World Cup of Darts 2015

eikie
Lid
BerichtenCOLON 490
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 22:05

Re: World Cup of Darts 2015

Bericht door eikie »

Ik denk dat het een combinatie van factoren is geweest. Tijdens de single tegen Anderson vielen zijn smalle flights niet zoals hij wilde. Hij was al vermoeid, dat was te zien aan hem en hij had zijn bril op (hij gaat slechter zien als zijn diabetes opspeelt als ik het goed begrepen heb). Alles bij elkaar en het terug wisselen naar zijn normale flights heeft er geen goed aan gedaan.
Laatst gewijzigd door 2 op eikie, in totaal 14 keer gewijzigd.
eikie
Lid
BerichtenCOLON 490
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 22:05

Re: World Cup of Darts 2015

Bericht door eikie »

Taylor speelt lekker
Karsiemen123
Lid
BerichtenCOLON 86
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 23:31

Re: World Cup of Darts 2015

Bericht door Karsiemen123 »

eikie schreefCOLON
Karsiemen123 schreefCOLONHelaas is Nederland uitgeschakeld.
Het lukte helaas niet bij Van Barneveld vanavond.
Hij heeft er alles aan gedaan, maar lukte niet.
Vind jammer dat niet iedereen dat ziet.
Kom op Barney op naar het volgende toernooi.
Ik zie echt wel dat het niet gaat bij hem hoor en begrijp ook dat hij dit niet met opzet doet. Ik snap gewoon die switch van flights niet tijdens het toernooi van hem. Die veranderingen hebben denk ik wel meegespeeld bij de beslissende koppel tegen Schotland. Hij is weer niet zeker van zichzelf en dat is jammer. De beste man kan zo goed gooien als hij overtuigd is van zijn vaste setup.



Ja oke ik snap wat je bedoeld.
Maar helaas ziet niet iedereen dat hij er alles aan heeft gedaan om zo goed mogelijk te spelen en dit er vanavond helaas niet uitkwam.
Als je snapt wat ik bedoel?
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: World Cup of Darts 2015

Bericht door Fred Raket »

Karsiemen123 schreefCOLON



Ja oke ik snap wat je bedoeld.
Maar helaas ziet niet iedereen dat hij er alles aan heeft gedaan om zo goed mogelijk te spelen en dit er vanavond helaas niet uitkwam.
Als je snapt wat ik bedoel?
Hij had niet moeten wisselen naar slim flights. veel mensen zien alleen een zwarte flight ipv rood. ;)
DutchTedHankey
Lid
BerichtenCOLON 384
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 13:43

Re: World Cup of Darts 2015

Bericht door DutchTedHankey »

Die Anderson haha, weer een gestolen overwinning zeker :P
Erelid van wijlen darts.nu :)
eikie
Lid
BerichtenCOLON 490
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 22:05

Re: World Cup of Darts 2015

Bericht door eikie »

Ergens diep in mijn hart hoop ik nu dat Wright deze partij wint. Ik gun hem dat echt :mrgreen:
Karsiemen123
Lid
BerichtenCOLON 86
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 23:31

Re: World Cup of Darts 2015

Bericht door Karsiemen123 »

Fred Raket schreefCOLON
Karsiemen123 schreefCOLON



Ja oke ik snap wat je bedoeld.
Maar helaas ziet niet iedereen dat hij er alles aan heeft gedaan om zo goed mogelijk te spelen en dit er vanavond helaas niet uitkwam.
Als je snapt wat ik bedoel?
Hij had niet moeten wisselen naar slim flights. veel mensen zien alleen een zwarte flight ipv rood. ;)


Haha :)
Misschien had hij dit inderdaad beter niet kunnen doen.
En als het met de slim flights gewoon goed was gegaan dan gaan ze weer zeggen dat hij er al veel eerder moest naar gaan switchen.
Ook al ging het met de rode flights ook gewoon goed, maar daar hoor je ze dan niet meer over.
Helaas kwam het er vanavond niet uit.
Maar vind het jammer dat niet iedereen ziet dat hij er alles aan heeft gedaan.

Ik zeg op naar het volgende toernooi.
Kom op Barney!
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: World Cup of Darts 2015

Bericht door Fred Raket »

Karsiemen123 schreefCOLON
Fred Raket schreefCOLON
Karsiemen123 schreefCOLON



Ja oke ik snap wat je bedoeld.
Maar helaas ziet niet iedereen dat hij er alles aan heeft gedaan om zo goed mogelijk te spelen en dit er vanavond helaas niet uitkwam.
Als je snapt wat ik bedoel?
Hij had niet moeten wisselen naar slim flights. veel mensen zien alleen een zwarte flight ipv rood. ;)


Haha :)
Misschien had hij dit inderdaad beter niet kunnen doen.
En als het met de slim flights gewoon goed was gegaan dan gaan ze weer zeggen dat hij er al veel eerder moest naar gaan switchen.
Ook al ging het met de rode flights ook gewoon goed, maar daar hoor je ze dan niet meer over.

Helaas kwam het er vanavond niet uit.
Maar vind het jammer dat niet iedereen ziet dat hij er alles aan heeft gedaan.

Ik zeg op naar het volgende toernooi.
Kom op Barney!
Voor de smalle flights ging het toch goed, dus was er niks te klagen. je maakt een verhaal wat er niet is. Het is jammer dat jij niet ziet dat Raymond er veel aan doet en alles de laatste tijd lekker gaat en ineens weer onzeker is en slim flights uit de kast haalt.
kosmetdesnor
Lid
BerichtenCOLON 136
GeregistreerdCOLON 21 Apr 2015, 13:56

Re: World Cup of Darts 2015

Bericht door kosmetdesnor »

Man man man genoten van dit toernooi. Leuke potjes gezien waar spelers elkaar wilde vermoorden tot aan een finale waar een hele sportieve leuke sfeer tussen de spelers was. Zo kan het dus ook! Op naar het volgende toernooi
Gebruikers-avatar
thepower1990
Lid
BerichtenCOLON 346
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 16:26

Re: World Cup of Darts 2015

Bericht door thepower1990 »

Laten we beginnen door te zeggen dat Raymond het gisteravond totaal niet had en dat Michael alle credits verdient voor hoe hij in zijn eentje Nederland nog bijna voorbij Schotland gooide maar ik weet niet of ik de enigste ben maar ik heb me echt verschrikkelijk geïrriteerd aan Marcel Meijer. Nu heb ik het altijd al een matige presentator gevonden die niet zoals het een goede presentator betaamt zinnige vragen stelt maar vooral de kijkers vermoeid met zijn eigen mening. Zijn optreden van gisteravond vond ik echter ronduit stuitend en schaamteloos. Kijk we hebben allemaal kunnen zien dat Raymond enorm door het ijs zakte maar hoe goedkoop ben je dan om meteen na afloop de man die hoe matig het gisteren ook was toch altijd een icoon in het Nederlandse darten zal blijven zo openlijk op de Nederlandse televisie af te branden. Het dieptepunt was natuurlijk dat hij in al zijn wijsheid nog even moest mededelen dat volgend jaar maar Vincent een team moet gaan vormen met Michael. Als Vincent volgend jaar hoger op de ranking staat verdient ie het om mee te doen aan de World Cup maar om zo'n conclusie maar meteen te trekken net na afloop van een wedstrijd waarin het totaal niet liep is niks anders dan lekker makkelijk scoren over de rug van een ander en ook nog eens een collega darter op televisie in verlegenheid brengen want Vincent kan natuurlijk nooit een antwoord geven op zo'n ondoordachte stelling. Het lijkt me geen overbodige luxe als RTL eens met meneer Marcel Meijer om de tafel gaat en hem nog eens uitlegt dat een presentator zich enkel moet bezig houden met het stellen van nuttige vragen en niet voortdurend zijn gasten overschreeuwt met het uiten van zijn eigen wijsheden. Al met al een vervelende avond gezien waarin niet alleen Nederland onnodig werd uitgeschakeld omdat Raymond ineens zijn vorm kwijt was maar waar we ook nog eens getuige waren van het feit dat een vijfvoudig wereldkampioen op televisie geknipt en geschoren wordt door een zichzelf overschattende presentator.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: World Cup of Darts 2015

Bericht door Fred Raket »

Zo gaat het tegenwoordig op de NL TV.
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: World Cup of Darts 2015

Bericht door rproele »

Helaas wordt tegenwoordig op tv heel wat geroepen door mensen die doen alsof ze verstand van zaken hebben. Alles is zo langzamerhand op een kopie manier van VI die het uitgevonden hebben. Kijk naar het geneuzel bij Jack van Gelder waar je vroeger nog op aan kon zitten nu enkel wat onzinnig raskalenden haatdragende mannetjes. En dus helaas ook bij RTL7 darts. Hier probeert een presentator de uitgenodigde analisten woorden in de mond te drukken om zijn eigen nietszeggende visie te benadrukken. Dit ook nog eens vanuit het nooit objectieve commentaar al daar, het is in elke wedstrijd pro van Gerwen zelfs bij Nederlanders onderling. Barney zakte gisteren idd zwaar door de ondergrens. Ik denk alleen dat iedereen heeft kunnen zien dat dit door iets anders kwam dan het wisselen van flights. Of ik het een verstandige keuze vind dat niet. Maar was dat de reden???100% nee. Had een andere voorbereiding dit kunnen voorkomen zoals Marcel en Roland hardop beweren is ook maar de vraag, in ieder geval niet waar ik me handen voor in het vuur steek.

Al met al heeft toch echt de beste gewonnen, het team van Engeland. Had het Schotland na de uitschakeling van de regerend kampioen gegund, maar op de beslissende momenten viel ook Wright nu tegen.

Jammer maar helaas, weer een jaartje wachten.
Op zeker is wel dat we denk ik veel kunnen verwachten van een getergde MVG bij de komende toernooien.
Karsiemen123
Lid
BerichtenCOLON 86
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 23:31

Re: World Cup of Darts 2015

Bericht door Karsiemen123 »

Fred Raket schreefCOLON
Karsiemen123 schreefCOLON
Fred Raket schreefCOLON
Karsiemen123 schreefCOLON



Ja oke ik snap wat je bedoeld.
Maar helaas ziet niet iedereen dat hij er alles aan heeft gedaan om zo goed mogelijk te spelen en dit er vanavond helaas niet uitkwam.
Als je snapt wat ik bedoel?
Hij had niet moeten wisselen naar slim flights. veel mensen zien alleen een zwarte flight ipv rood. ;)


Haha :)
Misschien had hij dit inderdaad beter niet kunnen doen.
En als het met de slim flights gewoon goed was gegaan dan gaan ze weer zeggen dat hij er al veel eerder moest naar gaan switchen.
Ook al ging het met de rode flights ook gewoon goed, maar daar hoor je ze dan niet meer over.

Helaas kwam het er vanavond niet uit.
Maar vind het jammer dat niet iedereen ziet dat hij er alles aan heeft gedaan.

Ik zeg op naar het volgende toernooi.
Kom op Barney!
Voor de smalle flights ging het toch goed, dus was er niks te klagen. je maakt een verhaal wat er niet is. Het is jammer dat jij niet ziet dat Raymond er veel aan doet en alles de laatste tijd lekker gaat en ineens weer onzeker is en slim flights uit de kast haalt.


Jammer dat je dit zo zegt want ik ben een Echte Raymond van Barneveld fan wat je in al mijn berichten wel ziet.
En snap dan niet dat je zegt dat ik dat niet ziet.
Ik vond het gewoon heel jammer dat er meteen zulke negatieve reacties kwamen.
Ik bedoel als het met de slim flights beter ging dan met de rode flights zeg maar dat mensen dan gingen zeggen dat hij veel eerder moest switchen naar de slim flights, omdat het scorende vermogen makkelijker ging, als je snapt wat ik bedoel?
Ik snap wel wat u bedoeld.
Hopelijk snapt u ook wat ik bedoel haha.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: World Cup of Darts 2015

Bericht door Fred Raket »

Er is geen als Kars.

RvB heeft na veel wisselen de juiste set up gevonden, hij heeft veel hulp gezocht en veel getraind en in de PL ging het ook steeds beter.
Waarom ineens weer slim flights pakken ?
Toen ging het mis en zakte Barney weer ineen van ergernis en balen waardoor hij er niet meer uitzag. MvG heeft hem geprobeerd er door te trekken, als die ook nog minder speelde was het helemaal mis.

Ik als Barney fan ben weer teleurgesteld in deze. Het ging allemaal net zo lekker.....
Gebruikers-avatar
Nadyse
Lid
BerichtenCOLON 276
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2015, 09:40

Re: World Cup of Darts 2015

Bericht door Nadyse »

Ik irriteer me al jaren aan Marcel Meijer. Is een naar mannetje in het echt.
Ken hem uit een andere sportwereld, daar was hij voor de persoon poes lief en aardig en in de studio fikte hij die persoon compleet af.
Snap niet dat zo'n man nog steeds op tv is.
Hoppa
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: World Cup of Darts 2015

Bericht door Dartmat »

Yup, Marcel Maijer is een gigantische flapdrol, maar dat heb ik geloof ik al vaak genoeg gezegd.
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: World Cup of Darts 2015

Bericht door cookie »

Onlangs heb ik mij meer verdiept in diabetesgevallen... Nu begrijp ik ook wat beter hoe het met Barneveld zit. Waar iedereen het heeft over de onzekerheid van Barney (wat er af en toe zeker is), is het frustrerender wanneer je als diabetesgeval gewoon serieus geen energie hebt en je je pijlen niet goed naar het bord krijgt. De enige manier om er nog wat van te maken is om pijlen te pakken die dan makkelijker of met een andere style naar het bord gaan..

Het is echt heftig wat mensen ondergaan wanneer hun insuline compleet de verkeerde kant op gaat.

Voor hem zou het fantastisch zijn wanneer hij een nieuwe lifestyle gaat zoeken waardoor zijn suikerspiegel beter blijft. Alcohol, koffie, snacks kan hij dan allemaal de deur uit doen. Het is wachten totdat Raymond er helemaal mee klaar is dat hij telkens weer door het ijs zakt en dit niet kan controleren.

Verder is de Marcel idd een zak hooi die maar wat roept. Laat Vincent maar eerst presteren, want met de huidige redenatie van Marcel zouden de meeste darters op dit forum ook nog mee mogen gooien, en met alle respect.. Laten we dat maar niet doen!
BUTTON_POST_REPLY