Champions League of Darts 2018

santa
Lid
BerichtenCOLON 149
GeregistreerdCOLON 02 Dec 2014, 19:44

Re: Champions League of Darts 2018

Bericht door santa »

The Runner schreefCOLON 23 Sep 2018, 21:46
santa schreefCOLON
Snakebitemaster schreefCOLON 23 Sep 2018, 21:36
The Runner schreefCOLON 23 Sep 2018, 21:31 Momenteel is hij zijn dominantie zeker kwijt, denk dat dat wel weer terug zal komen, maar voorlopig nog even niet. Wat mij betreft is hij niet de favoriet voor de WGP.
Zeker niet de favoriet nee. Anderson Wright allemaal een goeie kans. Sinds hij vader is geworden is het gewoon minder. Hij verliest meer dan hij wint laatste tijd. Vandaag ook twee keer verloren. Heerlijk.
er was er maar 1 vroeger tot dat hij naar target ging the Power.gefeliciteerd Snakebitemaster
Heeft er denk ik niet veel mee te maken dat hij naar Target is overgestapt, de rest werd gewoon een stuk sterker. Van Gerwen is ook overgestapt van Masterdarts naar XQ Max, dat maakte ook geen verschil [emoji23]
Van Gerwen gooit alleen niet met XQMax maar met Masterdarts. Ik kan je zoveel foto's sturen. Let maar eens op de hele ronde neus, van de darts schuin in het bord. De dartwinkels zeggen dat ook. De XQmax zijn veel stomper van neus,(ook hebben sommige uitvoeringen van masterdarts een stompere neus) maar Michael gooit met de veel ronde schuinere versie van Masterdarts. Zijn net als de euro 11 van Peter Wright, wat Peter na aapten. Kijk ook maar is bij Topic Peter Wright pijlen. Taylor was met de Unicorn phase 5 echt wel beter dan met de Targets. Kijk nu maar eens naar Barney... Jammer van de finale nu voor Peter Wright, hij heeft alles gegeven en is op nu, denk ik.
Laatst gewijzigd door 7 op santa, in totaal 4 keer gewijzigd.
santa
Lid
BerichtenCOLON 149
GeregistreerdCOLON 02 Dec 2014, 19:44

Re: Champions League of Darts 2018

Bericht door santa »

Jammer van de Finale.Maar peter heeft ook bijna geen rust pauze gehad.Anders was het misschien spannende geweest tussen Gary en Peter.Op weer naar het volgende toernooi.ik heb er zin in want het is een leuk toernooi vind ik de World Grand Prix.
BUTTON_POST_REPLY