PDC-publiek

BUTTON_POST_REPLY
glaciest
Lid
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 05 Jan 2015, 10:54

PDC-publiek

Bericht door glaciest »

Kwam onderstaand artikel tegen:

https://cornishtalks.wordpress.com/2014 ... ves-to-it/" onclick="window.open(this.href);return false;

Vond het wel een interessant artikel en was benieuwd hoe jullie hier over denken.
Ik heb op zich niets tegen een luidruchtig publiek bij darts, maar ik moet zeggen dat ik een publiek dat voor het grootste deel totaal niet met de wedstrijd bezig is en meer met hun tables vs. stands bullshit vrij irritant vindt.
Lookout
Lid
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 15:19

Re: PDC-publiek

Bericht door Lookout »

Je hebt altijd mensen in het publiek zitten die zich niet kunnen gedragen,merendeels van de mensen is onder invloed van drugs of alcohol.
Vindt het ook respectloos om op belangrijke momenten in de wedstrijd te gaan lopen schreeuwen als een achterlijke.
Doe gewoon normaal of blijf thuis het is een concentratie sport geen voetbal of een rugby wedstrijd.
180's '16 79x
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: PDC-publiek

Bericht door Dartmat »

Dat je voor de gezelligheid en het drinken naar zo'n dartwedstrijd gaat kijken kan ik goed begrijpen. Dat je je echter als een debiel helemaal gaat verkleden kan ik alleen niet inkomen. Dat heeft niets met de sport of met sfeer maken te maken en zorgt er alleen voor dat je als sport minder serieus genomen wordt.

Dat men zingt is wel mooi en sfeerverhogend, maar alleen als het darts of speler gerelateerde liedjes zijn. Dat gedoe onderling is inderdaad achterlijk en laat helaas zien dat men niet voor het darten komt kijken.
DutchTedHankey
Lid
BerichtenCOLON 384
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 13:43

Re: PDC-publiek

Bericht door DutchTedHankey »

Dit kun je nooit meer veranderen. Het is door de PDC zelf gecreëerd, ga het dan nog maar eens terugdraaien. Zonder die sfeer was het natuurlijk allemaal ook een stuk minder, maar dan krijg je dit er nu eenmaal bij. Zolang je elke gekke outfit laat zien op tv, je om de 5 meter bier kan bestellen, tja, wat wil je dan? En dan uitgerekend hetgene waar de spelers het minst last van hebben, boring tables, gaan ze wegdraaien. Draai dan het geluid uit als het publiek elke wedstrijdpijl gaat begeleiden met oooooooooow heeeej.

Publiek bij het darts komt nu eenmaal voor het bier en de sfeer. Voor het darten hoef je ook niet te gaan, want het is amper te volgen in de zaal.
Erelid van wijlen darts.nu :)
Gebruikers-avatar
bullieboy
Lid
BerichtenCOLON 978
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:37

Re: PDC-publiek

Bericht door bullieboy »

De stemming in de zaal is natuurlijk geweldig. Maar de schaduwzijde ervan is dat soms de spelers worden afgeleid. Ik vindt het stuitend als dit ten kostte gaat van het spel. Personen die gaan schreeuwen als een darter voor een belangrijke dubbel staat sporen natuurlijk niet, dat is zo ontzettend respectloos. Blijf dan lekker thuis!
Let's Play Darts!
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: PDC-publiek

Bericht door Fred Raket »

Er moet ook geld binnenkomen hè, het is maar net wat je wil.
BUTTON_POST_REPLY