PDC Order of Merit

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Ranph
Lid
BerichtenCOLON 697
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:29

Re: PDC Order of Merit

Bericht door Ranph »

Michael loopt wel ver uit op Phil zeg. Bijna 1 miljoen in 2 jaar verdient, alleen op ranking toernooien...
Erwin27
Lid
BerichtenCOLON 842
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 19:54

Re: PDC Order of Merit

Bericht door Erwin27 »

Even nieuwe update ivm verdwijning UK Masters. Nu sluit het weer aan met de site van de PDC.
IvanTheDarts180
Lid
BerichtenCOLON 386
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 17:09

Re: PDC Order of Merit

Bericht door IvanTheDarts180 »

Ranph schreefCOLONMichael loopt wel ver uit op Phil zeg. Bijna 1 miljoen in 2 jaar verdient, alleen op ranking toernooien...
Dan heb je idd nog masters premier league en gsod
Darts.nu O.o.M afgesloten als 87e.
Darts-talk O.o.M. 39e
Unicorn barney phase 5 23g
Unicorn Sigma titanium slikstik
unicorn sigma flights .125micron.

2014 180:1
2015 180:tot nog toe 1
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: PDC Order of Merit

Bericht door Rat »

Niet normaal meer al dat geld, :D . Wel goed voor de sport!
Gebruikers-avatar
dartty
Admin
BerichtenCOLON 716
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2014, 11:37

Re: PDC Order of Merit

Bericht door dartty »

Taylor wil weer de nummer 1 van de wereld zijn voordat hij met pensioen gaat. Sluit het niet uit, maar vraag me toch af of het hem zal lukken. Wordt lastig. Het verschil met Mike is op dit moment al best groot. En Michael zal nog veel meer winnen. Daarnaast is het de vraag hoeveel majors Taylor nog zal/kan winnen en hij doet ook haast niet mee aan de Pro Tour. Als Taylor weer de nummer 1 wil worden zal ie voorlopig niet aan pensioen moeten denken en veel grote titels moeten pakken. Minimaal een wereldtitel iig. Anderson hijgt hem ook in de nek. Verschil is momenteel de hoofdprijs van een Euro Tour ongeveer.
Lookout
Lid
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 15:19

Re: PDC Order of Merit

Bericht door Lookout »

Michael heeft volgend jaar en de rest van de jaren veel te verdedigen,maar desondanks verwacht ik niet dat Phil ooit nog nummer 1 van de wereld gaat worden,daarvoor is het gat te groot en Michael te goed.
180's '16 79x
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: PDC Order of Merit

Bericht door Dartmat »

dartty schreefCOLONTaylor wil weer de nummer 1 van de wereld zijn voordat hij met pensioen gaat. Sluit het niet uit, maar vraag me toch af of het hem zal lukken. Wordt lastig. Het verschil met Mike is op dit moment al best groot. En Michael zal nog veel meer winnen. Daarnaast is het de vraag hoeveel majors Taylor nog zal/kan winnen en hij doet ook haast niet mee aan de Pro Tour. Als Taylor weer de nummer 1 wil worden zal ie voorlopig niet aan pensioen moeten denken en veel grote titels moeten pakken. Minimaal een wereldtitel iig. Anderson hijgt hem ook in de nek. Verschil is momenteel de hoofdprijs van een Euro Tour ongeveer.
Als Taylor nog nummer 1 wil worden dan zal hij dit jaar eigenlijk sowieso zijn Matchplay en WGP titels moeten winnen plus wereldkampioen worden en hopen dat van Gerwen er daar vroeg uit ligt. Taylor heeft veel te verdedigen en gooit lang niet alles meer. Zoals je terecht zegt: het gaat erg lastig worden. Hij is inmiddels ook op leeftijd aan het geraken en zal ook niet heel veel beter meer worden. Van Gerwen is nog jong en heeft die drive en rek nog wel als voordeel. Het is ook absoluut geen schande als hij niet meer die nummer 1 plek herovert, maar mocht het dit jaar toch onverhoopt tegenzitten, dan is het beter om als speler van zijn statuur te stoppen terwijl je nog lekker top 3 staat. Zonde als we hem langzaam af zouden moeten zien glijden (ook al is dat nu natuurlijk totaal nog niet aan de orde)
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: PDC Order of Merit

Bericht door ratm »

Ik denk dat Taylor wel heeft geaccepteerd dat hij geen nummer 1 meer wordt. Daarvoor speelt hij simpelweg te weinig vloertoernooien.
IvanTheDarts180
Lid
BerichtenCOLON 386
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 17:09

Re: PDC Order of Merit

Bericht door IvanTheDarts180 »

Dartmat schreefCOLON
dartty schreefCOLON
Als Taylor nog nummer 1 wil worden dan zal hij dit jaar eigenlijk sowieso zijn Matchplay en WGP titels moeten winnen plus wereldkampioen worden en hopen dat van Gerwen er daar vroeg uit ligt. Taylor heeft veel te verdedigen en gooit lang niet alles meer. Zoals je terecht zegt: het gaat erg lastig worden. Hij is inmiddels ook op leeftijd aan het geraken en zal ook niet heel veel beter meer worden. Van Gerwen is nog jong en heeft die drive en rek nog wel als voordeel. Het is ook absoluut geen schande als hij niet meer die nummer 1 plek herovert, maar mocht het dit jaar toch onverhoopt tegenzitten, dan is het beter om als speler van zijn statuur te stoppen terwijl je nog lekker top 3 staat. Zonde als we hem langzaam af zouden moeten zien glijden (ook al is dat nu natuurlijk totaal nog niet aan de orde)
Je weet toch dat Taylor nog een contract heeft met Barry Hearn en dus niet elk moment kan stoppen. Ik denk dat we nog een jaartje of 2 moeten wachten.
Darts.nu O.o.M afgesloten als 87e.
Darts-talk O.o.M. 39e
Unicorn barney phase 5 23g
Unicorn Sigma titanium slikstik
unicorn sigma flights .125micron.

2014 180:1
2015 180:tot nog toe 1
IvanTheDarts180
Lid
BerichtenCOLON 386
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 17:09

Re: PDC Order of Merit

Bericht door IvanTheDarts180 »

Dartmat schreefCOLON
dartty schreefCOLONTaylor wil weer de nummer 1 van de wereld zijn voordat hij met pensioen gaat. Sluit het niet uit, maar vraag me toch af of het hem zal lukken. Wordt lastig. Het verschil met Mike is op dit moment al best groot. En Michael zal nog veel meer winnen. Daarnaast is het de vraag hoeveel majors Taylor nog zal/kan winnen en hij doet ook haast niet mee aan de Pro Tour. Als Taylor weer de nummer 1 wil worden zal ie voorlopig niet aan pensioen moeten denken en veel grote titels moeten pakken. Minimaal een wereldtitel iig. Anderson hijgt hem ook in de nek. Verschil is momenteel de hoofdprijs van een Euro Tour ongeveer.
Als Taylor nog nummer 1 wil worden dan zal hij dit jaar eigenlijk sowieso zijn Matchplay en WGP titels moeten winnen plus wereldkampioen worden en hopen dat van Gerwen er daar vroeg uit ligt. Taylor heeft veel te verdedigen en gooit lang niet alles meer. Zoals je terecht zegt: het gaat erg lastig worden. Hij is inmiddels ook op leeftijd aan het geraken en zal ook niet heel veel beter meer worden. Van Gerwen is nog jong en heeft die drive en rek nog wel als voordeel. Het is ook absoluut geen schande als hij niet meer die nummer 1 plek herovert, maar mocht het dit jaar toch onverhoopt tegenzitten, dan is het beter om als speler van zijn statuur te stoppen terwijl je nog lekker top 3 staat. Zonde als we hem langzaam af zouden moeten zien glijden (ook al is dat nu natuurlijk totaal nog niet aan de orde)
Taylor heeft nog contract met Barry Hearn dus nog ff 2 jaar wachten denk ik
Darts.nu O.o.M afgesloten als 87e.
Darts-talk O.o.M. 39e
Unicorn barney phase 5 23g
Unicorn Sigma titanium slikstik
unicorn sigma flights .125micron.

2014 180:1
2015 180:tot nog toe 1
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: PDC Order of Merit

Bericht door Fred Raket »

Ik zie Taylor geen nr:1 meer worden, ook geen wereldkampioen. en mocht ie WK worden zou ik gelijk stoppen. na het zien van de UK open zie je weer wat ik al eerder heb gezegd dat spelers als Gilding ook goed kunnen gooien. Zulke jongens blijf je houden en die zorgen voor gevaar elk toernooi weer denk ik. Wright heeft zich ook weer bewezen geen buiten de top 10 speler te zijn. Nu iedereen weet dat men van Taylor kan winnen gaat het (spel) van Taylor niet meer op. hij heeft zijn zwakke momenten getoond en ik denk dat niemand meer (bang) voor hem is. Je ziet wat het deed met Wright ook speelde het publiek mee dat zijn naam begon te zingen in het liedje van Vincent. Dat raakte hem ook..
Lookout
Lid
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 15:19

Re: PDC Order of Merit

Bericht door Lookout »

Wereld kampioen zou nog wel kunnen maar nummer 1 van de wereld lijkt mij een onmogelijke opgave.
180's '16 79x
Gebruikers-avatar
Ranph
Lid
BerichtenCOLON 697
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:29

Re: PDC Order of Merit

Bericht door Ranph »

dartty schreefCOLONTaylor wil weer de nummer 1 van de wereld zijn voordat hij met pensioen gaat. Sluit het niet uit, maar vraag me toch af of het hem zal lukken. Wordt lastig. Het verschil met Mike is op dit moment al best groot. En Michael zal nog veel meer winnen. Daarnaast is het de vraag hoeveel majors Taylor nog zal/kan winnen en hij doet ook haast niet mee aan de Pro Tour. Als Taylor weer de nummer 1 wil worden zal ie voorlopig niet aan pensioen moeten denken en veel grote titels moeten pakken. Minimaal een wereldtitel iig. Anderson hijgt hem ook in de nek. Verschil is momenteel de hoofdprijs van een Euro Tour ongeveer.
Het enige waar Taylor aan denkt is een wereldtitel, ik denk niet dat hij nog 1e van de wereld wilt worden.

Edit: Als je ziet dat Michael ieder toernooi gooit wat hij kan gooien. En Taylor doet dit niet, wordt het natuurlijk al veel moeilijker.
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: PDC Order of Merit

Bericht door rproele »

Taylor ziet het WK en de nr1 denk ik nog steeds als doel, daardoor blijft hij ook die drive houden.
Zolang hij dit nog in zich heeft blijft het een titelkandidaat voor elk toernooi.
Bleef tegen Anderson toch knokken om elke leg en set, tot de laatste dubbel viel.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: PDC Order of Merit

Bericht door ratm »

Fred Raket schreefCOLONIk zie Taylor geen nr:1 meer worden, ook geen wereldkampioen. en mocht ie WK worden zou ik gelijk stoppen. na het zien van de UK open zie je weer wat ik al eerder heb gezegd dat spelers als Gilding ook goed kunnen gooien. Zulke jongens blijf je houden en die zorgen voor gevaar elk toernooi weer denk ik. Wright heeft zich ook weer bewezen geen buiten de top 10 speler te zijn. Nu iedereen weet dat men van Taylor kan winnen gaat het (spel) van Taylor niet meer op. hij heeft zijn zwakke momenten getoond en ik denk dat niemand meer (bang) voor hem is. Je ziet wat het deed met Wright ook speelde het publiek mee dat zijn naam begon te zingen in het liedje van Vincent. Dat raakte hem ook..
Wereldkampioen kan hij zeker nog wel worden, zijn niveau is (als hij in topvorm is) nog altijd gelijkwaardig en zelfs iets beter dan dat van andere. Nummer 1 wordt hij niet meer.
Gebruikers-avatar
Ranph
Lid
BerichtenCOLON 697
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:29

Re: PDC Order of Merit

Bericht door Ranph »

Ik denk dat Taylor niet echt minder is geworden, Maar dat er nu 10 spelers zijn die even goed kunnen gooien als hem, alleen niet zo constant als Phil.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: PDC Order of Merit

Bericht door Fred Raket »

Ranph schreefCOLONIk denk dat Taylor niet echt minder is geworden, Maar dat er nu 10 spelers zijn die even goed kunnen gooien als hem, alleen niet zo constant als Phil.
Idd.
Lookout
Lid
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 15:19

Re: PDC Order of Merit

Bericht door Lookout »

Scorend is Phil wel vooruit gegaan met zijn Target darts maar de dubbels worden vaker gemist.
Dat werd wel heel erg duidelijk tijdens de WK finale..
180's '16 79x
Gebruikers-avatar
dartty
Admin
BerichtenCOLON 716
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2014, 11:37

Re: PDC Order of Merit

Bericht door dartty »

IvanTheDarts180 schreefCOLON
Dartmat schreefCOLON
dartty schreefCOLON
Als Taylor nog nummer 1 wil worden dan zal hij dit jaar eigenlijk sowieso zijn Matchplay en WGP titels moeten winnen plus wereldkampioen worden en hopen dat van Gerwen er daar vroeg uit ligt. Taylor heeft veel te verdedigen en gooit lang niet alles meer. Zoals je terecht zegt: het gaat erg lastig worden. Hij is inmiddels ook op leeftijd aan het geraken en zal ook niet heel veel beter meer worden. Van Gerwen is nog jong en heeft die drive en rek nog wel als voordeel. Het is ook absoluut geen schande als hij niet meer die nummer 1 plek herovert, maar mocht het dit jaar toch onverhoopt tegenzitten, dan is het beter om als speler van zijn statuur te stoppen terwijl je nog lekker top 3 staat. Zonde als we hem langzaam af zouden moeten zien glijden (ook al is dat nu natuurlijk totaal nog niet aan de orde)
Je weet toch dat Taylor nog een contract heeft met Barry Hearn en dus niet elk moment kan stoppen. Ik denk dat we nog een jaartje of 2 moeten wachten.
Jep, weet ik.

In 2 jaar kan er nog van alles gebeuren en het kan volgens het scenario dat Dartmat aangeeft, maar het wordt een zware opgave en dan idd ook hopen dat Mike er op die toernooien vroeg uit ligt. Dat ie zoveel vloertoernooien laat schieten is ook niet slim.
Gebruikers-avatar
dartty
Admin
BerichtenCOLON 716
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2014, 11:37

Re: PDC Order of Merit

Bericht door dartty »

rproele schreefCOLONTaylor ziet het WK en de nr1 denk ik nog steeds als doel, daardoor blijft hij ook die drive houden
Jep, is nog altijd zijn doel voordat hij met pensioen gaat. Misschien heeft hij stiekem ook wel de hoop dat het hem in de komende jaren nog gaat lukken :)
Erwin27
Lid
BerichtenCOLON 842
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 19:54

Re: PDC Order of Merit

Bericht door Erwin27 »

Als Anderson een beetje een fatsoenlijke Matchplay gooit, dan zakt Taylor daarna naar de 3e plek.
Erwin27
Lid
BerichtenCOLON 842
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 19:54

Re: PDC Order of Merit

Bericht door Erwin27 »

En weer een nieuwe update na de eerste twee Players Championships!

https://www.dropbox.com/sh/sau4o63vbd06 ... AuiljxeQua" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: PDC Order of Merit

Bericht door Fred Raket »

Mooi Erwin, dat heb je snel geflikt
Lookout
Lid
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 15:19

Re: PDC Order of Merit

Bericht door Lookout »

Die Ian White is ook lekker bezig de laatste tijd.
180's '16 79x
arjen438
Lid
BerichtenCOLON 70
GeregistreerdCOLON 14 Dec 2014, 23:14

Re: PDC Order of Merit

Bericht door arjen438 »

Ik denk dat taylor net zo als vorig jaar bij de matchplay er gewoon weer staat.
ben benieuwd wat hij vanavond doet.
afzakken naar nr 3 is geen optie voor hem
BUTTON_POST_REPLY