PDC World Cup of Darts 2018

Gebruikers-avatar
Ronn
Lid
BerichtenCOLON 766
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:27

Re: PDC World Cup of Darts 2018

Bericht door Ronn »

Ronn schreefCOLON03 Jun 2018, 21:45 Barney lijkt me op te zijn. Hopelijk nog wel goed in de koppel wedstrijd.
En dat was hij. ;)
Darts: Datadart Jocky Wilson original
Shafts: Deflectagrip inbetween
Flights: verschillend
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: PDC World Cup of Darts 2018

Bericht door Choco115 »

Nog een punt en dan is t klaar
:mrgreen: tegen :geek:
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: PDC World Cup of Darts 2018

Bericht door Choco115 »

Beker is binnen!!
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: PDC World Cup of Darts 2018

Bericht door Rat »

Komaaan!!!!!

Volgend jaar alleen de leiding nemen, 8-) . Echt een heel vet toernooi vind ik.



Niet helemaal on topic, maar zat dit toernooi te bedenken, de toekomst van het darts wordt wel leuk, de talenten zitten mooi verspreid.

Mvg Nederland, van de berg Belgie, M smith engeland, cadbey australie. Top 4 van de toekomst. Dan nog gurney noord ierland, j lewis wales. Waar blijft die Duitser? Alhoewel.... het is toch wel ff lekker om al die ohne Holland monden te snoeren. :lol:

Leuk als de top 10 later allemaal uit een ander land komt.
Snakebitemaster
Lid
BerichtenCOLON 640
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2017, 16:13

Re: PDC World Cup of Darts 2018

Bericht door Snakebitemaster »

Heel mooi toernooi gezien. Barney heel sterk gespeeld.
Set-up Raymond van Barneveld phase 5 25 gram.
Erwin27
Lid
BerichtenCOLON 842
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 19:54

Re: PDC World Cup of Darts 2018

Bericht door Erwin27 »

Vond dit wel een heel mooi toernooi. Vroeger had ik mijn twijfels bij dit toernooi, maar moet zeggen dat ik het nu wel een van de leukste toernooien van het jaar vindt.

Trouwens, we zeggen wel dat uit elk land nu wel een topper komt. Maar wat als Barney er mee zou stoppen? Welke Nederlander kan dit op dit moment, naast MVG, dit toernooi aan?
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: PDC World Cup of Darts 2018

Bericht door The Runner »

Erwin27 schreefCOLONVond dit wel een heel mooi toernooi. Vroeger had ik mijn twijfels bij dit toernooi, maar moet zeggen dat ik het nu wel een van de leukste toernooien van het jaar vindt.

Trouwens, we zeggen wel dat uit elk land nu wel een topper komt. Maar wat als Barney er mee zou stoppen? Welke Nederlander kan dit op dit moment, naast MVG, dit toernooi aan?
Noppert misschien over een paar jaar? Of Van Tergouw. Klaasen en vd Pas in ieder geval niet, zie dan nog liever Van Der Voort
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
DanMan
Lid
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2015, 09:07

Re: PDC World Cup of Darts 2018

Bericht door DanMan »

The Runner schreefCOLON 04 Jun 2018, 07:52
Erwin27 schreefCOLONVond dit wel een heel mooi toernooi. Vroeger had ik mijn twijfels bij dit toernooi, maar moet zeggen dat ik het nu wel een van de leukste toernooien van het jaar vindt.

Trouwens, we zeggen wel dat uit elk land nu wel een topper komt. Maar wat als Barney er mee zou stoppen? Welke Nederlander kan dit op dit moment, naast MVG, dit toernooi aan?
Noppert misschien over een paar jaar? Of Van Tergouw. Klaasen en vd Pas in ieder geval niet, zie dan nog liever Van Der Voort
Dan maar hopen dat Raymond pas stopt als Van Tergouw net onder hem staat of voorbij is op de OOM... ;)

Het is ook echt één van de leukste toernooien op de kalender.
Dat komt m.i. door drie dingen:
1. Bij landenteams/koppels komen heel andere emoties los. Je gooit niet alleen voor jezelf, maar ook voor je partner en je land. Een hele dartsnatie kijkt mee.
2. Buiten de echte top kruipen de niveau's steeds verder naar elkaar toe. De verschillende tours van de PDC beginnen langzaam hun vruchten af te werpen.
3. Koppelwedstrijden zijn heerlijk om naar te kijken.

Ik heb genoten van Team Nederland. Ik heb bij acties van zowel Michael als Raymond hier regelmatig een "Boahhh" eruit gegooid.
Dimitri was een genot om naar te kijken nadat hij zijn nerven overwonnen had. Hem zie ik in de toekomst MVG uitdagen. Grootste talent wat er m.i. rondloopt op dit moment. Mooi om het vuur weer in de ogen van Kim te zien. Team België heeft mij zeer positief verrast.

Bij de koppelwedstrijden vond ik het ook prachtig om de twee achterste spelers regelmatig met elkaar bezig te zien op een grappige wijze. Vooral MVG oogde erg ontspannen. Maar dat is ook niet zo moeilijk als je bijna in topvorm bent.

Kortom: Prachtig toernooi van hoge kwaliteit met een verdiende winnaar.

Ik geniet van de dominantie van Michael. Een echte baas op het podium. Hij staat niet alleen op nummer 1. Hij IS ook echt de nummer ÉÉN!
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: PDC World Cup of Darts 2018

Bericht door rproele »

Ik vind bij dit toernooi toch het meest opvallend dat teams gemaakt of gebroken worden door de instelling van spelers onderling.
Oostenrijk met Mensur die alleen met zich zelf bezig is, Noord-Ierland die noodgedwongen samen zitten.
Gurney bewijst wederom dat het de grootste achterlijke kwallebal is die er momenteel rondloopt, 1 die hoe valser hoe beter wil winnen.
Zo gemazzeld en dan doen als of alleen hij wereldkampioen geworden is, en dit was de 1e ronde tegen Polen.
De arrogantie van Gurney en beide smerige houding met maatje Dolan, vertragen, vlak langslopen, maakt dit al een koppel wat je op voorhand niks meer gunt.

Echte teams als Nederland, ook in de nieuwe samenstelling weer Belgie, Schotland toch ook wel redelijk, Australie en verrassend Duitsland.
Dan zijn dit dus meer de landen die wat zouden kunnen voorstellen, maar dan zijn de honden van Noord-Ierland, Oostenrijkers al weer landen die laten zien dat ze geen eenheid hebben.
Zelfs Engeland is geen koppel meer zoals Taylor-Lewis, dit ga je niet meer terug krijgen met Cross, Smith, Chizzy en een Wade of Lewis of wat kans maakt op erbij te komen.

Van Gerwen toch weer heel soeverein, zelfs een slechte wedstrijd wint hij op ervaring en angst bij Wright.
Barney die toch echt mega herstelt na een slechte beurt tegen Anderson en met zijn finishes die koppel mede beslist.
Barney tegen Dimitri na 3 legs op 130+ en eindigen op 113+.

Iedereen heeft het over Tergouw, maar zou op korte termijn niet een van der Zwaan al redelijk kunnen aansluiten bij de top?
Momenteel toch redelijk wat constanter aan het worden en met de meerdere plaatsingen EuroTour ook steeds meer ervaring aan het opdoen.
DanMan
Lid
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2015, 09:07

Re: PDC World Cup of Darts 2018

Bericht door DanMan »

Aan Jeffrey had ik niet gedacht, maar als hij constanter kan worden, is hij zeker een kandidaat.
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: PDC World Cup of Darts 2018

Bericht door DeDeen »

Vorige week nog actief op deze World Cup, nu vechtend voor zijn leven. Larry Butler heeft een zware hartaanval gehad en ligt in kritieke toestand in het ziekenhuis...
BUTTON_POST_REPLY