European Tour 2015

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
thepower1990
Lid
BerichtenCOLON 346
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 16:26

Re: European Tour 2015

Bericht door thepower1990 »

Pfffffffffffffff dit geloof je toch niet. Ik heb het eerst eens twee keer moeten lezen voordat ik het kon geloven. Van Barneveld gooit een gemiddelde van bijna 111 en wint 2 legs.
Stuur die Cullen ook maar eens langs de doping controle dan. Dit gaat toch nergens meer over, 2 legs winnen als je een gemiddelde gooit van tegen de 111. Waanzin
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: European Tour 2015

Bericht door Dartmat »

Erg zuur voor Raymond, zeker ook omdat Cullen eigenlijk dit ook nooit laat zien. Jammer voor Ray, maar als je 111 gemiddeld gooit kun je jezelf weinig verwijten lijkt me.
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: European Tour 2015

Bericht door Dartsjournalist »

Spannende avondsessie voor de boeg

Wade v Klaasen
Kim Huybrechts v Smith
Wright v White
Cullen v Suljovic

Kim Huybrechts, Cullen en Suljovic kunnen plekje voor de Grand Slam of Darts veiligstellen bij een titel. Cullen plaatst zich voor alle resterende televisietoernooien (behalve World Series) bij een eindzege. Voor Suljovic, White, Smith en Kim kan de kans op een uitnodiging voor de Premier League weer een stukje stijgen als één van deze drie spelers het toernooi weet te winnen.
Twitter: @PVDarts180
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: European Tour 2015

Bericht door Rat »

Het nivo is echt mindblowing aan het worden. :ugeek:
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: European Tour 2015

Bericht door Fred Raket »

Dartmat schreefCOLONErg zuur voor Raymond, zeker ook omdat Cullen eigenlijk dit ook nooit laat zien. Jammer voor Ray, maar als je 111 gemiddeld gooit kun je jezelf weinig verwijten lijkt me.
Helemaal als ie ziet dat Cullen vanavond nog geen 90 gem gooit
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: European Tour 2015

Bericht door Fred Raket »

Het moet een mooie finale zijn geweest, ik heb nog niks gezien. Hier voor degene wie het wil kijken.
Gebruikers-avatar
J_89
Lid
BerichtenCOLON 95
GeregistreerdCOLON 02 Dec 2014, 01:01

Re: European Tour 2015

Bericht door J_89 »

Fred Raket schreefCOLON
Dartmat schreefCOLONErg zuur voor Raymond, zeker ook omdat Cullen eigenlijk dit ook nooit laat zien. Jammer voor Ray, maar als je 111 gemiddeld gooit kun je jezelf weinig verwijten lijkt me.
Helemaal als ie ziet dat Cullen vanavond nog geen 90 gem gooit
Net zoals Wade, Tegen Klaasen 103.5 en daarna 89..
Liefhebber van darts, vooral wedstrijden kijken op tv
eikie
Lid
BerichtenCOLON 490
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 22:05

Re: European Tour 2015

Bericht door eikie »

Fred Raket schreefCOLONHet moet een mooie finale zijn geweest, ik heb nog niks gezien. Hier voor degene wie het wil kijken.
Grappig, Peter Wright gooit daar met vrijwel identhieke darts als Michael van Gerwen :mrgreen:
Hij zal in zijn gewicht zijn (22 gram) en zal daarom wat dunner zijn ipv de 25 gram van van Gerwen.
BUTTON_POST_REPLY