Michael van Gerwen in problemen?

Nieuwsberichten? Meld het hier!
DutchTedHankey
Lid
BerichtenCOLON 384
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 13:43

Re: Michael van Gerwen in problemen?

Bericht door DutchTedHankey »

Deze uitslag in de PL is dus waarom dit soort dingen relevant nieuws zijn ;)
Erelid van wijlen darts.nu :)
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Michael van Gerwen in problemen?

Bericht door cookie »

DutchTedHankey schreefCOLONDeze uitslag in de PL is dus waarom dit soort dingen relevant nieuws zijn ;)
Ik ben benieuwd wat hij er zelf van heeft gevonden.. Graag reacties!
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Michael van Gerwen in problemen?

Bericht door Dartsjournalist »

Van Gerwen is de magische grens van 1 miljoen aan prijzengeld gepasseerd. Grote koppen in de krant. Niks geen lullige achteraf berichtjes. Het land juicht! Een week later veranderd Michael van held naar schlemiel. The Sun pakt groots uit over “The Lying Dutchman”. The Sun! De krant die bij het rijtje schijtbladen hoort, die prinses Diana de dood hebben ingejaagd. Ze zijn nooit te beroerd om een bekend persoon onderuit te halen, ongeacht de gevolgen. Deze jou-hoer-nalisten gaan letterlijk over lijken. Ook de brand die ze verslaan, steken ze zelf eerst aan en dat noemen ze een baan.

Natuurlijk was het erg dom van Michael om in dit vooropgezet valletje te trappen. Maar kom op! Hij is nog erg jong en erg onervaren. Ik wil het gebeuren op zich beslist niet goedpraten, maar als iedereen die in zijn of haar leven weleens is vreemdgegaan de rechterduim zou verliezen. Kan Facebook op zoek naar een ander symbool voor de ‘vind ik leuks’. Ook zouden er veel darters met links moeten leren gooien.

Iedereen maakt fouten en zonder dat we er maar op los moeten leven, vind ik dat we het recht hebben om fouten te maken. Een harde les voor Michael, die het met Daphne samen uit moet vechten. Binnenskamers en na afloop een heerlijk potje goedmaaksex en dan weer pijlen smijten. En dat binnenskamers bedoel ik dan zonder een jou-hoer-nalist in de slaapkamerkast, want geloof me, ze zijn er toe in staat.

Ook geen lulletje met een microfoon die straks na weer een gewonnen toernooi vraagt: “En thuis ook alles weer goed?”

Een les voor een jongen die moet leren omgaan met de keerzijde van de medaille. Hij zal deze les niet snel vergeten. Ondanks dat de verhalen behoorlijk afwijken en ik niet oordeel over de ernst van beide gebeurtenissen, vind ik dat Michael moet heroverwegen om Jelle, zoals het hoort bij het darten, een handje te schudden voor en na een wedstrijd.
Ik kan me wel vinden eigenlijk in de column van Harm Mol. Ik vind alleen dat de gebeurtenissen bij Michael van Gerwen en Jelle Klaasen niet vergelijkbaar zijn.
Twitter: @PVDarts180
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Michael van Gerwen in problemen?

Bericht door Fred Raket »

Dartsjournalist schreefCOLON
Van Gerwen is de magische grens van 1 miljoen aan prijzengeld gepasseerd. Grote koppen in de krant. Niks geen lullige achteraf berichtjes. Het land juicht! Een week later veranderd Michael van held naar schlemiel. The Sun pakt groots uit over “The Lying Dutchman”. The Sun! De krant die bij het rijtje schijtbladen hoort, die prinses Diana de dood hebben ingejaagd. Ze zijn nooit te beroerd om een bekend persoon onderuit te halen, ongeacht de gevolgen. Deze jou-hoer-nalisten gaan letterlijk over lijken. Ook de brand die ze verslaan, steken ze zelf eerst aan en dat noemen ze een baan.

Natuurlijk was het erg dom van Michael om in dit vooropgezet valletje te trappen. Maar kom op! Hij is nog erg jong en erg onervaren. Ik wil het gebeuren op zich beslist niet goedpraten, maar als iedereen die in zijn of haar leven weleens is vreemdgegaan de rechterduim zou verliezen. Kan Facebook op zoek naar een ander symbool voor de ‘vind ik leuks’. Ook zouden er veel darters met links moeten leren gooien.

Iedereen maakt fouten en zonder dat we er maar op los moeten leven, vind ik dat we het recht hebben om fouten te maken. Een harde les voor Michael, die het met Daphne samen uit moet vechten. Binnenskamers en na afloop een heerlijk potje goedmaaksex en dan weer pijlen smijten. En dat binnenskamers bedoel ik dan zonder een jou-hoer-nalist in de slaapkamerkast, want geloof me, ze zijn er toe in staat.

Ook geen lulletje met een microfoon die straks na weer een gewonnen toernooi vraagt: “En thuis ook alles weer goed?”

Een les voor een jongen die moet leren omgaan met de keerzijde van de medaille. Hij zal deze les niet snel vergeten. Ondanks dat de verhalen behoorlijk afwijken en ik niet oordeel over de ernst van beide gebeurtenissen, vind ik dat Michael moet heroverwegen om Jelle, zoals het hoort bij het darten, een handje te schudden voor en na een wedstrijd.
Ik kan me wel vinden eigenlijk in de column van Harm Mol. Ik vind alleen dat de gebeurtenissen bij Michael van Gerwen en Jelle Klaasen niet vergelijkbaar zijn.
Daar praat ie toch ook niet over..
Heb je alles goed gelezen ?
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Michael van Gerwen in problemen?

Bericht door Dartsjournalist »

Fred Raket schreefCOLON
Dartsjournalist schreefCOLON
Van Gerwen is de magische grens van 1 miljoen aan prijzengeld gepasseerd. Grote koppen in de krant. Niks geen lullige achteraf berichtjes. Het land juicht! Een week later veranderd Michael van held naar schlemiel. The Sun pakt groots uit over “The Lying Dutchman”. The Sun! De krant die bij het rijtje schijtbladen hoort, die prinses Diana de dood hebben ingejaagd. Ze zijn nooit te beroerd om een bekend persoon onderuit te halen, ongeacht de gevolgen. Deze jou-hoer-nalisten gaan letterlijk over lijken. Ook de brand die ze verslaan, steken ze zelf eerst aan en dat noemen ze een baan.

Natuurlijk was het erg dom van Michael om in dit vooropgezet valletje te trappen. Maar kom op! Hij is nog erg jong en erg onervaren. Ik wil het gebeuren op zich beslist niet goedpraten, maar als iedereen die in zijn of haar leven weleens is vreemdgegaan de rechterduim zou verliezen. Kan Facebook op zoek naar een ander symbool voor de ‘vind ik leuks’. Ook zouden er veel darters met links moeten leren gooien.

Iedereen maakt fouten en zonder dat we er maar op los moeten leven, vind ik dat we het recht hebben om fouten te maken. Een harde les voor Michael, die het met Daphne samen uit moet vechten. Binnenskamers en na afloop een heerlijk potje goedmaaksex en dan weer pijlen smijten. En dat binnenskamers bedoel ik dan zonder een jou-hoer-nalist in de slaapkamerkast, want geloof me, ze zijn er toe in staat.

Ook geen lulletje met een microfoon die straks na weer een gewonnen toernooi vraagt: “En thuis ook alles weer goed?”

Een les voor een jongen die moet leren omgaan met de keerzijde van de medaille. Hij zal deze les niet snel vergeten. Ondanks dat de verhalen behoorlijk afwijken en ik niet oordeel over de ernst van beide gebeurtenissen, vind ik dat Michael moet heroverwegen om Jelle, zoals het hoort bij het darten, een handje te schudden voor en na een wedstrijd.
Ik kan me wel vinden eigenlijk in de column van Harm Mol. Ik vind alleen dat de gebeurtenissen bij Michael van Gerwen en Jelle Klaasen niet vergelijkbaar zijn.
Daar praat ie toch ook niet over..
Heb je alles goed gelezen ?
''Ondanks dat de verhalen behoorlijk afwijken en ik niet oordeel over de ernst van beide gebeurtenissen, vind ik dat Michael moet heroverwegen om Jelle, zoals het hoort bij het darten, een handje te schudden voor en na een wedstrijd.''

Heb je alles wel goed gelezen Fred :) ?
Laatst gewijzigd door 1 op Dartsjournalist, in totaal 18 keer gewijzigd.
Twitter: @PVDarts180
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Michael van Gerwen in problemen?

Bericht door Fred Raket »

Whahaha foutje, zag de regel van lulletje als laatste ;)
Lookout
Lid
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 15:19

Re: Michael van Gerwen in problemen?

Bericht door Lookout »

DutchTedHankey schreefCOLONDeze uitslag in de PL is dus waarom dit soort dingen relevant nieuws zijn ;)
Wat een onzin zeg.
Je mag je mening geven over zijn prestaties als sporter.
Wat Michael in zijn prive leven doet gaat je helemaal niets aan.
180's '16 79x
DutchTedHankey
Lid
BerichtenCOLON 384
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 13:43

Re: Michael van Gerwen in problemen?

Bericht door DutchTedHankey »

Lookout schreefCOLON
DutchTedHankey schreefCOLONDeze uitslag in de PL is dus waarom dit soort dingen relevant nieuws zijn ;)
Wat een onzin zeg.
Je mag je mening geven over zijn prestaties als sporter.
Wat Michael in zijn prive leven doet gaat je helemaal niets aan.
Zit toch niet zo dom om uit je nek te kletsen joh. Als Michael in zijn vrije tijd een dag lang met bijvoorbeeld een gehandicapte was gaan darten en het kwam ergens op internet of bij Hart van Nederland, dan zat iedereen hier te roepen dat 'dat nog eens bevestigde wat een fantastische jongen het wel niet is'. Omdat het nu negatief nieuws is hebben we er ineens niks mee te maken. Schei toch uit alsjeblieft, we leven niet meer 1876. Privé hoort bij hoe mensen tegen een sporter aan kijken. Iedereen hier heeft die docu of Michael toch ook gekeken? Michael geeft Jelle toch ook geen hand terwijl dat een privé-kwestie is?
Erelid van wijlen darts.nu :)
DutchTedHankey
Lid
BerichtenCOLON 384
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 13:43

Re: Michael van Gerwen in problemen?

Bericht door DutchTedHankey »

Dartsjournalist schreefCOLON
Van Gerwen is de magische grens van 1 miljoen aan prijzengeld gepasseerd. Grote koppen in de krant. Niks geen lullige achteraf berichtjes. Het land juicht! Een week later veranderd Michael van held naar schlemiel. The Sun pakt groots uit over “The Lying Dutchman”. The Sun! De krant die bij het rijtje schijtbladen hoort, die prinses Diana de dood hebben ingejaagd. Ze zijn nooit te beroerd om een bekend persoon onderuit te halen, ongeacht de gevolgen. Deze jou-hoer-nalisten gaan letterlijk over lijken. Ook de brand die ze verslaan, steken ze zelf eerst aan en dat noemen ze een baan.

Natuurlijk was het erg dom van Michael om in dit vooropgezet valletje te trappen. Maar kom op! Hij is nog erg jong en erg onervaren. Ik wil het gebeuren op zich beslist niet goedpraten, maar als iedereen die in zijn of haar leven weleens is vreemdgegaan de rechterduim zou verliezen. Kan Facebook op zoek naar een ander symbool voor de ‘vind ik leuks’. Ook zouden er veel darters met links moeten leren gooien.

Iedereen maakt fouten en zonder dat we er maar op los moeten leven, vind ik dat we het recht hebben om fouten te maken. Een harde les voor Michael, die het met Daphne samen uit moet vechten. Binnenskamers en na afloop een heerlijk potje goedmaaksex en dan weer pijlen smijten. En dat binnenskamers bedoel ik dan zonder een jou-hoer-nalist in de slaapkamerkast, want geloof me, ze zijn er toe in staat.

Ook geen lulletje met een microfoon die straks na weer een gewonnen toernooi vraagt: “En thuis ook alles weer goed?”

Een les voor een jongen die moet leren omgaan met de keerzijde van de medaille. Hij zal deze les niet snel vergeten. Ondanks dat de verhalen behoorlijk afwijken en ik niet oordeel over de ernst van beide gebeurtenissen, vind ik dat Michael moet heroverwegen om Jelle, zoals het hoort bij het darten, een handje te schudden voor en na een wedstrijd.
Wat een demagogisch gezwets. Waarom iedere keer die opmerkingen als 'dom om in een val te trappen'. Dat is toch helemaal niet waar het in de essentie om gaat. Het gaat erom dat Michael er blijkbaar weinig moeite mee heeft om zijn vrouw te bedriegen. Of dat nu gebeurt met een val of of welke manier dan ook, is toch totaal niet boeiend. En dat The Sun een goedkope krant is, doet ook al totaal niet ter zake. Het wordt iedere keer gebracht alsof het dom is. Ja, het is dom er in te trappen en tegelijkertijd weinig positief dat hij geen moeite heeft om vreemd te gaan. Dat hele gebrabbel over wat The Sun allemaal gedaan heeft, heeft helemaal niets te maken met de essentie.

Het argument dat er mensen zijn die vreemd gaan en dat we dus niet moeten zeuren, is de volgende drogreden. Omdat ik vroeger dus voornamelijk op de gang zat op de middelbare school, moet ik nu zelf voor de klas sta dus maar alles accepteren, want ik gedroeg me zelf ook zo. Dan wordt het nog gezellig in de klas... En ja, iedereen heeft het recht om fouten te maken. Goh, wat een uitspraak. Dat recht heeft Mikey toch ook gewoon gekregen. Ik heb niemand hier of op tv of waar dan ook horen zeggen dat Michael voor een vuurpeloton moet gaan staan.

Iedere keer dat zoeken naar excuses en verzachtende omstandigheden en al die prietpraat. Hij heeft vreemd willen gaan. Blijkbaar vinden mensen dat dus toch wel vrij ongepast, anders snap ik niet waarom iedereen zo hartstochtelijk op zoek is op het goed te gaan zitten praten. Het zou ook raar zijn als mensen niet 'fout' vinden, want ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat ie vreemdgaan wel goed vindt of er trots op is dat hij of zij dat gedaan heeft.

Dit is wel het laatste dat ik erover zeg. Anders wordt het een herhaling van zetten.
Erelid van wijlen darts.nu :)
Lookout
Lid
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 15:19

Re: Michael van Gerwen in problemen?

Bericht door Lookout »

Dus een afwijkende mening is gelijk iemand die dom uit zijn nek kletst?
Denk je nou werkelijk dat het mij iets kan schelen wat een ander in zijn prive leven doet.
180's '16 79x
Gebruikers-avatar
dartty
Admin
BerichtenCOLON 716
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2014, 11:37

Re: Michael van Gerwen in problemen?

Bericht door dartty »

Tja, we hoeven idd niet voor Michael in de bres te springen want als getrouwde man is dit niet goed te praten, we kunnen dit geval realistich beoordelen. Maar we hoeven hem ook niet aan de schandpaal te nagelen. Wie zonder zonde is, werpe de eerste steen.

Het is zeker bedrog en dom wat hij heeft gedaan. Zeker als je getrouwd bent en je bekend bent. Ook weet je dat de kans groot is dat het bekend zal worden. Zelf denk ik dat hij er met zijn volle verstand bij was. Als het niet aan het licht was gekomen, had hij het ook niet vrijwillig opgebiecht. Maar komt het doordat de roem hem naar het hoofd is gestegen? Had hij puur en gewoon zin in een avontuurtje (zonder dat hij thuis tekort komt)? Of is hij erin geluisd? Maar gelet op de berichten heeft hij achter die vrouw aan gezeten.

Zij heeft er iig goed gebruik en misbruik van gemaakt door eraan mee te doen, vervolgens naar de pers te stappen en geld aan haar verhaal te verdienen. Wellicht zag ze hier “een goede boterham in” en had ze haar plannetje al van tevoren bedacht nadat hij haar had benaderd. Als ze Michael helemaal niet wilde ontmoeten, was ze niet eens naar het hotel gegaan. Dat is al raar. Maar blijkbaar had ze een heel plan in elkaar gezet.

Ik lees en hoor her en der dat hij Jelle nu wel een hand mag geven. Waarom zou hij Jelle nu wel een hand moeten geven, als dat van Jelle zo gevoelig ligt? Zal juist heel raar overkomen als jij Jelle nu wel de hand zal schudden, omdat hij ook wat negatief in het nieuws is gekomen. Moet Michael nu zoiets hebben van "Oke, ik ben zelf niet beter dan jij Jelle dus ik geef je vanaf nu een hand". Onzin!! De kwestie van Jelle en Michael is appels met peren vergelijken.

En waarom zouden Nederlandse dartsites geen melding mogen maken van de statement van Michael? Als zijn huwelijk vermeld wordt of als hij een kind krijgt enz.., wordt dat niet als privé gezien. Maar als je dit meldt, dan ineens wel. Niet het verhaal van The Sun cq het verhaal van die vrouw is geplaatst, maar de verklaring van Michael. Niets mis mee. Als dartsite is het in feite goed als je de verklaring van Michael plaatst.

Ik hoop dat dit een incidentje is en dat het niet zo is dat hij niet vies is van bedrog. Hoop ook dat hij hieruit heeft geleerd en dat het goed komt met zijn huwelijk. Alhoewel het vertrouwen toch wel is geschaad. Nog geen jaar getrouwd en dan “een poging tot vreemdgaan”. Zelf had ik dit niet achter hem gezocht. Ik praat dit zeker niet goed en zal hem hierin niet verdedigen maar goed, hij is ook maar een mens van vlees en bloed. Veel mannen gaan in het geniep vreemd (hetzij met vrouwen, hetzij met mannen). Maar omdat van Michael aan het licht is gekomen en omdat hij bekend is, lijkt het ineens “vreemd” en wordt er zo’n ophef over gemaakt. Michael heeft vreemdgaan niet uitgevonden, veel mannen gaan vreemd. En vooral bij vele darters lijkt dit “vrij normaal”.

Michael en Daphne moeten hier samen uitkomen. Zoals Michael aangeeft kunnen we ons liever verder focussen op zijn prestaties aan de oche.
Lookout
Lid
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 15:19

Re: Michael van Gerwen in problemen?

Bericht door Lookout »

Ik kan me goed voorstellen dat Michael hard moet lachen als hij al die onzinnige posts leest van onze DutchTedHankey alias Onno Hoes.. :lol:
180's '16 79x
DutchTedHankey
Lid
BerichtenCOLON 384
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 13:43

Re: Michael van Gerwen in problemen?

Bericht door DutchTedHankey »

dartty schreefCOLON
Ik lees en hoor her en der dat hij Jelle nu wel een hand mag geven. Waarom zou hij Jelle nu wel een hand moeten geven, als dat van Jelle zo gevoelig ligt? Zal juist heel raar overkomen als jij Jelle nu wel de hand zal schudden, omdat hij ook wat negatief in het nieuws is gekomen. Moet Michael nu zoiets hebben van "Oke, ik ben zelf niet beter dan jij Jelle dus ik geef je vanaf nu een hand". Onzin!! De kwestie van Jelle en Michael is appels met peren vergelijken.
Situatie is inderdaad heel anders. Ik denk alleen dat mensen bedoelen dat als Daphne net zo vergevingsgezind is voor Michael als dat Michael dat voor Jelle is, dat het huwelijk er dan dus na één jaar op zit...

Ik ben overigens wel benieuwd wat types als Lookout, die vinden dat wij niet mogen oordelen op privé aangelegenheden, zouden doe als bijvoorbeel Marc Dutroux toevallig heel goed zou worden in darts. Moeten we dan ook allemaal voor hem gaan juichen als ie 180 gooit? Daar zou ik voor passen, maar Lookout niet dus? Of speelt het dan ineens wel mee dat ie in zijn privé niet zulke prettige dingen gedaan heeft.
Erelid van wijlen darts.nu :)
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Michael van Gerwen in problemen?

Bericht door Fred Raket »

Je kunt dit niet met de zaak Jelle vergelijken, ook niet met Eccles dus helemaal niet met de vergelijking die jij maakt DTH!
Frozzell
Lid
BerichtenCOLON 72
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 13:04

Re: Michael van Gerwen in problemen?

Bericht door Frozzell »

DutchTedHankey schreefCOLON
dartty schreefCOLON
Ik lees en hoor her en der dat hij Jelle nu wel een hand mag geven. Waarom zou hij Jelle nu wel een hand moeten geven, als dat van Jelle zo gevoelig ligt? Zal juist heel raar overkomen als jij Jelle nu wel de hand zal schudden, omdat hij ook wat negatief in het nieuws is gekomen. Moet Michael nu zoiets hebben van "Oke, ik ben zelf niet beter dan jij Jelle dus ik geef je vanaf nu een hand". Onzin!! De kwestie van Jelle en Michael is appels met peren vergelijken.
Situatie is inderdaad heel anders. Ik denk alleen dat mensen bedoelen dat als Daphne net zo vergevingsgezind is voor Michael als dat Michael dat voor Jelle is, dat het huwelijk er dan dus na één jaar op zit...

Ik ben overigens wel benieuwd wat types als Lookout, die vinden dat wij niet mogen oordelen op privé aangelegenheden, zouden doe als bijvoorbeel Marc Dutroux toevallig heel goed zou worden in darts. Moeten we dan ook allemaal voor hem gaan juichen als ie 180 gooit? Daar zou ik voor passen, maar Lookout niet dus? Of speelt het dan ineens wel mee dat ie in zijn privé niet zulke prettige dingen gedaan heeft.
Goeie genade....waar heb jij het over....pffffff.....
nig4nag
Lid
BerichtenCOLON 198
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 14:49

Re: Michael van Gerwen in problemen?

Bericht door nig4nag »

wanneer kan dit topic dicht .
het gaat nergs meer over
DutchTedHankey
Lid
BerichtenCOLON 384
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 13:43

Re: Michael van Gerwen in problemen?

Bericht door DutchTedHankey »

Je hoeft niet meteen zo opgewonden te doen alsof ik Michael vergelijk met Dutroux. Er zijn hier mensen die vinden dat privé niet mag meespelen bij de beooordeling van een topsporter. Ik probeer alleen maar te laten zien waarom ik het daar totaal niet mee eens ben.

Volgens mij was dat wel duidelijk toch of moet je hier alles toelichten. Beetje begrijpend lezen en nadenken voor je reageert kan geen kwaad.
Erelid van wijlen darts.nu :)
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Michael van Gerwen in problemen?

Bericht door Fred Raket »

DutchTedHankey schreefCOLONJe hoeft niet meteen zo opgewonden te doen alsof ik Michael vergelijk met Dutroux. Er zijn hier mensen die vinden dat privé niet mag meespelen bij de beooordeling van een topsporter. Ik probeer alleen maar te laten zien waarom ik het daar totaal niet mee eens ben.

Volgens mij was dat wel duidelijk toch of moet je hier alles toelichten. Beetje begrijpend lezen en nadenken voor je reageert kan geen kwaad.
Privé dingen die niet strafrechtelijk te vervolgen of gevolgen zijn/hebben......
eikie
Lid
BerichtenCOLON 490
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 22:05

Re: Michael van Gerwen in problemen?

Bericht door eikie »

Laten we gewoon bij de feiten blijven..

Stel dat het een opgezet spelletje was dan had Michael altijd een keuze toch?
Frozzell
Lid
BerichtenCOLON 72
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 13:04

Re: Michael van Gerwen in problemen?

Bericht door Frozzell »

DutchTedHankey schreefCOLONJe hoeft niet meteen zo opgewonden te doen alsof ik Michael vergelijk met Dutroux. Er zijn hier mensen die vinden dat privé niet mag meespelen bij de beooordeling van een topsporter. Ik probeer alleen maar te laten zien waarom ik het daar totaal niet mee eens ben.

Volgens mij was dat wel duidelijk toch of moet je hier alles toelichten. Beetje begrijpend lezen en nadenken voor je reageert kan geen kwaad.
Nadenken voordat je iets post kan ook best verstandig zijn.... en klaar
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Michael van Gerwen in problemen?

Bericht door cookie »

Het is heel simpel..
Ben je een slecht persoon en kan je darten? - doe je best ik ben je fan niet.
Ben je een goed persoon die niet kan darten - laten we bier drinken.
Ben je een goed persoon die goed kan darten? Waarschijnlijk ga ik je volgen.

Wij beslissen alleen of we fan zijn.. niet wie wel/niet mag darten.
En of een speler goed is? Ik kijk alleen naar zijn gem. en overwinningen..
Gebruikers-avatar
DirtySanchez
Lid
BerichtenCOLON 119
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 12:48

Re: Michael van Gerwen in problemen?

Bericht door DirtySanchez »

DutchTedHankey schreefCOLONJe hoeft niet meteen zo opgewonden te doen alsof ik Michael vergelijk met Dutroux. Er zijn hier mensen die vinden dat privé niet mag meespelen bij de beooordeling van een topsporter. Ik probeer alleen maar te laten zien waarom ik het daar totaal niet mee eens ben.

Volgens mij was dat wel duidelijk toch of moet je hier alles toelichten. Beetje begrijpend lezen en nadenken voor je reageert kan geen kwaad.
Dat er mensen zijn die zulke dingen niet boeit is begrijpelijk, mij kan het ook niks verotten wat een Michael of een Phil of een willem Alexander doet in zijn vrije tijd. types als Albert Verlinden vinden dat enkel belangrijk....

Verder waren hier geen mensen die vinden dat prive niet mee mag spelen bij de beoordeling van een topsporter, maar een paar mensen die dat gewoon niet boeit dat is ook een verschil.

Jij lijkt me zulk typ dat elke avond naar shownieuws en rtl late night kijkt :lol: Mensen lekker in hun waarde laten.
Vallen is geen afgaan, maar het weigeren op te staan wel.
Gebruikers-avatar
Tim
Lid
BerichtenCOLON 430
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 02:15

Re: Michael van Gerwen in problemen?

Bericht door Tim »

nig4nag schreefCOLONwanneer kan dit topic dicht .
het gaat nergs meer over
Ik ben het niet bepaald vaak met je eens, maar nu zeker wel. De vergelijkingen/voorbeelden die hier gemaakt zijn, gaan mij behoorlijk té ver. Gaat idd nergens meer over...! En zoals Fred ook zegt; het is onvergelijkbaar met de kwestie Klaassen, laat staan die van Eccles, om nog maar te zwijgen over die andere afgrijselijke naam... :x
Unicorn Barneveld W.C. Golden 23 gr. 8-)
(Op dit moment althans... :D )
DutchTedHankey
Lid
BerichtenCOLON 384
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 13:43

Re: Michael van Gerwen in problemen?

Bericht door DutchTedHankey »

DirtySanchez schreefCOLON
DutchTedHankey schreefCOLONJe hoeft niet meteen zo opgewonden te doen alsof ik Michael vergelijk met Dutroux. Er zijn hier mensen die vinden dat privé niet mag meespelen bij de beooordeling van een topsporter. Ik probeer alleen maar te laten zien waarom ik het daar totaal niet mee eens ben.

Volgens mij was dat wel duidelijk toch of moet je hier alles toelichten. Beetje begrijpend lezen en nadenken voor je reageert kan geen kwaad.
Dat er mensen zijn die zulke dingen niet boeit is begrijpelijk, mij kan het ook niks verotten wat een Michael of een Phil of een willem Alexander doet in zijn vrije tijd. types als Albert Verlinden vinden dat enkel belangrijk....

Verder waren hier geen mensen die vinden dat prive niet mee mag spelen bij de beoordeling van een topsporter, maar een paar mensen die dat gewoon niet boeit dat is ook een verschil.

Jij lijkt me zulk typ dat elke avond naar shownieuws en rtl late night kijkt :lol: Mensen lekker in hun waarde laten.
Dan is mensen inschatten niet je sterkste kant. Met mijn voorbeeld weten we nu iig dat voor sommigen de grens ligt bij veroordelingen, dat werd namelijk nergens gemeld bij reacties van anderen. Dat is een grens die ik logischer vind en totaal iets anders dan dat met name Lookout uitsprak. Daar was de vergelijking ook voor bedoeld. Je opmerking dat alleen types als Albert Verlinde dit soort dingen boeit slaat overigens kant noch wal. Ik vind het fijn om te weten voor wie ik juich. Ik kan me bijvoorbeeld nog herinneren hoe de Heineke Holland House begon te applaudiseren voor Poetin, maar als je een beetje verdiept in mensen dan had je dat dus niet gedaan. Toen de MH17 neergeschoten werd was Poetin ineens klootzak nummer 1. Dan ben ik toch blij dat ik de OS geboycot heb en niet net als de sporters heb staan knuffelen met die psychopaat omdat ze alleen kijken naar status en niet weten wat er achter die idioot schuilgaat. Dat heeft niets te maken met houden van Albert Verlinde-roddels.

Van mij mag het topic ook dicht hoor, aangezien de discussie al vrij lang gaat over iets anders dan Michael.
Erelid van wijlen darts.nu :)
Lookout
Lid
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 15:19

Re: Michael van Gerwen in problemen?

Bericht door Lookout »

Het gaat hier over chat berichten geen moord,verkrachting,ontvoering etc etc.
Snap je het dan echt niet?
180's '16 79x
BUTTON_TOPIC_LOCKED