Michael van Gerwen in problemen?

Nieuwsberichten? Meld het hier!
Schiavoni
Lid
BerichtenCOLON 655
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 14:29

Re: Michael van Gerwen in problemen?

Bericht door Schiavoni »

Wat van Gerwen in zijn vrije tijd doet, moet hij natuurlijk allemaal zelf weten. Maar zelf veroordeeld hij Jelle Klaasen, omdat deze pikante foto's stuurde naar zijn schoonfamilie. Vervolgens legt van Gerwen het aan met een Engelse en stuurt pikante berichtjes.
Nu zijn deze twee situaties natuurlijk niet geheel met elkaar te vergelijken, maar het gaat mij meer om de strekking van het verhaal. Van Gerwen is in deze ook niet geheel onschuldig. Had ik natuurlijk niet verwacht van Van Gerwen. Dat die vrouw het ook met een andere darter (Lewis) heeft geprobeerd, is voor mij niet relevant. Op zoiets hoor je absoluut niet in te gaan, dan weet je dat er problemen van gaan komen.
Frozzell
Lid
BerichtenCOLON 72
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 13:04

Re: Michael van Gerwen in problemen?

Bericht door Frozzell »

Dartsjournalist schreefCOLONHet heeft mij verrast dat het wel degelijk waar is. Wel heeft de media van een mug een olifant gemaakt... Zo erg is het allemaal niet, hij heeft haar (zegt die dus) niet aangeraakt.

Hij is in ieder geval eerlijk...
Ik vraag mij af waarom jij er ook meteen aandacht aan besteed op jouw site. Dartfreakz trouwens ook. Dit is toch meer iets voor de roddelpers??
Een wereldwijd gewaardeerde site als de PDC besteed er bijvoorbeeld geen aandacht aan.
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Michael van Gerwen in problemen?

Bericht door Dartsjournalist »

Frozzell schreefCOLON
Dartsjournalist schreefCOLONHet heeft mij verrast dat het wel degelijk waar is. Wel heeft de media van een mug een olifant gemaakt... Zo erg is het allemaal niet, hij heeft haar (zegt die dus) niet aangeraakt.

Hij is in ieder geval eerlijk...
Ik vraag mij af waarom jij er ook meteen aandacht aan besteed op jouw site. Dartfreakz trouwens ook. Dit is toch meer iets voor de roddelpers??
Een wereldwijd gewaardeerde site als de PDC besteed er bijvoorbeeld geen aandacht aan.
Meteen? We hebben de hele dag afgewacht of andere websites er ook aandacht aan zouden besteden. Dat was bij twee andere Nederlandse websites maandagavond het geval, waarna we om half twaalf 's avonds (terwijl het nieuws al zeker veertien uur bekend was) hebben besloten om alleen het statement op de website te publiceren. Over het nieuws zelf hebben wij niks geplaatst.
Twitter: @PVDarts180
DutchTedHankey
Lid
BerichtenCOLON 384
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 13:43

Re: Michael van Gerwen in problemen?

Bericht door DutchTedHankey »

Dat de PDC niks plaatst is volgens mij geen goede vergelijking. PSV plaatst ook niks als Maher wordt betrapt in een auto met een meisje. Privé hoort inmiddels gewoon bij de sporter. We weten toch ook allemaal wat Klaasen gedaan heeft? En waar Michael woont? En met wie Barney getrouwd is? En wat Kist voor werk doet. En misschien vind je dat ook allemaal niks, dat kan hoor, maar ja. Het privéleven heeft wel degelijk invloed op prestaties, dus volgens mij is het dan gewoon relevant.
Erelid van wijlen darts.nu :)
ybabl
Lid
BerichtenCOLON 599
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 15:10

Re: Michael van Gerwen in problemen?

Bericht door ybabl »

Ik vond het al geen sympathiek ventje, dat is nu niet bepaald verbeterd.

Ik ben verder compleet eens met DutchHankey, er wordt hier echt gereageerd als hysterische tienermeisjes die hun idool aangevallen zien worden. Grow up.
Frozzell
Lid
BerichtenCOLON 72
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 13:04

Re: Michael van Gerwen in problemen?

Bericht door Frozzell »

Dartsjournalist schreefCOLON
Frozzell schreefCOLON
Dartsjournalist schreefCOLONHet heeft mij verrast dat het wel degelijk waar is. Wel heeft de media van een mug een olifant gemaakt... Zo erg is het allemaal niet, hij heeft haar (zegt die dus) niet aangeraakt.

Hij is in ieder geval eerlijk...
Ik vraag mij af waarom jij er ook meteen aandacht aan besteed op jouw site. Dartfreakz trouwens ook. Dit is toch meer iets voor de roddelpers??
Een wereldwijd gewaardeerde site als de PDC besteed er bijvoorbeeld geen aandacht aan.
Meteen? We hebben de hele dag afgewacht of andere websites er ook aandacht aan zouden besteden. Dat was bij twee andere Nederlandse websites maandagavond het geval, waarna we om half twaalf 's avonds (terwijl het nieuws al zeker veertien uur bekend was) hebben besloten om alleen het statement op de website te publiceren. Over het nieuws zelf hebben wij niks geplaatst.
okay,dat bedoel ik eigenlijk niet. Waarom besteed je er überhaupt aandacht aan? Dat vraag ik me af. Hou het lekker bij dartsnieuws lijkt me
Lookout
Lid
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 15:19

Re: Michael van Gerwen in problemen?

Bericht door Lookout »

ybabl schreefCOLONIk vond het al geen sympathiek ventje, dat is nu niet bepaald verbeterd.

Ik ben verder compleet eens met DutchHankey, er wordt hier echt gereageerd als hysterische tienermeisjes die hun idool aangevallen zien worden. Grow up.
Dan wordt het toch eens tijd dat je leert lezen.
180's '16 79x
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Michael van Gerwen in problemen?

Bericht door Dartsjournalist »

RTL7 heeft besloten om er ook maar een artikel over te schrijven...

http://www.rtl7darts.nl/nieuws/421/roer ... an_gerwen/
Twitter: @PVDarts180
Gebruikers-avatar
dreski
Lid
BerichtenCOLON 149
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 11:59

Re: Michael van Gerwen in problemen?

Bericht door dreski »

Schiavoni schreefCOLONWat van Gerwen in zijn vrije tijd doet, moet hij natuurlijk allemaal zelf weten. Maar zelf veroordeeld hij Jelle Klaasen, omdat deze pikante foto's stuurde naar zijn schoonfamilie. Vervolgens legt van Gerwen het aan met een Engelse en stuurt pikante berichtjes.
Nu zijn deze twee situaties natuurlijk niet geheel met elkaar te vergelijken, maar het gaat mij meer om de strekking van het verhaal. Van Gerwen is in deze ook niet geheel onschuldig. Had ik natuurlijk niet verwacht van Van Gerwen. Dat die vrouw het ook met een andere darter (Lewis) heeft geprobeerd, is voor mij niet relevant. Op zoiets hoor je absoluut niet in te gaan, dan weet je dat er problemen van gaan komen.

Klein nuance verchil. De dame in kwestie was minderjarig.
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Michael van Gerwen in problemen?

Bericht door cookie »

Dartsjournalist schreefCOLONRTL7 heeft besloten om er ook maar een artikel over te schrijven...

http://www.rtl7darts.nl/nieuws/421/roer ... an_gerwen/
Ach ach ach.. Door dit roddeltje had Mvg zich wel mogen excuseren maar doet het niet volgens Nieuwlaat.

Het is typisch nieuws voor de Sun en telegraaf + AD zie je snel volgen.

Ik zal mijn geld er wel op in zetten dat hij morgen niet naast zijn meisje ligt ;)
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2913
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Michael van Gerwen in problemen?

Bericht door ratm »

Dat Pieter het op zijn site zet is volkomen logisch. Ook al is het totaal oninteressant, als alle andere sites het doen dan moet je wel mee gaan.
Dat van gerwen het als dolletje heeft gedaan geloof ik niks van. Hij was er met zijn volle verstand bij en is gewoon dom geweest. Maar de enige die dit "nieuws" echt zou moeten interesseren is zijn vrouw.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Michael van Gerwen in problemen?

Bericht door Fred Raket »

Dat twee (volwassenen) elkaar seksueel getinte Apps sturen of dergelijks boeit me eigenlijk niet. Het is iets tussen Daphne en Michael en wij weten niks van hun relatie. omdat MvG een bekende Nederlander is wordt er over geschreven in de pers, net als vroeger met RvB en zijn vermeende relaties. zo gaat het nu eenmaal. Het vrouwtje in deze is er financieel nog beter aan geworden ook en dat was in mijn ogen ook haar opzet.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Michael van Gerwen in problemen?

Bericht door Fred Raket »

Over het op de site plaatsen van Dartsjournalist; Ik zou zeggen "wij doen niet mee aan zulke berichtgeving". maar dat is hun overwogen keuze.
Tosti
Lid
BerichtenCOLON 62
GeregistreerdCOLON 23 Dec 2014, 18:06

Re: Michael van Gerwen in problemen?

Bericht door Tosti »

Ik ben van mening dat de vergelijking met Jelle Klaassen toch niet helemaal op gaat. De persoon waar Jelle contact mee had was minderjarig had psychische problemen en een verstandelijke achterstand. Vervolgens is het ook nog is zo dat als mijn beste vriend mijn jongere schoonzusje, wat dus de beperkingen heeft die ik zojuist noem, ik ook geagiteerd zou reageren.

Voor de rest ben ik het vooral eens met DutchTedHankey. Hij is gewoon ongeloof dom geweest, we kunnen het niet mooier maker als dat het is. Hij moet met zijn leeftijd toch ondertussen ook snappen dat dit soort dingen onherroepelijk uitkomen. Mij interesseert het overigs weinig, er zijn ook roddels geweest over van Barneveld, over Taylor etc. Ik snap echter aan de andere kant ook dat dit soort sporters als voorbeelden/helden/goden kunnen gelden, mijn grootste sportheld heeft zn schoonzus beter leren kennen, maar voor mij is dat simpelweg niet zo.
Lookout
Lid
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 15:19

Re: Michael van Gerwen in problemen?

Bericht door Lookout »

Fred Raket schreefCOLONDat twee (volwassenen) elkaar seksueel getinte Apps sturen of dergelijks boeit me eigenlijk niet. Het is iets tussen Daphne en Michael en wij weten niks van hun relatie. omdat MvG een bekende Nederlander is wordt er over geschreven in de pers, net als vroeger met RvB en zijn vermeende relaties. zo gaat het nu eenmaal. Het vrouwtje in deze is er financieel nog beter aan geworden ook en dat was in mijn ogen ook haar opzet.

De mensen die het hardst lopen te trollen zijn zelf de grootste klappenlopers.
Net alsof de meesten hier zo heilig zijn geweest en zelf nooit iets doms hebben gedaan.
Naar een ander de vinger gaan wijzen en jezelf heilig verklaren :lol:
Als iemand zich om deze kwestie al druk gaat maken dan raad ik je aan om professionele hulp te gaan zoeken.
Wat je hier aanhaalt is natuurlijk helemaal terecht Fred.
180's '16 79x
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Michael van Gerwen in problemen?

Bericht door cookie »

Het is onzin dat hij zich naar de norm moet gedragen en dit soort dingen niet in z'n hoofd moet halen. Hij had alleen ook niet openlijk moeten toegeven dat het zo fout was en dat hij excuses aanbiedt aan zijn vriendin..

Gewoon roepen "Daphne was mijn vrouw, is mijn vrouw en blijft mijn vrouw. Er is daar verder niks gebeurd. Gegroet allemaal en ik ga lekker speren..".

Dit vind ik ook wel weer erg braaf gedrag dat je bijna zou denken dat hij idd niet oprecht is..
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: Michael van Gerwen in problemen?

Bericht door DeDeen »

cookie schreefCOLONHet is onzin dat hij zich naar de norm moet gedragen en dit soort dingen niet in z'n hoofd moet halen. Hij had alleen ook niet openlijk moeten toegeven dat het zo fout was en dat hij excuses aanbiedt aan zijn vriendin..

Gewoon roepen "Daphne was mijn vrouw, is mijn vrouw en blijft mijn vrouw. Er is daar verder niks gebeurd. Gegroet allemaal en ik ga lekker speren..".

Dit vind ik ook wel weer erg braaf gedrag dat je bijna zou denken dat hij idd niet oprecht is..
Het vervelende is, dat het je blijft achtervolgen als je het ontkent, maar het wel waar is. Zij heeft die SMS-jes waarschijnlijk, dus altijd "bewijs" dat het gebeurd is.
Op deze manier is hij er in 1x vanaf.
Wat mij betreft de enige juiste manier, ook omdat er uiteindelijk toch niks gebeurd is.
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Michael van Gerwen in problemen?

Bericht door cookie »

DeDeen schreefCOLON
cookie schreefCOLONHet is onzin dat hij zich naar de norm moet gedragen en dit soort dingen niet in z'n hoofd moet halen. Hij had alleen ook niet openlijk moeten toegeven dat het zo fout was en dat hij excuses aanbiedt aan zijn vriendin..

Gewoon roepen "Daphne was mijn vrouw, is mijn vrouw en blijft mijn vrouw. Er is daar verder niks gebeurd. Gegroet allemaal en ik ga lekker speren..".

Dit vind ik ook wel weer erg braaf gedrag dat je bijna zou denken dat hij idd niet oprecht is..
Het vervelende is, dat het je blijft achtervolgen als je het ontkent, maar het wel waar is. Zij heeft die SMS-jes waarschijnlijk, dus altijd "bewijs" dat het gebeurd is.
Op deze manier is hij er in 1x vanaf.
Wat mij betreft de enige juiste manier, ook omdat er uiteindelijk toch niks gebeurd is.
Misschien eens praten over:
Afbeelding

Vergeven, vergeten en mooie dingen doen!
DutchTedHankey
Lid
BerichtenCOLON 384
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 13:43

Re: Michael van Gerwen in problemen?

Bericht door DutchTedHankey »

Lookout schreefCOLON
Fred Raket schreefCOLONDat twee (volwassenen) elkaar seksueel getinte Apps sturen of dergelijks boeit me eigenlijk niet. Het is iets tussen Daphne en Michael en wij weten niks van hun relatie. omdat MvG een bekende Nederlander is wordt er over geschreven in de pers, net als vroeger met RvB en zijn vermeende relaties. zo gaat het nu eenmaal. Het vrouwtje in deze is er financieel nog beter aan geworden ook en dat was in mijn ogen ook haar opzet.

De mensen die het hardst lopen te trollen zijn zelf de grootste klappenlopers.
Net alsof de meesten hier zo heilig zijn geweest en zelf nooit iets doms hebben gedaan.
Naar een ander de vinger gaan wijzen en jezelf heilig verklaren :lol:
Als iemand zich om deze kwestie al druk gaat maken dan raad ik je aan om professionele hulp te gaan zoeken.
Wat je hier aanhaalt is natuurlijk helemaal terecht Fred.
Wie heeft zich in dit topic heilig verklaard, niemand toch? Nee, ik kan zo tien a4'tjes schrijven over domme dingen die ik gedaan heb. Volgens mij was de discussie meer dat sommige mensen dit bericht niet of wel relevant vinden. Ik vind van wel, want ik vind het wel boeiend om te weten wat voor iemand er achter de sporter. En sommige mensen interesseert dat geen hol, dat kan toch.

Er is ook niemand die zich hier dusdanig druk maakt om wat Michael doet in zijn vrije tijd dat hij hulp moet zoeken. Daarom snap ik al die ontkenningen en pogingen om het verhaal te draaien niet, dan vind je het blijkbaar toch niet kunnen wat Michael gedaan heeft. Wat vrij logisch is, want volgens mij vind 95% van de mensen dat een (een poging tot) vreemdgaan niet bepaald netjes is.

Daarnaast zie ik niemand die zegt dat Michael een lul is of een waardeloze gozer. Dus ik zie ook dat wijzen met de vinger niet zo. Ja, mensen zeggen dat het ongelofelijk dom is. Nou, dat lijkt me niet zo'n hele gekke conclusie. Bovendien wordt die Tracey hier voor alles en nog wat uitgemaakt, maar waarom dat dan wel mag en je over Michael geen dingen mag concluderen omdat je er niet bij was (waarmee je ieder forum dus kan sluiten) ontgaat mij ook even.
Laatst gewijzigd door 1 op DutchTedHankey, in totaal 15 keer gewijzigd.
Erelid van wijlen darts.nu :)
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Michael van Gerwen in problemen?

Bericht door Fred Raket »

DTH, wil je de juiste persoon quoten in je berichten ?
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Michael van Gerwen in problemen?

Bericht door Rat »

Ik denk nog steeds dat zij het heeft opgezet en hem erin heeft geluisd. Voor het geld.

Blijft oliedom van mvg natuurlijk, en heel vervelend voor thuis. Maar.... Ik weet het niet hoor, ik vind het een beetje 'fishy' allemaal, :) .

Ik steek voor geen enkele man mijn handen in het vuur mbt al dan niet vreemd gaan. Maar dat dit wijf niet te vertrouwen is, en allerlei zaakjes uit haalt.... Dat is ook wel duidelijk.

Ik denk dat adrian lewis er hartelijk om kan lachen.
DutchTedHankey
Lid
BerichtenCOLON 384
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 13:43

Re: Michael van Gerwen in problemen?

Bericht door DutchTedHankey »

Fred Raket schreefCOLONDTH, wil je de juiste persoon quoten in je berichten ?
Ja hoor. Bij dezen :D
Erelid van wijlen darts.nu :)
ybabl
Lid
BerichtenCOLON 599
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 15:10

Re: Michael van Gerwen in problemen?

Bericht door ybabl »

Lookout schreefCOLON
ybabl schreefCOLONIk vond het al geen sympathiek ventje, dat is nu niet bepaald verbeterd.

Ik ben verder compleet eens met DutchHankey, er wordt hier echt gereageerd als hysterische tienermeisjes die hun idool aangevallen zien worden. Grow up.
Dan wordt het toch eens tijd dat je leert lezen.
Jij wilt ontkennen dat bepaalde posters hier wel errug lange tenen hebben als het om hun lieveling gaat? Toen Michael verloor van Anderson afgelopen WK en er waren er hier een paar die dat niet erg vonden schoten er enkelen uit hun panty, nu wordt er al van alles ontkend voordat er überhaupt iets bekend is, blijkt het toch te kloppen en dan is het ineens niet relevant. En maar in bochten blijven wurmen om Michael "te beschermen". Ik vind dat tienermeisjesgedrag. OneDirectionfans zouden zo reageren.
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Michael van Gerwen in problemen?

Bericht door Rat »

Weet niet of je mij bedoeld, maar ik ontken niks, en bescherm niks. Vind het heel dom van Mike, of ie nu wel of niet echt sex wilde.

Heb wel twijfels over de bedoeling van deze vrouw.


Een beetje net als die burgermeester. Je bent erin gelokt, maar uiteindelijk ben je zelf verantwoordelijk met wat je doet. Misschien ging mike er wel echt voor hoor, dat kan best. Maar dat is het enige wat ik betwijfel. En als je ook het bericht van Fred leest, is dat nog niet zo gekke gedachte.

Hoop dat mike zijn lesje heeft geleerd.


Edit

Even terug gelezen, en wie bedoel je dan precies die zich in bochten wringt om mike maar te beschermen?

Kan dat nergens vinden. En zolang het nieuws niet is bevestigd, ga je toch speculeren? Als je dan denkt, naahhh, dat zal wel niet. Dan ben je toch niet aan het ontkennen?

Je overdrijft.
Laatst gewijzigd door 2 op Rat, in totaal 16 keer gewijzigd.
Lookout
Lid
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 15:19

Re: Michael van Gerwen in problemen?

Bericht door Lookout »

Volgens mij mag hij Michael niet zo.
Zal ie daarom zo reageren :lol:
180's '16 79x
BUTTON_TOPIC_LOCKED