Grand slam of Darts 2015

BUTTON_POST_REPLY
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Grand slam of Darts 2015

Bericht door ratm »

rproele schreefCOLON Ik heb het niet over het wel of niet meedoen, dit is een samenloop door hoe hij is.
Zoals je zelf al aangaf, nare man (nette omschrijving van je eerlijk=eerlijk), ging het mij om zijn uiting over de PDC en dan voornamelijk enkele overstappers, Barney op plaats 1 en later de groep King, Klaassen, VvdV en MvG.
Altijd van de toren schreeuwen dat je de kampioen bent, maar nooit onderling voor de eer durven spelen, maw deze man is geen eer aan te behalen, zoals je al aangeeft GEEN groot kampioen.
Dat het een goede constante speler is, gemiddelde vaak tegen de 100 aan, helemaal gelijk, is ook niks op aan te merken.
Maar attitude, uitstraling, arrogantie, en last but not least, dat schijnheilige voor de camera, bleh bleh, ik zie hem dan ook graag tegen de spelers wie hij al die jaren heeft lopen afzeiken, snoeihard onderuit gaan.
Ik ben het eigenlijk helemaal met je eens. Alleen ik zie hem het liefst hard onderuit gaan (in een langere pot dan "first to 5") tegen de man die de PDC meer dan wie dan ook belichaamd (Taylor) of de man die hij bij het vuilnis zetten toen hij overstapte (Barney). Daarvoor moet hij wel even de eerste ronde door ;)
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Grand slam of Darts 2015

Bericht door ratm »

Dartsjournalist schreefCOLONSporting Bet geeft hem in ieder geval geen schijn van kans, 50/1 voor de eindzege. Ik zie hem zelf maximaal de tweede ronde halen en dat hangt dan af van zijn poule.
Als Adams in vorm is haalt hij redelijk eenvoudig de tweede ronde. Afhankelijk van zijn loting kan hij nog verder komen maar kwart is zeker mogelijk. tegen de echte toppers zoals Lewis, taylor, MvG en Anderson komt hij zeker te kort.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Grand slam of Darts 2015

Bericht door Fred Raket »

Als Adams echt gaar spelen, zal ie gebrand zijn te winnen. Ben benieuwd of ie echt gaat spelen of ...
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Grand slam of Darts 2015

Bericht door ratm »

De loting voor het BDO kwalificatie toernooi is bekend: http://www.bdodarts.com/uploads/news/0/ ... 15-100.pdf
Wordt morgen gespeeld, ben benieuwd. Hoop dat er een beetje leuke naam uitkomt. Jeff Smith, Scott Waites of Tony O'shea bijvoorbeeld
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Grand slam of Darts 2015

Bericht door ratm »

Larry Butler verslaat Scott Waites met 5-3 en plaatst zich dus voor de Grand Slam. De andere plek gaat tussen Neill Duff (N-I) en....jaja... Andy Fordham!
Erwin27
Lid
BerichtenCOLON 842
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 19:54

Re: Grand slam of Darts 2015

Bericht door Erwin27 »

en Fordham wint!!! 8-) 8-) 8-)
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Grand slam of Darts 2015

Bericht door Dartmat »

Mooi dat Fordham zich plaatst. Leuk om hem weer eens terug te zien op tv. Het zegt echter wel genoeg over de gevestigde namen dat vergane glorie spelers als hij en Butler zich kunnen plaatsen voor de grand slam...
Gebruikers-avatar
Rayb
Lid
BerichtenCOLON 116
GeregistreerdCOLON 03 Dec 2014, 23:59

Re: Grand slam of Darts 2015

Bericht door Rayb »

Heel cool om Fordham volgende maand op televisie te zien, en ook nog 3 wedstrijden.

Ben echt benieuwd hoe het publiek daarop reageert!
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Grand slam of Darts 2015

Bericht door ratm »

Echt leuk dat Fordham mee doet straks! En op eigen kracht gekwalificeerd, dat geeft hoop. Hij zal er vast snel uit liggen maar het is toch mooi! Butler is ook wel leuk als oudgediende. Al had ik liever een Durant of Smith gehad.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Grand slam of Darts 2015

Bericht door Fred Raket »

Rayb schreefCOLONHeel cool om Fordham volgende maand op televisie te zien, en ook nog 3 wedstrijden.

Ben echt benieuwd hoe het publiek daarop reageert!
Luid ;)
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: Grand slam of Darts 2015

Bericht door DeDeen »

ratm schreefCOLONEcht leuk dat Fordham mee doet straks! En op eigen kracht gekwalificeerd, dat geeft hoop. Hij zal er vast snel uit liggen maar het is toch mooi! Butler is ook wel leuk als oudgediende. Al had ik liever een Durant of Smith gehad.
Larry Butler won bij de laatste 16 van Glen Durrant. Wedstrijd eindigde in 5-4 voor Butler, die 10 x 180 gooide!!!
Gebruikers-avatar
J_89
Lid
BerichtenCOLON 95
GeregistreerdCOLON 02 Dec 2014, 01:01

Re: Grand slam of Darts 2015

Bericht door J_89 »

Nog 2 Nederlanders geplaatst: Michel van der Horst en Mark Oosterhuis van de BDO
Liefhebber van darts, vooral wedstrijden kijken op tv
Erwin27
Lid
BerichtenCOLON 842
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 19:54

Re: Grand slam of Darts 2015

Bericht door Erwin27 »

Heel mooi hoor. Al die kwalificaties, maar die spelers hebben toch niks te zoeken op een Grand Slam of Darts toernooi?
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Grand slam of Darts 2015

Bericht door ratm »

Erwin27 schreefCOLONHeel mooi hoor. Al die kwalificaties, maar die spelers hebben toch niks te zoeken op een Grand Slam of Darts toernooi?
Ik had ook liever een de Graaf gezien bijvoorbeeld. Kan dan weer wat ervaring op doen.
Het beste zou gewoon zijn om de finalisten van het WK, Winmau en World trophy te laten spelen, aangevuld door de twee hoogste op de ranking bijvoorbeeld. Maar goed, ik ben allang blij met 8 plaatsen voor de BDO
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Grand slam of Darts 2015

Bericht door Rat »

Dartmat schreefCOLONMooi dat Fordham zich plaatst. Leuk om hem weer eens terug te zien op tv. Het zegt echter wel genoeg over de gevestigde namen dat vergane glorie spelers als hij en Butler zich kunnen plaatsen voor de grand slam...

Ho ho!! Vergane Glorie???

Dan heb jij wat gemist denk ik, Butler gooit al een jaar lang heel Noord Amerika op een hoop nadat hij weer begonnen is met darts.

En Andy Fordham speelt ook al maanden steeds beter.

Nog lang niet vergaan, voor met name Butler gaat het nu pas beginnen.
Erwin27
Lid
BerichtenCOLON 842
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 19:54

Re: Grand slam of Darts 2015

Bericht door Erwin27 »

Ik zie weer tig namen voorbij komen van mensen die zich gekwalificeerd hebben.
Heel leuk allemaal, maar sommige van die namen hebben toch echt weinig te zoeken op dit toernooi.
Door die nieuwe regels komen er nu wel heel veel mensen voorbij die weinig gewonnen hebben. Het exclusieve van de Grand Slam, en het unieke, is er toch wel van af.
Schiavoni
Lid
BerichtenCOLON 655
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 14:29

Re: Grand slam of Darts 2015

Bericht door Schiavoni »

Qualifiers
Mark Webster
Jonny Clayton
Mervyn King
Steve West
Wayne Jones
Andy Boulton
Robbie Green
Steve Beaton
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Grand slam of Darts 2015

Bericht door ratm »

Erwin27 schreefCOLONIk zie weer tig namen voorbij komen van mensen die zich gekwalificeerd hebben.
Heel leuk allemaal, maar sommige van die namen hebben toch echt weinig te zoeken op dit toernooi.
Door die nieuwe regels komen er nu wel heel veel mensen voorbij die weinig gewonnen hebben. Het exclusieve van de Grand Slam, en het unieke, is er toch wel van af.
Opzich wel mee eens. Op de Grand Slam horen alleen de allerbeste aanwezig te zijn, én van PDC en BDO. Die twee dingen maken het speciaal.
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Grand slam of Darts 2015

Bericht door Dartsjournalist »

Acht spelers plaatsen zich voor de Grand Slam of Darts omdat ze de kwartfinale halen van een veredeld Pro Tour-toernooitje... Van de qualifiers word ik eerlijk gezegd ook niet warm van... Alleen King, Mark Webster en Beaton ben ik blij mee, van de overige vijf had ik liever dat ze de finale hadden verloren...

Die play-offs voor de reserveplekken vind ik echt beschamend. Je zou maar derde reserve zijn voor de Grand Slam of Darts...

Reservelijst:
1) Petersen
2) Klaasen
3) Van der Voort
Twitter: @PVDarts180
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Grand slam of Darts 2015

Bericht door Fred Raket »

Dartsjournalist schreefCOLONAcht spelers plaatsen zich voor de Grand Slam of Darts omdat ze de kwartfinale halen van een veredeld Pro Tour-toernooitje... Van de qualifiers word ik eerlijk gezegd ook niet warm van... Alleen King, Mark Webster en Beaton ben ik blij mee, van de overige vijf had ik liever dat ze de finale hadden verloren...

Die play-offs voor de reserveplekken vind ik echt beschamend. Je zou maar derde reserve zijn voor de Grand Slam of Darts...

Reservelijst:
1) Petersen
2) Klaasen
3) Van der Voort
Idd, zie liever de 3 reserve spelers als West, Clayton etc.
IvanTheDarts180
Lid
BerichtenCOLON 386
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 17:09

Re: Grand slam of Darts 2015

Bericht door IvanTheDarts180 »

Iemand enig idee wanneer loting is?
Vind dit toch wel bijzonder trouwens dat de BDO wil dat Adams meedoet aan GSoD.
http://youtu.be/oaXK3XZrjHM" onclick="window.open(this.href);return false; aan andere kant ook wel goed.
Darts.nu O.o.M afgesloten als 87e.
Darts-talk O.o.M. 39e
Unicorn barney phase 5 23g
Unicorn Sigma titanium slikstik
unicorn sigma flights .125micron.

2014 180:1
2015 180:tot nog toe 1
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Grand slam of Darts 2015

Bericht door Dartsjournalist »

IvanTheDarts180 schreefCOLONIemand enig idee wanneer loting is?
Vind dit toch wel bijzonder trouwens dat de BDO wil dat Adams meedoet aan GSoD.
http://youtu.be/oaXK3XZrjHM" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; aan andere kant ook wel goed.
Loting is morgen geloof ik.
Twitter: @PVDarts180
IvanTheDarts180
Lid
BerichtenCOLON 386
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 17:09

Re: Grand slam of Darts 2015

Bericht door IvanTheDarts180 »

Dartsjournalist schreefCOLON
IvanTheDarts180 schreefCOLONIemand enig idee wanneer loting is?
Vind dit toch wel bijzonder trouwens dat de BDO wil dat Adams meedoet aan GSoD.
http://youtu.be/oaXK3XZrjHM" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; aan andere kant ook wel goed.
Loting is morgen geloof ik.
Is inderdaad vanavond. Hoop adams bij mega publiekslieveling en misschien Wright. Die adams word gek. Maar hoop ook wel dat Adams en Fordham doorkomen.
Darts.nu O.o.M afgesloten als 87e.
Darts-talk O.o.M. 39e
Unicorn barney phase 5 23g
Unicorn Sigma titanium slikstik
unicorn sigma flights .125micron.

2014 180:1
2015 180:tot nog toe 1
Swedish Chef
Lid
BerichtenCOLON 528
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 17:23

Re: Grand slam of Darts 2015

Bericht door Swedish Chef »

IvanTheDarts180 schreefCOLON
Dartsjournalist schreefCOLON
IvanTheDarts180 schreefCOLONIemand enig idee wanneer loting is?
Vind dit toch wel bijzonder trouwens dat de BDO wil dat Adams meedoet aan GSoD.
http://youtu.be/oaXK3XZrjHM" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; aan andere kant ook wel goed.
Loting is morgen geloof ik.
Is inderdaad vanavond. Hoop adams bij mega publiekslieveling en misschien Wright. Die adams word gek. Maar hoop ook wel dat Adams en Fordham doorkomen.
Haha, ik zie het al helemaal voor me dat Wright bij een 160-finish even naar het publiek loopt...Stapt Adams vast van het podium af :)
Of wat denk je als Adams op z'n 1ste dubbel moet gooien...kan me niet voorstellen dat het publiek dan rustig is ;)
I'm no longer a slave to fear, I am a child of God
IvanTheDarts180
Lid
BerichtenCOLON 386
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 17:09

Re: Grand slam of Darts 2015

Bericht door IvanTheDarts180 »

Swedish Chef schreefCOLON
IvanTheDarts180 schreefCOLON
Dartsjournalist schreefCOLON
IvanTheDarts180 schreefCOLONIemand enig idee wanneer loting is?
Vind dit toch wel bijzonder trouwens dat de BDO wil dat Adams meedoet aan GSoD.
http://youtu.be/oaXK3XZrjHM" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; aan andere kant ook wel goed.
Loting is morgen geloof ik.
Is inderdaad vanavond. Hoop adams bij mega publiekslieveling en misschien Wright. Die adams word gek. Maar hoop ook wel dat Adams en Fordham doorkomen.
Haha, ik zie het al helemaal voor me dat Wright bij een 160-finish even naar het publiek loopt...Stapt Adams vast van het podium af :)
Of wat denk je als Adams op z'n 1ste dubbel moet gooien...kan me niet voorstellen dat het publiek dan rustig is ;)
Zeker niet als het publiek de dutch open heeft gezien van adams.
Darts.nu O.o.M afgesloten als 87e.
Darts-talk O.o.M. 39e
Unicorn barney phase 5 23g
Unicorn Sigma titanium slikstik
unicorn sigma flights .125micron.

2014 180:1
2015 180:tot nog toe 1
BUTTON_POST_REPLY