Darts op RTL7

Media artikelen over de dartsport
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Darts op RTL7

Bericht door Dartmat »

Marcel Maijer, irritant arrogant: over de toernooien tot het WK: "die gaat hij toch wel winnen"

Ik ben best chauvinistisch maar dit slaat echt nergens op. Het lijkt vanzelfsprekend te gaan, maar dat is het absoluut niet. Triest om dat zo weer te suggereren.
Erwin27
Lid
BerichtenCOLON 842
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 19:54

Re: Darts op RTL7

Bericht door Erwin27 »

Geen Tour du Jour dit jaar, dus elke avond gewoon de World Matchplay live op RTL 7?
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Darts op RTL7

Bericht door Dartmat »

Oneindig veel pluspunten voor rtldarts radio. Ideaal om de wedstrijden te kunnen volgen tijdens het werk. Mogen ze van mij bij alle toernooien erin houden.
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Darts op RTL7

Bericht door Rat »

Zo een opmerking als van dartmat over Marcel M zou mijns inziens best weg gehaald mogen worden. Je kan het ook feestelijker zeggen. Vind het ook niet bij jouw stijl passen.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Darts op RTL7

Bericht door Dartmat »

Rat schreefCOLONZo een opmerking als van dartmat over Marcel M zou mijns inziens best weg gehaald mogen worden. Je kan het ook feestelijker zeggen. Vind het ook niet bij jouw stijl passen.
Is pas ruim een half jaar oud. Dan was het wel weggehaald als het echt te erg was. Ik kan het me niet meer herinneren, maar dat zal vast in de emotie van het moment zijn geweest. Keer op keer dezelfde irritaties bij die man. Dat is iig niet minder geworden. Al zal ik proberen me iets genuanceerder uit te drukken.
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Darts op RTL7

Bericht door Rat »

Haha, ik ben zelf ook nie zonne vlotte , :lol: .
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Darts op RTL7

Bericht door Rat »

Zag het het interview met Toon Greebe op de site. Best aardig, en mooi om te horen dat die het weer gaat proberen.
DutchTedHankey
Lid
BerichtenCOLON 384
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 13:43

Re: Darts op RTL7

Bericht door DutchTedHankey »

Inhoudelijk blijft de opmerking van Marcel wel te kloppen :roll:
Erelid van wijlen darts.nu :)
Gebruikers-avatar
De Beste
Lid
BerichtenCOLON 466
GeregistreerdCOLON 03 Jul 2016, 12:44

Re: Darts op RTL7

Bericht door De Beste »

Toon Greebe kwam me nogal over als een simpele ziel eerlijk gezegd.
ybabl
Lid
BerichtenCOLON 599
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 15:10

Re: Darts op RTL7

Bericht door ybabl »

De Beste schreefCOLONToon Greebe kwam me nogal over als een simpele ziel eerlijk gezegd.
*Edit.
Laatst gewijzigd door 1 op ybabl, in totaal 27 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Darts op RTL7

Bericht door Fred Raket »

Laten we het hier hebben over de uitzendingen van RTL7 en over de verzorging daarvan.
NIET over een persoon die een handicap, Mentaal iets of wat dan ook zou hebben !


Het zegt mij meer iets over degene die het hier post
ybabl
Lid
BerichtenCOLON 599
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 15:10

Re: Darts op RTL7

Bericht door ybabl »

Gevoelig onderwerp blijkbaar. Bedoelde het helemaal niet vervelend ofzo, zoals ik al aangaf. Maar goed, heb het even verwijderd om niet op iemands tenen te gaan staan.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Darts op RTL7

Bericht door Fred Raket »

Wie zit er nu bij Jacques ?
Wat een gezwets man
jackpot
Lid
BerichtenCOLON 461
GeregistreerdCOLON 06 Feb 2016, 23:40

Re: Darts op RTL7

Bericht door jackpot »

Ik wordt echt moe van dat commentaar elke keer zo overdreven bij die nederlands die gooit gooien.
Hoogste finish 2017 : 164
mijn pijlen waar ik op dit moment mee gooi : unicorn Jenkins 21 gram.
Shafts : unicorn gripper 2 medium white.
Flights : the bull Jenkins .
180 2016 : 20
180 2017 : 11
Love the darts.
Gebruikers-avatar
De Beste
Lid
BerichtenCOLON 466
GeregistreerdCOLON 03 Jul 2016, 12:44

Re: Darts op RTL7

Bericht door De Beste »

Zet het geluid gewoon uit. Doe ik soms ook. Ik kijk om te kijken, niet om te horen wat er gebeurt, dat zie ik zelf ook.
Swedish Chef
Lid
BerichtenCOLON 528
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 17:23

Re: Darts op RTL7

Bericht door Swedish Chef »

Wie is doe commentator die zo idioot als Kermit praat?
I'm no longer a slave to fear, I am a child of God
Erwin27
Lid
BerichtenCOLON 842
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 19:54

Re: Darts op RTL7

Bericht door Erwin27 »

Mooiste was nog dat Chisnall op 90 stond ofzo en even moest nadenken wat ie ging gooien, en die commentator zei dat Chisnall nu onder druk begon te twijfelen ofzo. Terwijl Klaasen in die leg nog op 300 stond. :D

Ik heb het al eerder gezegd. Die man zegt in al zijn enthousiasme zoveel raars, waarbij het irritant is dat hij ons steeds dingen probeert te vertellen over hoe spelers zich voelen wat gewoon niet klopt.

Zet gewoon de Top2000 erop als muziek als je darts kijkt. :)
Laatst gewijzigd door 1 op Erwin27, in totaal 29 keer gewijzigd.
DutchTedHankey
Lid
BerichtenCOLON 384
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 13:43

Re: Darts op RTL7

Bericht door DutchTedHankey »

Deze analist voegt echt geen drol toe
Erelid van wijlen darts.nu :)
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Darts op RTL7

Bericht door Fred Raket »

DutchTedHankey schreefCOLONDeze analist voegt echt geen drol toe
Het is ook een studio gast, Wielrenner Lars Boom.
Erwin27
Lid
BerichtenCOLON 842
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 19:54

Re: Darts op RTL7

Bericht door Erwin27 »

Komt ook de vragen die hij van Marcel krijgt. Daar kun je soms ook weinig mee.

Verder wel tevreden hoor met RTL :) ik vind Jacques en Frank altijd wel heel prettig. En natuurlijk goed dat ze alles uitzenden. :) top!
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Darts op RTL7

Bericht door Fred Raket »

Erwin27 schreefCOLONKomt ook de vragen die hij van Marcel krijgt. Daar kun je soms ook weinig mee.

Verder wel tevreden hoor met RTL :) ik vind Jacques en Frank altijd wel heel prettig. En natuurlijk goed dat ze alles uitzenden. :) top!
Commentaar geven is het niet, een saai WK als je hun alleen zou horen. Een wedstrijd spannend laten klinken kunnen ze niet.
Telkens praten over statistieken, ook uit het verleden :(
Maar zo heeft iedereen zijn wensen, mijn oma zou blij zijn als hun het Bridgetoernooi op radio zouden voorzien van commentaar
Joeri_W
Lid
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 22 Dec 2016, 17:05

Re: Darts op RTL7

Bericht door Joeri_W »

Heb zelf niet zo veel problemen met Jacques, die andere gozer daarintegen....
Gebruikers-avatar
Vortex
Lid
BerichtenCOLON 279
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 19:52

Re: Darts op RTL7

Bericht door Vortex »

Bristow zei het eens treffend: Een goede commentator weet zelfs een saaie/slechte pot er nog meer dan redelijk uit te laten zien. Dat iedereen dat niet kan dat snap ik nog wel. Waar onze commentatoren meester in zijn (en één van de punten waar ik me aan kan ergeren) is wedstrijden doodpraten als er es eentje 2 breaks achter loopt. (in een leg format)

Verder vind ik Jacques gewoon echt goed (op de wedstrijden doodpraten na dan) en z'n sidekicks voegen niets toe.. eerder andersom.
Maar luister toch liever naar John Part op sky :mrgreen:
:arrow: The Greatest Right In The World Is The Right To Be Wrong
(TUFKAQ)
Schiavoni
Lid
BerichtenCOLON 655
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 14:29

Re: Darts op RTL7

Bericht door Schiavoni »

Vortex schreefCOLONBristow zei het eens treffend: Een goede commentator weet zelfs een saaie/slechte pot er nog meer dan redelijk uit te laten zien. Dat iedereen dat niet kan dat snap ik nog wel. Waar onze commentatoren meester in zijn (en één van de punten waar ik me aan kan ergeren) is wedstrijden doodpraten als er es eentje 2 breaks achter loopt. (in een leg format)

Verder vind ik Jacques gewoon echt goed (op de wedstrijden doodpraten na dan) en z'n sidekicks voegen niets toe.. eerder andersom.
Maar luister toch liever naar John Part op sky :mrgreen:
Ben het ermee eens. Vind Jacques ook erg goed. Vind het soms ook vervelend dat zijn sidekicks van die rare vragen stellen of dat ze dingen roepen, alsof niemand het nog weet. Daarnaast valt me ook op dat de commentators teveel met randzaken bezig zijn, in plaats van met de wedstrijd. Dan staat een speler op een mooie finish, gooit hij 1 of 2 triples en moet hij bijvoorbeeld nog Tops, maar dan zijn ze nog steeds over onnozele dingen aan het praten. Als ik dit dan vergelijk met Sky, waar ze constant bezig zijn met de wedstrijd en er niet steeds doorheen praten, vindt ik dat nog wel verbeterpunten voor RTL. Verder is het prettig dat Jacques met statistieken komt en ook de statistieken van de wedstrijd goed bijhoudt.

Over de RTL-studio kan ik kort zijn: voegt werkelijk waar bijna niks toe. Enkel de interviews vind ik een aanvulling. De standaard teksten die voorbij komen, zoals: "Als Huybrechts zijn eigen spel gooit, dan kan hij het Taylor heel lastig maken. Als Taylor gewoon goed gooit, dan verwacht ik een overwinning voor Taylor." Dat kan ik ook nog wel bedenken. Het lijkt in de studio meer op een herhaling van de statistieken, dan dat er echt over de wedstrijd wordt gepraat. Ook mag Marcel Maier zijn Michael-van Gerwen-pet wel eens afdoen, als van Gerwen de enige is die meedoet.
Moet ook zeggen dat het een leuk idee is om kijkersvragen direct aan de spelers te vragen, maar dan pikken ze er vragen uit die al heel vaak behandeld zijn. "Hoe komt Lewis aan zijn bijnaam?" Nou, dat wordt zowat iedere wedstrijd dat Lewis speelt, uitgelegd. Ze mogen wel eens wat vragen behandelen, die niet vaak of nog nooit voorbij gekomen zijn. Dat maakt het interessant. Al die lijstjes hoeft ook niet. Een beetje dartvolger weet wel de prestaties van de topspelers. Kom eens met leuke statistieken, zoals de vooruitgang van een speler. Toon bijvoorbeeld een gemiddelde van dit jaar en van vorig jaar en verbind hier een conclusie aan, dat maakt de uitzending weer veelzijdiger. Als ze dan een keer met iets anders komen, zoals de pijlen van Anderson die zogenaamd nieuw zijn, dan moet het niet onjuist zijn. Kortom: betere research.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Darts op RTL7

Bericht door Fred Raket »

Nu vanmiddag is het commentaar al beter
BUTTON_POST_REPLY