Players Championship Finals 2016

Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Players Championship Finals 2016

Bericht door Rat »

Schijt!!!!! Benito verneukt totaal onnodig onze perfecte score, :shock: .
Erwin27
Lid
BerichtenCOLON 842
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 19:54

Re: Players Championship Finals 2016

Bericht door Erwin27 »

Goeiemorgen, wat staat Van de Pas slecht te gooien zeg.
En weer Dolan die cadeautjes krijgt.... Dacht toch even dat we volgend jaar van zijn saaie spel af zouden zijn, maar met twee cadeautjes op twee toernooien. stijgt hij weer iets te hard op de ranking. En dan heeft hij als cadeautje ook nog het schema van Thornton in de 2e ronde van het WK..
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Players Championship Finals 2016

Bericht door Rat »

10 man in de 2de ronde!

Uniek!
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Players Championship Finals 2016

Bericht door Dartmat »

Echt mooi, 1/3e Nederlanders in de tweede ronde. Dan maar meteen op naar 8 uit tien in de 3e ronde.

Edit: maak daar maar 9 uit 11 van! Knap hoor
Schiavoni
Lid
BerichtenCOLON 655
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 14:29

Re: Players Championship Finals 2016

Bericht door Schiavoni »

Jammer dat Wright weer heeft zitten sleutelen aan zijn set-up. Hij gooit deze keer wel met dezelfde pijlen, maar met korte shaft en iets kleinere flight. Zijn set-up waarmee hij de afgelopen twee toernooien gooide, leek mij de perfecte set-up.
Gebruikers-avatar
Hunneman180
Lid
BerichtenCOLON 17
GeregistreerdCOLON 02 Aug 2015, 20:16

Re: Players Championship Finals 2016

Bericht door Hunneman180 »

Onbegrijpelijk waarom jullie zo negatief over het spel van Van de Pas zijn... Benito stond in de een na laatste leg 'gewoon' op tops na 12 darts, is gewoon de klasse van Dolan op dat moment. Dolan hoort gewoon bij de beste 10 spelers van vandaag, ondanks dat zijn gemiddelde dat niet laat vermoeden.
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Players Championship Finals 2016

Bericht door Rat »

11 man zelfs, Meulenkamp wint ook, lmao! :lol:
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Players Championship Finals 2016

Bericht door rproele »

Kan me niet heugen dat ik ooit zo trots geweest ben op zo slecht voorspellen. 5 man meer dan ik had gedacht waarvan 1 op zeker door de enige is die er uit vliegt
Helaas heb ik morgen weer een twist punt met Barney vs Lewis. Dan maar liever mijn voorspelling van Lewis meteen naar de klote. :lol: :lol:
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Players Championship Finals 2016

Bericht door rproele »

Erwin27 schreefCOLONGoeiemorgen, wat staat Van de Pas slecht te gooien zeg.
En weer Dolan die cadeautjes krijgt.... Dacht toch even dat we volgend jaar van zijn saaie spel af zouden zijn, maar met twee cadeautjes op twee toernooien. stijgt hij weer iets te hard op de ranking. En dan heeft hij als cadeautje ook nog het schema van Thornton in de 2e ronde van het WK..
Thorton gelukkig exit zodat die weer snel kan zakken. Ach je blijft altijd wel op 1 of andere manier saaie spelers houden. Thorton, Suljovic, Dolan of zelfs een Smith. Ze weten altijd ineens ergens te pieken.
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Players Championship Finals 2016

Bericht door cookie »

rproele schreefCOLONKan me niet heugen dat ik ooit zo trots geweest ben op zo slecht voorspellen. 5 man meer dan ik had gedacht waarvan 1 op zeker door de enige is die er uit vliegt
Helaas heb ik morgen weer een twist punt met Barney vs Lewis. Dan maar liever mijn voorspelling van Lewis meteen naar de klote. :lol: :lol:
Lewis is compleet uit vorm.. het is ook een pre-match voor het WK.

Toch jammer dat Benito de vorm kwijt lijkt te zijn. Verder wel een paar gave overwinningen hoor!
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Players Championship Finals 2016

Bericht door Fred Raket »

zaterdag 26 november middagsessie 13:45u
Main Stage
Dave Chisnall v Jamie Lewis
Mick McGowan v Alan Norris
Brendan Dolan v Jermaine Wattimena
Kim Huybrechts v Daryl Gurney
Michael van Gerwen v Vincent van der Voort :(
Raymond van Barneveld v Adrian Lewis
Peter Wright v James Wade
Ron Meulenkamp v Gary Anderson

Stage Two
Dimitri Van den Bergh v Christian Kist
Vincent Kamphuis v Jelle Klaasen
Simon Whitlock v Darren Webster
Jan Dekker v Justin Pipe
Josh Payne v Berry van Peer
Joe Cullen v Rowby-John Rodriguez
Ian White v Terry Jenkins
Jeffrey de Graaf v Robbie Green

vanaf 18u op tv bij RTL7 en middag via stream
jackpot
Lid
BerichtenCOLON 461
GeregistreerdCOLON 06 Feb 2016, 23:40

Re: Players Championship Finals 2016

Bericht door jackpot »

De Nederlanders hebben de overhand (zoals het hoort) barney zit in een heerlijke flow kanshebber voor de wk titel ?? Hamilton gooide niet erg slecht 92 gemiddeld maar tegen mvg is op dit moment niemand opgewassen :lol: wel jammer dat er 2 partijen zijn met 2 Nederlanders maar ja wij zijn met zoveel dat kan niet uitblijven.
Hoogste finish 2017 : 164
mijn pijlen waar ik op dit moment mee gooi : unicorn Jenkins 21 gram.
Shafts : unicorn gripper 2 medium white.
Flights : the bull Jenkins .
180 2016 : 20
180 2017 : 11
Love the darts.
jackpot
Lid
BerichtenCOLON 461
GeregistreerdCOLON 06 Feb 2016, 23:40

Re: Players Championship Finals 2016

Bericht door jackpot »

11 uit 12 is natuurlijk gewoon ongelofelijk dat had ik niet gedacht 5 had ik er voorspeld een speler als de graaf meulenkamp wattimena erg knap ook vd voort in een beslissende leg lang goldfinger. tot nu toe een lekker toernooi om naar te kijken nog een nine darter van norris tegen smith.
Hoogste finish 2017 : 164
mijn pijlen waar ik op dit moment mee gooi : unicorn Jenkins 21 gram.
Shafts : unicorn gripper 2 medium white.
Flights : the bull Jenkins .
180 2016 : 20
180 2017 : 11
Love the darts.
Schiavoni
Lid
BerichtenCOLON 655
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 14:29

Re: Players Championship Finals 2016

Bericht door Schiavoni »

9e-darter van Norris. Het is op een tv-toernooi, maar ik zie nergens de live beelden. Zie de 9e-darter tussendoor komen, na de wedstrijd van Van de Pas-Dolan. In hoeverre kun je deze 9e-darter aanmerken als live-zijnde op een tv-toernooi? Beetje hetzelfde gevoel als op de UK-open, met de Main Stage en Stage Two.
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Players Championship Finals 2016

Bericht door cookie »

jackpot schreefCOLONDe Nederlanders hebben de overhand (zoals het hoort) barney zit in een heerlijke flow kanshebber voor de wk titel ?? Hamilton gooide niet erg slecht 92 gemiddeld maar tegen mvg is op dit moment niemand opgewassen :lol: wel jammer dat er 2 partijen zijn met 2 Nederlanders maar ja wij zijn met zoveel dat kan niet uitblijven.
Barneveld is zeker een kanshebber! Ik denk dat hij samen met Wright en Taylor komt na MvG en Anderson. De jeugd is gewend om altijd goed te gooien, de oude garde wanneer de strooiwagens door de straten rijden :)

Ik betrap mezelf erop dat hetzelfde geldt voor mijn activiteit op dit forum.

Wel lekker toernooitje om op te warmen hoor!

Zaterdag 26 november
13:45-18:00 uur
Tweede ronde
Hoofdpodium
Dave Chisnall v Jamie Lewis
Mick McGowan v Alan Norris
Brendan Dolan v Jermaine Wattimena
Kim Huybrechts v Daryl Gurney
Michael van Gerwen v Vincent van der Voort
Raymond van Barneveld v Adrian Lewis
Peter Wright v James Wade
Ron Meulenkamp v Gary Anderson

Podium 2:
Dimitri van den Bergh v Christian Kist
Vincent Kamphuis v Jelle Klaasen
Simon Whitlock v Darren Webster
Jan Dekker v Justin Pipe
Josh Payne v Berry van Peer
Joe Cullen v Rowby-John Rodriguez
Ian White v Terry Jenkins
Jeffrey de Graaf v Robbie Green

Misschien 3 a 4 wedstrijden over de hele middag die niet leuk zijn om te volgen. Verder heerlijk schema!
DutchTedHankey
Lid
BerichtenCOLON 384
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 13:43

Re: Players Championship Finals 2016

Bericht door DutchTedHankey »

De hype rondom Bunting nooit begrepen, zelfde geldt voor die rond Benito. Kan leuk darten, leuk om erbij te hebben, maar meer ook niet.
Erelid van wijlen darts.nu :)
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Players Championship Finals 2016

Bericht door Dartmat »

Benito is ook nooit gehypet...

Zeker niet net als Bunting. En hij is bovendien nog jong genoeg om stappen te zetten en door te groeien. Dat hij nu al top 16 staat is gewoon erg knap, dat kun je moeilijk ontkennen. En wat er nog verder in het vat is moelijk te voorspellen, maar wie weet
Erwin27
Lid
BerichtenCOLON 842
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 19:54

Re: Players Championship Finals 2016

Bericht door Erwin27 »

rproele schreefCOLON
Erwin27 schreefCOLONGoeiemorgen, wat staat Van de Pas slecht te gooien zeg.
En weer Dolan die cadeautjes krijgt.... Dacht toch even dat we volgend jaar van zijn saaie spel af zouden zijn, maar met twee cadeautjes op twee toernooien. stijgt hij weer iets te hard op de ranking. En dan heeft hij als cadeautje ook nog het schema van Thornton in de 2e ronde van het WK..
Thorton gelukkig exit zodat die weer snel kan zakken. Ach je blijft altijd wel op 1 of andere manier saaie spelers houden. Thorton, Suljovic, Dolan of zelfs een Smith. Ze weten altijd ineens ergens te pieken.
Thornton gooit wel lekker snel. Is vaak chagrijnig, maar toch heb ik daar geen probleem mee. Suljovic gooit traag maar heeft iets leuks. Smith is een chagrijn, maar ook hij goed gooit kan ik er wel van genieten. Maar Dolan is gewoon het ergste wat je kunt zien op tv. Altijd zo traag. Altijd blijven hangen na het gooien van slechte pijlen. Traag naar bord lopen. Een verschrikking voor het darts.

En hij mazzelt trouwens nu net weer. Word tijd dat hij een lot in de loterij gaat kopen.
Gebruikers-avatar
thepower1990
Lid
BerichtenCOLON 346
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 16:26

Re: Players Championship Finals 2016

Bericht door thepower1990 »

pffff werd nog flink spannend van 5-1 naar 5-4 maar Barney wint 6-4 van Lewis :D
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Players Championship Finals 2016

Bericht door Dartsjournalist »

Schiavoni schreefCOLON9e-darter van Norris. Het is op een tv-toernooi, maar ik zie nergens de live beelden. Zie de 9e-darter tussendoor komen, na de wedstrijd van Van de Pas-Dolan. In hoeverre kun je deze 9e-darter aanmerken als live-zijnde op een tv-toernooi? Beetje hetzelfde gevoel als op de UK-open, met de Main Stage en Stage Two.
Krijgt iig wel 35k als niemand anders een negendarter gooit dit toernooi. Dus wordt wel als TV-negendarter aangemerkt.
Twitter: @PVDarts180
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Players Championship Finals 2016

Bericht door cookie »

Lewis liet opeens even zien waarom hij toch kan darten.. Niet de vorm om het initiatief te nemen.

Barneveld heeft de juiste vorm om gek te doen. Lekker voor het vertrouwen dit.. al blijft het toch zo dat iedereen goed gooit tegen Barneveld. Zou daar graag statistieken van zien.. Wat het gemiddelde niveau is dat iedereen tegen zich krijgt
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Players Championship Finals 2016

Bericht door Fred Raket »

Ron Meulenkamp 3-2 Gary Anderson, zou die ?.... ;)
Schiavoni
Lid
BerichtenCOLON 655
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 14:29

Re: Players Championship Finals 2016

Bericht door Schiavoni »

Dartsjournalist schreefCOLON
Schiavoni schreefCOLON9e-darter van Norris. Het is op een tv-toernooi, maar ik zie nergens de live beelden. Zie de 9e-darter tussendoor komen, na de wedstrijd van Van de Pas-Dolan. In hoeverre kun je deze 9e-darter aanmerken als live-zijnde op een tv-toernooi? Beetje hetzelfde gevoel als op de UK-open, met de Main Stage en Stage Two.
Krijgt iig wel 35k als niemand anders een negendarter gooit dit toernooi. Dus wordt wel als TV-negendarter aangemerkt.
Klopt, maar ik bedoelde meer dat het niet echt live op tv te zien was. De livebeelden ontbreken, omdat er op 2 stages wordt gespeeld. Ik heb wel de beelden gezien, maar deze beelden kwamen meer 'tussendoor'. Desalniettemin natuurlijk een superprestatie!
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Players Championship Finals 2016

Bericht door Dartmat »

Dat is jeetje lekker Ronnie!!! Wat een lekkere dag weer.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Players Championship Finals 2016

Bericht door Fred Raket »

Dartmat schreefCOLONDat is jeetje lekker Ronnie!!! Wat een lekkere dag weer.
goed hoor
BUTTON_POST_REPLY