Players championship finales 2017

DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: Players championship finales 2017

Bericht door DeDeen »

Dartmat schreefCOLON 26 Nov 2017, 23:54
DanMan schreefCOLON 26 Nov 2017, 23:30 Er is er maar één die dit jaar recht heeft op de titel "Sportman van het Jaar 2017" en dat is Michael.

Een ongekende dominantie, in welke sport dan ook en ook nog eens fantastisch om naar te kijken.

Elke week weer.

Hij verdient die waardering.
Hoe zeer ik ook fan ben van van Gerwen ben ik het daar totaal niet mee eens. Er is maar één iemand die die titel dit jaar verdient en dat is Tom Dumoulin. Hij heeft met zijn Giro overwinning en tijdrit WK titel iets gepresteerd wat buitensporig uniek is in een sport die toch nog net iets groter is dan darts. Dat van Gerwen überhaupt genomineerd is, is al een hele overwinning op zich en goed nieuws voor het aanzien van de dartsport.

Over de finale: dat was natuurlijk de uitslag die je wist dat zou komen. Clayton presteert een paar potjes boven zijn kunnen en houdt dat uiteraard nooit vol. Wel leuk om alweer eens iemand anders in een finale te zien staan. Wat dat betreft is 2017 toch een wat afwisselender jaar geweest, dat wel.
Hij is nog niet genomineerd. Hij staat op de shortlist om wellicht genomineerd te worden.
DanMan
Lid
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2015, 09:07

Re: Players championship finales 2017

Bericht door DanMan »

Dartmat schreefCOLON 26 Nov 2017, 23:54
Hoe zeer ik ook fan ben van van Gerwen ben ik het daar totaal niet mee eens. Er is maar één iemand die die titel dit jaar verdient en dat is Tom Dumoulin. Hij heeft met zijn Giro overwinning en tijdrit WK titel iets gepresteerd wat buitensporig uniek is in een sport die toch nog net iets groter is dan darts. Dat van Gerwen überhaupt genomineerd is, is al een hele overwinning op zich en goed nieuws voor het aanzien van de dartsport.
Wij zijn het natuurlijk al normaal gaan vinden wat Michael doet, maar dat is het natuurlijk niet. Voor mij is het net zo buitensporig uniek dat Michael echt continu zo sterk is. En ik heb niks met wielrennen... ;)
DanMan
Lid
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2015, 09:07

Re: Players championship finales 2017

Bericht door DanMan »

DeDeen schreefCOLON 27 Nov 2017, 09:04 Hij is nog niet genomineerd. Hij staat op de shortlist om wellicht genomineerd te worden.
Dat klopt en alleen de nominatie is al heel wat. Hij verdient het imo wel...
Swedish Chef
Lid
BerichtenCOLON 528
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 17:23

Re: Players championship finales 2017

Bericht door Swedish Chef »

Snakebitemaster schreefCOLON 26 Nov 2017, 21:07 Jammer cross. Dat iemand als Clayton de finale kan halen bewijst dat dit toernooi niet serieus genomen wordt door de toppers bahalve 1 iemand weer.
Tja, ook dat is topsportmentaliteit. En dat ie nu eenmaal een stuk beter is dan de rest, daar kan ie zelf weinig aan doen ;)
Zou misschien voor sommigen helpen om meer te trainen, meer voor de sport te gaan leven, minder van pijlen te wisselen, te gaan afvallen, een goeie coach te hebben etc.
I'm no longer a slave to fear, I am a child of God
BUTTON_POST_REPLY