Michael van Gerwen in problemen?

Nieuwsberichten? Meld het hier!
Gebruikers-avatar
lente264
Lid
BerichtenCOLON 31
GeregistreerdCOLON 13 Apr 2015, 09:14

Re: Michael van Gerwen in problemen?

Bericht door lente264 »

Zielig om zo aandacht te krijgen.

Die Tracy gaat blijkbaar(volgens haar twitter) achter elke darter aan en heeft Lewis ook lastig gevallen met die onzin.

Ze moeten overal niet zo'n drama van maken en niet elke stap uitvergroten.

Ik hoop dat het niet bij michael in zn hoofd gaat zitten en invloed gaat hebben op zn spel.
Gebruikers-avatar
Nadyse
Lid
BerichtenCOLON 276
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2015, 09:40

Re: Michael van Gerwen in problemen?

Bericht door Nadyse »

Ik had dr gedaan :lol:
Hoppa
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Michael van Gerwen in problemen?

Bericht door Rat »

Volgens mij is ie er ingeluisd, ;-).
Bram1900
Lid
BerichtenCOLON 221
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 10:26

Re: Michael van Gerwen in problemen?

Bericht door Bram1900 »

Rat schreefCOLONVolgens mij is ie er ingeluisd, ;-).
Feit blijft wel dat ie er gretig op in is gegaan en het blijkbaar door dat meisje komt dat er niets is gebeurd...niet door Michael, die had wel gewild.
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Michael van Gerwen in problemen?

Bericht door Dartsjournalist »

Bram1900 schreefCOLON
Rat schreefCOLONVolgens mij is ie er ingeluisd, ;-).
Feit blijft wel dat ie er gretig op in is gegaan en het blijkbaar door dat meisje komt dat er niets is gebeurd...niet door Michael, die had wel gewild.
Wie zegt dat die dat had gewild? Misschien had die wel een dartbord in z'n hotelkamer hangen en wou die een demonstratie geven. :P
Twitter: @PVDarts180
DutchTedHankey
Lid
BerichtenCOLON 384
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 13:43

Re: Michael van Gerwen in problemen?

Bericht door DutchTedHankey »

Die reacties hier zijn ook tenenkrommend. Eerst bijna iedereen die het een groot lulverhaal noemt, alsof Michael de zoon van God zelf is. Kijk, dat je op de feiten wacht en niet afgaat op The Sun, logisch, maar hier werd Michael wel heel fanatiek verdedigd, zonder dat Micheal nog gereageerd had. Als je dan wacht op feiten, geef dan helemaal geen mening.

Vervolgens laat Mike weten dat het verhaal wel klopt en dan gaan mensen doen alsof ze verschrikkele naïef in het leven staan om het toch weer zo te draaien dat er niks gebeurd is. Nee, dat wisten we gisteren al uit de verklaring van Tracey, er stond ook bij waarom er niks gebeurd is.

Als je een hotelkamer boekt met een fan, dan ben je andere dingen van plan dan Shrek 2 kijken. Ga nu niet als een klein, dom kind dat nog tegen grote sporters opkijkt zo reageren, alsjeblieft zeg. Dat het je niks kan schelen, prima, maar ga niet iets wat krom is recht zitten lullen, kom op zeg.
Erelid van wijlen darts.nu :)
DutchTedHankey
Lid
BerichtenCOLON 384
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 13:43

Re: Michael van Gerwen in problemen?

Bericht door DutchTedHankey »

Dartsjournalist schreefCOLONHet heeft mij verrast dat het wel degelijk waar is. Wel heeft de media van een mug een olifant gemaakt... Zo erg is het allemaal niet, hij heeft haar (zegt die dus) niet aangeraakt.

Hij is in ieder geval eerlijk...
Dit soort reacties bedoel ik dus. Hoezo van een mug een olifant gemaakt? En hoezo is hij in ieder geval eerlijk? Dat is wel de grootste grap. Net als dat het hem spijt. Het spijt hem zo erg, dat is zijn excuses pas maakt als het uitlekt. Spijt dat het uitgekomen is ja.

Kijk, het zal mij verder worst zijn wat ie allemaal doet, maar deze blinde verheerlijking hier is bijna gevaarlijk. Wat ie gedaan heeft is gewoon een completee afgang. Maar hij is net 25, dus dat kan gebeuren, maar dat wijzen naar de media en die Tracey, ik hoop dat Mike meer zelfkritiek heeft.
Erelid van wijlen darts.nu :)
Gebruikers-avatar
dreski
Lid
BerichtenCOLON 149
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 11:59

Re: Michael van Gerwen in problemen?

Bericht door dreski »

Ik kon het in eerste instantie niet geloven. En "blinde verheerlijking". Nu draaf je wel een beetje door. Verleidingen liggen altijd op de loer en dit is gewoon een stommiteit. Feit blijft dat die chick niet helemaal spoort en van dat sort vrouwen moet je gewoon weg blijven. Leermomentje voor Michael.
Gebruikers-avatar
Nadyse
Lid
BerichtenCOLON 276
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2015, 09:40

Re: Michael van Gerwen in problemen?

Bericht door Nadyse »

Ik sluit me volledig aan bij DutchTedHankey
Had hij er nou maar op kunnen duiken, want uitgekomen is het toch al :lol:
Een kamer boeken doe je met die reden, niet voor de gratis zeepjes die je in je tas kan duwen, MVG had liever iets anders ergens ingeduwd.
En ik snap hem wel, is nog jong, heeft geld, en is vaak van huis, dat hij getrouwd is dat is zijn fout
Hoppa
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Michael van Gerwen in problemen?

Bericht door Fred Raket »

Wie weet wat Daphne allemaal doet om aan haar trekken te komen...... :lol:
Gebruikers-avatar
Nadyse
Lid
BerichtenCOLON 276
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2015, 09:40

Re: Michael van Gerwen in problemen?

Bericht door Nadyse »

Fred Raket schreefCOLONWie weet wat Daphne allemaal doet om aan haar trekken te komen...... :lol:
Zo is dat.
Die arme meid is ook maar veel alleen.
En jeuk gaat niet vanzelf over :lol:
Hoppa
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: Michael van Gerwen in problemen?

Bericht door DeDeen »

Nadyse schreefCOLONIk sluit me volledig aan bij DutchTedHankey
Had hij er nou maar op kunnen duiken, want uitgekomen is het toch al :lol:
Een kamer boeken doe je met die reden, niet voor de gratis zeepjes die je in je tas kan duwen, MVG had liever iets anders ergens ingeduwd.
En ik snap hem wel, is nog jong, heeft geld, en is vaak van huis, dat hij getrouwd is dat is zijn fout
Die kamer had ie natuurlijk geboekt omdat ie daar moest spelen...
Lookout
Lid
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 15:19

Re: Michael van Gerwen in problemen?

Bericht door Lookout »

Waarom is dit eigenlijk nieuws?
Al neukt ie haar de derde wereld in ''Who cares''
180's '16 79x
DutchTedHankey
Lid
BerichtenCOLON 384
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 13:43

Re: Michael van Gerwen in problemen?

Bericht door DutchTedHankey »

Lookout schreefCOLONWaarom is dit eigenlijk nieuws?
Al neukt ie haar de derde wereld in ''Who cares''
Omdat het nieuws is dat in kranten staat en gaat over Micheal van Gerwen? En omdat het misschien wel eens van invloed kan zijn op zijn spel? En omdat mensen ook fan van sporters zijn door hoe ze zich buiten het veld/podium gedragen? Mss kan jou het alleen schelen hoe iemand presteert, maar ik denk dat dat voor de meeste niet geldt, al heb ik vaak de indruk dat het mensen ineens niks meer kan schelen als hun held ineens negatief in het nieuws is. Ik geloof dat namelijk niet, maar goed, dat is maar net hoe je zelf naar sport kijkt.
Erelid van wijlen darts.nu :)
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Michael van Gerwen in problemen?

Bericht door Rat »

Bram1900 schreefCOLON
Rat schreefCOLONVolgens mij is ie er ingeluisd, ;-).
Feit blijft wel dat ie er gretig op in is gegaan en het blijkbaar door dat meisje komt dat er niets is gebeurd...niet door Michael, die had wel gewild.
Ja ik denk meer dat het gewoon een dolletje was. Zo van, kom maar eens hier dan, maar ja.... Dat kan dus niet meer als je een bekende nler bent. En als dat zo is, dan heeft het geen zin dat zo te zeggen, want dat gelooft niemand natuurlijk.

Als je ook de verhalen van dat vrouwke leest... Beetje vaag allemaal.

Wel heel dom van mvg. Kan me haast niet voorstellen dat die daar serieus van plan was op te gaan liggen hoor.

Als je dan toch vreemd gaat, doe het dan goed en pak een super lekkere chick. :D
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Michael van Gerwen in problemen?

Bericht door Fred Raket »

Ze probeert het uit bij meer darters, ook Adrian Lewis is (lastig gevallen). Om de sex zal het haar wel niet gaan, beide zijn nou niet adonissen te noemen. Ze wil gewoon aandacht en dat is nu gelukt
DutchTedHankey
Lid
BerichtenCOLON 384
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 13:43

Re: Michael van Gerwen in problemen?

Bericht door DutchTedHankey »

Rat schreefCOLON
Bram1900 schreefCOLON
Rat schreefCOLONVolgens mij is ie er ingeluisd, ;-).
Feit blijft wel dat ie er gretig op in is gegaan en het blijkbaar door dat meisje komt dat er niets is gebeurd...niet door Michael, die had wel gewild.
Ja ik denk meer dat het gewoon een dolletje was. Zo van, kom maar eens hier dan, maar ja.... Dat kan dus niet meer als je een bekende nler bent. En als dat zo is, dan heeft het geen zin dat zo te zeggen, want dat gelooft niemand natuurlijk.

Als je ook de verhalen van dat vrouwke leest... Beetje vaag allemaal.

Wel heel dom van mvg. Kan me haast niet voorstellen dat die daar serieus van plan was op te gaan liggen hoor.

Als je dan toch vreemd gaat, doe het dan goed en pak een super lekkere chick. :D
Ach kom nou even op hee alsjeblieft. Kijk, hij is misschien niet de meest intelligente jongen die er rondloopt op aarde (niet negatief, intelligentie is poep) maar als het dolletje is zou die toch tegen zijn vriendin hebben gezegd: 'Ik heb een golddiggertje die aandacht wil en ik ga haar er nu even inluizen en net doen of ik sex wil...enz'. Dat app je naar je vriendin van tevoren, je maakt er screenshotjes van en dan had ie nu die meid compleet voor paal gezet.

Het is een fantastische darter, fantastische resultaten, fantastisch voor de Nederlandse dartsport, maar hij is op privé-gebied gewoon hopeloos de mist in gegaan. Het is geen god,h et is geen robot, ook Michael maakt fouten net als ieder ander mensje op aarde. Maar dat schijnt blijkbaar niet te mogen of kunnen. Heel vermoeiend.

Ik wil niet in herhaling vallen (maar doe het toch;)). Als je de reacties hier leest is Michael het weerloze slachtoffer. Hij is bijna 26, kan zelf nadenken en is zelf op haar ingegaan. Welke bijdbedoelingen die Tracey dan ook had en hoe vaak ze dit ook al geprobeerd heeft, doet totaal niet ter zake. Mikey is er op ingegaan. Zo simpel is het. Dan kun je het rechtsom of linksom proberen goed te praten, maar het gaat nergens toe leiden.
Erelid van wijlen darts.nu :)
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Michael van Gerwen in problemen?

Bericht door Fred Raket »

[quote="DutchTedHankey"][/quote]

Weet jij wat er wel en niet gebeurt is, dan kun je ook niemand veroordelen alleen aan de hand van....
Gebruikers-avatar
cancellara27
Lid
BerichtenCOLON 512
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:01

Re: Michael van Gerwen in problemen?

Bericht door cancellara27 »

wat hij thuis doet en waar hij hem uit zijn broek haalt boeit me helemaal niets.
Ik kijk naar hem op het podium (laten we hopen dat hij hem daar er niet uit haalt...) en wat hij voor de rest doet en laat kan mij een worst wezen.
Unicorn Terry Jenkins 21g met deflecta nylon short shafts en poly standard flights
180'ers in 2015: 11
DutchTedHankey
Lid
BerichtenCOLON 384
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 13:43

Re: Michael van Gerwen in problemen?

Bericht door DutchTedHankey »

Fred Raket schreefCOLON
DutchTedHankey schreefCOLON
Weet jij wat er wel en niet gebeurt is, dan kun je ook niemand veroordelen alleen aan de hand van....
Ja, ik weet niet hoe goed jij kan lezen, maar het statement van Van Gerwen komt overeen met het verhaal van Tracey.
Erelid van wijlen darts.nu :)
Gebruikers-avatar
DirtySanchez
Lid
BerichtenCOLON 119
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 12:48

Re: Michael van Gerwen in problemen?

Bericht door DirtySanchez »

cancellara27 schreefCOLONwat hij thuis doet en waar hij hem uit zijn broek haalt boeit me helemaal niets.
Ik kijk naar hem op het podium (laten we hopen dat hij hem daar er niet uit haalt...) en wat hij voor de rest doet en laat kan mij een worst wezen.

Idd ;)

mooie woordkeuze ook trouwens :D
Vallen is geen afgaan, maar het weigeren op te staan wel.
Lookout
Lid
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 15:19

Re: Michael van Gerwen in problemen?

Bericht door Lookout »

cancellara27 schreefCOLONwat hij thuis doet en waar hij hem uit zijn broek haalt boeit me helemaal niets.
Ik kijk naar hem op het podium (laten we hopen dat hij hem daar er niet uit haalt...) en wat hij voor de rest doet en laat kan mij een worst wezen.
Hahaha inderdaad :lol:
180's '16 79x
Gebruikers-avatar
dreski
Lid
BerichtenCOLON 149
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 11:59

Re: Michael van Gerwen in problemen?

Bericht door dreski »

DutchTedHankey schreefCOLON
Fred Raket schreefCOLON
DutchTedHankey schreefCOLON
Weet jij wat er wel en niet gebeurt is, dan kun je ook niemand veroordelen alleen aan de hand van....
Ja, ik weet niet hoe goed jij kan lezen, maar het statement van Van Gerwen komt overeen met het verhaal van Tracey.
Dat dan weer niet. Ja hij heeft sms contact gehad. Die kamer die hij speciaal zou hebben geboekt had hij al omdat hij moest spelen daar. Een fan die niet weet dat hij getrouwd is lijkt me ook onwaarschijnlijk. Hij is dom geweest maar niet overdrijven.
Guul
Lid
BerichtenCOLON 82
GeregistreerdCOLON 01 Feb 2015, 23:41

Bericht door Guul »

Is die Tracy geen familie van Jelle K.? :p
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re:

Bericht door cookie »

Guul schreefCOLONIs die Tracy geen familie van Jelle K.? :p
Of heeft Van Gerwen zijn testosteron met sms'en net zo in de hand als Jelle K.

Ze kunnen iig elkaar de hand schudden :lol:

Darter zijn is een eenzaam bestaan.. Zucht
BUTTON_TOPIC_LOCKED