Darts op RTL7

Media artikelen over de dartsport
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Darts op RTL7

Bericht door Dartmat »

Yes Jantje Dekker weer in de studio! :roll:
Tristan
Lid
BerichtenCOLON 122
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 20:48

Re: Darts op RTL7

Bericht door Tristan »

Ik vind Koert Westerman trouwens echt de beste dartspresentator. Straalt het hele dartssfeertje heel erg goed uit.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Darts op RTL7

Bericht door Dartmat »

Eerlijk is eerlijk, Dekker doet het nu echt een stuk beter dan de vorige keer. Een stuk meer ontspannen en naturel, goed te pruimen zo! Zal wel wat feedback hebben gehad, prima dat hij het zo oppakt.
Gebruikers-avatar
Vortex
Lid
BerichtenCOLON 279
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 19:52

Re: Darts op RTL7

Bericht door Vortex »

+1 Tristan
+1 Dartmat

8-)
:arrow: The Greatest Right In The World Is The Right To Be Wrong
(TUFKAQ)
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Darts op RTL7

Bericht door Dartmat »

Tristan schreefCOLONIk vind Koert Westerman trouwens echt de beste dartspresentator. Straalt het hele dartssfeertje heel erg goed uit.
Heeft ook veel minder standaardvragen en riedeltjes dan Marcel 'spraakgebrek' Maijer. Gaat meer op het gevoel van de spelers en de eigen ervaringen van de analytici in de studio in. Moet alleen die debiele woordgrapjes achterwege laten.
Gebruikers-avatar
Ranph
Lid
BerichtenCOLON 697
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:29

Re: Darts op RTL7

Bericht door Ranph »

Iemand een idee wie er morgen in de studio zitten.

Kist? :)
Gebruikers-avatar
cancellara27
Lid
BerichtenCOLON 512
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:01

Re: Darts op RTL7

Bericht door cancellara27 »

Ranph schreefCOLONIemand een idee wie er morgen in de studio zitten.

Kist? :)
Kist is volgens mij niet zo'n prater... weet dus ook niet of het een goeie match zal zijn
Unicorn Terry Jenkins 21g met deflecta nylon short shafts en poly standard flights
180'ers in 2015: 11
Gebruikers-avatar
cancellara27
Lid
BerichtenCOLON 512
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:01

Re: Darts op RTL7

Bericht door cancellara27 »

vond het een heerlijke uitzending vandaag. Niet zo serieus, een beetje café niveau. Ik heb daar absoluut geen problemen mee, het is nog niet amateuristisch te noemen wat mij betreft. meerdere keren dubbel gelegen door de mannen
Unicorn Terry Jenkins 21g met deflecta nylon short shafts en poly standard flights
180'ers in 2015: 11
Bolle
Lid
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 22 Dec 2014, 16:15

Re: Darts op RTL7

Bericht door Bolle »

Hoewel Koert, beter dan Marcel best te doen zijn vind ik het veel te amateuristisch overkomen. De presentator met te weinig kennis van zaken vraagt aan de gasten hoe het nu eigenlijk zit. Daar zit dan vooral Roland die maar al te (iets te) graag het woord neemt en mij iets teveel commentaar geeft op zijn collega's terwijl hij zelf met alle respect voor zijn historie ook niet al te veel meer presteert. Zet een presentator neer met kennis van zaken die het programma draagt met gasten die wat toe te voegen hebben. Naast darters ook andere sport mensen die een andere kijk op darts geven. Zoals Tjerk Bogtstra vorige week.
Gebruikers-avatar
Ranph
Lid
BerichtenCOLON 697
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:29

Re: Darts op RTL7

Bericht door Ranph »

Zzullen we dan Wilfred Genee maar neerzetten bij Rtl 7 darts. Johan Derksen als analist ;)
Gebruikers-avatar
Ranph
Lid
BerichtenCOLON 697
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:29

Re: Darts op RTL7

Bericht door Ranph »

Robin van Galen is trouwens te gast in de studio.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Darts op RTL7

Bericht door Fred Raket »

Bolle schreefCOLONHoewel Koert, beter dan Marcel best te doen zijn vind ik het veel te amateuristisch overkomen. De presentator met te weinig kennis van zaken vraagt aan de gasten hoe het nu eigenlijk zit. Daar zit dan vooral Roland die maar al te (iets te) graag het woord neemt en mij iets teveel commentaar geeft op zijn collega's terwijl hij zelf met alle respect voor zijn historie ook niet al te veel meer presteert. Zet een presentator neer met kennis van zaken die het programma draagt met gasten die wat toe te voegen hebben. Naast darters ook andere sport mensen die een andere kijk op darts geven. Zoals Tjerk Bogtstra vorige week.
Wij delen ongeveer dezelfde mening ! Maar dat heb ik met alles bij Koert, net een blijhoofd die commentaar mag geven. Bij vechtsport ook vraagt alles aan co-commentator; Ja toch...Ja ik weet het niet...

Zie het liefst Vincent aan tafel en iemand zoals Tjerk Bogstra ja. Maar zie Vincent liever op het podium.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Darts op RTL7

Bericht door Fred Raket »

Ranph schreefCOLONRobin van Galen is trouwens te gast in de studio.
Als waterpolo coach ook wel leuk denk ik.
Frozzell
Lid
BerichtenCOLON 72
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 13:04

Re: Darts op RTL7

Bericht door Frozzell »

Bolle schreefCOLONHoewel Koert, beter dan Marcel best te doen zijn vind ik het veel te amateuristisch overkomen. De presentator met te weinig kennis van zaken vraagt aan de gasten hoe het nu eigenlijk zit. Daar zit dan vooral Roland die maar al te (iets te) graag het woord neemt en mij iets teveel commentaar geeft op zijn collega's terwijl hij zelf met alle respect voor zijn historie ook niet al te veel meer presteert. Zet een presentator neer met kennis van zaken die het programma draagt met gasten die wat toe te voegen hebben. Naast darters ook andere sport mensen die een andere kijk op darts geven. Zoals Tjerk Bogtstra vorige week.
Ik vind Koert het echt wel leuk doen.Hij heeft,net zoals Marcel, wel wat weinig kennis van het darts.Ik denk dat Niels dat baantje ook wel goed zou kunnen invullen.
afca
Lid
BerichtenCOLON 33
GeregistreerdCOLON 28 Dec 2014, 12:03

Re: Darts op RTL7

Bericht door afca »

Ik vind dat rtl het allemaal wel leuk op lost. Als je ziet wat nos sport er voor een zooitje van maakt, dan mag je als dart supp bij rtl niet klagen.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Darts op RTL7

Bericht door Fred Raket »

afca schreefCOLONIk vind dat rtl het allemaal wel leuk op lost. Als je ziet wat nos sport er voor een zooitje van maakt, dan mag je als dart supp bij rtl niet klagen.
Eigenlijk mogen we niet klagen nee. RTL heeft hun eigen presentatoren en daar moeten we het mee doen.
Analiticus
Lid
BerichtenCOLON 54
GeregistreerdCOLON 27 Dec 2014, 15:48

Re: Darts op RTL7

Bericht door Analiticus »

Robin van Galen is wel een goede spreker, komt altijd goed uit zijn woorden en heeft magische dingen gedaan met het Nederlands waterpoloteam.
DutchTedHankey
Lid
BerichtenCOLON 384
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 13:43

Re: Darts op RTL7

Bericht door DutchTedHankey »

Prima analist!
Erelid van wijlen darts.nu :)
Tristan
Lid
BerichtenCOLON 122
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 20:48

Re: Darts op RTL7

Bericht door Tristan »

Die Sibon voegt echt niets toe, wie heeft hem gescout?
Analiticus
Lid
BerichtenCOLON 54
GeregistreerdCOLON 27 Dec 2014, 15:48

Re: Darts op RTL7

Bericht door Analiticus »

Tristan schreefCOLONDie Sibon voegt echt niets toe, wie heeft hem gescout?
Hij moet er misschien nog wat in komen, laten we hem een kans geven. Als hij na Taylor-Webster nog steeds zo passief aan tafel zit geef ik je gelijk.
Gebruikers-avatar
cancellara27
Lid
BerichtenCOLON 512
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:01

Re: Darts op RTL7

Bericht door cancellara27 »

die extra analisten zijn wel leuk maar ik vind Co-Roland toch wel een gouden duo. Niet altijd inhoudelijk en objectief maar wel met humor en het voegt zeker wel iets toe.
Unicorn Terry Jenkins 21g met deflecta nylon short shafts en poly standard flights
180'ers in 2015: 11
Gebruikers-avatar
bullieboy
Lid
BerichtenCOLON 978
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:37

Re: Darts op RTL7

Bericht door bullieboy »

Ow ow ow zend RTL7 morgen de middagpartijen uit, moet ik werken
Daar baal ik best van zeg, mis ik me daar toch een paar partijen.
Let's Play Darts!
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Darts op RTL7

Bericht door Fred Raket »

bullieboy schreefCOLONOw ow ow zend RTL7 morgen de middagpartijen uit, moet ik werken
Daar baal ik best van zeg, mis ik me daar toch een paar partijen.
Koert schrijft wel een briefje dat je Darteritus hebt :lol:
Gebruikers-avatar
bullieboy
Lid
BerichtenCOLON 978
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:37

Re: Darts op RTL7

Bericht door bullieboy »

Fred Raket schreefCOLON
bullieboy schreefCOLONOw ow ow zend RTL7 morgen de middagpartijen uit, moet ik werken
Daar baal ik best van zeg, mis ik me daar toch een paar partijen.
Koert schrijft wel een briefje dat je Darteritus hebt :lol:
Whoehahaha :lol:
Let's Play Darts!
Analiticus
Lid
BerichtenCOLON 54
GeregistreerdCOLON 27 Dec 2014, 15:48

Re: Darts op RTL7

Bericht door Analiticus »

Mag ik de conclusie trekken dat Gerald Sibon een aardige gozer is, maar niet geschikt is voor het werk van analist bij dartwedstrijden?
BUTTON_POST_REPLY