 2x de nummer 2.
Dan mag je wel zeggen, dat je de beste bent :)

Mag Taylor na een onnodig verloren finale een beetje pissed zijn? Van mij wel.
Vergeet niet, dat hij nu voor het eerst sinds (ik dacht) 2005 geen Major houdt.

Taylor moet eraan wennen, dat nu al een tijdje niet alles meer om hem draait.
We weten allemaal dat bij Raymond het besef, dat hij niet de beste darter ter wereld was, heel zwaar viel en nog steeds valt.
Wat denk je, dat dat besef met Taylor, die nog veel dominanter was, doet?

Michael relativeerde de boodschap van Taylor wel goed.
Taylor feliciteerde hem, zei iets tegen MVG, die hem even aankeek en toen gewoon ging feesten.
Zo van...Heb je hem weer :lol:
Swedish Chef
Lid
BerichtenCOLON 528
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 17:23

Re: Grand slam of Darts 2015

Bericht door Swedish Chef »

Toch even een korte samenvatting maken van de GSOD 2015:

Grootste +: MvG, Michael Smith, 9-darter Chisnall. En stiekem ook RvB en Adams wel.
Grootste -: BDO'ers, afgezien van Adams.

Mooiste partij(en): Adams-Huybrechts, Webster-Anderson, Webster-RvB en natuurlijk de finale!

:)
I'm no longer a slave to fear, I am a child of God
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Grand slam of Darts 2015

Bericht door ratm »

DanMan schreefCOLON Mag Taylor na een onnodig verloren finale een beetje pissed zijn? Van mij wel.
Vergeet niet, dat hij nu voor het eerst sinds (ik dacht) 2005 geen Major houdt.
Voor het eerst sinds 1994. In 93 won hij voor het laatst geen major.
Vind niet dat hij direct moet zeuren over het juichen van van Gerwen.

Kan me wel voorstellen dat Taylor geïrriteerd was. Hij heeft het helemaal zelf weggegeven in die ene sessie van 5 verloren legs. Als hij normaal was geweest op de dubbels had hij er minstens 4 gewonnen en met 11-4 voor gestaan. Ik weet, als telt niet maar ik kan me voorstellen dat hij daar wel gefrustreerd over is. Zeker omdat de dubbels daarna een probleem bleven.
Vond het een fantastische finale. Als je de presentator (MM) hoorde dan zou je haast denken dat het niveau belabberd was met zijn achterlijke vragen en stellingen. "Het lijkt wel op te zijn bij ze" terwijl ze 100+ gemiddeld gooide, hoe krijgt hij het zijn strot uit! Het niveau was gewoon prima vond ik. En mega spannend.
Belooft veel voor het WK.
Henk
Lid
BerichtenCOLON 653
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:43

Re: Grand slam of Darts 2015

Bericht door Henk »

MM werd daar ook terecht tegengesproken door Vincent.
180's for Show, HF's for Dough - Groet, Henk
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Grand slam of Darts 2015

Bericht door Dartmat »

En Marcel is dan ook een van de grootste flapdrollenpresentators op TV. Totaal niet serieus te nemen.
Gebruikers-avatar
thepower1990
Lid
BerichtenCOLON 346
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 16:26

Re: Grand slam of Darts 2015

Bericht door thepower1990 »

Nou ik heb het hier al vaker gezegd maar ik irriteer me echt steeds meer aan die man. Kijk wat Michael allemaal presteert is soms tegen het bizarre aan en daar verdient hij alle lof voor maar Marcel kruipt wel heel diep bij hem naar binnen hoor. Het is bij hem Michael voor en Michael na maar iemand zou hem wel eens duidelijk mogen maken dat hij de andere spelers ook wel eens een keer wat respect mag geven.
Hoe hij gisteren de uitzending afsloot zegt natuurlijk alles. Tot volgende week bij het volgende toernooi dat ook ongetwijfeld weer gewonnen zal worden door Michael van Gerwen. Totaal respectloos na de rest van de darters toe en werkelijk tenenkrommend om naar te moeten luisteren. Hoog tijd dat RTL in actie komt en deze irritante griezel de deur wijst.
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Grand slam of Darts 2015

Bericht door rproele »

Momenteel is dat een probleem inderdaad veel vaker voorkomt.
Alles wordt ongeveer in de schoenen van van Gerwen geduwd, zelfs bij verlies, krijgt een tegenstander geen credits.

Als je 5 van de 7 finales wint, ben je natuurlijk gewoon aangetoond de beste momenteel, maar zoals Vincent het gewoon netjes aangaf zijn een Taylor en Anderson in gewone doen, gewoon instaat om een van Gerwen in vorm te verslaan.
Ik denk dat als deze 3 in vorm zijn het gewoon af zal hangen van de beslissende momenten, zoals Taylor die gisteren miste.
Anderson had een van Gerwen in vorm vorig toernooi op de slachtbank, maar verzaakte zelf, zoals Taylor gisteren.
Anderson is natuurlijk ook niet voor niets wereld- en PL-kampioen door van Gerwen in de halve finale en finale te verslaan.
Misschien scorend zelfs nog gruwelijker dan van Gerwen, maar niet zo genadeloos op de dubbels, iets wat van Gerwen ook pas laatste tijd steeds meer laat zien.
Daardoor zal een van Gerwen ook meer finales halen dan een Anderson, als de dubbels niet lopen zoals tegen Webster, dan gaat hij er tegen de 1e de beste al vanaf, iets wat van Gerwen minder heeft.(ik zeg dus niet nooit, maar in veel mindere mate).
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Grand slam of Darts 2015

Bericht door rproele »

Over Taylor kunnen we heel kort zijn, heeft enkel credits voor de tegenstander als hijzelf wint.

De man had gewoon moeten stoppen na zijn asociale gedrag jegens van Barneveld toen.
Dat hij het nog kan, heeft hij deze week wel bewezen, maar kom op zeg, wat een triest figuur als iemand zijn toernooi-winst niet mag vieren.
Alsof hij nooit demonstratief en uitbundig winst vierde, zeker tegen "zware" tegenstanders.
En dan praat ik zelfs over gewone wedstrijden eerder in een toernooi, wedstrijden als tegen Lewis, Barney of weet ik veel.
Zelfs van de week tegen Jenkins, een man die je nooit op iets onsportiefs kan betrappen, was meneer tijdens de wedstrijd superblij en uitbundig, omdat Jenkins het kwijt was.

Ik zeg dus:
Michael, bij je volgende overwinning op Taylor, trek dat shirt uit, zwaai ermee rond en doe de horlepiep op het podium en laat Taylor lekker de klere erin krijgen. :mrgreen: :mrgreen:
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Grand slam of Darts 2015

Bericht door Rat »

Verschil tussen mvg en phil.... En de rest is. Dat die twee een heel toernooi top kunnen gooien.

De rest kan dat niet. Ook Anderson niet.

Maar op de dag kunnen er misschien wel 20 spelers tegen de 110 avg gooien. Zeker de 1ste paar rondes.

Wordt een fantastisch WK dit. Kan alle kanten uit.
BUTTON_POST_REPLY