World Cup of Darts 2016

BUTTON_POST_REPLY
molly
Lid
BerichtenCOLON 86
GeregistreerdCOLON 02 Dec 2014, 00:49

Re: World Cup of Darts 2016

Bericht door molly »

Lewis was 'out of line'. De fistpumps van van Gerwen zijn veel korter en bovendien ook vaak als de pijlen al uit het bord zijn. Lewis vertraagde bewust, zodat MVG niet in zn ritme komt.
Gebruikers-avatar
PieBus
Lid
BerichtenCOLON 180
GeregistreerdCOLON 21 Jan 2016, 10:53

Re: World Cup of Darts 2016

Bericht door PieBus »

molly schreefCOLON...Lewis vertraagde bewust, zodat MVG niet in zn ritme komt.
Wat uiteindelijk heel knap is, want zo vertraagt ie ook zijn eigen ritme terwijl hij zelf ook wel graag snel gooit!
180's: '15: 1 '16: 27 '17: 23
HF: '16: 170 '17: 130
Best leg: 14
Calabrian
Lid
BerichtenCOLON 90
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 10:10

Re: World Cup of Darts 2016

Bericht door Calabrian »

Wat ook heel zwak is.
Het betekend dat hij niet echt tegen MVG durft te darten.
Want als hij serieus gaat gooien dan wordt ie verslagen.

Dus moet hij MVG uit zijn spel halen met laf getreuzel en onnodig vieren van 180igers.
Gebruikers-avatar
PieBus
Lid
BerichtenCOLON 180
GeregistreerdCOLON 21 Jan 2016, 10:53

Re: World Cup of Darts 2016

Bericht door PieBus »

Calabrian schreefCOLONWat ook heel zwak is.
Het betekend dat hij niet echt tegen MVG durft te darten.
Want als hij serieus gaat gooien dan wordt ie verslagen.

Dus moet hij MVG uit zijn spel halen met laf getreuzel en onnodig vieren van 180igers.
Ik kan die gedachtengang volgen... maar wat niet bestraft wordt, is toegelaten ... ook al had ik het liever ook anders gezien!)

Op het einde heeft uiteindelijk de winnaar gelijk. En het is niet door die ene actie dat ze World Cup wonnen hé.
180's: '15: 1 '16: 27 '17: 23
HF: '16: 170 '17: 130
Best leg: 14
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: World Cup of Darts 2016

Bericht door Fred Raket »

Kijk het hier nog eens terug.door nogmaals de partij te zien denk je er weer anders over
Vanaf 1:08:15. er valt even geluid uit, dat ligt niet aan jou pc ;)

ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2917
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: World Cup of Darts 2016

Bericht door ratm »

molly schreefCOLONLewis was 'out of line'. De fistpumps van van Gerwen zijn veel korter en bovendien ook vaak als de pijlen al uit het bord zijn. Lewis vertraagde bewust, zodat MVG niet in zn ritme komt.
Dat laatste ben ik met je eens maar dat van Gerwen het pas doet als de pijlen uit het bord zijn totaal niet. Die staat ook vaak naar het publiek met gebogen ellebogen en de wijsvinger naar beneden te schreeuwen hoe goed hij wel niet is. Dat mag, ik vind het vaak overdreven maar het mag gewoon. Net zoals Lewis dat nu 2 a 3 keer deed. Dan is het een beetje flauw als juist MvG daar over gaat zeuren.

Sowieso heeft die zich niet van zijn beste kant laten zien. Zeuren over Lewis, zeuren over de keuze van de Belgen. Qua spel ook gewoon minder dan normaal. Tegen de Russen en tegen Lewis hebben we kunnen zien dat je MvG best eenvoudig uit zijn spel kan halen. Misschien zat hij tijdens dit toernooi niet lekker in zijn vel oid maar als ik Wade of Wright was zou ik de volgende keer enorm vertragen en irritaties oproepen. Blijkbaar kan dat werken.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: World Cup of Darts 2016

Bericht door Fred Raket »

MvG gooit slecht en zoekt iets om te zeuren. Lewis staat even te partij te onderbreken als ie 1 gooit en weer 1 op 170 en na een 180er reageert ie als ie al weg is bij het bord. Tja, het is nu team dus houd hij contact met Taylor. zie er eerlijk gezegd niks verkeert in. Als MvG goed gooide was er niks aan de hand.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2917
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: World Cup of Darts 2016

Bericht door ratm »

Fred Raket schreefCOLONMvG gooit slecht en zoekt iets om te zeuren. Lewis staat even te partij te onderbreken als ie 1 gooit en weer 1 op 170 en na een 180er reageert ie als ie al weg is bij het bord. Tja, het is nu team dus houd hij contact met Taylor. zie er eerlijk gezegd niks verkeert in. Als MvG goed gooide was er niks aan de hand.
Dat denk ik ook Fred. En ik denk ook dat MvG zich dat inmiddels ook wel realiseert en er geen probleem meer tussen hem en Lewis is zoals iemand hier ook al schreef.
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: World Cup of Darts 2016

Bericht door The Runner »

ratm schreefCOLON
Fred Raket schreefCOLONMvG gooit slecht en zoekt iets om te zeuren. Lewis staat even te partij te onderbreken als ie 1 gooit en weer 1 op 170 en na een 180er reageert ie als ie al weg is bij het bord. Tja, het is nu team dus houd hij contact met Taylor. zie er eerlijk gezegd niks verkeert in. Als MvG goed gooide was er niks aan de hand.
Dat denk ik ook Fred. En ik denk ook dat MvG zich dat inmiddels ook wel realiseert en er geen probleem meer tussen hem en Lewis is zoals iemand hier ook al schreef.
In het interview na afloop zei MvG ook dat hij gewoon niet goed gooide, hij gaf daar Lewis ook niet de schuld van. Ook MvG heeft weleens zijn dag niet, maar komt dan toch weer tot de finale en dat is knap! Over dat juichen van Lewis, tja, er zijn wel meer sprlers die zo doen, lijkt mij ook het probleem niet.
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: World Cup of Darts 2016

Bericht door Fred Raket »

RvB zegt net of Lewis goed gooide en hij daar verbaast van is :lol:
Zo goed gooide Lewis ook niet, daarom was ie zo blij met z'n 180er
Averages: Adrian Lewis 86.10, Michael van Gerwen 85.25
interview zie je hier: http://rtlxl.nl/#!/rtl-7-darts-world-cu ... 3d12237ef0
DanMan
Lid
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2015, 09:07

Re: World Cup of Darts 2016

Bericht door DanMan »

Lewis stond wel echt overdreven lang richting publiek.
Maar het maakt ook niet uit. Het is geoorloofd en hij heeft daar slim gebruik van gemaakt.
Van Gerwen leert hiervan. In de toekomst zal hij zich steeds minder uit zijn spel laten halen.
Al vind ik, dat Michael zichzelf uit zijn spel heeft gehaald omdat hij zich aan zijn eigen spel stoorde.
Daarna begon hij zich pas aan Lewis te ergeren volgens mij.
Zoals hier al eerder gezegd: Als Michael goed gooide, zou hij zich hieraan niet storen en dan zou Lewis ook geen reden hebben om zo te doen.
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: World Cup of Darts 2016

Bericht door Rat »

MVG is wel druk ja. Maar hij heeft het nog nooit zo bont gemaakt als Lewis deed. Die ging er dik overheen.

En dat vind ik helemaal niet erg, hij maakte een punt. Maar dan vind ik het wel jammer dat die dan ook niet zegt. Hij zegt MVG doet dat elke week zo. Maar dat is gewoon dikke onzin. Lewis had moeten zeggen dat hij het overdreef om een punt te maken. Nou, niks mis mee dan. Nu vind ik dat niet fair van hem. Hij zegt i love him to bits, maar dat blijkt uit niks. Gewoon disrecpectvol om hem zo te kijk te zetten en dan zeggen dat doet hij elke week, slaat nergens op.

Wat MVG betreft, die moet daar gewoon niet op reageren. Hij is de onbetwiste nummer 1, hij moet schijt hebben aan zulke provocaties.

Maar ja, hij is ook maar een mens.
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: World Cup of Darts 2016

Bericht door cookie »

We kunnen wel klagen over Lewis, maar uiteindelijk gaf MvG volledig alle ruimte om dit te doen. Als hij gewoon 95 gemiddeld zou halen, had Lewis dit nooit gedaan.

Er zat iets niet lekker bij MvG..
BUTTON_POST_REPLY