World Cup of Darts 2016

BUTTON_POST_REPLY
Jacco
Lid
BerichtenCOLON 109
GeregistreerdCOLON 22 Feb 2016, 17:08

Re: World Cup of Darts 2016

Bericht door Jacco »

Fred Raket schreefCOLONRvB staat nog £13000.- voor, en vanaf wanneer kijken ze wie de beste 2 zijn ?
De volgende berekening zag ik op tsod.tv voorbij komen. Zou dus op zo'n 5.000 verschil komen, hoewel hier wordt uitgegaan dat Raymond de 3e en 4e Euro Tour mist wat natuurlijk niet hoeft te zijn.

Currently:
RVB £258,500
Jelle £245,250

To deduct between now and 23/5:
RVB £8,000
Jelle £4,250

Guaranteed between now and 23/5:
RVB £0
Jelle £4,500 (ET2, ET3, ET4)

Revised totals:
RVB £250,500
Jelle £245,500
Dartfreak(z.nl)
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: World Cup of Darts 2016

Bericht door cookie »

Met dit als prijzengeld voor de ET:
Afbeelding

Wat moet Barneveld doen om tijdens de ET3/4 qualifiers te kwalificeren op 11 maart?

Ik vermoed dat Jelle deze maand Barneveld voorbij gaat.
DutchTedHankey
Lid
BerichtenCOLON 384
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 13:43

Re: World Cup of Darts 2016

Bericht door DutchTedHankey »

DanMan schreefCOLONWie zijn wij om voor Michael te beslissen wanneer en of hij moet vergeven en vergeten? Hij zal zijn redenen wel hebben, denk ik dan.
Net zo goed als je kunt stellen, dat Michael een grote meneer is door zijn plek af te staan, kun je ook zeggen, dat Jelle een grote meneer is door Michael niet voor het blok te zetten en zijn plaats af te staan aan Raymond of Vincent.
Eén ding is voor mij heel zeker: Michael heeft toen zeker niks verkeerd gedaan.
Michael moet niet zo zeuren. Omdat hij zich als een eigenwijze kleuter gedraagt die zelf waarschijnlijk nooit iets doms en fout doet (we weten al een tijdje beter), wordt iedere keer dit verhaal weer opgerakeld. Daar zou die misschien ook eens rekening mee kunnen houden. Hoe zou hij het vinden als we telkens gaan berichten over hoe die zijn eigen vrouw heeft bedrogen? Nu gaan alle moraalmidders weer zeggen dat dit van een andere orde is, maar het gaat erom dat als iemand iets ongelofelijk doms doet, je gelukkig vaak een tweede kans krijgt. Maar bij meneer Van Gerwen gaat dat niet op. Zijn vrouw zit voor hemzelf gelukkig anders in elkaar. Word eens volwassen en praat eens met elkaar na drie jaar.
Erelid van wijlen darts.nu :)
Jacco
Lid
BerichtenCOLON 109
GeregistreerdCOLON 22 Feb 2016, 17:08

Re: World Cup of Darts 2016

Bericht door Jacco »

cookie schreefCOLONMet dit als prijzengeld voor de ET:
Afbeelding

Wat moet Barneveld doen om tijdens de ET3/4 qualifiers te kwalificeren op 11 maart?

Ik vermoed dat Jelle deze maand Barneveld voorbij gaat.
Van Barneveld zal zich moeten zien te plaatsen via de Europese kwalificatietoernooien op 22 april. Hier zijn per kwalificatietoernooi 8 plekken te verkrijgen. Deze toernooien zijn voor alle Europese spelers (uitgezonderd die uit het Verenigd Koninkrijk en die uit het organiserende land respectievelijk Gibraltar en Duitsland).
Dartfreak(z.nl)
DanMan
Lid
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2015, 09:07

Re: World Cup of Darts 2016

Bericht door DanMan »

DutchTedHankey schreefCOLON
DanMan schreefCOLONWie zijn wij om voor Michael te beslissen wanneer en of hij moet vergeven en vergeten? Hij zal zijn redenen wel hebben, denk ik dan.
Net zo goed als je kunt stellen, dat Michael een grote meneer is door zijn plek af te staan, kun je ook zeggen, dat Jelle een grote meneer is door Michael niet voor het blok te zetten en zijn plaats af te staan aan Raymond of Vincent.
Eén ding is voor mij heel zeker: Michael heeft toen zeker niks verkeerd gedaan.
Michael moet niet zo zeuren. Omdat hij zich als een eigenwijze kleuter gedraagt die zelf waarschijnlijk nooit iets doms en fout doet (we weten al een tijdje beter), wordt iedere keer dit verhaal weer opgerakeld. Daar zou die misschien ook eens rekening mee kunnen houden. Hoe zou hij het vinden als we telkens gaan berichten over hoe die zijn eigen vrouw heeft bedrogen? Nu gaan alle moraalmidders weer zeggen dat dit van een andere orde is, maar het gaat erom dat als iemand iets ongelofelijk doms doet, je gelukkig vaak een tweede kans krijgt. Maar bij meneer Van Gerwen gaat dat niet op. Zijn vrouw zit voor hemzelf gelukkig anders in elkaar. Word eens volwassen en praat eens met elkaar na drie jaar.
Volgens mij zeurt Michael er zelf niet over. Wij zijn degenen, die het weer oprakelen.

Ik weet niet precies wat er toen gebeurd is. Ik weet niet hoe Daphne er tegenover staat en ik weet niet hoe zijn schoonfamilie er tegenover staat.
Dus wie ben ik om over hem te oordelen?

Wie ben JIJ om daarover te oordelen?

Jelle heeft zijn tweede kans bij de PDC gekregen en die ook met beide handen aangegrepen. Niets mis mee.
Maar laat Michael zelf beslissen hoe hij daarmee omgaat.
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: World Cup of Darts 2016

Bericht door rproele »

Met andere woorden is er al weer 2 pagina's over iet wat misschien straks kan voorvallen????
Mocht Jelle straks 2e Nederlander op de OoM zijn, mocht van Gerwen het gezegd hebben en ga zo maar door.

En dan lijkt het me heel simpel, als van Gerwen daadwerkelijk heeft aangegeven dat hij niet samen wil gooien, dan moet hij dus terug stappen.
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: World Cup of Darts 2016

Bericht door Rat »

Het is misschien voorbarig inderdaad.

Maar volgens mij is er geen weg meer terug, dit zit er sowieso aan te komen. Binnen nu en een jaar of 3 maximaal denk ik. Maar ik verwacht zelf binnen een maand of 5 al.

Tenzij een andere NLer Jelle weer voorbij raast. Maar hoe positief ik ook ben, denk dat dat voorlopig niet gaat gebeuren. En dat komt natuurlijk ook omdat Jelle zelf goed bezig is, heel goed bezig zelfs.
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: World Cup of Darts 2016

Bericht door Dartsjournalist »

Betway World Cup of Darts
New Zealand – Warren Parry & Cody Harris
Finland – Kim Viljanen & Marko Kantele
Sweden – Magnus Caris & Daniel Larsson
Denmark – Per Laursen & Daniel Jensen
Norway – Robert Wagner & Cor Dekker
Singapore - Paul Lim & Harith Lim
Philippines - Lourence Ilagan & Gilbert Ulang
Hong Kong - Scott Mackenzie & Ting Chi Royden Lam
Czech Republic - Michal Kocik & Pavel Drtil
Greece - John Michael & Ioannis Selachouglu
Italy - Daniele Petri & Michel Furlanis

Aantal teams bekend nu voor de World Cup of Darts.
Twitter: @PVDarts180
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: World Cup of Darts 2016

Bericht door Dartsjournalist »

Jacco schreefCOLON
cookie schreefCOLONMet dit als prijzengeld voor de ET:
Afbeelding

Wat moet Barneveld doen om tijdens de ET3/4 qualifiers te kwalificeren op 11 maart?

Ik vermoed dat Jelle deze maand Barneveld voorbij gaat.
Van Barneveld zal zich moeten zien te plaatsen via de Europese kwalificatietoernooien op 22 april. Hier zijn per kwalificatietoernooi 8 plekken te verkrijgen. Deze toernooien zijn voor alle Europese spelers (uitgezonderd die uit het Verenigd Koninkrijk en die uit het organiserende land respectievelijk Gibraltar en Duitsland).
Zal helaas niet gaan, aangezien hij door andere verplichtingen niet mee kan doen.
Twitter: @PVDarts180
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: World Cup of Darts 2016

Bericht door Dartmat »

Dartsjournalist schreefCOLONBetway World Cup of Darts
New Zealand – Warren Parry & Cody Harris
Finland – Kim Viljanen & Marko Kantele
Sweden – Magnus Caris & Daniel Larsson
Denmark – Per Laursen & Daniel Jensen
Norway – Robert Wagner & Cor Dekker
Singapore - Paul Lim & Harith Lim
Philippines - Lourence Ilagan & Gilbert Ulang
Hong Kong - Scott Mackenzie & Ting Chi Royden Lam
Czech Republic - Michal Kocik & Pavel Drtil
Greece - John Michael & Ioannis Selachouglu
Italy - Daniele Petri & Michel Furlanis

Aantal teams bekend nu voor de World Cup of Darts.
Allemaal kansloze opvullers. Ik zeg: drie Nederlandse teams, twee Schotse teams, vijf Engelse teams, Wales, Ierland, Noord-Ierland, België, Australië en Oostenrijk.
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: World Cup of Darts 2016

Bericht door Dartsjournalist »

Pleit ik al jaren voor :P.
Twitter: @PVDarts180
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: World Cup of Darts 2016

Bericht door cookie »

Totaal niet mee eens! Veel verassingen gezien laatste jaren en nieuwe gezichten. Charme van koppel is er ook..

Onzin om alleen maar top 16 van OOM te kijken.

Al zou een extra koppeltoernooi heel gaaf zijn!
JeroenvdV
Lid
BerichtenCOLON 162
GeregistreerdCOLON 05 Dec 2014, 07:55

Re: World Cup of Darts 2016

Bericht door JeroenvdV »

Dartsjournalist schreefCOLON
Jacco schreefCOLON
cookie schreefCOLONMet dit als prijzengeld voor de ET:
Afbeelding

Wat moet Barneveld doen om tijdens de ET3/4 qualifiers te kwalificeren op 11 maart?

Ik vermoed dat Jelle deze maand Barneveld voorbij gaat.
Van Barneveld zal zich moeten zien te plaatsen via de Europese kwalificatietoernooien op 22 april. Hier zijn per kwalificatietoernooi 8 plekken te verkrijgen. Deze toernooien zijn voor alle Europese spelers (uitgezonderd die uit het Verenigd Koninkrijk en die uit het organiserende land respectievelijk Gibraltar en Duitsland).
Zal helaas niet gaan, aangezien hij door andere verplichtingen niet mee kan doen.
Dan zal hij wel moeten zorgen dat hij zich voor ET 5/6 plaatst en dan nog 2 van de overige 4 eurotours, het is namelijk niet zo dat Raymond "even" een halve finale haalt elke eurotour.
Walking in a Whitlock wonderland, there's only oneee Simon Whitlock
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: World Cup of Darts 2016

Bericht door The Runner »

cookie schreefCOLONTotaal niet mee eens! Veel verassingen gezien laatste jaren en nieuwe gezichten. Charme van koppel is er ook..

Onzin om alleen maar top 16 van OOM te kijken.

Al zou een extra koppeltoernooi heel gaaf zijn!
Ik ben het er ook niet mee eens, het is een mooi toernooi om spelers uit mindere dartlanden een kans te geven zich te katen zien en ervaring op te doen. Voor al die andere spelers zijn al zat toernooien. Het heet niet voor niets WORLD cup6

Een koppeltoernooi waarbij spelers zelf de koppels mogen samenstellen zou wel gaaf zijn!
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Swedish Chef
Lid
BerichtenCOLON 528
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 17:23

Re: World Cup of Darts 2016

Bericht door Swedish Chef »

The Runner schreefCOLON
cookie schreefCOLONTotaal niet mee eens! Veel verassingen gezien laatste jaren en nieuwe gezichten. Charme van koppel is er ook..

Onzin om alleen maar top 16 van OOM te kijken.

Al zou een extra koppeltoernooi heel gaaf zijn!
Ik ben het er ook niet mee eens, het is een mooi toernooi om spelers uit mindere dartlanden een kans te geven zich te katen zien en ervaring op te doen. Voor al die andere spelers zijn al zat toernooien. Het heet niet voor niets WORLD cup6

Een koppeltoernooi waarbij spelers zelf de koppels mogen samenstellen zou wel gaaf zijn!
Top 32 blind koppel ;)
I'm no longer a slave to fear, I am a child of God
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: World Cup of Darts 2016

Bericht door Fred Raket »

Calabrian
Lid
BerichtenCOLON 90
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 10:10

Re: World Cup of Darts 2016

Bericht door Calabrian »

Ben benieuwd hoeveel geld hij krijgt van de PDC om af te zeggen.
Ben gelijk een stuk minder fan van Michael van Gerwen.
Je zag afgelopen weekend ook weer dat Jelle netjes blijft. Applaus geeft wanneer Michael wint.
Maar die blaaskaak weigert hem gewoon aan te kijken.

En nu kan Jelle niet mee doen met zo een mooi toernooi.

Wanneer gaat de PDC ingrijpen en Michael straffen voor onsportief gedrag.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: World Cup of Darts 2016

Bericht door Dartmat »

Mee eens Calabrian. Alleen niet met de laatste zin. Ik vind niet dat van Gerwen er voor gestraft moet worden, ik vind het vooral erg flauw van hem. En als hij degene is die er zo veel problemen mee heeft dan doet hij zelf toch lekker niet mee? Klaasen heeft er hard voor geknokt om ook zo ver te komen en alle recht om als tweede deelnemer mee te doen. Ben benieuwd of de PDC de regels ook zo makkelijk had gewijzigd als van Gerwen niet de nummer 1 van de wereld was geweest...
DanMan
Lid
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2015, 09:07

Re: World Cup of Darts 2016

Bericht door DanMan »

Misschien heeft Van Gerwen de PDC de keus gegeven en hebben zij voor deze oplossing gekozen.
Natuurlijk zet hij ze dan wel voor het blok, want ze zullen ten allen tijde de no.1 van de wereld in het toernooi willen hebben.

Met zo weinig informatie vind ik het moeilijk oordelen en ik ga Michael dus zeker ook niet veroordelen.

Het wordt tijd, dat een journalist naar de huidige beweegredenen van MVG vraagt, maar daar zal wel niemand over durven of mogen beginnen.
Hij zal zijn redenen hebben en die kennen wij niet of maar gedeeltelijk.

Om dan weer aan te halen, dat Jelle wél sportief is t.o.v. Michael, maar andersom niet, doet m.i. niet ter zake.
Als de PDC zou vinden, dat Michael niet in zijn recht stond, zouden ze hem wel erop aanspreken, maar blijkbaar vinden ze MVG's redenen goed genoeg om tot deze beslissing te komen.
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: World Cup of Darts 2016

Bericht door cookie »

Blijf erbij dat het onterecht is dat Jelle wordt gepasseerd. Ik ben benieuwd of nu in andere teams ook wisselingen komen. Anderson met Thornton? Taylor met Smith?

MvG heeft een probleem, wat nu niet het probleem mag zijn van Jelle.

PDC geeft ook aan geen respect te hebben voor het complete spelersveld.
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: World Cup of Darts 2016

Bericht door Rat »

Valt weinig over te zeggen, want je weet toch niet wie de 1ste stap heeft gezet.

In het geval dat Jelle zelf initiatief heeft genomen is er wenig aan de hand vind ik. Als Michael het echt tegen heeft gehouden, dan snap ik dat wel van Mike zelf. Maar ben er nog niet uit of ik het dan ook terecht vind dat hij dan speelt.

Want met pijn in mijn hart vrees dat ik dan toch voor deze optie ga; Mike wenst niet te spelen, dan moet Mike zijn plek op geven.

Maar ja... Allemaal speculatie.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: World Cup of Darts 2016

Bericht door Dartmat »

Natuurlijk is dit niet Jelle's beslissing. Waarom zou hij wel het hele jaar alle toernooien gooien en nu ineens wegens persoonlijke redenen niet?

Die is gewoon keihard voor het blok gezet door de PDC. Ik denk dat het gewoon slikken of stikken was.
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: World Cup of Darts 2016

Bericht door The Runner »

Het lijkt mij ook dat Jelle voor het blok is gezet. Want een World Cup zonder de nummer 1 van de wereld én uithangbord kan natuurlijk niet. Waarschijnlijk heeft MvG gezegd dat hij niet gaat spelen met Jelle, dus óf hij speelt niet mee óf Jelle. Dan is de keuze voor de PDC een makkelijke...
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Gebruikers-avatar
Vortex
Lid
BerichtenCOLON 279
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 19:52

Re: World Cup of Darts 2016

Bericht door Vortex »

Gelukkig zit er een heuse dartsjournalist op dit forum, die zal het toch wel al haarfijn hebben uitgezocht? 8-)
:arrow: The Greatest Right In The World Is The Right To Be Wrong
(TUFKAQ)
dirk19
Lid
BerichtenCOLON 286
GeregistreerdCOLON 23 Nov 2015, 18:04

Re: World Cup of Darts 2016

Bericht door dirk19 »

Ik zou het belachelijk vinden als de PDC Klaasen heeft gedwongen om zich af te melden voor de wcod omdat van Gerwen een hekel aan hem heeft. Ik weet zeker dat Klaasen dit toernooi gewoon wilde spelen omdat hij de laatste tijd in erg goede vorm is en bij dit toernooi is veel geld te verdienen en een gsod plek. Ik hoop dat de PDC Klaasen een flinke vergoeding heeft gegeven en ik zou het ook eerlijk vinden van de PDC dat mochten Barney en van Gerwen de finale halen en dus ook de gsod dat Klaasen dan ook een ticket krijgt voor de gsod.
BUTTON_POST_REPLY