Darts op RTL7

Media artikelen over de dartsport
BUTTON_POST_REPLY
Frozzell
Lid
BerichtenCOLON 72
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 13:04

Re: Darts op RTL7

Bericht door Frozzell »

Tristan schreefCOLON
Dartmat schreefCOLONBelachelijk. Er gaan echt bij lange na niet zo veel mensen naar rugby kijken als naar het dagen. Onbegrijpelijke keuze weer.
Als het weer zo goed uitpakt als de keuze voor TdJ dan pis ik in mijn broek van het lachen.
Weet iemand hoe lang rtl7 de rechten nog heeft?
Gebruikers-avatar
MasterCaller
Lid
BerichtenCOLON 15
GeregistreerdCOLON 02 Dec 2014, 20:49

Re: Darts op RTL7

Bericht door MasterCaller »

RTL heeft de rechten in ieder geval nog t/m het WK van 2017. De finale van de World Grand Prix wordt (zoals het er nu uitziet) overigens wel live uitgezonden. Alle uitzendtijden van o.a. de World Grand Prix worden aankomende week in de TV gids op de site geplaatst
Imagination is more important then knowledge
Erwin27
Lid
BerichtenCOLON 842
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 19:54

Re: Darts op RTL7

Bericht door Erwin27 »

Ik vrees dan ook wel voor het WK straks in december.
Als RTL rechten kan krijgen voor het WK frikandellen eten, dan zullen ze dat nog eerder gaan uitzenden dan het populaire darts. :?

Maar wat is dit? Past Darts niet meer bij RTL7? Moet er gewoon geld verdiend worden voor de stream? Waarom doet RTL opeens zo? Wat is het beleid hier achter? De kijkcijfers van darts zijn prima, en zullen hoger zijn dan als men rugby uit gaat zenden. Dus ja, waarom?
Calimero
Lid
BerichtenCOLON 126
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 14:01

Re: Darts op RTL7

Bericht door Calimero »

het belachelijkste is nog dat Voetbal inside (voor heen voetbal international) nu ineens WEL voor een andere sport kan wijken en om 19:00 kan beginnen!
Erwin27
Lid
BerichtenCOLON 842
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 19:54

Re: Darts op RTL7

Bericht door Erwin27 »

Ik neem toch aan dat RTL dan om 22.00 uur (tussen het Rugby door) de herhaling van Voetbal Inside doet voor de mensen die op vrijdag de vrijdagmiddagborrel hebben.
Gebruikers-avatar
Nadyse
Lid
BerichtenCOLON 276
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2015, 09:40

Re: Darts op RTL7

Bericht door Nadyse »

Zo'n moeimaker dat RTL7.
Zijn ze goed bezig met darten uitzenden en dat te promoten....gaan ze het weer schrappen.
Alsof Nederland ooit iets met rugby heeft gehad... ?
Vraag me af wie die keuze maakt bij de zender.
Maarja 1 pluspuntje, het ziet er naar uit dat dat rugby gaat floppen, dan komt er tenminste het WK rummikub live in 2016 op tv !
Wie wil dit nou missen ??? :lol:
Hoppa
Gebruikers-avatar
J_89
Lid
BerichtenCOLON 95
GeregistreerdCOLON 02 Dec 2014, 01:01

Re: Darts op RTL7

Bericht door J_89 »

Nadyse schreefCOLONZo'n moeimaker dat RTL7.
Zijn ze goed bezig met darten uitzenden en dat te promoten....gaan ze het weer schrappen.
Alsof Nederland ooit iets met rugby heeft gehad... ?
Vraag me af wie die keuze maakt bij de zender.
Maarja 1 pluspuntje, het ziet er naar uit dat dat rugby gaat floppen, dan komt er tenminste het WK rummikub live in 2016 op tv !
Wie wil dit nou missen ??? :lol:
Schijnt dat ze twijfelen tussen 't WK Rummikub en WK Spijkerpoepen
Laatst gewijzigd door 1 op J_89, in totaal 16 keer gewijzigd.
Liefhebber van darts, vooral wedstrijden kijken op tv
Gebruikers-avatar
Nadyse
Lid
BerichtenCOLON 276
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2015, 09:40

Re: Darts op RTL7

Bericht door Nadyse »

J_89 schreefCOLON
Nadyse schreefCOLONZo'n moeimaker dat RTL7.
Zijn ze goed bezig met darten uitzenden en dat te promoten....gaan ze het weer schrappen.
Alsof Nederland ooit iets met rugby heeft gehad... ?
Vraag me af wie die keuze maakt bij de zender.
Maarja 1 pluspuntje, het ziet er naar uit dat dat rugby gaat floppen, dan komt er tenminste het WK rummikub live in 2016 op tv !
Wie wil dit nou missen ??? :lol:
Schijnt dat ze twijfelen tussen 't WK Rummikub en WK Spijkerpoepen
Pffff ben blij dat ik die keuze's niet hoef te maken.
Moeilijk man.
Rummikub zijn wij als land al jaren heel sterk in, en spijkerpoepen is spektakel. Lastig.
Hoppa
Tristan
Lid
BerichtenCOLON 122
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 20:48

Re: Darts op RTL7

Bericht door Tristan »

Tristan schreefCOLON
Dartmat schreefCOLONBelachelijk. Er gaan echt bij lange na niet zo veel mensen naar rugby kijken als naar het dagen. Onbegrijpelijke keuze weer.
Als het weer zo goed uitpakt als de keuze voor TdJ dan pis ik in mijn broek van het lachen.
Mijn broek begint al aardig nat te worden :lol: :lol: :lol: :lol:
Frozzell
Lid
BerichtenCOLON 72
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 13:04

Re: Darts op RTL7

Bericht door Frozzell »

Calimero schreefCOLONhet belachelijkste is nog dat Voetbal inside (voor heen voetbal international) nu ineens WEL voor een andere sport kan wijken en om 19:00 kan beginnen!
Ik denk dat het RTL7 vooral gaat om het hele gebeuren er om heen, niet zo zeer om de sport zelf.
Bij darts hebben we Co aan tafel, en Roland....en laten we eerlijk zijn : dat is niet echt lachen gieren brullen.
Nu blijkt dat Rene v.d.Gijp geïnteresseerd is in Rugby en men denkt weer een hit in handen te hebben.
Ik zou zeggen : zet die v.d. Gijp en Derksen eens op het vliegtuig en laat ze een avondje live Premier League darts bijwonen. Misschien dat ze dan wel enthousiast worden voor het darten.
Zet ze dan aan tafel met Co en we hebben een kijkcijferkanon.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Darts op RTL7

Bericht door Dartmat »

Bah, bah, bah, zo'n groot en mooi toernooi en dan maar 3 avonden live te volgen. :x

http://www.dartfreakz.nl/blog/pdc2/uitz ... -7-stream/
Gebruikers-avatar
rubenbosman2
Lid
BerichtenCOLON 26
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 11:58

Re: Darts op RTL7

Bericht door rubenbosman2 »

inderdaad... das jammer... ik ben ook niet van plan om daar geld voor te gaan betalen, ik kijk het later wel op youtube terug... :oops:
Met vriendelijke groet,
Ruben
Erwin27
Lid
BerichtenCOLON 842
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 19:54

Re: Darts op RTL7

Bericht door Erwin27 »

Zijn altijd wel genoeg goede streams te vinden.
Van maandag en vrijdag begrijp ik het overigens wel ivm Voetbal Inside.
Gebruikers-avatar
Ranph
Lid
BerichtenCOLON 697
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:29

Re: Darts op RTL7

Bericht door Ranph »

Als je ziet dat het darten niet helemaal live te volgen op tv is, roept dat vraagtekens op. Al helemaal als je dit ziet.
https://rtl7updates.wordpress.com/kijkc ... ugby-2015/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
rubenbosman2
Lid
BerichtenCOLON 26
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 11:58

Re: Darts op RTL7

Bericht door rubenbosman2 »

"sarcasme modus aan"

Ja, dat kan de dartsport helemaal niet overtreffen....

"sarcasme modus uit" :?
Met vriendelijke groet,
Ruben
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Darts op RTL7

Bericht door Rat »

Tsja.... Tongo-Namibie......

Vind 50.000 kijkers nog veel. Denk dat je later in het toernooi wel meer kijkers krijgt. Hadden ze beter anders aan kunnen pakken. Een rubgy magazine, elke dag een half uurtje of zo, kort en krachtig, met de top potten live.

En volgens mij, weet niet zeker natuurlijk, zijn de rechten voor dit wk best prijzig. Kaartjes ook duurder dan het wk voetbal.

Maar wie weet kost het rtl niet zoveel ivm promotie van de sport of zo. Maar vrees als dit niet zo is, het een heel duur geintje aan het worden is.

Ik vind het geen slechte poging. Als het aan slaat heb je goud in je handen. Maar rugby blijkt toch niet te trekken buiten de hakka filmpjes van the all blacks.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Darts op RTL007

Bericht door Fred Raket »

Meer voor mannen
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Darts op RTL7

Bericht door ratm »

Ik vind rugby best oke maar veel wedstrijden in de poule fase stellen nog te weinig voor. Ze hadden het beter aan kunnen pakken zoals rat voorstelt denk ik. Dat een van de mooiste en grootste darts toernooien hiervoor moet wijken is erg jammer. En als je dan naar de kijkcijfers kijkt ook wel lachwekkend.
Gebruikers-avatar
Rayb
Lid
BerichtenCOLON 116
GeregistreerdCOLON 03 Dec 2014, 23:59

Re: Darts op RTL7

Bericht door Rayb »

Dit is echt een van het meest waardeloze uitzendschema in jaren voor RTL op tv.

Ik denk dat ik de gok ga wagen en volgende week een abonnementje afsluit voor een maand.
Ben een weekje vrij dus dan hoop ik de hele week lekker darts te kunnen kijken.

Hoop wel dat de stream zonder haperingen werkt anders vraag ik mn geld terug.

Oh trouwens, je kunt RTLXL premium voor 1 dag gratis proberen zag ik net dus dan kun je meteen zien of het goed werkt of niet.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Darts op RTL7

Bericht door Fred Raket »

Iemand nog het WK Rugby gezien..
Gebruikers-avatar
Rayb
Lid
BerichtenCOLON 116
GeregistreerdCOLON 03 Dec 2014, 23:59

Re: Darts op RTL7

Bericht door Rayb »

De Dartszender van Nederland..
DanMan
Lid
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2015, 09:07

Re: Darts op RTL7

Bericht door DanMan »

Fred Raket schreefCOLONIemand nog het WK Rugby gezien..
Waar was dat op? :D
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Darts op RTL7

Bericht door Fred Raket »

De stream valt nu onder RTL Premium ? Ik wou wat terugkijken wat daar onder valt en zie dat je 1 dag gratis gebruik kan maken van RTL Premium.

Jammer dat je nu weer €4,- moet betalen voor 30 dagen RTL Premium toegang. We betalen al zoveel voor TV en Internet. zonder extra pakket betaald men toch gouw €45,- dat is 100 gulden en dan komt er je mobiele abonnement nog bij en evt. extra pakketten. en als je dan ziet wat je voorgeschoteld krijgt.....

Het wordt ons allemaal door de strot gedrukt. zgn sneller internet etc, dan heeft men nodig om HD en UHD beelden door te geven. vraagt de consument daar om ? de huidige mobiele telefoons zijn al sneller als menig PC of Laptop
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Darts op RTL7

Bericht door Dartsjournalist »

Fred Raket schreefCOLONDe stream valt nu onder RTL Premium ? Ik wou wat terugkijken wat daar onder valt en zie dat je 1 dag gratis gebruik kan maken van RTL Premium.

Jammer dat je nu weer €4,- moet betalen voor 30 dagen RTL Premium toegang. We betalen al zoveel voor TV en Internet. zonder extra pakket betaald men toch gouw €45,- dat is 100 gulden en dan komt er je mobiele abonnement nog bij en evt. extra pakketten. en als je dan ziet wat je voorgeschoteld krijgt.....

Het wordt ons allemaal door de strot gedrukt. zgn sneller internet etc, dan heeft men nodig om HD en UHD beelden door te geven. vraagt de consument daar om ? de huidige mobiele telefoons zijn al sneller als menig PC of Laptop
Dat is al een paar maanden zo. Ik vind dit wel beter, eerlijk gezegd. Eerst was het twee euro per avond, nu vier euro voor één maand. Daarnaast betaal je nu niet alleen voor het kijken van darten, ook kan je nu vooruitkijken (geen dartprogramma's uiteraard :P) en verder programma's terugkijken.
Twitter: @PVDarts180
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Darts op RTL7

Bericht door Fred Raket »

Vanavond om 20u gewoon op TV trouwens
BUTTON_POST_REPLY