Darts op RTL7

Media artikelen over de dartsport
BUTTON_POST_REPLY
Bram1900
Lid
BerichtenCOLON 221
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 10:26

Re: Darts op RTL7

Bericht door Bram1900 »

Erwin27 schreefCOLON
Bram1900 schreefCOLONHet leukste toernooi van het jaar!
Mwah. Ik vond het in Bolton altijd wel mooi om te zien. Dat je op de achtergrond de rest aan het darten zag. Dat was vorig jaar een stuk minder, en had je eigenlijk niet echt een UK Open gevoel meer..
Mwah vond het wel meevallen. Wat de UK Open voor mij leuk maakt zijn een aantal zaken:
- Iedereen kan iedereen loten
- Vooraf is niet bekend wie je in de volgende ronde treft
- Het brede deelnemersveld: op geen enkel tv toernooi zie je zoveel gezichten die je nergens anders ziet
- De verrassingen die qualifiers kunnen veroorzaken. County-spelers die normaliter niet deelnemen aan de tour.

Daarom vind ik dit prachtig!
Gebruikers-avatar
Titanium
Lid
BerichtenCOLON 60
GeregistreerdCOLON 01 Feb 2015, 04:32

Re: Darts op RTL7

Bericht door Titanium »

Een maatje van mij kwam met iets opvallends wat ik nog niet gehoord had mocht dit waar zijn:

Presentators van RTL7 hebben tijdens de wedstrijden van de UK Open iets gezegd over het dartbord en dat dit veranderd wordt.
De triple's zouden kleiner worden waardoor je dus meer zou moeten focussen op andere outs aangezien er tig outs zijn maar die worden nu niet gebruikt. Ik weet er niet precies het fijne van maar zoiets zou het moeten worden en opzich is dat niet heel verkeerd aangezien er meer variatie bij komt kijken. Net als formule 1 waar een kleine update ineens voor een grote verandering kan zorgen bij coureurs.
Vergeef me als ik ernaast zit.
I ain't afraid of life...Life is afraid of me!
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Darts op RTL7

Bericht door Rat »

Dat was onzin speculaas.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Darts op RTL7

Bericht door Fred Raket »

Morgen weer gewoon op TV
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2924
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Darts op RTL7

Bericht door ratm »

Fred Raket schreefCOLONMorgen weer gewoon op TV
Eindelijk gewoon darten kijke op tv!! Geen gedoe met streams die af en toe vast lopen, maar gewoon ontspannen kijken!!
Gebruikers-avatar
RonG
Lid
BerichtenCOLON 120
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:20

Re: Darts op RTL7

Bericht door RonG »

Grrr. Morgenavond competitie gooien. :shock:
Zal wel aan staan in de kroeg maar of we het helemaal kunnen volgen.?
Als we niet op donderdag spelen is er voetbal op RTL7 ,kunnen we weer naar stream kijken of mega laat een samenvatting..
Veel gemist van PL
Game on....
Target RVB95 25gr.
Target Daytona Fire DF-03 24gr
Reserve sets:
Target Phil Taylor Power 9FIVE GEN 3 24gr
Target Phil Taylor 8Zero Titanium Black 24gr
Unicorn Contender Black-Devon Petersen 22gram
Hi-Tec Winners, 22 gram
Gebruikers-avatar
Nadyse
Lid
BerichtenCOLON 276
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2015, 09:40

Re: Darts op RTL7

Bericht door Nadyse »

PL is één van de redenen dat wij alleen maar op vrijdag competitie kunnen ( willen ) gooien.
Hoppa
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Darts op RTL7

Bericht door Rat »

Moet je nou ineens in loggen op rtl om een gemist programma te kunnen bekijken?

WTF??? Wat een kutsite is dat geworden zeg. Doen er echt alles aan om het maar zo irritant mogelijk te krijgen daar.

Waarom moet ik inloggen als ik vi wil terug zien?

Rot op man!

Als je content wilt zien waar geen hol naar kijkt dan hoef je niet in te loggen. En dan registreren en dan tot het einde der tijden van die schijtmailtjes ontvangen met zogenaamde aanbiedingen waar je nooit om hebt gevraagd.

Heel internet is al lang afgestapt op deze aggressive p, irritante manier van informatie verkrijgen en je klanten uit zuigen.

Rtl niet... Die beginnen net... Wat een slapers daar zeg. Vind je het gek dat al die sites van hun verlies draaien als een stel debielen het steeds nog tergender maakt dan dat het al is.

Stelletje prutsers uit luxemburg die geen idee van de Nl markt hebben.
Laatst gewijzigd door 5 op Rat, in totaal 30 keer gewijzigd.
kosmetdesnor
Lid
BerichtenCOLON 136
GeregistreerdCOLON 21 Apr 2015, 13:56

Re: Darts op RTL7

Bericht door kosmetdesnor »

Lang leven interactie tv :D
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Darts op RTL7

Bericht door Rat »

Je moet eens naar http://www.rtl.nl" onclick="window.open(this.href);return false; gaan, en dan kijken wat je ziet.

Daar begint het eigenlijk met geld verdienen voor rtl. Dat is hun uithangsbord.

En het lijkt wel zo een ouderwetse .tk site, van een basisscholier. Dat ziet er toch niet uit? Waar is het gebruikersgemak? Hallo,!! Het is 2015!!!!!

En maar steeds huilen dat het geld kost. Ja, dat snap ik als je met dergelijke sites je geld moet verdienen.

Werkt ook nog eens voor geen meter. En hoe vaak is die site nu al veranderd? Elk jaar wel een of twee keer. Maar iets fatsoenlijks opzetten, helaas, dat kunnen ze niet.

Je hebt ook slechts enkele honderd duizenden voorbeelden van hoe het wel moet online natuurlijk. Moeilijk, moeilijk....
Calabrian
Lid
BerichtenCOLON 90
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 10:10

Re: Darts op RTL7

Bericht door Calabrian »

Het maakt mij geen bal uit hoe de website eruit ziet.
Of ik moet inloggen. Dat ik moet betalen zo nu en dan voor darts. Als ik het maar kan zien.

Voordat RTL7 het ging doen moesten we via allemaal omwegen en louche sites darts kijken. Gebrekkige streams en vaak helemaal niets. Nu hebben we meer dan ooit darts tot onze beschikking en vinden we nog redenen om te zeiken.

Ik zeg RTL7 bedankt. Dat jullie nog lang de rechten van het darts mogen kopen en ons verwennen met darts op tv.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Darts op RTL7

Bericht door Fred Raket »

Het maakt me niet uit hoe de site er uit ziet. Als je iets aanbiedt waar je voor moet betalen moet het ook werken! Niet alleen voor iemand met een pc of laptop op Windows met Internetexplorer en Silverlight.
Lookout
Lid
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 15:19

Re: Darts op RTL7

Bericht door Lookout »

Calabrian schreefCOLONHet maakt mij geen bal uit hoe de website eruit ziet.
Of ik moet inloggen. Dat ik moet betalen zo nu en dan voor darts. Als ik het maar kan zien.

Voordat RTL7 het ging doen moesten we via allemaal omwegen en louche sites darts kijken. Gebrekkige streams en vaak helemaal niets. Nu hebben we meer dan ooit darts tot onze beschikking en vinden we nog redenen om te zeiken.

Ik zeg RTL7 bedankt. Dat jullie nog lang de rechten van het darts mogen kopen en ons verwennen met darts op tv.
Niet iedereen heeft die luxe die jij hebt,voor sommige mensen levert dat geld namelijk 3 broden op..Er zijn ook zat mensen die in de bewindvoering lopen die dolgraag darts willen zien maar het niet kunnen betalen omdat de bewindvoering de baas is over jou geld.
180's '16 79x
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Darts op RTL7

Bericht door Rat »

Calabrian schreefCOLONHet maakt mij geen bal uit hoe de website eruit ziet.
Of ik moet inloggen. Dat ik moet betalen zo nu en dan voor darts. Als ik het maar kan zien.

Voordat RTL7 het ging doen moesten we via allemaal omwegen en louche sites darts kijken. Gebrekkige streams en vaak helemaal niets. Nu hebben we meer dan ooit darts tot onze beschikking en vinden we nog redenen om te zeiken.

Ik zeg RTL7 bedankt. Dat jullie nog lang de rechten van het darts mogen kopen en ons verwennen met darts op tv.
Onzin! Heb jarenlang zowat als enige gezegd dat ik niks had om te klagen.

Maar nu hebben ze gewoon hun eigen site verkloot. En ja, dan zeg ik er wat van. Zeker omdat jack steeds aan geeft dat het geld kost.

Het is ook nog eens betaalde content, dan mag je daar heus wat van zeggen. Want dan moet het gewoon goed werken. Je hoeft niet altijd een bruine arm te halen. Als het rot is dan is het rot.

Punt.

Ze hadden zo een goede darts site. Helemaal niks meer van over helaas.

En waarom ik dat zo erg vind?

Omdat als die stream en sites slecht lopen, de kans groter is dat rtl stopt met darts. Nou, met zo een site, gooi je je eigen ruiten in. Kansloos ben je dan.
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Darts op RTL7

Bericht door Dartsjournalist »

Leo Oldenburger vanaf heden freelancer. Zou dus werkzaam KUNNEN zijn voor RTL7, of RTL dat gaat doen is natuurlijk een andere vraag. Ik heb wel liever Leo als commentator dan Niels de Ruiter en uiteraard Ad van Gameren/Albert Mantingh.
Twitter: @PVDarts180
Tristan
Lid
BerichtenCOLON 122
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 20:48

Re: Darts op RTL7

Bericht door Tristan »

Dartsjournalist schreefCOLONLeo Oldenburger vanaf heden freelancer. Zou dus werkzaam KUNNEN zijn voor RTL7, of RTL dat gaat doen is natuurlijk een andere vraag. Ik heb wel liever Leo als commentator dan Niels de Ruiter en uiteraard Ad van Gameren/Albert Mantingh.
En ook liever dan Frank Visschraper.

Zo snel mogelijk Leo en Jacques terug!
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Darts op RTL7

Bericht door Dartsjournalist »

Slecht nieuws voor de kijkers van RTL7 darts...
Darts wijkt voor herhaling Tour du Jour

HILVERSUM -
RTL7 past vanaf zaterdag de programmering aan door de herhaling van Tour du Jour naar voren te halen. De herhaling van de talkshow Tour du Jour is voortaan al om 22.30 uur te zien.
Het programma Darts World Matchplay vanuit Blackpool in Engeland wordt voor de herhaling van de wielershow onderbroken, meldde de zender donderdag. „Gezien de goede resultaten van de Nederlanders en het mooie weer dat in aantocht is, willen we de Tour du Jour-fans, die wellicht langer op het terras zitten of de barbecue aanzetten, graag tegemoetkomen door het programma om 22.30 uur nogmaals uit te zenden”, zegt zenderdirecteur Marco Louwerens.
Donderdagavond keken 388.000 kijkers naar de reizende talkshow van Wilfred Genee. Volgens RTL scoorde het praatprogramma het hoogste marktaandeel (12,6 procent) tot nu toe in de doelgroep 20 tot 49 jaar. Een woordvoerster van RTL zegt dat de kijkcijfers van Tour du Jour rond hetzelfde niveau liggen als de afgelopen jaren.

Tekst: Telegraaf
Daarnaast ook opmerkelijk: De finale wordt niet uitgezonden op tv.
Twitter: @PVDarts180
Gebruikers-avatar
RonG
Lid
BerichtenCOLON 120
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:20

Re: Darts op RTL7

Bericht door RonG »

Net via contactformulier bij RTL mijn ongenoegen geuit.
Niet dat het wat helpt maar ik ben het kwijt.

Voorgesteld om de stream dan gratis te maken als alternatief.

Maar dat dit niet goed gaat vallen bij de trouwe darts kijkers is denk ik wel zeker. Mensen gaan nu alternatieven zoeken. En zie die maar eens terug te winnen.

Als je digitale tv hebt met internet aansluiting en je hebt een xbmc kastje dan zie je alles toch lekker live.

Alles wat ze afgelopen tijd aan credits opgebouwd hebben gooien ze nu ineens weg, de sukkels.
Game on....
Target RVB95 25gr.
Target Daytona Fire DF-03 24gr
Reserve sets:
Target Phil Taylor Power 9FIVE GEN 3 24gr
Target Phil Taylor 8Zero Titanium Black 24gr
Unicorn Contender Black-Devon Petersen 22gram
Hi-Tec Winners, 22 gram
Gebruikers-avatar
Vortex
Lid
BerichtenCOLON 279
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 19:52

Re: Darts op RTL7

Bericht door Vortex »

De finale niet uitzenden... dat heeft zelfs SBS nog nooit geflikt.
Wel de fluttoernooien in Japan etc. uitzenden maar dan is er EINDELIJK weer es een ECHT toernooi, waar het ergens om gaat.. en dan krijg je dit.

Stelletje zwakzinnigen daar bij rtl7
:arrow: The Greatest Right In The World Is The Right To Be Wrong
(TUFKAQ)
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Darts op RTL7

Bericht door Dartsjournalist »

Toch uitzending van finale. Ze hebben hem nu wel in de TV gids gezet. Waren ze waarschijnlijk vergeten erbij te zetten.
Twitter: @PVDarts180
molly
Lid
BerichtenCOLON 86
GeregistreerdCOLON 02 Dec 2014, 00:49

Re: Darts op RTL7

Bericht door molly »

Ik kan het ergens nog wel hebben dat de finale niet wordt uitgezonden. Maar voor een HERHALING van tour dus jour. Nee dat gaat er echt niet in. Schandalig. En dan ook nog die stream voor geld aanbieden. Ongehoord. Ik kijk wel op Sky.
molly
Lid
BerichtenCOLON 86
GeregistreerdCOLON 02 Dec 2014, 00:49

Re: Darts op RTL7

Bericht door molly »

O.
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Darts op RTL7

Bericht door The Runner »

molly schreefCOLONIk kan het ergens nog wel hebben dat de finale niet wordt uitgezonden. Maar voor een HERHALING van tour dus jour. Nee dat gaat er echt niet in. Schandalig. En dan ook nog die stream voor geld aanbieden. Ongehoord. Ik kijk wel op Sky.
Kijken op SKY? Rijdt de man in de gele trui niet toevallig voor SKY? :lol:

Maar inderdaad belachelijk dat het darts moet wijken voor een herhaling!
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Gebruikers-avatar
Vortex
Lid
BerichtenCOLON 279
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 19:52

Re: Darts op RTL7

Bericht door Vortex »

Dussss.. nog een paar jaar doormodderen op rtl7, ons ergeren aan de steeds later wordende uitzendingen, steeds korter ook (goh waar kennen we dat ook al weer van?) en dan maar hopen dat er ooit een 4e poging wordt gewaagd.. Ben benieuwd wie het aandurft na sbs/sport1/rtl.
:arrow: The Greatest Right In The World Is The Right To Be Wrong
(TUFKAQ)
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Darts op RTL7

Bericht door rproele »

Vanmiddag zijn er weer wedstrijden op het meest prestigieuze toernooi op het WK na.
Wat doen onze vrienden van Rtl7? ???
Die laten je 5,5u kijken naar een stel idioten met een hengel.
Is dit dus DE dartzender van Nederland????
BUTTON_POST_REPLY