Klaasen - Van Gerwen

Lookout
Lid
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 15:19

Re: Klaasen - Van Gerwen

Bericht door Lookout »

Speedy180 schreefCOLONIk vind dat je werk en prive gescheiden moet houden...
Dus WAT er prive ook gespeeld heeft tussen beiden, op het podium heb je gewoon aan je sportieve plicht te voldoen... SIMPEL!
Niet bepaald proffessioneel van MvG dat hij een prive-kwestie meeneemt op het podium.
Ik moet eerlijk zeggen dat sinds het bewuste incident, voor mij het plezier in de wedstrijden Klaasen-MvG wel een beetje weg is.
Je ziet het spanningsveld tussen beide spelers gewoon... Jelle zou heel graag een punt zetten achter deze kwestie, dat merk je aan alles... Hij heeft z'n straf gehad en wil weer verder met zijn leven, Echter, als Michael dit gedrag blijft vertonen, wordt Jelle dus continu geconfronteerd met het incident, wanneer hij speelt tegen Michael.
Ik ben een groot Michael van Gerwen fan,maar ook ik vindt het ook wel een beetje triest worden dat Michael zich na 2,5 jaar nog steeds laat meeslepen door zijn emoties.
180's '16 79x
Speedy180
Lid
BerichtenCOLON 179
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:17

Re: Klaasen - Van Gerwen

Bericht door Speedy180 »

Ook ik ben zeker een MvG fan... Vind het geweldig om hem te zien spelen, met alles wat er bij zijn spel komt kijken... En dat hij nooit meer met Jelle aan 1 tafel zal gaan zitten, prima! Maar zoals ik al zei... Werk en prive moet je ook gescheiden kunnen houden... Handje voor en na de wedstrijd hoort er nou gewoon eenmaal bij...
Aantal 180-ers: 15

2010: 5
2013: 2
2014: 4
2015: 3
2016: 1

Hoogste finish: 158
Lookout
Lid
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 15:19

Re: Klaasen - Van Gerwen

Bericht door Lookout »

Ik verwacht binnen een paar jaar dat die twee gewoon samen de World Cup of darts gaan spelen.
Of Vincent van de Voort zal die plek gaan overnemen van Raymond maar ik schat Jelle toch wat hoger in dan Vincent.
Gewoon de strijdbijl begraven Jelle is al genoeg gestraft.
180's '16 79x
BUTTON_POST_REPLY