Japan Darts Masters 2015

BUTTON_POST_REPLY
Schiavoni
Lid
BerichtenCOLON 655
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 14:29

Japan Darts Masters 2015

Bericht door Schiavoni »

Halve finales:
Michael van Gerwen - Peter Wright 7-8
Phil Taylor - Gary Anderson 8-7

Finale:
Peter Wright - Phil Taylor 7-8

Wright verslaat van Gerwen in een ware thriller. Klasse 141 in de beslissende leg, met van Gerwen wachtend op 44. Een topwedstrijd tussen toch wel twee haantjes op het podium :P Mooi om te zien hoe ze elkaar opjutten tijdens de wedstrijd.
Laatst gewijzigd door 1 op Schiavoni, in totaal 28 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
dartty
Admin
BerichtenCOLON 716
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2014, 11:37

Re: Japan Darts Masters 2015

Bericht door dartty »

De andere halve finale tussen Anderson en Taylor was eveneens klasse! Ook de finale is briljant met een comeback van Wright!

Jammer dat we het niet live kunnen zien op tv....grrrrr :x
Schiavoni
Lid
BerichtenCOLON 655
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 14:29

Re: Japan Darts Masters 2015

Bericht door Schiavoni »

Wat een mooie comeback van Wright, met klasse finishes. Die 129 check-out was gewoon fenominaal. T19, D16, D20. Daarvoor ook nog een 108 en 121 finish. Helaas geen overwinning op Taylor, maar Wright heeft een klasse toernooi gespeeld. Die 141 finish voor de match tegen van Gerwen blijft voor mij de finish van het toernooi.
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Japan Darts Masters 2015

Bericht door Dartsjournalist »

Geweldige wedstrijden gezien vandaag. Van Gerwen tegen Bunting was goed, Wright tegen Lewis was ook een aardige pot. Andere twee kwartfinales waren wat minder, maar dat werd ruimschoots goed gemaakt door drie fantastische wedstrijden die tot het gaatje gingen. Had het persoonlijk leuker gevonden als Wright eindelijk z'n eerste TV-titel had gewonnen, maar ik denk dat Taylor uiteindelijk wel de verdiende winnaar was. Ik vond het wel opmerkelijk dat hij een klein beetje instortte toen de druk erop kwam, dus ik ben benieuwd of hij daar op de World Matchplay beter mee omgaat. Dat gaat in ieder geval een geweldig toernooi worden :D.
Twitter: @PVDarts180
Gebruikers-avatar
Jelger055
Lid
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 14:31

Re: Japan Darts Masters 2015

Bericht door Jelger055 »

Iemand enig idee waarom Wright zo emotioneel werd in de wedstrijd tegen Van Gerwen?
Schiavoni
Lid
BerichtenCOLON 655
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 14:29

Re: Japan Darts Masters 2015

Bericht door Schiavoni »

Jelger055 schreefCOLONIemand enig idee waarom Wright zo emotioneel werd in de wedstrijd tegen Van Gerwen?
Omdat het publiek zijn naam begon te scanderen.
Erwin27
Lid
BerichtenCOLON 842
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 19:54

Re: Japan Darts Masters 2015

Bericht door Erwin27 »

Ik lees nu dat de beste 8 van de World Series (lol, zijn dat niet altijd dezelfde?) nog een keer een World Series finale moeten doen in november. Op basis van een puntenranking. Maar als steeds dezelfde acht spelers worden uitgenodigd, maakt dat dus totaal niet uit voor deze finale hoe je bent geëindigd. De rest wordt aangevuld met spelers die nog nooit aan de World Series hebben hoeven mee te doen. Lol. Hoezo commercieel

Dat betekent dus dat van het weekend van 1 november t/m eind november er elke week darts is.
Open EK. Grand Slam of Darts. World Series of Darts. en de Players Championship Finales.

Is dat niet een beetje heel erg overkill?
BUTTON_POST_REPLY