Darts in overige media

Media artikelen over de dartsport
BUTTON_POST_REPLY
Henk
Lid
BerichtenCOLON 653
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:43

Darts in overige media

Bericht door Henk » 05 Jan 2016, 17:37

Vandaag in de Gelderlander. Een interview met Barry Hearn.

Afbeelding

Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1499
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Darts in overige media

Bericht door Dartsjournalist » 30 Jan 2016, 19:40

Ik weet eigenlijk niet goed of ik om dit clipje moet lachen of dat ik er boos om moet worden :P.

Twitter: @PVDarts180

Gebruikers-avatar
Tim
Lid
BerichtenCOLON 430
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 02:15

Bericht door Tim » 30 Jan 2016, 20:07

Ik vond hem wel lachen... :lol: :lol:
Unicorn Barneveld W.C. Golden 23 gr. 8-)
(Op dit moment althans... :D )

Gebruikers-avatar
Diesel
Lid
BerichtenCOLON 310
GeregistreerdCOLON 03 Jan 2016, 17:39

Bericht door Diesel » 31 Jan 2016, 14:35

Je moet het vooral niet serieus nemen, en er dus gewoon om lachen.
Target Adrian Lewis Gen.3 90% 23 gram
Target Dave 'Chizzy' Chisnall 90% 24 gram

Favoriete speler: Adrian Lewis

2016: 180 - 34x

Gebruikers-avatar
Arkasius
Lid
BerichtenCOLON 196
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 11:33

Bericht door Arkasius » 05 Feb 2016, 12:01

Dartsjournalist schreefCOLONIk weet eigenlijk niet goed of ik om dit clipje moet lachen of dat ik er boos om moet worden :P.

Wie neemt PowNed nou serieus.
Zelfs als ze een interview op het binnenhof doen met een minister komen ze over als een schoolkrantje wat door een stelletje idioten in elkaar wordt geflanst.
Winmau Danny Noppert 23 gram. Medium black nylon shafts. Zwart/wit Pentathlon flights standard.

2018: Aantal 180's: 7 | HF: 86

Gebruikers-avatar
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 1560
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Bericht door ratm » 05 Feb 2016, 12:54

Arkasius schreefCOLON
Dartsjournalist schreefCOLONIk weet eigenlijk niet goed of ik om dit clipje moet lachen of dat ik er boos om moet worden :P.

Wie neemt PowNed nou serieus.
Zelfs als ze een interview op het binnenhof doen met een minister komen ze over als een schoolkrantje wat door een stelletje idioten in elkaar wordt geflanst.
Helemaal mee eens

Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2326
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Bericht door Dartmat » 05 Feb 2016, 13:02

Hahaha die gek in het geel die op 15 seconden achter door het beeld loopt is mijn schoonbroer. Zal al wel wat opgehad hebben :mrgreen:

cookie
Lid
BerichtenCOLON 1907
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Bericht door cookie » 05 Feb 2016, 13:40

Het is lachen man..

Buiten de vraag of we Powned serieus moeten nemen.. De Dutch Open is nou niet de plek om de NOS heen te sturen.

1600 man is na de eerste ronde al aan de feesttent overgeleverd en bereid zich voor op het NK Kliko-duiken.

DanMan
Lid
BerichtenCOLON 552
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2015, 09:07

Bericht door DanMan » 04 Mrt 2016, 10:25

http://www.dartfreakz.nl/blog/columns/c ... e-prutser/

Leuke column op dartfreakz van Harm Mol over MVG's record.

Maar waar hij dartfreakz en de rtl7-commentatoren op hun plaats zet over de tweede leg, gaat hij later in de column zelf de fout in door te stellen, dat Michael in de zevende leg na 9 darts op 36 stond. Dat waren er twaalf :P

Groetjes van een mierenneuker :D

Nog een kleine toevoeging: Leuk ook, dat hij het over Michael SmiT heeft. Alsof hij een Nederlander is. Detail... :lol:

Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2326
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Bericht door Dartmat » 07 Aug 2018, 13:47

Nog meer mensen die het boek van Arjan van der Giessen gelezen hebben? Zo ja wat vonden jullie er van?
Ik vond het zelf nogal tegenvallen, met name het PDC gedeelte. Natuurlijk kan en mag hij niet alles vertellen, maar heel veel van wat er in het boek staat is gewoon algemeen bekend. Bij het BDO gedeelte kreeg ik meer de indruk dat hij alleen maar een beetje de filmpjes die hij samen met de spelers maakte wat uitgebreider vertelt.
Al met al weinig onthullends of spannends naar mijn mening. Leuk als tussendoortje, je hebt hem ook in een middagje uit.

DanMan
Lid
BerichtenCOLON 552
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2015, 09:07

Bericht door DanMan » 07 Aug 2018, 15:15

Dartmat schreefCOLON
07 Aug 2018, 13:47
Nog meer mensen die het boek van Arjan van der Giessen gelezen hebben? Zo ja wat vonden jullie er van?
Ik vond het zelf nogal tegenvallen, met name het PDC gedeelte. Natuurlijk kan en mag hij niet alles vertellen, maar heel veel van wat er in het boek staat is gewoon algemeen bekend. Bij het BDO gedeelte kreeg ik meer de indruk dat hij alleen maar een beetje de filmpjes die hij samen met de spelers maakte wat uitgebreider vertelt.
Al met al weinig onthullends of spannends naar mijn mening. Leuk als tussendoortje, je hebt hem ook in een middagje uit.
Of je wat te melden hebt of niet, een boek uitbrengen is "IN"... :lol:

Makkelijk geld verdienen...

Gebruikers-avatar
Dartfantje
Lid
BerichtenCOLON 735
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:39

Bericht door Dartfantje » 08 Aug 2018, 09:21

Dartmat schreefCOLON
07 Aug 2018, 13:47
Zoals al werd gezegd, wie brengt er tegenwoordig geen boek uit...

Maar heb het zelf niet gelezen en was ook niet van plan dit boek te gaan kopen. Heb hem een aantal jaren een paar keer gesproken en dan is het een prima kerel, maar zodra de camera aan gaat verandert hij in een interviewer die nog kritieklozer is dan Henry Schut. Ook dat gedoe op twitter van hem over zijn boek irriteert me.
Vindt zichzelf echt heel wat met z'n boek, zo erg dat hij zelfs bij de Euro Tour in Maastricht met een eigen standje mag gaan staan zodat ie handtekeningen kan uitdelen...

Weet trouwens niet hoe RTL in dit hele verhaal stond, maar ik vond het ook wel opvallend dat je als (volgens mij) freelancer je boek staat te promoten op de commerciële TV. Barney een boek (die er trouwens al eerder één kreeg buiten de tv-camera's om), MVG een boek. Ieder ander bedrijf o.i.d. wat een reclame wil hebben op TV betaalt hier dikke flappen voor, en hij krijgt er eigenlijk in theorie voor betaalt (en dan reken ik de verkoop-inkomsten niet mee)

GeenStijl heeft er trouwens ook al zijn mening over gegeven :lol:

BUTTON_POST_REPLY