Demonstratietoernooi Cheltenham

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
PieBus
Lid
BerichtenCOLON 180
GeregistreerdCOLON 21 Jan 2016, 10:53

Demonstratietoernooi Cheltenham

Bericht door PieBus »

Weliswaar 'maar' een demonstratietoernooi en over 'maar' 4 legs... maar wat een gemiddeldes! :shock:

Afbeelding
180's: '15: 1 '16: 27 '17: 23
HF: '16: 170 '17: 130
Best leg: 14
Schiavoni
Lid
BerichtenCOLON 655
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 14:29

Re: Demonstratietoernooi Cheltenham

Bericht door Schiavoni »

Snakebite is goed bezig! Won ook al met 4-0 van Taylor en gooide ook bijna een gemiddelde van 120 tegen Arron Monk.
Gebruikers-avatar
Dartfantje
Lid
BerichtenCOLON 815
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:39

Re: Demonstratietoernooi Cheltenham

Bericht door Dartfantje »

Heel leuk voor hem, maar zodra er wat druk op zo'n wedstrijd komt, gooit Wright niet veel meer
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: Demonstratietoernooi Cheltenham

Bericht door DeDeen »

Dartfantje schreefCOLONHeel leuk voor hem, maar zodra er wat druk op zo'n wedstrijd komt, gooit Wright niet veel meer
Haha, wat is dat nou weer voor rare uitspraak.
Gebruikers-avatar
Dartfantje
Lid
BerichtenCOLON 815
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:39

Re: Demonstratietoernooi Cheltenham

Bericht door Dartfantje »

DeDeen schreefCOLON
Dartfantje schreefCOLONHeel leuk voor hem, maar zodra er wat druk op zo'n wedstrijd komt, gooit Wright niet veel meer
Haha, wat is dat nou weer voor rare uitspraak.
Nou, Wright heeft dit al vaker gedaan geloof ik. Op demo-toernooitjes zoals dit wint hij wel vaker van MVG, maar kan dit nooit doortrekken zodra het op TV is. Niemand laat natuurlijk zijn beste spel op tv zien, maar bij Wright is dit dus net ff wat 'erger' dan bij anderen. Misschien is dat ook wel de reden dat hij nog steeds geen toernooi op tv heeft gewonnen (en wat ook nog wel ff zo zal blijven ben ik bang). Oftewel, hij kan het wel, maar zodra er belang en druk op een wedstrijd komt, dan wil het er vrijwel nooit uitkomen
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: Demonstratietoernooi Cheltenham

Bericht door DeDeen »

Dartfantje schreefCOLON
DeDeen schreefCOLON
Dartfantje schreefCOLONHeel leuk voor hem, maar zodra er wat druk op zo'n wedstrijd komt, gooit Wright niet veel meer
Haha, wat is dat nou weer voor rare uitspraak.
Nou, Wright heeft dit al vaker gedaan geloof ik. Op demo-toernooitjes zoals dit wint hij wel vaker van MVG, maar kan dit nooit doortrekken zodra het op TV is. Niemand laat natuurlijk zijn beste spel op tv zien, maar bij Wright is dit dus net ff wat 'erger' dan bij anderen. Misschien is dat ook wel de reden dat hij nog steeds geen toernooi op tv heeft gewonnen (en wat ook nog wel ff zo zal blijven ben ik bang). Oftewel, hij kan het wel, maar zodra er belang en druk op een wedstrijd komt, dan wil het er vrijwel nooit uitkomen
Heb je het nou alleen over potjes tegen MvG? Dan kan ik je nog enigszins volgen. Maar volgens mij gooide hij afgelopen donderdag nog heel aardig in een potje met redelijke druk erop.
Swedish Chef
Lid
BerichtenCOLON 528
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 17:23

Re: Demonstratietoernooi Cheltenham

Bericht door Swedish Chef »

DeDeen schreefCOLON Heb je het nou alleen over potjes tegen MvG? Dan kan ik je nog enigszins volgen. Maar volgens mij gooide hij afgelopen donderdag nog heel aardig in een potje met redelijke druk erop.
Was nog geen halve finale of finale he.
I'm no longer a slave to fear, I am a child of God
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: Demonstratietoernooi Cheltenham

Bericht door DeDeen »

Swedish Chef schreefCOLON
DeDeen schreefCOLON Heb je het nou alleen over potjes tegen MvG? Dan kan ik je nog enigszins volgen. Maar volgens mij gooide hij afgelopen donderdag nog heel aardig in een potje met redelijke druk erop.
Was nog geen halve finale of finale he.
Volgens mij niet, nee. :ugeek:
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Demonstratietoernooi Cheltenham

Bericht door Rat »

133,6 :lol: :lol: .
Gebruikers-avatar
PieBus
Lid
BerichtenCOLON 180
GeregistreerdCOLON 21 Jan 2016, 10:53

Re: Demonstratietoernooi Cheltenham

Bericht door PieBus »

Rat schreefCOLON133,6 :lol: :lol: .
Bestaat toeval of niet?! @ Rat: kijk eens naar je aantal berichten in de vorige post... ;)

Afbeelding
180's: '15: 1 '16: 27 '17: 23
HF: '16: 170 '17: 130
Best leg: 14
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Demonstratietoernooi Cheltenham

Bericht door Rat »

:lol:
BUTTON_POST_REPLY