Darts op RTL7

Media artikelen over de dartsport
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
cancellara27
Lid
BerichtenCOLON 512
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:01

Re: Darts op RTL7

Bericht door cancellara27 »

RTL 7 komt met maandpas voor de streams. Dertig dagen voor 3.99, en niet alleen darts maar ook andere programmas bekijken.
http://www.rtl7darts.nl/nieuws/302/live ... den_ook_m/
Unicorn Terry Jenkins 21g met deflecta nylon short shafts en poly standard flights
180'ers in 2015: 11
Jowinho
Lid
BerichtenCOLON 524
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 17:37

Re: Darts op RTL7

Bericht door Jowinho »

1 dag voor 2€
1 maand voor 4€


Klein verschil :D
O.O.M. 22ste
Winnaar World Matchplay 2013, Grand Slam of Darts 2014, UK Open 2019, Players Championship Finals 2019
Runner-up Ladbrokes World Championship 2012, Grand Slam of Darts 2015, William Hill World Championship 2016
Gebruikers-avatar
cancellara27
Lid
BerichtenCOLON 512
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:01

Re: Darts op RTL7

Bericht door cancellara27 »

Jowinho schreefCOLON1 dag voor 2€
1 maand voor 4€


Klein verschil :D
domme hollanders ;) :lol:
Unicorn Terry Jenkins 21g met deflecta nylon short shafts en poly standard flights
180'ers in 2015: 11
Gebruikers-avatar
bullieboy
Lid
BerichtenCOLON 978
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:37

Re: Darts op RTL7

Bericht door bullieboy »

cancellara27 schreefCOLON
Jowinho schreefCOLON1 dag voor 2€
1 maand voor 4€


Klein verschil :D
domme hollanders ;) :lol:
Het is al meer besproken, maar ik blijf het raar vinden dat ze geld willen verdienen aan stream. Vooral als ze het niet live uitzenden omdat er voetbal is of iets dergelijks. Bovendien zijn er zoveel gratis streams, dus prijzen zij zichzelf uit de markt.
Let's Play Darts!
Gebruikers-avatar
cancellara27
Lid
BerichtenCOLON 512
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:01

Re: Darts op RTL7

Bericht door cancellara27 »

bullieboy schreefCOLONHet is al meer besproken, maar ik blijf het raar vinden dat ze geld willen verdienen aan stream. Vooral als ze het niet live uitzenden omdat er voetbal is of iets dergelijks. Bovendien zijn er zoveel gratis streams, dus prijzen zij zichzelf uit de markt.

ik ben het helemaal met je eens. Je zou denken dat een paar reclames toch al opwegen tegen die paar mensen die wel de stream uit proberen. Ook lees ik erg vaak op hun twitter dat er problemen zijn met de stream, wat niet echt helpt
Unicorn Terry Jenkins 21g met deflecta nylon short shafts en poly standard flights
180'ers in 2015: 11
Gebruikers-avatar
bullieboy
Lid
BerichtenCOLON 978
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:37

Re: Darts op RTL7

Bericht door bullieboy »

cancellara27 schreefCOLON
bullieboy schreefCOLONHet is al meer besproken, maar ik blijf het raar vinden dat ze geld willen verdienen aan stream. Vooral als ze het niet live uitzenden omdat er voetbal is of iets dergelijks. Bovendien zijn er zoveel gratis streams, dus prijzen zij zichzelf uit de markt.

ik ben het helemaal met je eens. Je zou denken dat een paar reclames toch al opwegen tegen die paar mensen die wel de stream uit proberen. Ook lees ik erg vaak op hun twitter dat er problemen zijn met de stream, wat niet echt helpt
Kijk dat zij VI uit willen zenden is prima, het voetbalpubliek moet natuurlijk ook bediend worden. Maar omdat zij voetbal uitzenden zijn wij dus aangewezen op een stream. Beetje raar om de dart liefhebbers, je trouwe publiek daar dan voor te laten betalen.
Let's Play Darts!
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Darts op RTL7

Bericht door Fred Raket »

cancellara27 schreefCOLONRTL 7 komt met maandpas voor de streams. Dertig dagen voor 3.99, en niet alleen darts maar ook andere programmas bekijken.
http://www.rtl7darts.nl/nieuws/302/live ... den_ook_m/
Dat vind ik een positieve ontwikkeling, nu nog de stream vrij maken van Silverlight
Gebruikers-avatar
Nadyse
Lid
BerichtenCOLON 276
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2015, 09:40

Re: Darts op RTL7

Bericht door Nadyse »

Hoop dat ze de hele premier gaan uitzenden, en anders het 1e deel gratis net zoals vorig jaar.
Betalen voor een stream ben ik op tegen
Hoppa
Gebruikers-avatar
dreski
Lid
BerichtenCOLON 149
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 11:59

Re: Darts op RTL7

Bericht door dreski »

Maar eh. Het wordt betalen dus? Ik kijk wel op unibet. Win ik nog wat geld terug ook. :D
Gebruikers-avatar
Nadyse
Lid
BerichtenCOLON 276
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2015, 09:40

Re: Darts op RTL7

Bericht door Nadyse »

RTL 7 Darts: Premier League
12-02-2015 = 19:58 - 23:30
Hoppa
Lookout
Lid
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 15:19

Re: Darts op RTL7

Bericht door Lookout »

Ik betaal voor een Ziggo pakket bijna 70 euro in de maand voor internet en digitale tv.
Dan ga ik niet voor een RTL 7 live stream ook nog eens geld betalen :lol:
Vraagje als je toch besluit om zo'n stream te kopen is dat inclusief 40 reclames :?:
180's '16 79x
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Darts op RTL7

Bericht door Fred Raket »

Lookout schreefCOLONIk betaal voor een Ziggo pakket bijna 70 euro in de maand voor internet en digitale tv.
Dan ga ik niet voor een RTL 7 live stream ook nog eens geld betalen :lol:
Vraagje als je toch besluit om zo'n stream te kopen is dat inclusief 40 reclames :?:
Dat jij een extra pakket hebt van 3 tientjes zegt toch niks.



Voor anderen, het word gewoon op TV uitgezonden.
Gebruikers-avatar
Peter66
Lid
BerichtenCOLON 61
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:46

Re: Darts op RTL7

Bericht door Peter66 »

Ik denk dat het een persoonlijke keuze is. Ik vind € 3,99 zeer acceptabel, om de Premier League wedstrijden en de middagsessies van de grote toernooien te kunnen zien. Op zich is er ook wel wat voor te zeggen dat je niet wil betalen hoor, maar gezien het toch relatief kleine bedrag heb ik er niet zoveel moeite mee. Zeker als je het afzet tegen de 2,49 (incl.transactiekosten) die je per keer "los" moet betalen.
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Darts op RTL7

Bericht door Dartsjournalist »

Ik vind 3,99 best duur voor zo'n vier avondjes darts in de maand. Zal me niet verbazen als dat bedrag gedurende bijvoorbeeld de World Matchplay hoger ligt. Kan je beter LivePDC bestellen, kan je ook nog de Euro Tour-toernooien in HD-kwaliteit zien.
Twitter: @PVDarts180
IvanTheDarts180
Lid
BerichtenCOLON 386
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 17:09

Re: Darts op RTL7

Bericht door IvanTheDarts180 »

Dartsjournalist schreefCOLONIk vind 3,99 best duur voor zo'n vier avondjes darts in de maand. Zal me niet verbazen als dat bedrag gedurende bijvoorbeeld de World Matchplay hoger ligt. Kan je beter LivePDC bestellen, kan je ook nog de Euro Tour-toernooien in HD-kwaliteit zien.
Helaas worden de Premier dart events van de PDC niet via livePDC uitgezonden in NL. (Hier hebben ze de rechten niet vóór) klinkt gek. Maar heb je dus ook niks aan de LivePDC.
Darts.nu O.o.M afgesloten als 87e.
Darts-talk O.o.M. 39e
Unicorn barney phase 5 23g
Unicorn Sigma titanium slikstik
unicorn sigma flights .125micron.

2014 180:1
2015 180:tot nog toe 1
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Darts op RTL7

Bericht door Fred Raket »

IvanTheDarts180 schreefCOLON
Dartsjournalist schreefCOLONIk vind 3,99 best duur voor zo'n vier avondjes darts in de maand. Zal me niet verbazen als dat bedrag gedurende bijvoorbeeld de World Matchplay hoger ligt. Kan je beter LivePDC bestellen, kan je ook nog de Euro Tour-toernooien in HD-kwaliteit zien.
Helaas worden de Premier dart events van de PDC niet via livePDC uitgezonden in NL. (Hier hebben ze de rechten niet vóór) klinkt gek. Maar heb je dus ook niks aan de LivePDC.
Idd, voor de PL heeft dat geen nut.

Afbeelding
Rookie
Lid
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 17:39

Re: Darts op RTL7

Bericht door Rookie »

Of je kijkt gewoon gratis http://nl.vipleague.me/sports/darts.html
of gewoon deze, ook voor uw andere sporten btw http://cricfree.sx/sports-live-streaming
Erwin27
Lid
BerichtenCOLON 842
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 19:54

Re: Darts op RTL7

Bericht door Erwin27 »

Op de site staat nu een enquete die je kunt invullen over het darts.
Ook de vraag wat je van de betalende stream vindt zit er in.
Invullen dus!
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Darts op RTL7

Bericht door Fred Raket »

Erwin27 schreefCOLONOp de site staat nu een enquete die je kunt invullen over het darts.
Ook de vraag wat je van de betalende stream vindt zit er in.
Invullen dus!
Ingevuld ;)
Brent
Lid
BerichtenCOLON 63
GeregistreerdCOLON 25 Jan 2015, 16:35

Re: Darts op RTL7

Bericht door Brent »

Erwin27 schreefCOLONOp de site staat nu een enquete die je kunt invullen over het darts.
Ook de vraag wat je van de betalende stream vindt zit er in.
Invullen dus!
Ingevuld, meteen opgeschreven wat ik van dat betalen vind. :x
180'ers 2017: 46
Calimero
Lid
BerichtenCOLON 126
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 14:01

Re: Darts op RTL7

Bericht door Calimero »

Is de stream vanavond wel gratis?

Anders natuurlijk zat alternatieven :P
Gebruikers-avatar
dreski
Lid
BerichtenCOLON 149
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 11:59

Re: Darts op RTL7

Bericht door dreski »

Ik irriteer me mateloos aan het feit dat er op de site helemaal niets te vinden is of je nou moet betalen of niet vanavond. Leuke promos maar daar heb ik niks aan.
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Darts op RTL7

Bericht door Dartsjournalist »

Je moet 3,99 betalen om de RTL 7 stream te bekijken vanavond. Anders maar streampje opzoeken op internet, zijn er zat.
Twitter: @PVDarts180
Gebruikers-avatar
Nadyse
Lid
BerichtenCOLON 276
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2015, 09:40

Re: Darts op RTL7

Bericht door Nadyse »

:?
Ik ga ook maar op zoek naar een stream. Betaal elke maand al genoeg aan Ziggo, en Ziggo bied RTL 7 aan in zijn pakket.
Dan ga ik niet nog eens geld betalen omdat die zender (RTL7) alleen online mijn programma uitzend.
3,99 das toch bijna 8 flesjes bier ( statiegeld niet in de berekening uiteraard :) )
Hoppa
Gebruikers-avatar
Ranph
Lid
BerichtenCOLON 697
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:29

Re: Darts op RTL7

Bericht door Ranph »

Nadyse schreefCOLON:?
Ik ga ook maar op zoek naar een stream. Betaal elke maand al genoeg aan Ziggo, en Ziggo bied RTL 7 aan in zijn pakket.
Dan ga ik niet nog eens geld betalen omdat die zender (RTL7) alleen online mijn programma uitzend.
3,99 das toch bijna 8 flesjes bier ( statiegeld niet in de berekening uiteraard :) )
En dan te bedenken dat de komende (4?) Weken EL wordt uitgezonden.
Is toch al snel een kratje ;)
BUTTON_POST_REPLY