PDC Awards Dinner

BUTTON_POST_REPLY
Jowinho
Lid
BerichtenCOLON 524
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 17:37

PDC Awards Dinner

Bericht door Jowinho »

Gary Anderson heeft 4 Awards gewonnen vanavond op het PDC Anuall Dinner of hoe dat etentje ook mag noemen.
O.O.M. 22ste
Winnaar World Matchplay 2013, Grand Slam of Darts 2014, UK Open 2019, Players Championship Finals 2019
Runner-up Ladbrokes World Championship 2012, Grand Slam of Darts 2015, William Hill World Championship 2016
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: PDC Awards Dinner

Bericht door Dartsjournalist »

PDC Awards Dinner*. Op Player of the Year na, vind ik ze allemaal terecht. Die had naar MvG of Taylor moeten gaan. Hij is ten slotte wereldkampioen in 2015 geworden en de prijs wordt uitgereikt over de prestaties in 2014. Daarnaast was Anderson alleen in december écht goed op TV.
Twitter: @PVDarts180
Gebruikers-avatar
cancellara27
Lid
BerichtenCOLON 512
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:01

Re: PDC Awards Dinner

Bericht door cancellara27 »

Dartsjournalist schreefCOLONPDC Awards Dinner*. Op Player of the Year na, vind ik ze allemaal terecht. Die had naar MvG of Taylor moeten gaan. Hij is ten slotte wereldkampioen in 2015 geworden en de prijs wordt uitgereikt over de prestaties in 2014. Daarnaast was Anderson alleen in december écht goed op TV.
ben ik met je oneens. Taylor heeft een flut begin gehad, en is tussendoor ook niet goed geweest... Af en toe een goed toernooi maar daar hield het op. MvG was ook niet altijd even goed maar als nederlander word je door de RTL al gauw opgezadelt met hem.
Anderson heeft een sterk jaar gedraaid, zeker op de vloer. Verder is hij nooit hard onderuit gegaan op TV dit jaar.
ik had ook voor Gary gekozen
Unicorn Terry Jenkins 21g met deflecta nylon short shafts en poly standard flights
180'ers in 2015: 11
Gebruikers-avatar
Molosser
Lid
BerichtenCOLON 95
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2015, 19:19

Re: PDC Awards Dinner

Bericht door Molosser »

cancellara27 schreefCOLON
Dartsjournalist schreefCOLONPDC Awards Dinner*. Op Player of the Year na, vind ik ze allemaal terecht. Die had naar MvG of Taylor moeten gaan. Hij is ten slotte wereldkampioen in 2015 geworden en de prijs wordt uitgereikt over de prestaties in 2014. Daarnaast was Anderson alleen in december écht goed op TV.
ben ik met je oneens. Taylor heeft een flut begin gehad, en is tussendoor ook niet goed geweest... Af en toe een goed toernooi maar daar hield het op. MvG was ook niet altijd even goed maar als nederlander word je door de RTL al gauw opgezadelt met hem.
Anderson heeft een sterk jaar gedraaid, zeker op de vloer. Verder is hij nooit hard onderuit gegaan op TV dit jaar.
ik had ook voor Gary gekozen
Eens!
Dartspeler in team The Molossers (DBMN, NDB), eerste divisie.

Facebook: dennis.maas.10
Twitter: @dennismaas1989
Schiavoni
Lid
BerichtenCOLON 655
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 14:29

Re: PDC Awards Dinner

Bericht door Schiavoni »

Dartsjournalist schreefCOLONPDC Awards Dinner*. Op Player of the Year na, vind ik ze allemaal terecht. Die had naar MvG of Taylor moeten gaan. Hij is ten slotte wereldkampioen in 2015 geworden en de prijs wordt uitgereikt over de prestaties in 2014. Daarnaast was Anderson alleen in december écht goed op TV.
Mee eens. Ik heb even de prestaties bekeken van Taylor, van Gerwen en Anderson op de rankingtoernooien van afgelopen jaar.

Taylor:
World Matchplay: winnaar
Sydney Masters: winnaar
Grand Slam Of Dars: winnaar
PDC German Darts Masters: winnaar
Vloertoernooien gewonnen: 2

TV-toernooien
Kwartinfales: 4
Halve finales: 2
Finales: 4

van Gerwen:
PDC World Championship 2014: winnaar
Dubai Masters: winnaar
PDC World Cup of Darts: winnaar
Singapore Darts Masters: winnaar
World Grand Prix: winnaar
European Championship: winnaar
Vloertoernooien gewonnen: 4

TV-toernooien
Kwartfinales: 1
Halve finales: 2
Finales: 8

Anderson:
Players Championship Finals: winnaar
PDC German Darts Championship: winnaar
Vloertoernooien gewonnen: 7

TV-toernooien
Kwartfinales: 0
Halve finales: 3
Finales: 2

Als ik dan naar dit rijtje kijk, dan zou ik zeggen dat van Gerwen de Player of the Year zou hebben moeten winnen. Dit zeg ik dan als Anderson-fan.
Jowinho
Lid
BerichtenCOLON 524
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 17:37

Re: PDC Awards Dinner

Bericht door Jowinho »

Ik vind niet dat je de World Series of Darts daar moet bijtellen. Dat zijn vervormde exhibitietornooien
O.O.M. 22ste
Winnaar World Matchplay 2013, Grand Slam of Darts 2014, UK Open 2019, Players Championship Finals 2019
Runner-up Ladbrokes World Championship 2012, Grand Slam of Darts 2015, William Hill World Championship 2016
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: PDC Awards Dinner

Bericht door ratm »

Dartsjournalist schreefCOLONPDC Awards Dinner*. Op Player of the Year na, vind ik ze allemaal terecht. Die had naar MvG of Taylor moeten gaan. Hij is ten slotte wereldkampioen in 2015 geworden en de prijs wordt uitgereikt over de prestaties in 2014. Daarnaast was Anderson alleen in december écht goed op TV.
Precies om die reden vond ik het vorig jaar onterecht dat MvG hem won. Taylor won tenslotte vrijwel alles in 2013. MvG was toen de beste op de vloer maar das een andere prijs. Nu vind ik dat weer. Anderson was de beste op de vloer in 2014 maar op tv was MvG de beste, die had het dit jaar verdient.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: PDC Awards Dinner

Bericht door Fred Raket »

Volgens mij kon je stemmen via de PDC site voor de verkiezing, speler van het jaar.
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: PDC Awards Dinner

Bericht door Dartsjournalist »

Nee, dat was Fans' Player of the Year. Maar dat komt ook grotendeels door het WK natuurlijk.
Twitter: @PVDarts180
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: PDC Awards Dinner

Bericht door Fred Raket »

Het WK begint in 2014, met finale in 2015. tja... Ik vind het wel verdient.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: PDC Awards Dinner

Bericht door ratm »

Fred Raket schreefCOLONHet WK begint in 2014, met finale in 2015. tja... Ik vind het wel verdient.
Als je de beste bent op het WK dan krijg je de titel "Wereldkampioen van het jaar", das wat anders dan "Speler van het jaar". ;)
Als dat op basis van 1 toernooi is dan kunnen ze de prijs net zo goed afschaffen. Een jaar heeft ook 12 maanden, niet 1 a 2 ;)
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: PDC Awards Dinner

Bericht door Fred Raket »

Maak me er niet druk om..... :lol:
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: PDC Awards Dinner

Bericht door ratm »

Fred Raket schreefCOLONMaak me er niet druk om..... :lol:
Ik maak me uberhaupt nooit druk om darts (af en toe over een bepaalde speler ;) ), vind het gewoon leuk om te zien en over te hebben ;)
Gebruikers-avatar
bullieboy
Lid
BerichtenCOLON 978
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:37

Re: PDC Awards Dinner

Bericht door bullieboy »

ratm schreefCOLON
Fred Raket schreefCOLONMaak me er niet druk om..... :lol:
Ik maak me uberhaupt nooit druk om darts (af en toe over een bepaalde speler ;) ), vind het gewoon leuk om te zien en over te hebben ;)
:?: even denken, ow wacht ..... Adams :!:
Let's Play Darts!
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: PDC Awards Dinner

Bericht door Rat »

Hoe is dat eigenlijk bij de PDC. Het WK, is dat de afsluiting van een jaar, of het begin van het nieuw seizoen?

Geloof einde toch?

Als dat niet zo is, is het een beetje gek dat Gary hem heeft. Maar snap het wel. Vind het leuk om elk jaar andere namen te zien bij die awards.
Schiavoni
Lid
BerichtenCOLON 655
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 14:29

Re: PDC Awards Dinner

Bericht door Schiavoni »

Rat schreefCOLONHoe is dat eigenlijk bij de PDC. Het WK, is dat de afsluiting van een jaar, of het begin van het nieuw seizoen?

Geloof einde toch?

Als dat niet zo is, is het een beetje gek dat Gary hem heeft. Maar snap het wel. Vind het leuk om elk jaar andere namen te zien bij die awards.
Voor mij wordt met het WK het dartseizoen afgesloten. Maar aangezien dat het gaat over de prestaties van 2014 of over afgelopen seizoen, ontstaat er wat onduidelijkheid.

Daarnaast vind ik zo'n prijs ook geen gunprijs. Al wint Taylor hem 10x oprij. Als hij hem terecht heeft gewonnen, dan is dat zo. Tuurlijk is het leuk om elk jaar andere namen te zien, maar net zoals de Ballon d'Or is dit geen gunprijs, maar een prijs gebaseerd op prestaties.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: PDC Awards Dinner

Bericht door ratm »

bullieboy schreefCOLON
ratm schreefCOLON
Fred Raket schreefCOLONMaak me er niet druk om..... :lol:
Ik maak me uberhaupt nooit druk om darts (af en toe over een bepaalde speler ;) ), vind het gewoon leuk om te zien en over te hebben ;)
:?: even denken, ow wacht ..... Adams :!:
Haha, klopt. Al is het vooral een haat-liefde gedachte. Ik vind hem een geweldige speler die voor de camera's altijd (nou ja, bijna altijd) erg netjes is. Daarom vind ik sommige houdinkjes en teksten ook zo vervelend. Dat denk ik altijd "kom op Martin, als je iets andere houding had gehad was ik gewoon fan van je geweest!" Daarom kan ik me zo over hem opwinden. Een ander had ik gewoon een *** gevonden en verder geen aandacht aan besteed.

aar on topic, ik zou Anderson als tweede hebben verkozen, achter MvG. Dus ach, zo onterecht vind ik het ook weer niet.Vorig jaar MvG boven Taylor vond ik nog vreemder.
BUTTON_POST_REPLY