Dit miste ik nogthemachine schreefCOLONJAAAAA HEERLIJK GARYYYYY!!!!

Dit miste ik nogthemachine schreefCOLONJAAAAA HEERLIJK GARYYYYY!!!!
Naast al die Pro Tour winsten zou een major erbij ook mooi zijn. Die PL is ook weer even geleden en het gaat toch meer om de majors.Fred Raket schreefCOLONDat zou mooi zijn jadartty schreefCOLONEn nu het toernooi winnen!!!![]()
HELEMAAL mee eens!!! Come on Gary!dartty schreefCOLONZou mooi zijn als de PT 2014 winnaar ook dit toernooi afpakt. Dat zou een terechte afsluiting zijn toch lol?
Vincent for all the wayRat schreefCOLONhttp://youtu.be/1Rm6CpmcH2s?t=10s
In ieder geval één keer eerder: Painter, Taylor, Lewis, Wade en Anderson in 2011.ratm schreefCOLONKnappe prestatie van Vincent en Anderson. Moet een snelle pot worden straks! De prijzen worden wel divers verdeelt dit jaar. Lewis, MvG, Taylor, Barney, Wade en misschien wel nog iemand. Kans is best groot. Vraag me af of er ooit eerder een jaar bij de pdc was met zoveel verschillende major winnaars.
Dat was ook zo'n jaar inderdaad.Dartsjournalist schreefCOLON In ieder geval één keer eerder: Painter, Taylor, Lewis, Wade en Anderson in 2011.
Daar lijkt het inderdaad wel op jaHenk schreefCOLONLewis is aan het ingooien voor de finale.
In de Finale?Henk schreefCOLONAls je het publiek hoort roepen "Vincent van de Voort".
Fred Raket schreefCOLONbeide onder de 90