World Cup of Darts 2017

Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: World Cup of Darts 2017

Bericht door Dartmat »

Zie nu dat filmpje van die koppelmaat van Part. Nondekanon die gozer spoort serieus niet. Die is in een paar wedstrijden 20 keer wereldkampioen geworden lijkt het wel. Die juicht voor scores waar ik me als zeer matige gooier zelfs voor schaam. Zonde dat een grootheid als Part met zoiets samen moet spelen.
dartpijltje
Lid
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2015, 11:24

Re: World Cup of Darts 2017

Bericht door dartpijltje »

Vind dit één van de leukste PDC-toernooien, ook omdat er vaak verrassende uitslagen in zitten (maar helaas nooit zó verrassend dat zo'n klein land ook de finale haalt).

Tof dat Barney en Michael weer gewonnen, ze hebben niet zoveel titels als Engeland, maar vindt ze eigenlijk wel beter dan hen. Lekker ook dat Lewis dit jaar verloren heeft van Michael, vond em vorig jaar echt irritant gedragen in de finale.
Erwin27
Lid
BerichtenCOLON 842
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 19:54

Re: World Cup of Darts 2017

Bericht door Erwin27 »

Schiavoni schreefCOLON Die spelers die zich niet rechtstreeks plaatsen, kunnen ook gewoon met het kwalificatietoernooi meedoen. Daarvoor zijn kwalificatietoernooien toch: als je deze wint, mag je meedoen aan het hoofdtoernooi. Vind het trouwens ook wel eens leuk om nieuwe namen te zien, dan de zoveelste wedstrijd Van Gerwen-Anderson bijvoorbeeld.
Dat snap ik, maar dat is niet de intentie van een toernooi als de Grand Slam of Darts. Daar horen spelers te staan die (halve) finales hebben gespeeld van TV-toernooien of andere wedstrijden hebben gewonnen. Dat vind ik het zonde dat er 8 spelers uit een kwalificatietoernooi komen. Vorig jaar stonden er ook een aantal spelers die er eigenlijk op basis van de prestaties er eigenlijk niet thuis hoorden.
BUTTON_POST_REPLY