Peter Wright tegen Martin Adams: Ik ben een Clown in het grootste Circus

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Peter Wright tegen Martin Adams: Ik ben een Clown in het grootste Circus

Bericht door Fred Raket »

Mocht ik Adams treffen, kom ik met volle act op het podium

Peter Wright tells Martin Adams that he's a clown in a bigger circus...

LEES HIER: http://www.skysports.com/darts/news/122 ... ger-circus
Laatst gewijzigd door 1 op Fred Raket, in totaal 6 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Peter Wright: Adams is zelf de grote Clown

Bericht door Fred Raket »

Wright is gewoon een clown in het darten, ik vind het niks en niet te vergelijken met Hankey e.d.
Martin Adams heeft gelijk en is het zeker niet gewend bij de BDO. Dit publiek en ook nog Wright de Clown, terwijl Wright (vroeger) bij de BDO lang niet zo gek deed. Hij reageerde wel spontaan in zijn spel maar verder gewone kleding en haardracht
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Peter Wright: Adams is zelf de grote Clown

Bericht door ratm »

Volgens mij klopt de titel niet. Wright zegt dat hij misschien een clown is maar dan wel een die in het grootste circus werkt
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Peter Wright: Adams is zelf de grote Clown

Bericht door rproele »

ratm schreefCOLONVolgens mij klopt de titel niet. Wright zegt dat hij misschien een clown is maar dan wel een die in het grootste circus werkt
Sterker nog, hij wil zich niet verlagen tot het niveau van Adams door niks over hem te zeggen.
Hij wil hem op het bord op zijn plaats wijzen.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Peter Wright: Adams is zelf de grote Clown

Bericht door Dartmat »

Ik heb het echt niet zo op dat overdreven gedoe van Wright, maar ik hoop zo dat hij tegen Adams uitkomt en hem dan helemaal gek maakt. Voor die ene keer vind ik het dan wel prima :mrgreen:
IvanTheDarts180
Lid
BerichtenCOLON 386
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 17:09

Re: Peter Wright: Adams is zelf de grote Clown

Bericht door IvanTheDarts180 »

Dartmat schreefCOLONIk heb het echt niet zo op dat overdreven gedoe van Wright, maar ik hoop zo dat hij tegen Adams uitkomt en hem dan helemaal gek maakt. Voor die ene keer vind ik het dan wel prima :mrgreen:
Is op zijn vroegst halve finale denk ik. Denk niet dat Adams zover komt dan is die wel al uitgeschakeld door MvG
Darts.nu O.o.M afgesloten als 87e.
Darts-talk O.o.M. 39e
Unicorn barney phase 5 23g
Unicorn Sigma titanium slikstik
unicorn sigma flights .125micron.

2014 180:1
2015 180:tot nog toe 1
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Peter Wright: Adams is zelf de grote Clown

Bericht door Fred Raket »

Dartmat schreefCOLONIk heb het echt niet zo op dat overdreven gedoe van Wright, maar ik hoop zo dat hij tegen Adams uitkomt en hem dan helemaal gek maakt. Voor die ene keer vind ik het dan wel prima :mrgreen:
Lol,
IvanTheDarts180
Lid
BerichtenCOLON 386
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 17:09

Re: Peter Wright: Adams is zelf de grote Clown

Bericht door IvanTheDarts180 »

Fred Raket schreefCOLONWright is gewoon een clown in het darten, ik vind het niks en niet te vergelijken met Hankey e.d.
Martin Adams heeft gelijk en is het zeker niet gewend bij de BDO. Dit publiek en ook nog Wright de Clown, terwijl Wright (vroeger) bij de BDO lang niet zo gek deed. Hij reageerde wel spontaan in zijn spel maar verder gewone kleding en haardracht
Wright is een clown waar hankey manley en mardle gewoon characters zijn met een leuke walk on en dan weer gewoon darten. Waar Wright de hele tijd een rotpak aan heeft. Spelers uit hun ritme/concentratie halen mag zoals Hankey, mardle en manley doen. Niet door vreselijke kleding aan te trekken.
Darts.nu O.o.M afgesloten als 87e.
Darts-talk O.o.M. 39e
Unicorn barney phase 5 23g
Unicorn Sigma titanium slikstik
unicorn sigma flights .125micron.

2014 180:1
2015 180:tot nog toe 1
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Peter Wright tegen Martin Adams: Ik ben een Clown in het grootste Circus

Bericht door Fred Raket »

Zoals Bobby George opkwam en Hankey is toch gaver. Je zult maar Jaren met Wright hebben gedart en ineens doet ie dit
Gebruikers-avatar
Rayb
Lid
BerichtenCOLON 116
GeregistreerdCOLON 03 Dec 2014, 23:59

Re: Peter Wright tegen Martin Adams: Ik ben een Clown in het grootste Circus

Bericht door Rayb »

Vergeet niet dat het bij Mardle niet alleen de opkomst was, ook op het podium kon ie als een gek tekeergaan na bijv. een 180 :D

Ik herinner mij de Masters of darts van ik meen 2005 tegen van Barneveld dat Mardle terug kwam door de ene na de 180er te gooien en vervolgens Barneveld bijna in zijn eigen zweet verdronk :lol:

Dit en Hankey etc waren prachtige figuren, maar Wright, behalve zn opkomst doet ie niet veel meer. (op het gooien na, want dat kan ie zeker goed)
Dan zou ik liever een Nicholson in topvorm zien, wat een baas was dat op het podium toen ie nog de echte badboy speelde :P
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Peter Wright tegen Martin Adams: Ik ben een Clown in het grootste Circus

Bericht door Dartsjournalist »

Rayb schreefCOLONVergeet niet dat het bij Mardle niet alleen de opkomst was, ook op het podium kon ie als een gek tekeergaan na bijv. een 180 :D

Ik herinner mij de Masters of darts van ik meen 2005 tegen van Barneveld dat Mardle terug kwam door de ene na de 180er te gooien en vervolgens Barneveld bijna in zijn eigen zweet verdronk :lol:

Dit en Hankey etc waren prachtige figuren, maar Wright, behalve zn opkomst doet ie niet veel meer. (op het gooien na, want dat kan ie zeker goed)
Dan zou ik liever een Nicholson in topvorm zien, wat een baas was dat op het podium toen ie nog de echte badboy speelde :P
Eerste beurt van Nicho tegen Gary Anderson op Grand Slam of Darts 2008 was geniaal. Jammer dat zowel zijn vorm als zijn karakter weg is.
Twitter: @PVDarts180
DanMan
Lid
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2015, 09:07

Re: Peter Wright tegen Martin Adams: Ik ben een Clown in het grootste Circus

Bericht door DanMan »

Ik denk, dat Wright zich zelfverzekerder voelt als hij als clown het podium op komt.
Met carnaval durft iedereen ook altijd meer dan wanneer ze niet verkleed zijn.

Ze doen bij Sky wel veel moeite om de GSoD te promoten.
Allemaal onzinnieuwtjes om maar meer publiek te trekken.
Ook dit stelt natuurlijk weer niks voor, net als de "vete" tussen Wright en MVG, maar het hoort erbij he... ;)
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Peter Wright tegen Martin Adams: Ik ben een Clown in het grootste Circus

Bericht door ratm »

DanMan schreefCOLONIk denk, dat Wright zich zelfverzekerder voelt als hij als clown het podium op komt.
Met carnaval durft iedereen ook altijd meer dan wanneer ze niet verkleed zijn.
Zou heel goed kunnen inderdaad. En het publiek vindt het mooi dus prima toch. Kan me niet voorstellen dat je daar als tegenstander door uit je concentratie wordt gehaald.
Wat Hankey en Manley deden, dat was echt om de tegenstander uit zijn spel te halen. Blijf het jammer vinden dat we Manley niet meer zien. Nicholson kon dar zelfs in zijn beste tijd niet aan tippen.
Adams moet niet zeuren over de kleding van Wright en gewoon zijn pijlen laten spreken. Adams had makkelijk mee gekund met de PDC in zijn beste jaren (en wellicht nog steeds). Door telkens op andere af te geven heeft hij alle respect als mens verloren terwijl hij als darter zeker respect zou verdienen.
Mochten ze tegen elkaar komen dan geef ik Wright iets meer kans maar onderschat Adams niet he. Als Wright niet zijn beste spel speelt gaat hij er gewoon aan
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Peter Wright tegen Martin Adams: Ik ben een Clown in het grootste Circus

Bericht door Fred Raket »

Denk dat menigeen nog raar staat te kijken wat Adams kan. Door zijn gezeur overal over en tegen vind ik hem niks aan, maar kan echt wel darten op hoog niveau als het moet. Veel mensen willen hem zien afgaan, maar denk eerder dat S. Mitchel er weinig van bakt.
BUTTON_POST_REPLY