PDC World Series of Darts

Venus Williams
Lid
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 11 Feb 2016, 22:44

PDC World Series of Darts

Bericht door Venus Williams »

Wanneer gaat de PDC dan eindelijk de voledige kalender laten zien met de World Series.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: PDC World Series of Darts

Bericht door Dartmat »

Hopelijk niet en skippen ze deze nutteloze overkill-toernooitjes.
Gebruikers-avatar
Dartfantje
Lid
BerichtenCOLON 815
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:39

Re: PDC World Series of Darts

Bericht door Dartfantje »

Wie weet dat ze hier ook wel aan het onderhandelen zijn met de BBC? Maar zoals dartmat al zegt, dit zijn weer van die stomzinnige toernooien die ik eigenlijk liever kwijt dan lief heb
Calabrian
Lid
BerichtenCOLON 90
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 10:10

Re: PDC World Series of Darts

Bericht door Calabrian »

Dat zijn juist de meest nuttige toernooien.
Als we darts echt een wereldwijde sport willen maken dan moet je overal op de wereld mensen
de mogelijkheid geven naar dit soort venues te gaan en de sfeer te proeven.

Uiteindelijk moeten er gewoon wereldwijde toernooien komen waar iedereen aan mee mag doen.
Maar dat gebeurd pas als sponsoren er heil in zien. En dat gebeurd pas als ze zien dat de sport groeit,
dat uit de hele wereld darters op het top niveau mee kunnen doen. Worden we misschien ook ooit nog olympisch.
Maar als ze de top sport alleen maar in engeland, nederland en duitsland houden dan worden we nooit voor vol aangezien.

Ik geloof echt dat er in heel de wereld talent zit dat minimaal zo goed is als de meeste in de sub top. Maar omdat ze het
niet kunnen bereizen en betalen nooit een kans krijgen. Dat moet echt anders.
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: PDC World Series of Darts

Bericht door Dartsjournalist »

Van Barneveld verraadde in ieder geval op zijn Facebook dat hij is uitgenodigd voor de World Series in Dubai, Auckland, Shanghai, Tokyo, Perth en Sydney. Echter vermoed ik dat hij voor zijn beurt sprak, aangezien hij dit later verwijderd heeft. Maar zo te zien wordt in ieder geval Shanghai toegevoegd aan de kalender. Volgend jaar komt daar dus ook weer Las Vegas bij.
Twitter: @PVDarts180
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: PDC World Series of Darts

Bericht door cookie »

Calabrian schreefCOLONDat zijn juist de meest nuttige toernooien.
Als we darts echt een wereldwijde sport willen maken dan moet je overal op de wereld mensen
de mogelijkheid geven naar dit soort venues te gaan en de sfeer te proeven.

Uiteindelijk moeten er gewoon wereldwijde toernooien komen waar iedereen aan mee mag doen.
Maar dat gebeurd pas als sponsoren er heil in zien. En dat gebeurd pas als ze zien dat de sport groeit,
dat uit de hele wereld darters op het top niveau mee kunnen doen. Worden we misschien ook ooit nog olympisch.
Maar als ze de top sport alleen maar in engeland, nederland en duitsland houden dan worden we nooit voor vol aangezien.

Ik geloof echt dat er in heel de wereld talent zit dat minimaal zo goed is als de meeste in de sub top. Maar omdat ze het
niet kunnen bereizen en betalen nooit een kans krijgen. Dat moet echt anders.
Dat talent zal er wel lopen.. Genoeg tegenstanders om een sterke competitie mee op te zetten alleen niet. Enige oplossing is WDA. Daarbij is het inderdaad sonde dat de PL ook daar tegen elkaar gooit. De gasten weten zelf niet meer op welk podium ze nou nog moeten presteren. Dit is hetzelfde als dat wij hier alleen nog eredivisie voetbal gaan doen met Ajax, PSV, Feyenoord, AZ en Vitesse.
Gebruikers-avatar
Dartfantje
Lid
BerichtenCOLON 815
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:39

Re: PDC World Series of Darts

Bericht door Dartfantje »

Calabrian schreefCOLONDat zijn juist de meest nuttige toernooien.
Als we darts echt een wereldwijde sport willen maken dan moet je overal op de wereld mensen
de mogelijkheid geven naar dit soort venues te gaan en de sfeer te proeven.

Uiteindelijk moeten er gewoon wereldwijde toernooien komen waar iedereen aan mee mag doen.
Maar dat gebeurd pas als sponsoren er heil in zien. En dat gebeurd pas als ze zien dat de sport groeit,
dat uit de hele wereld darters op het top niveau mee kunnen doen. Worden we misschien ook ooit nog olympisch.
Maar als ze de top sport alleen maar in engeland, nederland en duitsland houden dan worden we nooit voor vol aangezien.

Ik geloof echt dat er in heel de wereld talent zit dat minimaal zo goed is als de meeste in de sub top. Maar omdat ze het
niet kunnen bereizen en betalen nooit een kans krijgen. Dat moet echt anders.
Nuttig zijn deze toernooien zeker, al moet je er dan wel meer een open toernooi van maken. Top-8 die gewoon automatisch meedoet bij de Laatste 16 + 8 man die zich plaatsen via het open gedeelte. Het niveau kan dan wel omlaag gaan, maar je laat wel veel mensen echt meedoen waardoor ze misschien wel meer willen.

Haal het trouwens a.u.b. uit je hoofd dat darten olympisch kan worden, dat gaat gewoon niet gebeuren. Zoals je zelf al zegt, de sport is nog niet internationaal en je hebt nog een ander probleem. Alle Nationale dartbonden moeten hun spelers sturen n.a.v. een bepaalde limiet (en hoe moet je dat gaan bepalen?). In Nederland is de NDB dat, wat dus betekent dat je waarschijnlijk alleen BDO-spelers zult zien namens Nederland, want de bond gaat niet zijn 'eigen' spelers in de maling nemen natuurlijk
Venus Williams
Lid
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 11 Feb 2016, 22:44

PDC NAAR CHINA!!!

Bericht door Venus Williams »

De PDC gaat een nieuw toernooi organiseren in China voor de World Series. In Shangai om precies te zijn.
Venus Williams
Lid
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 11 Feb 2016, 22:44

Re: PDC NAAR CHINA!!!

Bericht door Venus Williams »

Het 2e toernooi in China van de PDC, China Télécom Cup was de 1e.
Speedy180
Lid
BerichtenCOLON 179
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:17

Re: PDC World Series of Darts

Bericht door Speedy180 »

Ik heb geen flauw idee of dit het juiste topic is, maar ik dacht dat deze het dichtst in de buurt kwam om mijn punt te maken.
Ik vond het wat overdreven om er een nieuw topic voor aan te maken, vandaar dat ik het hier plaats.

Vanmorgen zat ik de Sydney Darts Masters te kijken en toen ik de partij Taylor-Cadby keek (welke overigens nu ook op tv is, vandaar dat ik er aan dacht), zakte mijn broek af van die kangoeroe...
Is het toegestaan om te gaan 'huppen' terwijl je tegenstander aan het gooien is?
Op een houten podium lijkt me dit behoorlijk doorveren en dan is het dus van invloed op de prestaties van zijn tegenstander.
Normaal gesproken is Taylor wel iemand die het één of twee keer accepteert, maar bij een derde keer er toch echt iets van zegt, als de scheidsrechter dit nog niet gedaan heeft. Taylor blijft rustig en negeert het 'huppen' van zijn tegenstander en ook Russ Bray negeert het.

Wie kan me hier een antwoord op geven...?
Alvast bedankt...
Aantal 180-ers: 15

2010: 5
2013: 2
2014: 4
2015: 3
2016: 1

Hoogste finish: 158
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: PDC World Series of Darts

Bericht door Dartmat »

Wtf is dit dan? Taylor verliest. Niet van van Gerwen, Anderson of Lewis. Zelfs niet van Chisnall, Wright of van Barneveld, maar van ene Corey Cadby en met maar liefst 6-2 :o

En om het af te maken zie ik op dartsdata dat ome Phil 111 gemiddeld gooide. :| Des te knapper van die qualifier, die zelf 103 gemiddeld gooide.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: PDC World Series of Darts

Bericht door ratm »

Dartmat schreefCOLONWtf is dit dan? Taylor verliest. Niet van van Gerwen, Anderson of Lewis. Zelfs niet van Chisnall, Wright of van Barneveld, maar van ene Corey Cadby en met maar liefst 6-2 :o

En om het af te maken zie ik op dartsdata dat ome Phil 111 gemiddeld gooide. :| Des te knapper van die qualifier, die zelf 103 gemiddeld gooide.
Eerste nederlaag in Australië ooit voor Phil. Wel erg verrassend inderdaad. Ik heb het niet gezien maar als je 111 gooit dan kan het bijna niet aan je zelf gelegen hebben, dan heeft de ander het gewoon erg goed gedaan. Ik zie op database dat hij veel gewonnen heeft dit jaar in Australië maar dat zegt natuurlijk niet zo veel gezien de tegenstand daar. Ben benieuwd hoe hij het verder gaat doen, 103 belooft wat!
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: PDC World Series of Darts

Bericht door Dartmat »

Die Cadby is er eentje om in de gaten te houden. Stond net gewoon tjakka 115 gemiddeld te gooien. Lijkt me een prima spelertje.
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: PDC World Series of Darts

Bericht door The Runner »

Zie ik dat nou goed? Barney met zijn oude tripple B pijlen?
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: PDC World Series of Darts

Bericht door rproele »

The Runner schreefCOLONZie ik dat nou goed? Barney met zijn oude tripple B pijlen?
Ik vroeg me het ook al af.
Hebben er wel veel weg van.
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: PDC World Series of Darts

Bericht door rproele »

Mss wel zijn beste keuze nadat hij ondanks de succesvolle periode met de Phase2 deze weg deed.
Snap nog steeds niet dat je na de winst van de PL het idee krijgt om andere darts weer te nemen.
Helemaal als je destijds bekeek hoe slecht het hele start proces liep met de P5.
Gebruikers-avatar
remcowaleboer
Lid
BerichtenCOLON 287
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:43

Re: PDC World Series of Darts

Bericht door remcowaleboer »

The Runner schreefCOLONZie ik dat nou goed? Barney met zijn oude tripple B pijlen?
Phase 1 25 gram
Barney Army
RVB95
#BELIEVE
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: PDC World Series of Darts

Bericht door rproele »

remcowaleboer schreefCOLON
The Runner schreefCOLONZie ik dat nou goed? Barney met zijn oude tripple B pijlen?
Phase 1 25 gram
Zag niet duidelijk de ribbeltjes op het middenstuk dus kon dit niet uitsluiten.
Ook leek er tekst op te staan, maar kon vertekend beeld zijn.
Gebruikers-avatar
remcowaleboer
Lid
BerichtenCOLON 287
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:43

Re: PDC World Series of Darts

Bericht door remcowaleboer »

Hier duidelijk te zien dat het phase 1is.
En......weer met 25 gram!!!!

Afbeelding
Barney Army
RVB95
#BELIEVE
Gebruikers-avatar
AweSamDarter
Lid
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 26 Aug 2016, 23:35

Re: PDC World Series of Darts

Bericht door AweSamDarter »

Als hij slim is stopt het materiaal wisselen nu definitief. In deze stage van je carrière moet het materiaal nu wel goed voelen.
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: PDC World Series of Darts

Bericht door The Runner »

Zou mooi zijn, een Nederlandse finale!
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
jackpot
Lid
BerichtenCOLON 461
GeregistreerdCOLON 06 Feb 2016, 23:40

Re: PDC World Series of Darts

Bericht door jackpot »

http://goldenarrowschannel.jouwweb.nl/schedule" onclick="window.open(this.href);return false;

deze stream is er niet live bij staat er hoe kan dat alle dagen zijn ze er en nu het er om gaat niet heeft iemand a.u.b. een stream voor mij ??
Hoogste finish 2017 : 164
mijn pijlen waar ik op dit moment mee gooi : unicorn Jenkins 21 gram.
Shafts : unicorn gripper 2 medium white.
Flights : the bull Jenkins .
180 2016 : 20
180 2017 : 11
Love the darts.
Gebruikers-avatar
PieBus
Lid
BerichtenCOLON 180
GeregistreerdCOLON 21 Jan 2016, 10:53

Re: PDC World Series of Darts

Bericht door PieBus »

jackpot schreefCOLONhttp://goldenarrowschannel.jouwweb.nl/schedule" onclick="window.open(this.href);return false;

deze stream is er niet live bij staat er hoe kan dat alle dagen zijn ze er en nu het er om gaat niet heeft iemand a.u.b. een stream voor mij ??
Eénmalig gratis lid maken op http://www.1xbet.com" onclick="window.open(this.href);return false;. (Best via een tijdelijk e-mailadres).
Daarna gewoon inloggen en wachten tot de match begint. Bovenaan kiezen voor 'Live' en daarna tabblad met het tv'tje. Wanneer ie er nog niet tussen staat... gewoon even wachten ;)
180's: '15: 1 '16: 27 '17: 23
HF: '16: 170 '17: 130
Best leg: 14
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: PDC World Series of Darts

Bericht door rproele »

remcowaleboer schreefCOLONHier duidelijk te zien dat het phase 1is.
En......weer met 25 gram!!!!

Afbeelding
Op zich geen slechte keus, mss was de P2 hybride mooier geweest.
Zag later ook duidelijk de P1, was gisteren pas last ingevallen.
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: PDC World Series of Darts

Bericht door The Runner »

MvG wint overtuigend! Zowel halve finale en finale
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
BUTTON_POST_REPLY