Darts op RTL7

Media artikelen over de dartsport
BUTTON_POST_REPLY
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Darts op RTL7

Bericht door cookie »

Het commentaar op RTL7 is dit jaar echt bedroevend. Die mannen zijn zo gewend aan een goed niveau, dat ze goede beurten of belangrijke pijlen niet meer eruit weten te pikken.

De energie en enthousiasme van mooi darten is echt ver te zoeken. Het wordt tijd dat die gasten wat concurrentie krijgen, waardoor ze zichzelf moeten blijven ontwikkelen. De klad zit er gigantisch in.

Zelf kijk ik dagelijks via de streams van SKY, ook al is het live op tv. Daar worden toch andere details benoemd omdat er altijd een pro dartspeler bij zit die dingen herkent wat de commentatoren van RTL7 niet benoemen (en ook niet zien).

Uiteindelijk kijken we toch darten om de spanning en emotie boven te laten komen. Niet alleen met mooie feiten, maar ook met mooie emotie en energie. Onze commentatoren laten iets te weinig respect zien voor die belangrijke mooie finishes en 180's.
Swedish Chef
Lid
BerichtenCOLON 528
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 17:23

Re: Darts op RTL7

Bericht door Swedish Chef »

Wie zit er nu naast Jacques?
I'm no longer a slave to fear, I am a child of God
Gebruikers-avatar
Ranph
Lid
BerichtenCOLON 697
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:29

Re: Darts op RTL7

Bericht door Ranph »

Swedish Chef schreefCOLONWie zit er nu naast Jacques?
Frank Verhoeven dacht ik.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Darts op RTL7

Bericht door Fred Raket »

Swedish Chef schreefCOLONWie zit er nu naast Jacques?
In elk geval beter als Vischschraper ;)

Nu com van Sky en beeld op TV :lol:
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Darts op RTL7

Bericht door Fred Raket »

Jr zit op de laptop nu

Hoe saai kun je een wedstrijd verslaan zeg, ongelofelijk.
Dit is The Clash of the Titans man !
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Darts op RTL7

Bericht door Dartsjournalist »

Koert is een held

Koert is een held

:lol: :lol: :lol:
Twitter: @PVDarts180
DutchTedHankey
Lid
BerichtenCOLON 384
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 13:43

Re: Darts op RTL7

Bericht door DutchTedHankey »

Contract 3 jaar verlengd :D
Erelid van wijlen darts.nu :)
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Darts op RTL7

Bericht door Dartsjournalist »

Hartstikke mooi. Ben benieuwd of andere zenders nog mee geboden hebben.
Twitter: @PVDarts180
DutchTedHankey
Lid
BerichtenCOLON 384
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 13:43

Re: Darts op RTL7

Bericht door DutchTedHankey »

Met alle respect hoor en misschien dat dit bij darts hoort, maar... Een interviewer die mee gaat huilen met een speler. Vast prachtige tv, maar kan het journalistiek slechter? Een kritisch interview (bijvoorbeeld over hoe kinderlijk het is om Jelle nooit een hand te geven) hoeven we nooit meer te verwachten. De subjectiviteit kan ook doorslaan.

Heel apart, maar misschien ligt dat aan mij.
Erelid van wijlen darts.nu :)
Gebruikers-avatar
De Beste
Lid
BerichtenCOLON 466
GeregistreerdCOLON 03 Jul 2016, 12:44

Re: Darts op RTL7

Bericht door De Beste »

Ach joh.....
Gebruikers-avatar
Dartfantje
Lid
BerichtenCOLON 815
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:39

Re: Darts op RTL7

Bericht door Dartfantje »

DutchTedHankey schreefCOLONMet alle respect hoor en misschien dat dit bij darts hoort, maar... Een interviewer die mee gaat huilen met een speler. Vast prachtige tv, maar kan het journalistiek slechter? Een kritisch interview (bijvoorbeeld over hoe kinderlijk het is om Jelle nooit een hand te geven) hoeven we nooit meer te verwachten. De subjectiviteit kan ook doorslaan.

Heel apart, maar misschien ligt dat aan mij.
Vind die Arjan sowieso aardig aandachtsgeil de laatste tijd. Had tijdens de GSOD een 'spontane' hereniging met Martin Adams, maar de camera stond toen wel heel toevallig aan. Net ook weer met die tweet over dat telefoontje van Mark Rutte waar toch nog ff aangegeven moet worden dat het Arjan zelf is die gebeld werd door Rutte.
ybabl
Lid
BerichtenCOLON 599
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 15:10

Re: Darts op RTL7

Bericht door ybabl »

DutchTedHankey schreefCOLONMet alle respect hoor en misschien dat dit bij darts hoort, maar... Een interviewer die mee gaat huilen met een speler. Vast prachtige tv, maar kan het journalistiek slechter? Een kritisch interview (bijvoorbeeld over hoe kinderlijk het is om Jelle nooit een hand te geven) hoeven we nooit meer te verwachten. De subjectiviteit kan ook doorslaan.

Heel apart, maar misschien ligt dat aan mij.
Ik ben het helemaal met je eens. Dit kan echt niet. Die Arjan kan er nu natuurlijk niet zoveel aan doen dat ie breekt, maar het is een opbouw geweest van de afgelopen jaren. Het is geen journalistiek geweest, maar heulen met de Hollandse darters. Kan me goed voorstellen dat velen het totaal niet erg vinden, maar ook vanwege mijn achtergrond zit ik hier met enige verbazing en irritatie naar te kijken.
DutchTedHankey
Lid
BerichtenCOLON 384
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 13:43

Re: Darts op RTL7

Bericht door DutchTedHankey »

De Beste schreefCOLONAch joh.....
Als je echt fan bent omdat Nederland nu wereldkampioen is en zelf bijna huilt van geluk/euforisch bent, snap ik dat dit misschien juist prachtig is om te zien. Mensen die neutraal zijn of voor Gary, die zijn er ook genoeg, kunnen zich hier natuurlijk dood aan ergeren, want professioneel en journalistiek is het allerminst. Net Sneijder die bij Jack van Gelder op schoot zit.
Erelid van wijlen darts.nu :)
Gebruikers-avatar
remcowaleboer
Lid
BerichtenCOLON 287
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:43

Re: Darts op RTL7

Bericht door remcowaleboer »

16 maart Premier League in Ahoy.....Rtl7 zendt voetbal uit :x
Barney Army
RVB95
#BELIEVE
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Darts op RTL7

Bericht door The Runner »

remcowaleboer schreefCOLON16 maart Premier League in Ahoy.....Rtl7 zendt voetbal uit :x
Zend het darten of het voetbal dan voor 1x op een andere zender
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Gebruikers-avatar
Ranph
Lid
BerichtenCOLON 697
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:29

Re: Darts op RTL7

Bericht door Ranph »

remcowaleboer schreefCOLON16 maart Premier League in Ahoy.....Rtl7 zendt voetbal uit :x

Bron?
Gebruikers-avatar
De Beste
Lid
BerichtenCOLON 466
GeregistreerdCOLON 03 Jul 2016, 12:44

Re: Darts op RTL7

Bericht door De Beste »

Co Stompe als commentator........vre-se-le-lijk!
Gebruikers-avatar
Satyr
Lid
BerichtenCOLON 75
GeregistreerdCOLON 20 Okt 2015, 13:53

Re: Darts op RTL7

Bericht door Satyr »

Als Ajax door gaat snap ik het nog wel, voetbal is veel beter bekeken dan darts en het kost enorm veel om de rechten te kopen. Maar als Ajax eruit ligt en we naar 4 buitenlandse teams moeten kijken, is het inderdaad een mogelijkheid om het darten voor te laten.

Maar ik schat de kans op 1% in, zelfs als Ajax eruit gaat. Centjes, centjes, centjes...
Gebruikers-avatar
De Beste
Lid
BerichtenCOLON 466
GeregistreerdCOLON 03 Jul 2016, 12:44

Re: Darts op RTL7

Bericht door De Beste »

remcowaleboer schreefCOLON16 maart Premier League in Ahoy.....Rtl7 zendt voetbal uit :x
RTL heeft bekend gemaakt op die dag het darts uit te zenden - en dus niet voor het voetbal te kiezen die avond. Het betreft een eenmalige actie van RTL.
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Darts op RTL7

Bericht door Rat »

Zul je net zien dat ajax tegen united mag, :lol: .
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Darts op RTL7

Bericht door Dartmat »

De Beste schreefCOLON
remcowaleboer schreefCOLON16 maart Premier League in Ahoy.....Rtl7 zendt voetbal uit :x
RTL heeft bekend gemaakt op die dag het darts uit te zenden - en dus niet voor het voetbal te kiezen die avond. Het betreft een eenmalige actie van RTL.
Wauw, dat is heel erg netjes. En een teken dat het darten steeds groter en belangrijker wordt. Goede ontwikkeling!
Gebruikers-avatar
De Beste
Lid
BerichtenCOLON 466
GeregistreerdCOLON 03 Jul 2016, 12:44

Re: Darts op RTL7

Bericht door De Beste »

Ik zat er toch even naast. Het voetbal komt live op RTL 7 en het darts komt live op RTL Z.

Dus wel gewoon darts live op tv te zien. Eenmalige actie van RTL, alle andere keren dat er voetbal is op darts avonden zal het voetbal voorrang krijgen en het darts op een stream zitten.
Gebruikers-avatar
Peter66
Lid
BerichtenCOLON 61
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:46

Re: Darts op RTL7

Bericht door Peter66 »

Zeker een mooie actie. Hulde voor RTL dit keer
molly
Lid
BerichtenCOLON 86
GeregistreerdCOLON 02 Dec 2014, 00:49

Re: Darts op RTL7

Bericht door molly »

Ik vind Marcel Maijer echt een verrijking voor de dartssport.
DutchTedHankey
Lid
BerichtenCOLON 384
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 13:43

Re: Darts op RTL7

Bericht door DutchTedHankey »

Sorry, maar wat RTl7 vanavond laat zien is wel van een heel belabberd niveau. Qua journalistiek lijkt het al tijden nergens op wat betreft de interviews (0 professionele band tussen Mike en Arjan vd Giessen). Taylor heeft natuurlijk gewoon 100% gelijk wat betreft het sms'je van Van Gerwen. Fout natuurlijk van Vincent om zoiets bekend te maken, maar een kritische houding ten opzichte van Mikey is verboden aan tafel.

Interview met Taylor ook bedroevend. Zat zoveel meer in.

Blijft dit nu altijd zo non-journalistiek bij RTL 7 of wordt het darten eens serieus genomen?
Erelid van wijlen darts.nu :)
BUTTON_POST_REPLY