PDC Development Tour 2015

Erwin27
Lid
BerichtenCOLON 842
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 19:54

Re: PDC Development Tour 2015

Bericht door Erwin27 »

Het duurt niet lang meer of Benito mag niet meer mee doen aan dit toernooi. Top 32 spelers zijn uitgesloten van deelname. Gezien het tempo van Benito gaat dat al heel snel gebeuren.
Ik weet alleen niet of hij dan ook uitgesloten is van het jeugd WK. Met zijn prijzengeld zou hij zich daarvoor wel kwalificeren, maar ik denk dat hij dan ook niet mee mag doen.
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: PDC Development Tour 2015

Bericht door Dartsjournalist »

Bradley Kirk heeft besloten om geen Tour Card aan te nemen, waardoor deze is doorgeschoven naar Berry van Peer. Deze heeft vanmorgen laten weten definitief de overstap te maken en dus volgend jaar Pro Tour te gaan spelen.
Twitter: @PVDarts180
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: PDC Development Tour 2015

Bericht door cookie »

Dartsjournalist schreefCOLONBradley Kirk heeft besloten om geen Tour Card aan te nemen, waardoor deze is doorgeschoven naar Berry van Peer. Deze heeft vanmorgen laten weten definitief de overstap te maken en dus volgend jaar Pro Tour te gaan spelen.
Kende hem niet..
http://www.omroepbrabant.nl/?news/22869 ... emaal.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
Dartfantje
Lid
BerichtenCOLON 815
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:39

Re: PDC Development Tour 2015

Bericht door Dartfantje »

Ik kende hem al wat langer van naam. Dit zal 1 van de vele Nederlanders zijn die de nieuwe generatie gaan aanvoeren. Denk dan ook aan een Verberk, van Tergouw en Colin Roelofs (al weet ik niet wat hij nu precies doet)
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: PDC Development Tour 2015

Bericht door cookie »

Dartfantje schreefCOLONIk kende hem al wat langer van naam. Dit zal 1 van de vele Nederlanders zijn die de nieuwe generatie gaan aanvoeren. Denk dan ook aan een Verberk, van Tergouw en Colin Roelofs (al weet ik niet wat hij nu precies doet)
Zijn mentaliteit klinkt goed..

Ik denk dat de nieuwe generatie (nu jonger dan 21) echt gigantisch sterk is. Wij leerden mooi en gefocust gooien van RvB. Deze generatie leert beestachtig en opportunistisch gooien van een MvG.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: PDC Development Tour 2015

Bericht door Fred Raket »

Dartsjournalist schreefCOLONBradley Kirk heeft besloten om geen Tour Card aan te nemen, waardoor deze is doorgeschoven naar Berry van Peer. Deze heeft vanmorgen laten weten definitief de overstap te maken en dus volgend jaar Pro Tour te gaan spelen.
Mooi dat Van Peer de tourcard krijgt. Ben benieuwd wat Colin doet
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: PDC Development Tour 2015

Bericht door DeDeen »

cookie schreefCOLON
Dartfantje schreefCOLONIk kende hem al wat langer van naam. Dit zal 1 van de vele Nederlanders zijn die de nieuwe generatie gaan aanvoeren. Denk dan ook aan een Verberk, van Tergouw en Colin Roelofs (al weet ik niet wat hij nu precies doet)
Zijn mentaliteit klinkt goed..

Ik denk dat de nieuwe generatie (nu jonger dan 21) echt gigantisch sterk is. Wij leerden mooi en gefocust gooien van RvB. Deze generatie leert beestachtig en opportunistisch gooien van een MvG.
Dat is toch al jaren zo. Wat jongens als Jimmy Hendriks, Jerry Hendriks en al die ander jonge jongens in de jeugd gooiden, was echt fenomenaal.
De overstap naar een leven vol verantwoordelijkheden en verplichtingen, wordt vaak nogal lastig verteerd.
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: PDC Development Tour 2015

Bericht door cookie »

DeDeen schreefCOLON
cookie schreefCOLON
Dartfantje schreefCOLONIk kende hem al wat langer van naam. Dit zal 1 van de vele Nederlanders zijn die de nieuwe generatie gaan aanvoeren. Denk dan ook aan een Verberk, van Tergouw en Colin Roelofs (al weet ik niet wat hij nu precies doet)
Zijn mentaliteit klinkt goed..

Ik denk dat de nieuwe generatie (nu jonger dan 21) echt gigantisch sterk is. Wij leerden mooi en gefocust gooien van RvB. Deze generatie leert beestachtig en opportunistisch gooien van een MvG.
Dat is toch al jaren zo. Wat jongens als Jimmy Hendriks, Jerry Hendriks en al die ander jonge jongens in de jeugd gooiden, was echt fenomenaal.
De overstap naar een leven vol verantwoordelijkheden en verplichtingen, wordt vaak nogal lastig verteerd.
Zeker waar dat er elke generatie een aantal uitspringen, alleen de huidige groep tot 21 jaar is wel echt anders.

Het is wel een feit dat het moeilijker darten is wanneer er vrouwen, alcohol, school en werk bij komen kijken. Van zeikende vriendinnetjes gaat niemand beter gooien.

Deze afleiding helpt niet mee tot prof!
BUTTON_POST_REPLY